خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب 6 کیلویی ادون

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب ادون مدل 810
  • چکش تخریب ادون مدل 810
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

آشنایی با دریل چکشی ادون

شرکت ادون یک برند مطرح چینی است که برخلاف نگاه عامیانه بر محصولات چینی، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. ادون در زمینه ی تولید ابزارآلات خودکار فعالیت های گسترده ای دارد و توانسته است در این زمینه قدم های بلندی به جهت کیفیت و کارایی بردارد. ابزارآلات موتوری شرکت ادون از انواع دریل های ساده تا انواع اره های موتوری را شامل می شود. ابزار های برقی با هدف تخریب این شرکت نیز یک خانواده ی باکیفیت و کاربردی در جمع محصولات شرکت ادون می باشند. مانند انواع چکش تخریب ادون جمع دریل های چکشی این برند نیز توانایی بسیار بالایی در امر تخریب و حفاری در دل بتن را دارا می باشند. در ادامه با یکی از بهترین محصولات برند ادون در خانواده دریل چکشی با هدف تخریب آشنا می شوید.

چکش تخریب 6 کیلویی ادون

دریل بتن کن ادون در مقام آشنایی

دریل بتن کن ادون در انواع گوناگون و با قدرت های متنوع توسط این برند چینی تولید می شود. به یقین دریل بتن کن ادون یکی از بهترین های این تجهیز در بازار های امروز جهانی است. از جمله بازار داخلی ایران که می تواند عرصه های نوینی به جهت معرفی دریل بتن کن ادون باشد که گاهی با عنوان هیلتی ادون نیز از آنها یاد می شود.  قیمت دریل تخریب ادون در فضای معقولی به نسبت کیفیت آن قرار دارد. به هر صورت توانمندی بالا در کنار کیفیت خوب ساخت با قیمت دریل تخریب ادون در انواع گوناگون آن این ابزار را به یک هدف مناسب برای خرید تبدیل خواهد کرد.

هیلتی ادون نوع سر سختی از انواع دریل بتن کن ادون

هیلتی نام آشنایی برای فعالان در عرصه های گوناگون ساختمان سازی می باشد. خصوصاً کسانی که در تاسیسات فعالیت می ‌کنند. هیلتی در اصل یک چکش برقی است، یک نوع دریل چکشی بسیار قدرتمند که می تواند به راحتی سوراخ های عمیقی در دل بتن ایجاد نماید. هیلتی می تواند همراه با ضربه های کوتاه و سریع، عملیات حفاری خود را به انجام رساند. هیلتی ها عموما با نیروی برق کار می کنند و گاها هم همراه با باتری و یا نیرو های مکانیکی مانند انواع هیدرولیکی آن نیز طراحی و استفاده می ‌شوند.

دریل بتن کن ادون که با عنوان هیلتی ادون در سطح بازار شناخته می ‌شود، در حال و هوای این روز های صنعت داخل کشور به یکی از بهترین ها برای انتخاب صنعتگران تبدیل شده است. این توجه در سطح بازار باعث خواهد شد تا دریل بتن کن ادون را بهتر بشناسید.

چکش برقی ادون مدل 810

چکش تخریب 6 کیلویی ادون مدل EP-0810T

شاید در جمع انواع چکش تخریب ادون، کار کردن با مدل های سنگین برای بسیاری از کاربران آسان نباشد. از طرفی خیلی از فعالیت ‌ها به جهت تخریب لزوماً نیازمند به وزن بالا و تامین قدرت بالا نمی باشند. یک دریل بتن کن ادون معمولی هم می تواند از پس بسیاری از فعالیت‌ های تخریب برآید. در این ماجرا، کیفیت چیزی است که می‌ تواند در انتخاب شما برای خرید دریل بتن کن ادون تاثیرگذار باشد. چکش تخریب ۶ کیلویی ادون مدل EP-0810T یکی از همان بهترین ها در دریل بتن کن ادون سبک وزن می باشد. این چکش تخریب 6 کیلویی ادون یقینا یکی از بهترین ها برای اهداف تخریبی می باشد. وزن مناسب که به راحتی می توان برای مدت طولانی از آن بهره برد در کنار قدرت بالا در این چکش تخریب 6 کیلویی ادون یک تجهیز همه چیز تمام از این ابزار ساخته است.

چکش تخریب برقی 6 کیلویی ادون

چکش تخریب 6 کیلویی ادون یک دریل بتن کن ادون نیمه سنگین است که می ‌تواند قدرت ۹۰۰ وات را برای شما به ارمغان آورد. این هیلتی ادون می تواند با تامین ۳۰۰۰ ضربه در دقیقه توانایی بسیار بالایی در تخریب را برای شما تامین نماید. انرژیی که این دریل بتن کن ادون تولید می کند عدد ۶/۷ ژول در هر ضربه می باشد. عددی که در مقام عمل، مساوی با تخریب آسان هر دیوار بتنی می باشد. این دریل بتن کن ادون از انواع مته های شش گوش بهره می برد و این نوع از مته ها بهترین مته ها با هدف تخریب می باشند. مته های این دریل بتن کن ادون به شکلی مطلوب در سطح بازار در دسترس قرار گرفته است و به راحتی می توان آنها را تهیه نمود. بهتر است بدانید که قیمت چکش تخریب ادون با امکانات برتری که دارد به نسبت دیگر رقبا در سطح بازار کاملا رقابتی می باشد.

چکش تخریب دو قلم ادون 6 کیلویی

مشخصات فنی چکش تخریب 6 کیلویی ادون مدل EP-0810T

مشخصات کلی چکش تخریب:

برند چکش تخریب

ادون

کشور تولید کننده

چین

نوع دستگاه و کاربری

چکش تخریب- بتن کن

مشخصات فنی چکش تخریب ۶ کیلویی ادون:

توان

۸۱۰ وات

وزن دستگاه

۶ کیلوگرم

ولتاژ ورودی

۲۲۰ ولت

تعداد ضربات

۲۹۰۰ ضربه در دقیقه

ملحقات چکش تخریب

کیف فلزی- ۲ قلم تیز و تخت

 

از دریل چکشی چه می دانید؟

اصولا آنچه ازریل می شناسیم، یک تجهیز با قدرت گردش بالا است که همراه با مته هایی الماسه، قدرت سوراخکاری در سطوح فلزی و یا چوبی را دارا می باشد؛ اما اگر توانایی گردش دریل را همراه با ضربه هایی بر مته همراه سازیم، دریل چکشی ساخته می شود. به جهت سوراخکاری در سطوح فلزی نیازی به دارا بودن شرایط کار چکشی نمی باشد؛ اما برای سوراخکاری در سطوح بتن، دیگر نمی ‌توان بر توانایی گردش مته به تنهایی اکتفا نمود.

در سوراخکاری بتن نیاز به تامین شرایط چکشی نیز می باشد. در این حالت دریل علاوه بر گردش در سرعت بالای مته، می ‌تواند ضربه هایی کوتاه اما سریع بر دیوار وارد نماید و عمل حفاری را با سرعت و کیفیت بالاتری به انجام رساند. با استفاده از خاصیت چکشی در دریل چکشی دیگر نیاز خاصی به فشار بالای انسانی به جهت نفوذ در سطح بتن نمی باشد. تامین ضربه در انواع دریل های چکشی متفاوت است و می ‌تواند از هزار تا چهار هزار ضربه در دقیقه باشد. دریل چکشی ادون در خانواده ی دریل ها با هدف نفوذ در بتن طراحی شده است. اما قدرت بالا و ویژگی های تخریب آن می تواند آنها را در جمع دریل بتن کن ادون قرار دهد.

دریل بتن کن چیست؟ 

چکش تخریب که با عنوان هایی همچون دریل بتن کن  نیز از آنها یاد می ‌شود، از جمله بزرگترین ابزار ها با توانایی کارکرد خودکار است. دریل بتن کن یک ابزار قدرتمند برقی است که می تواند همراه با تولید قدرت بالا به راحتی عمل تخریب هر نوع سازه ای را به انجام رساند. انواع دریل بتن کن ادون را می توان یکی از بهترین های بازار با این اهداف در نظر گرفت.

چکش برقی 6 کیلویی ادون

هدف کلی از طراحی تا ساخت دریل بتن کن، تخریب دیوار های بزرگ بتنی است. چرا که دیوار های بتنی آنقدر سخت هستند که نتوان به این سادگی ها همراه با ابزار های دستی از پس تخریب آنها برآمد. از طرفی نمی توان در هر فضایی دست به دامان ماشین های بزرگ تخریب شد. گاهی پیش می آید که در یک فضای محدود که به هیچ حالت، مکانی برای جولان ماشین های بزرگ تخریب نیست، نیاز به تخریب احساس می شود. و یا اینکه در دل یک دیوار بتنی سخت نیاز به تعبیه ی سوراخ به جهت تأسیسات، تخریب برای نصب سازه ها و یا کانال کشی ها دیده می شود. برای رسیدن به این اهداف کوچک و بزرگ که همگی همراه با تخریب تمام و یا قسمتی از دیوار های بتنی هستند، دریل بتن کن و یا چکش تخریب قطعاً بهترین ابزار خواهد بود. دریل بتن کن ادون نیز با طراحی سرسخت و قدرت بالا کاملا مناسب برای تخریب انواع سازه های بتنی می باشند. تا جائیکه می توان از دریل بتن کن ادون به عنوان یک ابزار کاملا مطمئن یاد کرد.

با ابزار های تخریب بیشتر آشنا شوید

چکش های تخریب مثلا همین دریل بتن کن ادون را در وزن ‌های گوناگون طراحی و تولید می ‌کنند. این وزن ها می ‌تواند معرف قدرت تخریب چکش های تخریب باشد. رنج های گوناگون ۵ تا ۷ کیلو گرم، ۷ تا ۱۰ کیلوگرم و... از جمله رنج های تعریف شده در این ابزار ها هستند. مانند چکش تخریب 6 کیلویی ادون که یکی از بهترین های بازار است. البته در یک دسته بندی کلی، چکش های تخریب را در دو دسته بندی کلی چهار شیار و پنج شیار دسته ‌بندی می ‌کنند. انواع دریل بتن کن ادون را می توان در انواع تعریف شده داشته باشید.

در تفاوت این دسته بندی می توان گفت که انواع چهار شیار از مدل ‌های سبک هستند و به جهت کار در فعالیت های ساده ی تخریب استفاده می‌ شوند؛ اما در نوع پنج شیار شاهد ساخت چکش های بسیار قدرتمندی هستیم که می‌ توانند عملیات ‌های بسیار بزرگ تخریب را به انجام رسانند. 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5