خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب ۱۱ کیلویی پی ام- آنکور

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب 11 کیلویی پی ام- آنکور
  • چکش تخریب 11 کیلویی پی ام- آنکور
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

سازه های بتنی از جمله ساختار های بسیار سخت و مقاوم هستند که با استفاده از ابزار های دستی، به این سادگی ها نمی توان آنها را تخریب نمود. یک سازه بتنی هر اندازه محکم و کارآمد باشد، به هر حال در طول سالیان متمادی گاها پیش می ‌آید که نیاز به تخریب آنها با هدف نوسازی داشته باشیم. از این رو به جهت تخریب سازه های بتنی، دستگاه هایی طراحی کرده ‌اند. دستگاه ‌هایی که می ‌توانند با بهره گیری از نیروی برق و تولید قدرت بالا، به راحتی از پس از تخریب سازه های بتنی برآیند. این دستگاه ها را در یک دسته بندی کلی با عنوان چکش تخریب یاد می‌ کنند.

آشنایی با چکش تخریب مدل DH8

آنچه با عنوان چکش تخریب ۱۱ کیلویی پی ام در سطح بازار مطرح می ‌شود، در اصل، چکش تخریب مدل DH8 از برند آنکور است که در ایران با نام پی ام عرضه می‌ شود. یک چکش قدرتمند با کارایی بالا و طول عمر مناسب که از خدمات پس از فروش مطلوبی بهره مند می باشد. در ادامه با برخی از ویژگی های فنی و تخصصی چکش تخریب مدل DH8 آشنا شوید.

چکش تخریب 11 کیلویی آنکور

مزیت های چکش تخریب 11 کیلویی آنکور:

  •         بهره مندی از مته گیر ۵ شیار: همان طور که می‌ دانید چکش های تخریب را در مدل‌ های ۳، ۴ و ۵ شیار تولید می ‌کنند. تعداد شیار، مشخصه قدرت چکش است. چکش تخریب ۱۱ کیلویی پی ام از انواع پنج شیار می باشد که نشان از قدرت بالای این تجهیز می باشد.
  •         بهره مندی از سیستم کنترل سرعت: غالباً چکش را از نگاه کنترل، چندان قدرتمند طراحی نمی کنند؛ اما در نگاه امروز این صنعت می توانید شاهد چکش های قدرتمند با قابلیت کنترل سرعت در آنها باشید.
  •         وزن کلی دستگاه که در حدود ۱۱ کیلوگرم است: قسمت عمده ی این وزن ناشی از موتور الکتریکی قدرتمند این چکش تخریب می باشد.
  •         همراه با یک قلم اضافه عرضه می ‌شود: قلم ابزار کار هر چکش می باشد و بهره ‌مندی از یک قلم یدکی از همان ابتدای خرید می تواند جالب توجه باشد.
  •         قدرت موتور ۱۵۰۰ وات: بهره ‌مندی از قدرت ۱۰۰۰ وات، یعنی داشتن چکش تخریب با قابلیت در هم ریختن یک خانه بتنی و این تجهیز از ۱۵۰۰ وات قدرت بهره‌ مند شده است.
  •         موارد دیگر: قیمت مناسب، گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش مطلوب.

معرفی چکش تخریب سنگین وزن پی ام

چکش تخریب، یک ابزار برقی است که می ‌تواند ضربات پی در پی و قدرتمندی تولید کند. این ضربات پی در پی و قدرتمند، به راحتی از پس تخریب ساختار های بتنی بر آمده و در مسیر تخریب این سازه ‌ها بسیار کارآمد هستند. این دستگاه از آن جهت که همراه با نیروی برق کار می کند، با عنوان چکش برقی نیز شناخته می‌ شود. چکش برقی در قلب خود از یک موتور الکتریکی قدرتمند و یک سیستم مکانیکی که می‌ تواند حرکت گردشی موتور را به توالی پی در پی از ضربات نوسانی قدرتمند تبدیل سازد، تشکیل شده است.

چکش برقی از جمله دستگاه های سنگین در جمع ابزار های ساختمانی محسوب می‌ شود. البته دسته بندی این دستگاه براساس وزن آنها صورت می ‌گیرد. هر چه وزن کلی تجهیز بیشتر باشد، لزوما از موتور قویتری بهره مند خواهد بود و می ‌تواند ضربات قدرتمند تری تولید کند.

چکش برقی 11 کیلویی پی ام

مشخصات فنی چکش تخریب 11 کیلویی آنکور مدل DH8

مشخصات کلی چکش تخریب:

برند چکش تخریب

آنکور (پی ام)

کشور تولید کننده

چین

نوع دستگاه و کاربری

چکش تخریب- بتن کن

گارانتی و خدمات پس از فروش

۱۲ ماه گارانتی

مشخصات فنی چکش تخریب ۶ کیلویی ادون:

توان

۱۵۰۰ وات

وزن دستگاه

۱۱ کیلوگرم

ولتاژ ورودی

۲۲۰ ولت

سرعت گردش آزاد

۱۹۰۰ دور در دقیقه

ملحقات چکش تخریب

کیف فلزی- ۲ قلم تیز و تخت

تفاوت ها میان چکش تخریب و بتن کن

گاها پیش می آید که در زمان خرید چکش تخریب، این تجهیز را با انواع بتن کن اشتباه می گیرند. شاید اهداف مشترک هر دو تجهیز در خرابکاری دیوار های بتنی است که باعث این اشتباه شده است. بسیاری این دو را یکی می دانند و یا به جای یکدیگر از آنها یاد می‌ کنند. تفاوت چکش تخریب تا دریل بتن کن از نحوه کار تا اهداف آنها را شامل می ‌شود.این چکشیک دستگاه با توان تولید ضربه های قدرتمند است، در حالیکه بتن کن به مانند انواع دریل ها با هدف تولید یک نیروی گردشی قدرتمند تولید می ‌شود.

همراه با چکش های تخریب می توان ساختار های قدرتمند بتن را به راحتی از میان برداشت. در حالیکه با استفاده از بتن کن ها می توان عملیات هایی مانند سوراخ کاری و کنده کاری در دیوار های بتنی را به انجام رسانید. همراه با این مقدمه می خواهیم تا شما را با یکی از محصولات پر کاربرد در جمع چکش تخریب پی ام آشنا سازیم. چکش تخریب ۱۱ کیلویی پی ام یکی از پر کاربرد ترین و در عین حال محبوب ترین ابزار ها در این فضای کاری می باشد. همراه با چکش تخریب ۱۱ کیلویی پی ام می توان سخت ترین سازه های بتنی را از میان برداشت و به راحتی یک سازه بزرگ را تخریب نمود.

جمع بندی خرید چکش تخریب ۱۱ کیلویی آنکور:

چکش تخریب پی ام یقینا یکی از بهترین ها در فضای امروز بازار ایران است و در این بین، چکش تخریب ۱۱ کیلویی این برند مطرح می تواند برای بسیاری از فعالان ساختمانی در این عرصه کاری سودمند باشد.

استفاده از چکش تخریب در کش و قوس نکات ایمنی

در این گفتار قصد تشریح تا آشنایی چکش تخریب همراه با معرفی چکش تخریب ۱۱ کیلویی پی ام را داریم؛ اما وقتی قرار است از یک چکش تخریب با چنین قدرت بالایی صحبت شود، لزوماً باید قید به نکات ایمنی آن نیز بشود. چکش تخریب آن هم از نوع سنگین آن می تواند قدرت های بسیار بالا و مخربی تولید کند. قدرتی که در صورت عدم رعایت نکات ایمنی می ‌تواند باعث خسارت های جبران ناپذیری برای اپراتور و یا اطرافیان باشد.

استفاده از عینک ایمنی الزامی است: پرتاب تکه های بتن از سر مته در کارکرد چکش برقی یک اتفاق عادی است. این تکه ها که عموماً بسیار تیز هستند، می توانند به مانند چاقو هایی کوچک باعث آسیب های جدی خصوصا در ناحیه چشم باشند.

الزام استفاده از کلاه ایمنی، دستکش، کفش و ماسک های استاندارد: تخریب بتن یک عملیات سنگین ساختمانی است و در این چنین عملیات ‌هایی بهتر است از هر نظر مراقب اعضای بدن خود باشید.

سعی در حفظ تعادل: در زمان کارکرد با دستگاه چکش برقی، توانایی در حفظ تعادل شرط اول کارکرد است. غالباً اپراتور های این دستگاه از قبل آموزش‌ های لازم به جهت حفظ تعادل را می ‌بینند. آنها برای این منظور فشار بالایی بر دستگاه وارد می ‌کنند تا بتوانند آن را تحت کنترل خود داشته باشند.

کارکرد مته در محل مورد نظر را جدی بگیرید: در رفتن مته با قدرت و وزن بسیار دستگاه به راحتی می‌ تواند تعادل اپراتور ها را به هم بزند. در نظر داشته باشید که یک چکش تخریب سنگین و رها شده می تواند بسیار خطرناک باشد.

کارکرد با هر دو دست: قدرت چکش تخریب آنچنان زیاد است که نمی‌ توان آن را با یک دست تحت کنترل قرار داد. اگر می توانید این کار را انجام دهید، احتمال از دست دادن تعادل دستگاه را بسیار زیاد کرده اید و این خیلی خطرناک خواهد بود.

در انتهای کار با چکش تخریب هرگز به مته ی آن دست نزنید: مته در انتهای کار بسیار داغ خواهد شد و این داغی تا اندازه ‌ای است که می ‌تواند سوختگی های بسیار عمیقی بر سطح پوست شما ایجاد کند.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5