خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

اره برقی دلمار

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

اره برقی دولمار، مناسب برای چوب بری های سبک

ابزارهای برش چوب جمع کاملی از انواع اره های دستی تا مدل های موتوری را شامل می ‌شوند. قاعده برش چوب در بهره‌ مندی از تیغه های دندانه دار است. یک اره ساده دستی به ‌خوبی نمایانگر وجه مشترک در تمام ابزارها با توانمندی برش چوب می‌ باشد.

در این بین برای پرهیز از عملیات طاقت ‌فرسای برش چوب با اره های کلاسیک، دستگاه های بسیار قدرتمند اره موتوری را ابداع کرده ‌اند. مدل های موتور بنزینی قدرتمندترین نمونه ‌ها هستند.

اما مدل های موتور الکتریکی نیز جایگاه مناسبی در برش قدرتمند چوب دارند. برندهای تولیدکننده ابزارهای چوب بری در عرصه تولید اره موتوری های برقی دست توانمندی دارند. مانند اره برقی دولمار که از نمونه‌ های خوش ‌ساخت بازارهای جهانی محسوب می ‌شود.

اره برقی دولمار محصول توانمندی از یک برند توانمند آلمانی است. محصولی که قابلیت برش سریع، آسان و کم زحمت چوب های قطور را به راحتی تامین می‌ نماید. معمولا نمی ‌توان از انواع مدل های برقی انتظار تامین قدرت بالایی در امر چوب ‌بری داشته باشیم.

به هر حال موتورهای الکتریکی در تامین قدرت محدودیت هایی دارند. از آنجا که باید دستگاه اره موتوری یک تجهیز با قابلیت حمل و نقل ساده باشد، قاعدتاً نمی ‌توانیم از موتورهای الکتریکی سنگین وزن در بطن طراحی انواع اره موتوریبرقی استفاده کنیم. لذا باید به فکر حضور یک مدل سبک وزن باشیم که قاعدتاً ما را به سمت خلق اره موتوری ضعیف تری به نسبت از مدل ‌های بنزینی سوق خواهد داد.

این موضوع در طراحی اره برقی Dulmar نیز مشهود است. مدل طراحی شده از برند آلمانی در جمع اره موتوری بنزینی ها قطعا نمی ‌تواند جایگاه قدرتمندی داشته باشد. اما به یقین در جمع رقبای الکتریکی خود می‌ تواند حرف‌ های قدرتمندی برای گفتن داشته باشد.

غالباً کسانی که در تکاپوی تهیه اره موتوری برقی هستند، چندان نگاه جدی در بحث تامین قدرت ندارد. بلکه بیشتر وجه کاربردی بودن آنها در سطح کارگاه چوب بری با تامین شرایط قدرتی مناسب و البته کیفیت ساخت مطرح می ‌شود. موضوعی که در اره برقی Dulmar حضور مناسبی دارد.

در حال حاضر عمده دلایل در فروش اره برقی دولمار با هدف تامین نیازهای کارگاهی است. قابلیت اطمینان مناسب در کار، کیفیت ساخت مطلوب در کنار لیست قیمت اره برقی دولمار نکته‌ هایی است که قطعاً در مسیر فروش آن تاثیرگذار هستند.

به هر ترتیب اگر در سطح کارگاه نیاز به حضور یک اره موتوری برقی با قدرت مناسب دارید و در عین حال می خواهید برای سالیان متمادی از قدرت ‌نمایی آن استفاده کنید، اره برقی آلمانی دولمار پیشنهاد خوبی است.

مختصری از برند دولمار

بدون تردید باید محصولات برند دولمار را در بین برترین‌ های بازار قرار دهیم. این برند با ریشه های آلمانی در عرصه ارائه محصولات موتوری باغبانی و چوب ‌بری دست توانمندی دارد. بخش تولید اره موتوری دولمار آلمان از مهمترین محصولات مهندسی شده این برند محسوب می ‌شود.

دولمار یک برند ریشه دار آلمانی است که سابقه فعالیت آنها در حدود ۹۰ سال است. قدمت فعالیت صنعتی برند دولمار به سال ۱۹۲۷ باز می گردد. زمانی که به عنوان یک شرکت نوپا با هدف طراحی و تولید موتورهای کوچک و دو زمانه تاسیس شدند.

از همان ابتدای امر رویکرد برند دولمار نگاهی تخصصی در تولید موتورهای کوچک بنزینی بوده است تا بتوان با کمک این موتورها ابزارهای مکانیزه شده کشاورزی و باغبانی و حتی چوب ‌بری را ابداع نمود.

ایده موتورهای دو زمانه برند دولمار خیلی سریع به عنوان مناسب ترین روش در خلق تجهیزات موتوری مناسب در امر چوب بری و باغبانی پذیرفته شد. بعدها برند دولمار طرح توسعه تولیدات خود را از قید موتورسازی رها کرد تا همزمان اقدام به طراحی و تولید انواع ابزارهای موتوری داشته باشد.

طراحی اره موتوری های بنزینی از همان ابتدا در فهرست تولیدات جدی و تاثیرگذار برند دولمار قرار گرفته است. در حال حاضر پس از گذشت سالیان متمادی، برند دولمار به یک وزنه شناخته شده در طراحی تا تولید ابزارهای موتوری تبدیل شده است.

با توسعه علم الکترونیک و مطرح شدن موتورهای قدرتمند الکتریکی در ابعاد کوچک، حضور این موتورها در ابزارهای مکانیزه قابل پیش بینی بوده است. مانند ایده اره برقی Dolmar که بسیار شاخص و خوش ساخت می باشد.

دولمار در طراحی تا تولید اره برقی های خود همچنان رویکرد حرفه ‌ای برای طراحی اره موتوری ها را دارد. اره برقی دولمار به نسبت از مدل‌ های بنزینی در تامین کیفیت و استحکام و البته ظرافت در کار کم نمی ‌گذارد. در حال حاضر در پی یک تفاهم نامه تجاری میان برند دلمار و شرکت ماکیتا از ژاپن، این دو کمپانی اقدام به طراحی و عرضه محصولات مشترکی دارند.

مدل های معرفی شده از اره برقی دولمار

ایده حاکم بر طراحی اره برقی ها بیشتر به سمت تولید یک اره موتوری جمع و جور با قابلیت کارکرد کارگاهی است. نکته ‌ای که در جمع محصولات معرفی شده برند دولمار دیده می ‌شود. اره برقی دولمار در دو مدل ES-36A و ES162-A معرفی شده است.

مدل های مذکور در طول تیغه های کوتاه، طراحی باریک با شرایط استفاده ارگونومیک هستند. توانمندی این مدل ها در تامین تمام نیازهای کارگاهی در امر چوب بری و یا فضاهای باغبانی کفایت می کند.

اره برقی دولمار مدل ES-36A

اره برقی دولمار مدل ES-36A یک نمونه تیغه کوتاه با طراحی ارگونومیک است. در ظاهر این اره برقیدولمار شاهد طراحی کشیده ای هستیم. موتور الکتریکی ۱۸۰۰واتی درست در میانه دستگاه اره برقی دولمار قرار دارد.

این مدل از حضور دو دستگیره بهره مند می باشد. دستگیره اصلی در بخش انتهایی کاملاً جادار و ارگونومیک طراحی شده است. یک کلید کنترل برای فعال نگه داشتن اره برقی دولمار در بخش بالایی این دسته تعریف شده است. دسته دوم به شکل کمکی و در حالتی عمود بر دسته اول، بخش میانی بدنه اره برقی آلمانی را نگه می ‌دارد.

طول تیغه کوتاه در کنار بدنه کشیده و لاغر اندام اره موتوری دولمار آلمان مدل ES-36A، آن را به عنوان یک ابزار خوش دست معرفی خواهد کرد.

مشخصات فنی در اره برقی دولمار مدل ES-36A

قدرت موتوری این مدل از اره برقی دولمار توسط یک موتور الکتریکی جریان متناوب با سطح ولتاژ ۲۲۰ ولت که قابلیت تامین ۱۸۰۰وات توان را دارد، تامین می ‌شود. حضور یک موتور الکتریکی با قابلیت ۱۸۰۰وات قدرت می تواند وجه برتری در طراحی این مدل از اره برقی دولمار باشد.

هر چند قدرت موتورهای بنزینی بسیار بالاتر از این اعداد است. لکن در بحث حضور موتورهای الکتریکی، بهره ‌مندی از یک موتور با قابلیت تامین دو اسب بخار قدرت برای حضور مفید در هر سطح کارگاهی کفایت می ‌کند.

موتورهای الکتریکی در بخش تامین قدرت با محدودیت ‌هایی مواجه هستند. لذا نباید انتظار طول تیغه بلندی را در طرح ساخت اره برقی دولمار داشته باشیم. دولمار برای طراحی مدل ES-36A از یک تیغه با طول ۳۵ سانتیمتری رونمایی کرده است.

اره موتوری دولمار آلمان در مدل ES-36A در وزن تقریبا اندک ۴ کیلوگرمی عرضه شده است. وزن با حدود ۴ کیلوگرم، از اره برقی مذکور یک دستگاه سبک وزن ساخته است که قابلیت تامین مانور بالایی در حین عملیات چوب بری خواهد داشت.

وزن تقریباً سبک با ابعاد جمع و جور، اره برقی دولمار مدل ES-36A را یک محصول با قابلیت بالا در کارهای کارگاهی و باغبانی ساخته است. کافی است یک دستگاه از این مدل اره برقی دولمار را در اختیار داشته باشید تا به راحتی از قدرت مانور بالا برای انجام عملیات های برش زنی در حالات مختلف بهره مند شوید. سرعت زنجیر در این مدل برابر با ۲۰ متر بر ثانیه است که برای انجام عملیات ‌های سطح متوسط از چوب بری کفایت می ‌کند.

اره برقی دولمار مدل ES162-A

اگر قصد داشتن یک اره برقی جمع و جور، توانمند با قابلیت کارکرد متنوع را دارید، توجه به این مدل از محصولات دولمار می تواند جالب توجه باشد. اره برقی دولمار مدل ES162-A یک نمونه کامل در جمع اره برقی ها می باشد. اره ای که با توانمندی کافی در تامین نیازهای کارگاهی و باغبانی طراحی شده است.

در بخش طراحی شاهد حضور یک اره موتوری برقی ارگونومیک هستیم. موتور قدرتمند الکتریکی به شکل هماهنگ شده با ظاهر کشیده اره برقی دولمار طراحی شده است. این موتور درست در وسط دستگاه برای حفظ تعادل و مرکز ثقل آن در حین کار تعبیه شده است.

دسته اصلی در بخش پشتی از پهنای کافی برخوردار است. دسته کمکی در یک سمت از بدنه دراز اره برقی دولمار تعبیه شده است تا بتوان سطح تسلط کاملی در حین کار با آن را ایجاد کرد.

اره برقی آلمانی برند دولمار مدل ES162-A برای انجام عملیات ‌های چوب بری به شکلی که همراه با حالت های کاری متنوع باشد، مناسب است. شما می توانید آن را در دست گرفته، راهی هر فضایی با هر شرایط از چوب بری باشید و در نهایت به سادگی از پس سنگین ترین عملیات ‌ها برآیید.

البته قدرت محدود در کنار طول تیغه تقریبا کوتاه قابلیت انجام عملیات های پرفشار در چوب بری را برای این مدل از اره برقی دولمار محدود کرده است.

مشخصات فنی اره برقی دولمار مدل ES162-A

قلب تپنده اره برقی دولمار مدل ES162-A یک موتور تکفاز با قابلیت تامین قدرت 2.5 کیلووات است. این قدرت برای انجام تمامی عملیات ‌های باغبانی تا حضور کامل در فضاهای کارگاهی کفایت می ‌کند.

البته اگر چه می توان با این قدرت در تکاپوی برش الوارهای ضخیم و فشرده بود؛ اما در نهایت فشار بالایی را متحمل خواهد شد. لذا بهتر است در حضور اره برقی Dolmar مدل ES162-A برای انجام عملیات ‌های سطح متوسط آماده شده باشید.

این اره برقی دولمار به یک ساطور با طول ۳۵ سانتیمتری مجهز است. عموما ساطور طراحی شده برای انواع اره موتوری های برقی، کوتاه در حدود ۲۵ الی ۳۰ سانتیمتر است. قدرت محدود موتورهای الکتریکی اصلی ‌ترین دلیل در ایجاد این محدودیت است.

اما با حضور موتور الکتریکی با قابلیت تامین قدرت 2.5 کیلوواتی این شرایط فراهم است که بتوانیم از ریل های طویل تر تا ۳۵ سانتیمتر در اره برقی دولمار استفاده کنیم.

در عملکرد با توان حداکثر اره برقی دولمار مدل ES162-A به سرعت 13.3 متر بر ثانیه در حرکت زنجیر دست پیدا خواهیم کرد. سرعت حرکت زنجیر بالای ۱۰ متر بر ثانیه برای پرداختن به عملیات ‌های حرفه ‌ای در دنیای چوب بری کفایت می کند. در این مدل قابلیتی بسیار فراتر از تامین نیازهای حرفه ‌ای با داشتن سرعت 13.3 متر بر ثانیه ای تامین شده است.

در نهایت همراه با تحلیل تمام بخش‌ های فنی شاهد حضور تمامی این اجزای موتوری، بدنه تا ساطور و تیغه ها در وزنی برابر با 4.2 کیلوگرم هستیم. با وزن 4.2 کیلوگرمی، اره برقی دولمار مدل ES162-A تبدیل به یک محصول سبک وزن خواهد شد. اره موتوری سبک وزنی که قابلیت تامین برش تا عمق ۳۵ سانتیمتری از چوب را دارد.

ویژگی های طراحی در اره برقی دولمار

در هنگام بررسی فنی هر مدل از اره زنجیری باید بر نکات کلیدی متعددی دقیق شویم. مهم نیست که شما قرار است همراه محصول کدام برند جهانی در زمینه اره موتوری ها باشید. بلکه اهمیت ماجرا در بهره ‌مندی از یک موتور مناسب با اهدافی است که دنبال می کنید.

عموم افرادی که در تکاپوی تهیه کردن اره موتوری هستند، علاقه دارند که مدل های بنزینی را خریداری کنند. چرا که در نگاه این افراد، اره زنجیری های بنزینی قابلیت ‌های سطح بالایی دارند. اما اگر هوشمندانه رفتار کنید، می‌ توانید برای بخش بزرگی از عملیات ‌ها در چوب بری، اره برقی ها را کارآمد تر از مدل های بنزینی در نظر بگیرید.

در این گفتار به تحلیل فنی اره برقی های برند دولمار پرداختیم. دولمار برند صاحب نامی در عرصه طراحی تا تولید انواع اره موتوری های بنزینی است. مدل های موتور بنزینی این برند تقریبا شهرتی جهانی دارند.

اما آیا می ‌توان به اندازه مدل های موتور بنزینی بر توانمندی‌ های اره برقی دولمار نیز تکیه نمود؟ برای پاسخ به این سوال کافی است برخی از ویژگی های گنجانده شده در مدل های اره برقی دولمار را با معیارها در انتخاب اره موتوری ها مقایسه کنیم تا ببینیم که امکانات تعریف شده در اره برقی دولمار در قیاس با معیارهای کلیدی در انتخاب اره موتوری ها چه حرف‌ هایی برای گفتن دارند.

طول تیغه، اولین گام در انتخاب اره موتوری

به طور یقین اره موتوری خریداری شده توسط شما باید بتواند از پس وظایفی که برای آن تعریف کرده اید، برآید. پس باید توجه جدی در طول تیغه اره موتوری داشته باشید. طول تیغه اره موتوری معرف قدرت برش زنی آن است.

پس اگر قرار است عملیات های سنگین با برش قطور از چوب را انجام دهید، لازم است تا اره موتوری های قدرتمند با طول تیغه بلند را تهیه کنید. در مقابل می توانید برای انجام کارهای سبک در چوب بری به تیغه کوتاه اره موتوری های معمولی تر اعتماد کنید.

اما در اره برقی دولمار مدل ES162-A شاهد حضور یک ساطور با طول ۳۵ سانتیمتری هستیم. این طول اگر چه در قیاس با مدل ‌های موتور بنزینی حرفه ‌ای با طول ساطور 0.5 متری بسیار کوتاه است؛ اما در قیاس با انواع مدل های برقی از برندهای دیگر طول قابل توجهی است.

با طول تیغه ۳۵ سانتیمتری تعریف شده در اره برقی دولمار مدل ES162-A قطعاً در تمام عملیات های گسترده باغبانی با هدف هرس کردن درختان باغ توانمند هستید و در عین حال می توانید به انجام فعالیت ‌های سبک چوب بری نیز بپردازید. به طور کلی اره برقی دولمار یک حد میانی از طول تیغه را برای شما آماده کرده است تا با کمک آن در انجام کلیه عملیات های سطح متوسط باغبانی توانمند باشید.

قدرت و توانایی در قطع کردن چوب های ضخیم

قطعاً دلیل اصلی برای تهیه کردن اره موتوری ها در برش چوب است. اما همه چوب ها از تراکم یکسانی برخوردار نیستند و در عین حال همه آنها در قطر و حجم یکسانی قرار ندارند. چوب متریال سختی است و هر چه قطر چوب بالاتر می شود، سختی آن به شکل تصاعدی افزایش پیدا می ‌کند. لذا تامین قدرت کافی برای انجام عملیات چوب ‌بری امری ضروری است.

اره موتوری هایی که از حضور موتورهای بنزینی بهره ‌مند هستند، در تامین قدرت های بالا برای برش تنه درختان تا الوار کردن قطور آنها مشکل خاصی ندارند. طول تیغه آنها بلند است و قدرت موتورهای بنزینی در تامین حرکت این تیغه ها کفایت می کند.

اما در یک اره موتوری برقی مانند اره برقی دولمار نمی توانید جنبه‌ های چندان قدرتمندی را شاهد باشید. موتورهای برقی در حجم برابر به نسبت از موتورهای بنزینی قابلیت تامین قدرت کمتری دارند. اره برقی دولمار مدل ES162-A نیز از این موضوع مستثنی نمی باشد.

قطعاً قدرت تحویل داده شده در یک اره برقی قابلیت حضور در عملیات ‌های سنگین چوب بری را ندارد. پس از خرید یک اره موتوری برقی چه انتظاری می ‌توان داشت؟

اره برقی دولمار مدل ES162-A با قابلیت تامین قدرت 2.5 کیلوواتی طراحی شده است. این قدرت برای حرکت کاملا روان و برنده تیغه بر ساطور ۳۵ سانتیمتری آن کفایت می ‌کند. اما این قدرت در اره برقی دولمار به شکل هدفمندی هدایت شده است.

در اره برقی دولمار، سیستم انتقال قدرت اندکی کند است. سرعت زنجیر تنها ۱۰ متر بر ثانیه است. این مقدار ظاهرا نمی ‌تواند معرف سرعت بالایی باشد؛ اما خبر از طراحی قدرتمندانه تری دارد. حرکت آرام زنجیر در تاثیرگذاری هر چه کامل تر قدرت 2.5 کیلوواتی موثر بوده است.

در واقع طراحان اره برقی دولمار با طراحی آرام تر حرکت زنجیر، قابلیت تامین قدرت بالاتری را فراهم می ‌کنند. شاید اره برقی دولمار در عمل اندکی کند باشد؛ اما یقینا آرام و پیوسته عملیات‌ هایی را به انجام می ‌رساند که احتمالاً از عهده اره برقی ها، محصول رقبای دولمار برنیاید.

از اره موتوری چه اندازه قدرت مانور می خواهید؟

یکی از نکاتی که در هنگام خرید اره موتوری ها کمتر مورد توجه قرار می ‌گیرد، قدرت مانوری است که باید از اره موتوری انتظار تامین آن را داشته باشیم. قطعا اره موتوری بنزینی های غول پیکر با طول تیغه های نیم متری از قدرت مانور کمی برخوردار هستند.

آنها سنگین و پر هیاهو هستند و غالباً کنترل پذیری بسیار سختی دارند. شرایط کار آنها نیاز به حضور چنین قدرتی را طلب می ‌کند. اما اگر شرایط کاری شما سبک در حد حضوری موثر در فضای باغ و کارگاه است، آیا نباید قبل از پرداختن به قدرت، متوجه قدرت مانور خود نیز باشید؟ قطعاً برای انجام طیف بزرگی از عملیات‌ های چوب بری به قدرت مانور بالای اره موتوری نیاز دارید.

لذا تهیه کردن یک اره موتوری سبک و کارآمد در اولویت است.

ایمنی از اصلی ترین فاکتورها در هر اره برقی

هر مدل از اره زنجیری در لیست تجهیزات موتوری با قابلیت برش قرار دارد. چنین تجهیزاتی به طور کلی مستعد ایجاد حادثه هستند. اره موتوری با زنجیری که به راحتی توانایی برش سرسخت ‌ترین چوب ها را دارد، قطعاً در اندک تماسی با بدن انسان فاجعه آفرین است. پس رعایت قواعد ایمنی در کار اره موتوری ها ضروری است.

اره برقی ها در قبال مدل های موتوری ضعیف ‌تر هستند و غالباً با سرعت حرکت زنجیر آرامتری طراحی می‌ شوند. لذا قطعا به اندازه مدل های موتور بنزینی مستعد ایجاد حادثه نیستند. اما به هر حال ماهیت زنجیر با تیغه های برنده همراه آنان است و کاملا در ایجاد حادثه توانمند می باشند.

از این رو قطعاً در طراحی تمامی اره زنجیری ها اصول ایمنی در نظر گرفته می‌ شود. اره برقی دولمار به یک سیستم کلاج هوشمند همراه با ترمزی قدرتمند مجهز شده است.

در عین حال نسبت به فشار بالا بر سطح زنجیر برنده دستگاه حساس است و در صورت گیر کردن در بطن چوب و یا برخورد با سطوح سخت تر از چوب، به سرعت حرکت زنجیر را متوقف می ‌کند. اره برقی دولمار در تامین ایمنی از گارد محافظ مناسبی بهره مند است. در آن از طرح عایق بندی مناسبی برای تامین جریان برق استفاده شده است.

بهره مندی از سیستم های ضد لرزش، ویژگی کلیدی است

یک ابزار موتوری قطعاً تحت تاثیر قدرت بالای موتورهای خود است. تاثیری که بر ایجاد لرزش فراگیر در بدنه و دستگیره دستگاه خواهد انجامید. در تعریف اره موتوری ها، حضور این لرزش ها بیش از دیگر تجهیزات موتوری می باشد. حضور لرزش قطعاً باعث سختی در حین عملیات و از دست رفتن دقت در کار است.

اگر اره موتوری بیش از اندازه می لرزد، قاعدتاً نمی توانید سطح برش زنی با شرایط دقیقی را تأمین نمایید. اما در طرح ساخت بسیاری از اره های مدرن امروزی نگاه هوشمندانه ای به تعریف سیستم های ضد لرزش شده است. این سیستم های ضد ارتعاش می ‌توانند بخش بزرگی از قدرت موتور را جذب کرده و میرا نمایند.

اره برقی دولمار از حضور چنین سیستمی بهره ‌مند است. دولمار در طراحی مدل های موتور بنزینی خود سطح کاملی از سیستم های ضد ارتعاش را تعریف کرده است و حالا از همین تجربه مفید در طراحی تا ساخت اره برقی دولمار سود جسته است. اگر هر یک از مدل های اره برقی دولمار را در دست داشته باشید، قطعاً از حرکت آرام و کم صدا و روان زنجیر لذت خواهید برد.

آیا توان بدنی در کار با اره موتوری را دارید؟

یکی از ملاک‌ های جدی در انتخاب یک اره موتوری مناسب مربوط به توانمندی شما در کار با این تجهیزات می باشد. اره موتوری های قدرتمند، جذاب و کارآمد هستند؛ اما اگر قدرت بدنی در کار با آنها را نداشته باشید، به طور یقین به هیچ حالت کارایی کافی را در کارهای شما نخواهند داشت.

پس اگر در تکاپوی تهیه کردن یک اره موتوری مناسب هستید، بهتر است قوای بدنی خود را هم ملاک قرار دهید و یک مدل که در حین کار شما را خسته نمی ‌کند، تهیه کنید.

اره برقی دولمار با وزن ۴ کیلوگرمی و طراحی جمع و جور قدرت مانور بالایی دارد. برای آنهایی که چندان قوای بدنی بالایی ندارند و یا به شکل آماتور و مقدماتی در حال کار کردن با اره موتوری هستند، بهترین انتخاب است. این اره برقی ساده با عملکردی نیمه حرفه ای است. از این رو تقریبا هر کسی با هر سطح توان بدنی می تواند با یکی از مدل ‌های اره برقی دولمار به عملیات چوب بری بپردازد.

سخن پایانی

قطعا باید نام برند آلمانی دولمار را در لیست برترین های بازار قرار دهیم. اصولا هر چه از صنعت آلمان خارج می شود، سطح بالایی از توانمندی را همراه خود دارد. خصوصا که محصول یک برند باسابقه مانند دولمار باشد. البته این خوش نام بودن به طور قطع بر قیمت اره برقی دولمار تاثیرگذار است.

اره برقی دولمار محصول صنایع ماشین سازی آلمانی است. هر چند در این ایام مسیر تولید و مونتاژ آن خارج از کشور آلمان صورت می ‌گیرد. در سطح بازار رقیبی وطنی با نام اشتیل نیز حضور دارد. اشتیل به نسبت از دولمار برند آشناتر آلمانی ‌ها است. لذا برای پرداختن به یک اره برقی آلمانی غالباً یادی از مدل های متنوع از برند مطرح اشتیل در میان است.

اما حرفه ای ها می ‌دانند که برند دولمار در عرصه تولید اره برقی آلمانی دست بالایی دارد. مدل شاخص بازار برای اره برقی دولمار مدل ES162-A می باشد. اگر در سطح بازار باشید، احتمالاً بسیار بیشتر با این مدل مواجه باشید.

اره برقی دولمار مدل ES162-A با طراحی بدنه کاملا ارگونومیک سطح بالایی از کارکرد آرام و ساده را تامین می نماید. این اره برقی دولمار به راحتی در دستان اپراتورها قرار گرفته و به سرعت حالت عملیاتی بر خود می گیرد.

در عین حال با حضور تیغه ۳۵ سانتیمتری در اره برقی دولمار مدل ES162-A می توان جنبه های جدی تری از کارهای چوب بری که بسیار فراتر از نیازهای باغبانی است را تامین نمود. اما ماهیت طراحی این مدل از اره برقی دولمار برای حضور قدرتمند در نیازهای جاری باغبانی است.

برای همین است که عمده فروش اره برقی دولمار را باید در دستان باغبان ها جستجو کنیم. با این همه در لیست قیمت اره برقی دولمار شاهد رقابت مناسبی با دیگر محصولات بازار هستیم.

لیست قیمت اره برقی دولمار به نسبت از امکانات و قدرت مانوری که در اختیار شما قرار می دهد، شرایط بسیار مطلوب و معقولی دارد. این همه ما را مجاب می‌ کند که از اره برقی دولمار مدل ES162-A به عنوان یک مدل مطمئن با توانمندی متوسط اما کار راه انداز یاد کنیم.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5