خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

خرید ماله پروانه ای مناسب

ماله پروانه ای

فهرست مطالب

یکی از ابزارهای مناسب که سرعت تولید سطوح صاف و متراکم بتنی را به طرز چشمگیری افزایش می دهد، دستگاه ماله موتوری یا ماله پروانه ای می باشد. انجام عملیات ماله کشی به واسطه ماله موتوردار فرآیند بسیار سریع تر و کارآمدتری را نسبت به روش های دستی اعمال می نماید.

در هنگام خرید ماله پروانه ای باید به این نکته توجه داشته باشید که میزان پروژه شما به چه اندازه می باشد، همچنین نوع ترکیب بتن، شرایط آب و هوایی و همچنین وجود مناطق تنگ و باریک نیز در انتخاب ماله پروانه ای مناسب بسیار تاثیرگذار می باشد.

ماله پروانه ای

در این قسمت جهت آشنایی شما با سایزهای مختلف ماله موتوری و کاربردهای آن، سایز انواع ماله پروانه ای و مناطق مناسب برای آن را برای شما بیان نموده ایم:

ماله پروانه ای 60 سانت:

ایده آل برای مناطق لوله کشی شده، لبه ها و قسمت های باریک و کوچک، به ماله پروانه ای 60 سانت ماله بغل زن نیز می گویند.

ماله پروانه ای 60 سانت

ماله پروانه ای 75 سانت:

این ماله پروانه ای که به ماله پروانه ای چندمنظوره معروف است، مناسب برای راهروها و عبور از میان درگاه ها می باشد. این سایز ماله پروانه ای در داخل کشور ایران بسیار کمتر از انواع دیگر موجود می باشد و می توان از آن به عنوان خاص ترین سایز ماله پروانه ای اشاره نمود.

ماله پروانه ای 90 سانت:

پرکاربردترین سایز ماله موتوری که به دلیل وزن متعادل، سرعت ایده آل و راهبری مناسبی که بر روی بتن دارد، در انواع پروژه های بتن ریزی در مقیاس کوچک و متوسط مورداستفاده قرار می گیرد.

ماله پروانه ای 120 سانت:

برای پوشش دهی و ماله کشی در پروژه های متوسط و بزرگ از ماله موتوری سایز 120 سانت استفاده می گردد. قدرت پوشش دهی سطحی ماله پروانه ای 120 سانت بسیار بیشتر از انواع دیگر بوده، اما این دسته از ماله پروانه ای دارای وزن بالایی بوده و در مناطقی که با محدودیت فضا روبرو هستیم، کارآیی ندارند.

ماله پروانه ای سرنشین دار:

در این دسته از ماله پروانه ای، اپراتور بر روی صندلی دستگاه ماله موتوری نشسته و به وسیله بازوهای تعبیه شده بر روی دستگاه، ماله پروانه ای را در جهات مختلف هدایت و عملیات ماله کشی سطح بتن را انجام می دهد.

قوی ترین ماله پروانه ای موجود در بازار که دارای راندمان بالا و قدرت بسیار زیادی می باشند، ماله پروانه ای سرنشین دار هیدرولیک می باشند. ماله پروانه ای سرنشین دار در اکثر پروژه های تجاری بزرگ و فرودگاه ها استفاده می شوند.

ماله پروانه ای سرنشین دار

ماله پروانه ای سرنشین دار 90 سانت:

بهترین و ساده ترین نوع ماله سرنشین دار برای کنترل که جهت تکمیل سطوح کوچک و متوسط بسیار مناسب می باشد.

ماله پروانه ای سرنشین دار

ماله پروانه ای سرنشین دار 120 سانت:

برای انجام عملیات سطح سازی در مقیاس متوسط تا بزرگ از ماله موتوری سرنشین دار سایز 120 سانت استفاده می شود. در این دسته از ماله پروانه ای سرنشین دار که قسمت ماله کش آن ها مشترک است، امکان نصب سینی ماله پروانه ای وجود ندارد.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر