خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

کنترلر آبیاری رین Rain

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
کنترلر آبیاری
  • کنترلر آبیاری
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در دهه هفتاد این شرکت  در دسته اولین شرکت های تولید کننده تجهیزات اتوماسیون آبیاری شامل کنترلر و همچنین شیر برقی در دهه 80 می باشد. ارتباط مستقیم بین مطالعات و تحقیقات بازار و توسعه محصولات این مورد را ممکن ساخته که این برند را در بین دیگر برندهای تولید کننده تجهیزات اتوماسیون آبیاری برتر سازد. این شرکت با گذشت زمان و پیشرفت تولید توانسته است دیگر تجهیزات مربوط به آبیاری را نیز تولید و عرضه نماید.

این شرکت که سالها پیش فعالیت خود را در زمینه ساخت و تولید محصولات آبیاری شروع کرد. امروزه یکی از بزرگترین شرکت ها در این زمینه است. محصولات این شرکت تحت نام رین  با کیفیت بسیار بالا و موارد مصرف گوناگون ساخته می شود. یکی از دستگاه هایی که با استفاده از هوش مصنوعی در دنیای مدرن بسیار مورد مصرف قرار گرفته است کنترلر آبیاری است که با فن آوری پیشرفته و هوشمندانه سعی در مصرف بهینه آب در آبیاری گیاهان کرده است.

کنترلر آبیاری چیست

این دستگاه مغز متفکر پردازش صنعتی است. این دستگاه تمام دستوراتی را که یک متخصص لازم است انجام بدهد تا به یک حد مطلوب برسد را از طریق این دستگاه به سیستم می فهمانند. اگر شما یک سیستم داشته باشید که به کنترلر مجهز نباشد ممکن نیست نتیجه خوبی از عمل کرد آن بگیرید. با استفاده از کنترلرها است که هر نوع سیستمی می تواند یک نتیجه خوب از عملکرد آن داشته باشیم.

برای همین است که انتخاب نوع کنترلر نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. این که شما این دستگاه را برای چه کاری مورد استفاده قرار خواهید داد به شما کمک خواهد کرد که نتیجه خوبی از آن بگیرید. یکی از استفاده های بسیار مفیدی که از کنترلرها می توان کرد در زمینه کشاورزی و نگه داری از گیاهان است. این دستگاه با استفاده از یک فن آوری پیشرفته به شما در نگهداری و مراقبت از گیاهان  کمک خواهد کرد.

کنترلر آبیاری رین ایتالیا

همانطور که می دانید امروزه کنترلر های مختلفی در زمینه آبیاری اتوماتیک به واسطه  شرکت های اروپایی و آمریکایی در حال تولید اند. شرکت رین از شرکت های معتبر به عنوان عرضه کننده  ادوات مورد نیاز در زمینه آبیاری می باشد. کنترلر و تایمر های آبیاری این شرکت در مدل های مختلف می تواند با کیفیت و قیمت مناسب در مقابل شرکت های آمریکایی حرفی برای گفتن داشته باشد.

معمولا کنترلر ها را به گونه ای طراحی و می سازند که بتواند در انواع آب و هوا و در مناطق مختلف برای انواع گیاهان و درختان استفاده کرد. این کنترلر نیز مرکب از چند سیستم است که هر کدام به تنهایی و منحصرا قابل برنامه ریزی هستند. شما می توانید از این کنترلر آبیاری برای زمین های کشاورزی، فضاهای سبز، باغات و گلخانه ها استفاده کرد. این نوع به علت ایجاد ویژگی های نوین قابل استفاده برای همه افراد است. به علت استفاده از هوش مصنوعی در این نوع کنترلر آبیاری از آن می توان در آبیاری  چند نوع گیاه به تنهایی نیز استفاده کرد. مثلا اگر شما در گلخانه خود گیاهان مختلفی داشته باشید با دادن زمان آّبیاری به این کنترلر آبیاری می توانید به راحتی و بدون درد سر گیاهان خود را سر ساعت معین و مقدار مشخص و دوره مشخص آبیاری کنید.

 

کنترلر آبیاری رین ایتالیا

 

ویژگی های کنترلر آبیاری

 این دستگاه ساخت کارخانه جات رین کشور ایتالیا می باشد. کنترلر آبیاری رین را می توان به 4 و یا 6 و یا حتی به 8 ایستگاه متصل کرد. کنترلر رین دارای 4 برنامه مستقل است. یعنی برای هر ایستگاه می توان یک برنامه مستقل به آن داد. تایمر کنترلر آبیاری به گونه ای طراحی شده است که می تواند برای هر ایستگاه 4 نوبت آبیاری در نظر گرفت. زمان آب دادن به گیاهان بسیار مهم است. آبیاری گیاهان به دفعات مناسب باعث می شود تا گیاهان به درجه مطلوب برسند و گلدهی و بار آوری مناسبی داشته باشند. برای همین است که این دستگاه را مجهز به مدت زمان آب دهی از یک دقیقه تا 240 دقیقه است. دستگاه کنترلر را می توان به اندازه ای که گیاه به آب نیاز دارد تنظیم نمود. این تنظیمات می تواند از 4 بار در روز باشد تا هفته ای یک بار. یعنی شما نسب به این که گیاه شما چقدر نیازمند آب است این دستگاه را تنظیم می کنید تا به دفعات مناسب به گیاه شما آب بدهد.

چند ویژگی مهم دیگر کنترلر آبیاری

این دستگاه بسیار مناسب برای فضاهای بسته طراحی شده است. اگر در هنگام آبیاری گیاهان برق هم قطع شود برای این کنترلر مشکلی ایجاد نمی شود. زیرا این دستگاه مجهز به آدابتور است و می تواند انرژی مورد نیاز خود را ذخیره کند و در صورت قطع برق از این ذخیره استفاده نماید.منبع انرژی کنترل از برق 220   ولت است. یعنی شما می توانید به راحتی آن را به برق خانه خود متصل کنید و از آن برای آبیاری گیاهان زیبایی خود استفاده ببرید.

معرفی کنترلر آبیاری ایتالیایی

این دستگاه یک محصول ایتالیایی است که برای 4 تا 8 ایستگاه آبیاری برنامه ریزی شده است. اتوماسیون آبیاری محل های قابل سکونت یکی از کاربردهای بزرگ این دستگاه است. برای این که از کنترلر آبیاری استفاده کنیم باید در آن سه پارامتر را مشخص کنیم. یکی از این پارامترها زمان شروع آبیاری است. یعنی این که چه زمانی برای هر گیاه مناسب آبیاری است. بعضی از گیاهان نیاز به آبیاری در طی روز را دارند و بعضی دیگر نیازمند آب در اواسط روز هستند. با مشخص کردن زمان شروع آبیاری کنترلر خود شروع به آبیاری در زمان معین می کند.

پارامتر دوم مدت زمان آبیاری است. کنترلر آبیاری با برنامه ریزی مدت زمان آبیاری خود می تواند به هر گیاهی چند دقیقه آب بدهد. زیرا بعضی از گیاهان دارای ریشه های سطحی هستند که باعث می شود به سرعت نیازمند آب شوند. برای همین مدت زمان آب دهی  برای گیاهان بسیار مهم است. دور آبیاری نیز برای تنظیمات این کنترلر آبیاری معین شده است. این قسمت از دستگاه مشخص می کند که  گیاه هر چند مدت نیازمند آبیاری است. بعضی از گیاهان هر چند روز یک بار باید آبیاری شوند و بعضی دیگر از گیاهان هفته ای یک با و بعضی دیگر نیز هر چند روز یک بار.

با دادن برنامه آبیاری به کنترلر آبیاری این دستگاه به طور هوشمن در دوره های معین به مدت مشخص در یک زمان خاص شرع به آبیاری گیاهان شما می کند و دیگر نیازی نیست که کسی این دستگاه را روشن و یا در حین کار مراقب آن باشد. همچنین این دستگاه با برنامه ریزی هوشمندانه می تواند در صورت قطع برق از ذخیره باطری خود استفاده نماید. این فن آوری نیز به شما کمک می کند که هنگام مسافرت دیگر نگران قطعی برق و تشنه شدن گیاهان خود نباشید. زیرا این دستگاه با فن آوری پیشرفته رین ایتالیا از گیاهان شما مراقبت خواهد کرد.  

