خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چرا ویبراتور تفنگی (دریلی) پرطرفدار است؟

چرا ویبراتور تفنگی (دریلی) پرطرفدار است؟

فهرست مطالب

عملیات بتن ریزی در روند ساختمان سازی

یکی از کارهایی که در پروژه های مختلف ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد و از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد؛ عملیات بتن ریزی می باشد. در این عملیات در هر یک از پروژه های کوچک و بزرگ مختلف ضروری است تا حالت های لرزش و ارتعاشی در عمق زمین به صورت بسیار قوی و مستحکم صورت گیرد تا به این ترتیب بتوان تمامی حباب های باقی مانده در بتن را خارج ساخت تا در نهایت بتوان سطح بتن را یک دست و یکنواخت نمود.

به همین علت وسیله ای برای این کار نیاز است تا سطح بتن را با حالت لرزشی سخت همراه سازد تا در نهایت شاهد یک دست بودن بتن ریخته شده در پروژه های مختلف ساختمان سازی شویم. اینجاست که با توجه به رشد و پیشرفت های زیادی که در زمینه صنعت رخ داده است؛ می توانیم شاهد وسایل و ابزارآلات نوینی باشیم که روز به روز در حال توسعه می باشند.

شیلنگ ویبراتور دریلی یکی از پرطرفدارترین آن هاست. البته به غیر از شیلنگ ویبراتور دریلی انواع و اقسام دیگری از ویبراتور ها در بازار وجود دارند که هر یک از آن ها کارایی خاص خود را دارند.

ما در ادامه ضمن معرفی شیلنگ ویبراتور دریلی به عمده ترین دلائلی خواهیم پرداخت که سبب محبوب بودن این شیلنگ در قیاس با سایر مدل های دیگر ویبراتور ها شده است. پس با ما همراه باشید تا به این پرسش ها پاسخ داده شود.

 

َشیلنگ ویبره دریلی فلزی

آشنایی بیشتر با ویبراتور تفنگی:

اگر به ساختار واژه ویبراتور به تنهایی توجه داشته باشید؛ به طور قطع به یقین متوجه کلمه ویبره به معنای لرزش و ارتعاش خواهید شد. بنابراین با استفاده از ویبراتور تفنگی در پروژه های ساختمانی امروزه به منظور پدید آوردن حالت ارتعاش و لرزه در فضاهای خالی بتن می توان بتنی یکنواخت و یک دست و در عین حال بسیار قدرتمند و مستحکم در اختیار داشت.

هر چند که به غیر از شیلنگ ویبراتور دریلی، ویبراتور برقی، بنزینی و دیزلی نیز وجود دارد که هر یک از آن ها کارایی خاص خود را دارند. اما به طور کلی شیلنگ ویبراتور دریلی نسبت به سایر ویبراتور های دیگر طرفداران خاص خود را دارد و سبب شده است تا افراد بیشتری سوق به این سمت آورند تا با خرید شیلنگ ویبراتور دریلی پروژه های مختلف خود را در ساختمان سازی به پیش ببرند.

بنابراین به طور کلی شیلنگ ویبراتور دریلی جزء یکی از کارآمدترین ابزارهایی است که می توان از آن در روند بتن ریزی ساختمانی استفاده به عمل آورد تا با نیرویی خود به هنگام لرزش در حفره های خالی بتن ریزی و فشرده سازی آن بتوانیم شاهد بتنی مستحکم و در عین حال یک دست باشیم تا هیچ گونه حبابی را در بتن ها شاهد نباشیم.

حال ممکن است این سوال پیش آید که در بین انواع مختلف ویبراتور ها که امروزه در پروژه های کوچک و بزرگ بسیاری به کار گرفته می شوند؛ چرا شیلنگ ویبراتور دریلی از محبوبیت بیشتری بهره مند شده است؟ عمده ترین دلائل پرطرفدار بودن این مدل از شیلنگ ها چیست؟ برای پاسخ به سوالاتی از این دست با ما همراه باشید. 

 

ویبراتور تفنگی پوسته فلزی

علت محبوبیت و جذب طرفداران بیشتر شیلنگ ویبراتور دریلی

همان طور که گفته شد؛ ویبراتور تفنگی در بین سایر ویبراتور ها از محبوبیت بیشتری بهره مند می باشد. عمده ترین این دلائل را می توان در موارد زیر جستجو کرد:

1-    سهولت در انجام کار

با استفاده از شیلنگ ویبراتور دریلی شما می توانید به آسانی از این وسیله استفاده کنید به گونه ای که هیچ دردسر و پیچیدگی در روند کاری شما رخ ندهد.

2-    عدم نیاز به تعویض روغن یا بنزین موتور

برخلاف سایر ویبراتور ها شما با استفاده از ویبراتور تفنگی بتن ضمن سهولت در انجام کار هیچ گونه نیازی به تعویض روغن و بنزین موتور ندارید و می توانید به راحتی از وسیله کارآمد و مفید خویش به خوبی بهره لازم را ببرید.

3-    کار کردن با برق تکفاز

شما می توانید حتی با برق تکفاز هم به راحتی از شیلنگ ویبراتور دریلی استفاده کنید که یکی از مزایای بهره مندی از این نوع ویبراتور ها در قیاس با سایر ویبراتورهای موجود می باشد.

4-    سبکی

وزن سبک و قابل حمل شیلنگ ویبراتور دریلی یکی از بهترین مزیت هایی است که شما را ترغیب به خرید و استفاده از شیلنگ ویبراتور دریلی به جای سایر ویبراتورهای دیگر می کند. چرا که شما به راحتی می توانید در پروژه های مختلف ساختمان سازی یک نفر را مأمور حمل و نقل این وسیله کنید و به راحتی از عهده کار برآید.

ویبراتور تفنگی با وزن سبک و قابل حمل خود امروزه در بسیاری از پروژه های کوچک و متوسط مورد استفاده قرار گرفته است تا با استفاده از این وسیله کارآمد بتوان عملیات مربوط به ستون سازی و سقف های بتونی را صورت بخشید.

5-    قیمت مناسب و مقرون به صرفه

در کنار سایر مزیت هایی که از شیلنگ ویبراتور دریلی گفته شد؛ نمی توان از قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن ها هم غافل ماند. شما می توانید با صرف هزینه ای بسیار مقرون به صرفه وسیله ای را خریداری کنید که از کیفیت و کارایی بسیار بالایی بهره مند می باشد و در عین حال با ویژگی هایی که دارد؛ سبب می شود تا شما بتوانید از وجود این دستگاه در عملیات مختلف ساختمان سازی خود از آن به خوبی بهره مند شوید.

جمع بندی خرید ویبره تفنگی:

با توجه به توضیحاتی که در خصوص شیلنگ ویبراتور دریلی در قیاس با سایر ویبراتور های دیگر داده شد؛ به این نتیجه می رسیم که هر یک از این دستگاه ها کارایی خاص خود را دارند و در پروژه های کوچک و بزرگ مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

شیلنگ ویبراتور دریلی در قیاس با سایر ویبراتور های دیگر از محبوبیت بیشتری بهره مند می باشد که دلیل این محبوبیت و پر طرفدار بودن آن ها به کیفیت و کارایی و نیز قیمت مقرون به صرفه آن ها برمی گردد که کار با این دستگاه را برای شما ساده تر انگاشته تا با وزن سبک و قابل حمل آن ها بتوانید به راحتی از وجود این دستگاه بهره مند شوید.

 

ویبره برقی دریلی دستی

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر