خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

کمپکتور صفحه ای ویلسون WILSON

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
کمپکتور بنزینی صفحه ای ویلسون
  • کمپکتور بنزینی صفحه ای ویلسون
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

ویلسون برندی معتبر در زمینه ساخت کمپکتور

از کمپکتور دستی ویلسون تا هر برند دیگری یک ایده کلی در ساخت حاکم است. همراه با این ایده، قدرت کوبش صفحه هایی سنگین است که می تواند سطح خاک را کوبیده و مسطح سازد.

در کمپکتور صفحه ای یک سطح بزرگ فولادی با ویژگی های ضد زنگ و ضد خشی که دارد، همراه با قدرت ‌های آمده از جانب موتور های بنزینی و یا دیزلی، به شکلی فرکانس گونه ضرباتی را بر سطح خاک وارد می آورد.

کمپکتور صفحه ای ویلسون، مطلوب در زیرسازی های وسیع

عملیات ‌های عمرانی نیاز به آماده سازی زمین دارند. این آماده سازی می تواند شامل مراحلی مانند گودبرداری، مسطح سازی، کمپکت خاک و... باشد.

جدا از مباحثی مانند گودبرداری و یا مسطح سازی زمین، اقدامی که می ‌تواند تضمین کافی به جهت استحکام آینده ساز باشد، عملیات کمپکت خاک است و برای انجام چنین عملیاتی انواع تجهیزات مانندکمپکتور صفحه ای را استفاده می کنند.

در این مقاله قصد تشریح کمپکتور صفحه ای ویلسون را داریم و می ‌خواهیم همراه با بررسی این کمپکتور صفحه ای مطلوب در سطح بازار، نگاه شما را متوجه ساختار تا چرایی استفاده از این ماشین ساختمانی نماییم.

کمپکتور بنزینی ویلسون با موتور شانری 7 اسب

ایده های طراحی در کمپکتور صفحه ای

از کمپکتور دستی ویلسون تا هر برند دیگری یک ایده کلی در ساخت حاکم است. همراه با این ایده، قدرت کوبش صفحه هایی سنگین است که می تواند سطح خاک را کوبیده و مسطح سازد. در کمپکتور صفحه ای یک سطح بزرگ فولادی با ویژگی های ضد زنگ و ضد خشی که دارد، همراه با قدرت ‌های آمده از جانب موتور های بنزینی و یا دیزلی، به شکلی فرکانس گونه ضرباتی را بر سطح خاک وارد می آورد.

اساس طراحی در کمپکتور صفحه ای به این ترتیب است که همراه با یک ساز و کار کاملا مکانیکی می توانید نیرو های چرخش موتور های بنزینی و یا دیزلی را تبدیل به نیرو های ضربه ای کرده و در نهایت این نیرو ها را متوجه صفحه ای فولادین نموده تا همراه با ضرباتی متوالی سطح خاک را بکوباند. برای این اقدام نیاز به قدرت بالایی است و تامین این قدرت از عهده موتور های الکتریکی با حجم کم خارج است.

مادامیکه این موتور ها با مشکل همیشگی تامین نیروی برق و در امتداد آن حضور دائمی کابل های برق همراه هستند.

از این رو برای تامین قدرت های لازم به جهت کمپکت خاک از موتور های بنزینی و در پاره ‌ای از موارد موتور های دیزلی بهره می ‌برند. به این ترتیب فارغ از مشکل تأمین نیروی برق، مادامیکه می توانند به راحتی سوخت مورد نیاز موتور های بنزینی و یا دیزلی را تامین کنند، کلیت دستگاه کمپکتور صفحه ای را همراه با قدرت های بالایی با هدف کمپکت خاک خواهند کرد.

از این رو غالبا از کمپکتور صفحه ای در پاره‌ ای از موارد با عنوان کمپکتور بنزینی نیز یاد می ‌کنند.

با این تفاصیل اگر در سطح بازار با هدف خرید کمپکتور صفحه ای هستید و یا در حال بررسی قیمت آن با انواع گوناگون از برند ها مواجه شده اید، یقیناً کمپکتور دستی ویلسون یکی از گزینه ‌های اصلی در انتخاب شما خواهد شد؛ اما چرا باید نگاه ویژه ‌ای به این کمپکتور داشته باشید؟ خب، در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با جزئیات بیشتر از کمپکتور بنزینی ویلسون آشنا شوید و با این آشنایی بتوانید تصمیم بهتری در باب خرید کمپکتور ویلسون داشته باشید.