تنظیمات فصلی در کنترلر

همان گونه که در قبل گفته شد کنترلر رین دارای 4 برنامه برای هر ایستگاه است. و هر یک از این برنامه ها نیز 4 زمان شروع متفاوت را می تواند پشتیبانی کند. در این نوع کنترلر آبیاری امکان تنظیمات فصلی نیز از 10 تا 200 درصد فراهم است. یعنی شما فقط برای یک فصل برنامه آبیاری را به کنترلر می دهید. و با تعیین درصد مشخصی برای سایر فصل ها خود کنترلر این کار را انجام خواهد داد. این دستگاه با علم نوین و پیشرفته  که در آن استفاده شده است دیگر نیاز به تنظیم مجدد و برنامه ریزی دوباره ندارد.

مزیت استفاده از کنترلر آبیاری

امروزه در دنیا مصرف آب به علت بحران کم آبی خود به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است برای همین است که بسیاری از محققان درصدد این امر برآمده اند تا  ابزار آلات و دستگاه هایی را بسازند که در مصرف آب صرفه جویی کند. در صنعت ساخت ابزار و وسایل آبیاری نیز امروزه وسایلی تولید می شود تا در مصرف آب تا حد بسیاری صرفه جویی می کند. استفاده از کنترلر آبیاری یکی از ابزار آلاتی است که استفاده از آن در مصرف آب تا مقدار زیادی صرفه جویی می کند. به علت این امر است که افراد از این دستگاه ها برای کم کردن هزینه ها و همین طور کم نمودن مصرف آب استفاده زیادی می کنند و افراد بسیاری در صدد تولید این گونه وسایل با کیفیت و کاربردهای دیگر نیز هستند.

 

مزیت استفاده از کنترلر آبیاری

 

کنترلر آبیاری قطره ای

کنترلر آبیاری قطره ای یکی از پر کاربرد ترین ابزارات آبیاری است. این کنترلر که می تواند به سیستم آبیاری خانگی نیز متصل شود. به شما این امکان را می دهد تا به راحتی  آن را به شیر آب متصل کرد و با تنظیم آن به صورت هوشمند این دستگاه خود اقدام به آبیاری گیاهان شما می کند. استفاده ساده از این دستگاه سبب شده است تا بیشتر افراد برای منازل خود اقدام به تهیه آن کنند.

موارد استفاده از کنترلر آبیاری قطره ای

-این دستگاه قابل استفاده در پروژه های آبیاری مکانیزه است.

-در تمام باغ ها ، ویلاها و فضاهای سبز و حتی مجتمع های آپارتمانی می توان از این کنترلر آبیاری استفاده نمود.

-در سیستم های انتقال آب نیز کاربردی است.

-برای قطع و یا وصل کردن آبپاش های فضای سبز می توان از آن استفاده نمود.

-از این کنترل می توان برای آبیاری زمین چمن فوتبال استفاده نمود.

-در گلخانه ها می تواند خطوط فرعی را قطع و یا وصل نماید.

-در تمام امور آبیاری و کشاورزی می توان از این نوع کنترلر آبیاری استفاده کرد.

مزیت استفاده از کنترلر آبیاری قطره ای

این نوع آبیاری بسیار مورد استفاده است. زیرا به علت این که آب درست به ریشه گیاه می رسد به تولید محصول بهتر و بیشتر کمک شایانی می کند. با این نوع آبیاری شما می توانید از اتلاف آب به مقدار بسیار زیاد جلوگیری کنید. در روش های سنتی آبیاری باید به موقع و به اندازه انجام می شد. اما امروزه با استفاده از کنترلر آبیاری قطره ای دیگر نیازی نیست تا افراد در موعد مقرر اقدام به آبیاری گیاهان کنند. با برنامه ریزی هوشمند قطرات آب به طور پیوسته و مدام ریشه گیاه را مرطوب می کند. یکی دیگر از مزایایی این کنترلر آبیاری قطره ای این است که از آب های با کیفیت پایین و یا  بی کیفیت  استفاده می شود.

مثلا شما می توانید از آب فاضلاب تصفیه شده برای آبیاری گیاه خود استفاده کنید. در آبیاری سنتی استفاده از این نوع آب به علت دارا بودن املاح فراوان به گیاهان آسیب وارد می کند. اما در آبیاری با استفاده از کنترلر شما می توانید از آب با املاح بیشتر نیز استفاده کنید. راندمان و محصول آوری گیاهان در این روش بیشتر است. با استفاده از کنترلر آبیاری در هزینه های کارگر و نیروی انسانی صرفه جویی زیادی می شود. آب مورد نیاز گیاه را می توان با املاح مغذی و کود محلول نمود و سپس به ریشه گیاه رساند. در این روش شما دیگر نیازمند افرادی نیستید که به گیاهان کود و یا مواد مغذی بدهید. از زمین های صخره ای در کنترلر آبیاری می توان استفاده کرد.

این گونه از خاک ها با ناهمواری و پستی و بلندی به علت زهکشی مناسب برای کشت گیاه و آبیاری با کنترلر بسیار خوب جواب میدهد. نکته مهم در آبیاری قطره ای نیز در این است که در این نوع آبیاری بازده و راندمان کار که همان تولید محصولات بیشتر است بسیار فراوان تر است. راحتی کار و زمان رسیدگی بیشتر به گیاهان از مزایای مهم آبیاری قطره است. اگر این نوع آبیاری با دستگاه کنترلر آبیاری قطره ای مدیریت شود بر بازده تولید محصولات کشاورزی موثرتر است.  

کنترلر آبیاری رین مدل C-DIAL

کنترلر آبیاری مدل C-DIAL یکی از کنترلر های جدید و منحصر به فرد کمپانی رین ایتالیا است که در دو نوع 4 و 6 ایستگاه بهترین انتخاب برای به کار گیری در سیستم های آبیاری هوشمند فضاهای سبز می باشد. مدل C-DIAL از لحاظ ولتاژ خروجی در دو نوع 24 V AC و 9 V DC تولید و در دسترس هستند که نوع 9 ولتی آن با استفاده از باطری قابل شارژ کار می کند. شما با استفاده از کنترلر مدل C-DIAL رین 3 پارامتر زیر را می توانید تنظیم کنید:

  1.      زمان شروع آبیاری
  2.      مدت زمان فرآیند آبیاری
  3.      تعداد دفعات تکرار آبیاری

جدول مشخصات کنترلر آبیاری رین مدل C-DIAL

ابعاد15*5*12 سانتیمتر
وزن350 گرم
کاربریسیستم های آبیاری هوشمند
منبع تامین برق220 VAC
تعداد ایستگاه پشتیبانی4 و 6 ایستگاه
ولتاژ خروجی24 V AC / 0.8 AMP
برنامه تکرار آبیاری4 بار در روز تا 1 بار در هفته
زمان آبیاری هر ایستگاه1 تا 240 دقیقه

کنترلر آبیاری رین مدل I-DIAL

از دیگر محصولات رین ایتالیا کنترلر I-DIAL است که در انواع 4، 6، 8 و 12 ایستگاه تولید می شود و بهترین انتخاب برای نصب در محیط های بسته است. خروجی برق مدل I-DIAL رین 24 V AC بوده و از منبع برق 220 ولت شهری تغذیه می کند.

جدول مشخصات کنترلر آبیاری رین مدل I-DIAL

ابعاد17*5*16 سانتیمتر
وزن500 گرم
کاربریسیستم های آبیاری پروژه های آبرسانی
منبع تامین برق220 VAC
تعداد ایستگاه پشتیبانی4 ایستگاه، 6 ایستگاه، 8 ایستگاه و 12 ایستگاه
ولتاژ خروجی24 V AC / 0.8 AMP
برنامه تکرار آبیاری4 بار در روز تا 4 بار در هفته

تایمر کنترلر آبیاری رین

این دستگاه نیز از مهم ترین دستگاه ها در زمینه آبیاری گیاهان است. با استفاده از این دستگاه است که آبیاری به راحتی و با فشار معین انجام خواهد شد و شما از این بابت نیز آسوده خواهید بود. این دستگاه در انواع مختلف تولید شده است که نسبت به دارا بودن خروجی های آب تقسیم بندی می شوند.

ویژگی های تایمر کنترلر آبیاری یک خروجی

این نوع که از نامش نیز مشخص است دارای تنها یک خروجی آب است. مدت زمان آبیاری با این تایمر از 1 دقیقه تا 240 دقیقه است. می توان هر 6 ساعت یک بار تا 15 روز یک بار دور آن را تنظیم نمود. فشار کارکرد این تایمر کنترلر آبیاری از حداقل 1 تا حداکثر 6 با متغیر است. می تواند از 5 لیتر تا 40 لیتر در دقیقه خروجی آب داشته باشد. ورودی آب به آن از 1 تا 3.4 تغییر می کند.

یک صفحه نمایشگر ال سی دی با نور پس زمینه دارد. در این صفحه شما می توانید زمان و شدت و دوره آبیاری را ملاحظه کنید.  نور پس زمینه هم در هنگام تاریک بودن محیط بسیار پر اهمیت است. بر روی این تایمر کنترلر آبیاری کاور پلاستیکی کشیده شده است. این کاور از صدمات احتمالی به آن تا حد ممکن جلوگیری می کند. این دستگاه با دو عدد باتری قلمی 1.5 ولت کار می کند. با این ویژگی شما می بینید که بسیار هم کم مصرف است. نکته مهم تر این که شما دیگر نگران قطع برق نیستید زیرا تایمر کنترلر شما به کمک باتری کار می کند.

استفاده از این دستگاه ها که برای آبیاری گیاهان طراحی و تولید شده است به شما کمک می کند تا شما بتوانید در مصرف آب تا حد ممکن صرفه جویی کنید. همچنین استفاده از این نوع روش های نوین آبیاری در پرداخت هزینه ها نیز برای شما کمک بسیار بزرگی است. با کمک گرفتن از این نوع دستگاه ها دیگر نیازی به افراد با تخصص های مختلف برای آبیاری گیاهان مختلف  ندارید. نکته مهم دیگر این است که همیشه همگام با پیشرفت صنعت گام بردارید تا از این پیشرفت ها در زمینه های مختلف استفاده مفید ببرید.

معرفی تایمر آبیاری رین مدل Amico Pro

یکی از بهترین تایمر های آبیاری موجود در بازار تایمر مدل Amico Pro کمپانی رین ایتالیا است. از ویژگی های منحصر به فرد این مدل سهولت در برنامه ریزی تایمر و نمایشگر 3 اینچی آن است که به راحتی می توانید تمامی داده ها را مشاهده کنید. همچنین صفحه نمایشگر تایمر آمیکو دارای نور پس زمینه است که حتی می توانید در شب هم برنامه تایمر را بدون مشکل وارد و چک کنید. از دیگر ویژگی های تایمر آمیکو آلارم هشدار دهنده زمان اتمام باطری و شروع دستی آبیاری در زمان دلخواه می باشد.

جدول مشخصات کنترلر تایمر آبیاری رین مدل Amico Pro

ابعاد32*33*36 سانتیمتر
وزن400 گرم
کاربریسیستم های آبیاری باغ، ویلا و فضای سبز کوچک
منبع تامین توان2 عدد باطری قلمی 1.5 ولت
تعداد ایستگاه پشتیبانیتک ایستگاه
برنامه تکرار آبیاری6 ساعت تا 15 روز

مشخصات فنی کنترلر آبیاری رین مدل ELITE OUTDOOR

  • قابلیت پشتیبانی از 4، 6، 8، 10 منطقه
  • ولتاژ مصرفی 220 ولت
  • دارای آداپتور تبدیل برق
  • مجهز به ورودی سنسور باران
  • هر ایستگاه دارای 4 زمان شروع، مستقل از مدت زمان آبیاری و زمان شروع آبیاری است.

کنترلر آبیاری رین مدل I-DIAL OUTDOOR

کنترلر آبیاری رین I-DIAL OUTDOOR این امکان را به شما می دهد تا سنسور باران را در هر ایستگاه را به شکل  جداگانه برنامه نویسی نمایید. لازم به ذکر می باشد که از مزیت این دستگاه  مجهز به سیستم مدیریت پمپ ها و شیر فلکه برقی است.

  • توانایی پشتیبانی از 6، 9، 12، 16 منطقه
  • برخورداری از ولتاژ مصرفی 220 ولت
  • مجهز به آداپتور تبدیل برق
  • مجهز به سنسور باران و دبی سنج ورودی
  • امکان برنامه نویسی هر ایستگاه پمپاژ به شکل جداگانه
  • دارای صفحه نمایش لمسی
  • هر ایستگاه از 4 زمان شروع، مستقل و مدت زمان آبیاری و زمان شروع آبیاری است.

فروش کنترلر آبیاری رین

در دنیای امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی هر روزه محصولات گوناگونی در زمینه نگه داری گیاهان به بازار وارد می شود. هر کس نسبت به توانایی و بودجه ای که در نظر دارد می تواند از انواع این محصولات خریداری و استفاده کند. اما همیشه توجه کنید که با خرید یک محصول خوب و کارا شما می توانید تا سال ها از آن استفاده کنید بدون آن که هزینه های جانبی دیگری برای آن کنید.

 خرید کنترلر آبیاری به شما در نگه داری و آبیاری آن ها کمک می کند و همچنین این دستگاه با توجه به برند آن یک دستگاه بسیار با کیفیت است. شرکت رین در تولید محصولات خود از مواد با کیفیت و خوب استفاده کرده است. برای همین است که محصولات این شرکت نیز نسبت به محصولات مشابه دیگر با کیفیت تر و مقاوم تر است. دقت کنید هنگام خرید این گونه دستگاه ها که انواع تقلبی آن در بازار فراوان است توجه بیشتری کنید و از فروشگاه ها و مکان های مطمئن خرید نمایید.

قیمت کنترلر آبیاری

اگر شما دوست داشته باشید که از سایت های فروشگاهی خرید نمایید می توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی ما مراجعه و انواع گوناگون این دستگاه ها را مشاهده نمایید. این دستگاه ها با توجه به زمان بندی و یا تعداد ایستگاه هایی که برای آن معین شده است قیمت های مختلفی دارد. اگر نسبت به انتخاب نوع مدل دستگاه خود تردید دارید. می توانید به سایت ما مراجعه و با مشاوران مجرب ما در این زمینه مشورت نمایید.

مشاوران ما در این سایت آماده پاسخ گویی به پرسش های شما می باشند. همچنین شما می توانید لیست قیمت کنترلر رین را در صفحه محصولات رین سایت ما ببینید. فروش کنترلر رین در این سایت به قیمت بسیار مناسب است. با خرید از سایت ما شما می توانید نسبت به خرید خود اطمینان کافی داشته باشید. تنوع محصولات در سایت ما به شما در انتخاب دستگاه مناسب بسیار کمک می کند. 

بسیاری از افراد فکر می کنند که خرید دستگاه های نگه داری و آبیاری گیاهان یک هزینه گزاف و بیهوده است. اما در صورت استفاده از این نوع دستگاه ها در زمینه نگه داری و آبیاری گیاهان علاوه بر این که هزینه خرید و تجهیز زمین شما به این تجهیزات را بر می گرداند در طی چند سال از هزینه های شما کم و تولید محصولات شما را افزایش می دهد. برای همین است که استفاده از این نوع دستگاه ها در زمینه های کشاورزی به افراد توصیه می شود.

سخن پایانی

 همانطور که گفته شد سیستم آبیاری هوشمند از روش هایی به شمار می رود که قابلیت جلوگیری از هدر رفت آب چه در مقیاس های کوچک مانند باغچه ی خانه و چه مقیاس های بزرگ مثل زمین فوتبال و کشاورزی کمک نماید. ایران  در دسته کشور های گرم و خشک است  که با کمبود آب شیرین رو به رو است. با این اوصاف  ۸۰ الی ۹۰ درصد حجم آب کشور در بخش کشاورزی هدر می رود. این موضوعی است که باید هر چه سریعتر راه حل مناسبی برای آن بیابیم.  آبیاری هوشمند سیستمی است که آبیاری زمین مورد نظر را با توجه به نیاز آن زمانبندی می نماید. بر عکس کنترلر های آبیاری قدیمی که بر اساس برنامه ها و تایمرهای از پیش تعیین شده فعالیت داشتند ، کنترلرهای آبیاری هوشمند آب و هوا، شرایط خاک، تبخیر و میزان آب مورد نیاز گیاه را می سنجند و به طور  خودکار زمانبندی آبیاری را برای شرایط حال حاضر محل تنظیم می نمایند.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5