مشخصه های فنی در کار با کمپکتور دستی ویلسون

وقتی قصد خرید کمپکتور صفحه ای را دارید، باید چند فاکتور در طراحی این دستگاه ها برای شما مهم باشد. در واقع باید با در نظر داشتن این فاکتور ها، اقدام به بررسی کارایی تا قدرت و کیفیت کمپکتور صفحه ای نموده و در نهایت خرید آن را نهایی کرد. در بررسی مشخصه های فنی کمپکتور صفحه ای ویلسون، تحلیل کاملی بر این فاکتور ها خواهیم داشت. فاکتور هایی که می توانند تاثیر عمیقی بر قیمت کمپکتور ویلسون داشته باشند.

اندازه ابعاد صفحه:

یقیناً مهمترین ملاک در هنگام بررسی هر کمپکتور صفحه ای، ابعاد صفحه آن است. چرا که تمام ماجرای کمپکت خاک از مسیر این صفحه عبور می‌ کند. از این رو ابعاد در صفحه کمپکتور معرف مقدار قدرت تا ظرفیت کاری دستگاه است. کمپکتور صفحه ای ویلسون از ابعاد 55´45 سانتیمتری در صفحه ای که دارد برخوردار می باشد. این ابعاد در صفحه کمپکتور یک سایز استاندارد و مطلوب است. سایزی که نه چندان بزرگ می باشد که کار دستگاه را کُند کند و نه چندان کوچک که نتواند برای پروژه ‌های بزرگ ساختمانی و راهسازی مطلوب باشد. البته این سایز صفحه یکی از مهمترین فاکتور های تاثیرگذار در فروش کمپکتور ویلسون است و می ‌تواند قیمت کمپکتور ویلسون را در رنجی میانه قرار دهد.

میزان ضربه:

از دیگر ملاک هایی که باید در هنگام خرید کمپکتور صفحه ای مورد توجه قرار دهید، میزان قدرتی است که در هر بار فرود صفحه بر سطح خاک منتقل می شود. به هر حال هدف استفاده از کمپکتور صفحه ای کوبش خاک است و در این بین هر چه قدرت کوبش بالاتر باشد، می ‌توان انتظار کیفیت بهتری از نتیجه کار را داشت. میزان قدرت ضربه در طراحی کمپکتور صفحه ای ویلسون برابر با 1۵۰۰ کیلوگرم در هر ضربه تعریف شده است. همراه با این قدرت در هر ضربه می توان انتظار کوبش هایی عمیق و باکیفیت را داشت. در واقع این عدد که همراه با قدرت کوبش کمپکتور بنزینی ویلسون شده است، دلیل اصلی در فروش کمپکتور ویلسون می ‌باشد. چرا که به خوبی معرف سطح بالای کیفیت کوبش در آن می باشد. البته قیمت کمپکتور ویلسون با این سطح از قدرت همچنان در رنجی منطقی قرار می گیرد.

انواع مدل های کمپکتور ویلسون

قدرت موتور:

کمپکتور صفحه ای ویلسون از یک موتور بنزینی با قدرت ۷ اسب بهره می برد. این قدرت با توجه به سایز صفحه که همراه با طراحی این دستگاه است کاملاً مناسب به نظر می ‌رسد. در عمل هم می ‌توان همراه با کارکرد قدرتمند صفحه کاملا متوجه کافی بودن این قدرت باشید. البته این قدرت همراه با کارکرد یک موتور بنزینی دو سیلندر چهار زمانه از برند ویلسون حاصل می ‌شود. خوبی کمپکتور های ویلسون در همین است که خود کمپانی وظیفه تولید نیروی محرکه دستگاه را بر عهده گرفته است؛ اما اگر فکر می کنید قدرت های بالاتر می ‌تواند ضامن کیفیت برتر باشد، اندکی مسیر را اشتباه رفته اید. قدرت بالاتر اگر چه می‌ تواند ضربه های قوی ‌تری را حاصل آورد؛ اما لاجرم نیاز به طراحی موتور های بزرگتر و در عین حال گرانتری خواهد داشت. موتور هایی که با افزایش قدرت، از شرایط تعمیر و نگهداری سخت تری نیز برخوردار هستند و در عین حال مصرف سوخت بالاتری نیز دارند. تولیدکنندگان غالباً به جهت دوری از زیاد شدن وزن دستگاه، چندان تمایلی به استفاده از موتور های خیلی حجیم ندارند. در عوض همراه با یک موتور بنزینی قدرت میانه و با به کار گیری از یک سیستم کارآمد مکانیکی که می‌ تواند یک گیربکس با طراحی عالی باشد، قدرت بالای ضربات را از مسیر های دیگری تامین می نمایند. اتفاقی که به خوبی می توانید در طراحی کمپکتور صفحه ای ویلسون شاهد آن باشید.

فاکتور های موثر در خرید کمپکتور صفحه ای

در هنگام خرید کمپکتور ویلسون و یا هر کمپکتور از برند دیگری که باشید، لازم است تا برخی از فاکتور ها را به جهت خرید اصلح در نظر آورید. در واقع لازم است تا خرید خود را همسو با نیازی که دارید به انجام رسانید.

به هر صورت شما اگر در سطح بازار باشید، هر فروشنده ای می ‌خواهد تا فروش کمپکتور ویلسون و یا برند های دیگر را به انجام رساند و شاید خیلی متوجه نیاز شما نباشد. در آن صورت احتمال آنکه خرید کمپکتور صفحه ای نتواند پاسخگوی نیاز شما باشد، بسیار بالا خواهد بود. از این رو در هنگام خرید، دقت های لازم را داشته باشید و در این بین موارد زیر را در نظر آورید.

از کمپکتور صفحه ای چه مقدار نیروی تراکم می ‌خواهید:

همواره در نظر داشته باشید که نوع پروژه ای که با آن مواجه هستید، مقدار کوبش مورد نیاز شما را تعریف خواهد کرد. از این رو خرید کمپکتور صفحه ای با قدرت های بالا همواره اقدامی مطلوب نمی باشد. تعیین مقدار کوبش مورد نیاز نیز، تحت تأثیر دو عامل، تعیین می‌ شود.

اول اینکه خاک در محل اجرای عملیات‌ های عمرانی چگونه است؟ و دوم آنکه نوع عملیات عمرانی چگونه است؟ در باب مورد اول باید نوع خاک را در نظر داشت. مقاومت تا تراکم از خاک های شنی تا رسی و سنگلاخی و حتی جلگه ای متفاوت است. از این رو نمی ‌توان برای هر کدام مقدار کوبش یکسانی را در نظر گرفت.

در تحلیل مورد دوم نیز، عملیات های عمرانی با یکدیگر تفاوت دارند. زیرسازی راه را به هیچ حالت نمی‌ توان شبیه به زیرسازی یک ساختمان بررسی کرد. همین تفاوت ‌ها است که مهندسین را مجبور به تعیین مقدار کوبش مورد نیاز و در ادامه انتخاب نوع و قدرت کمپکتور صفحه ای خواهد کرد.

مساحت تحت کمپکت خاک به چه میزان است:

آیا قرار است زیرسازی راهی را به انجام رسانید و یا در فضا های پارکی شکل قصد محوطه سازی دارید؟ و یا اینکه می خواهید زمین ساخت یک بنای ساختمانی را تحت کوبش قرار دهید؟ در نظر داشته باشید که سرعت اجرای کار، ارتباط مستقیم با مقدار مساحت صفحه کمپکتور صفحه ای دارد.

اگر از کمپکتور های کوچک استفاده می کنید، قاعدتاً نمی ‌توانید پاسخگوی پروژه های بزرگی مانند راهسازی باشید و اگر از انواع بزرگ بهره مند هستید؛ لاجرم در محیط های کوچک با چالش‌ های جدی مواجه خواهید شد.

کامپکتور صفحه ای ویلسون بنزینی

کمپکتور صفحه ای ویلسون، یکی از انواع خوش ساخت با طراحی حد میانه در سطح بازار است. کمپکتوری که می ‌تواند با کارکرد قدرتمند همراه با سرعت بالا در کار پاسخگوی طیف گسترده ‌ای از نیاز های عمرانی باشد.

از این رو به یقین می توان خرید کمپکتور ویلسون را یکی از باارزش‌ ترین خرید ها با هدف کوبش خاک دانست.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5