خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

راهنمای انتخاب موتور ویبراتور

فهرست مطالب

موتور ویبراتور از مهمترین تجهیزات مورد استفاده جهت تامین نیروی شیلنگ ویبراتور شناخته گردیده که از آن جهت از بین بردن خلل و فرج، سوراخ ها، حفره ها، گرفتن آب اضافی بتن و ایجاد بتنی با مقاومت بالا استفاده می گردد. موتور ویبراتورها در انواع برقی و بنزینی موجود بوده که موتور ویبراتور برقی پرکاربردترین و رایج ترین موتور ویبراتور موجود در بازار می باشد. در ادامه با راهنمای خریدی که ایجاد نموده ایم شما را به سمت بهترین انتخاب هدایت می نماییم.

نحوه انتخاب موتور ویبراتور:

انتخاب بین موتور ویبراتور برقی یا  موتور ویبراتور بنزینی انتخابی پرچالش و دشوار برای ساختمانسازان و پیمانکاران است. از این رو در این راهنمای خرید سعی نموده ایم، مقایسه ای کامل بین انواع موتور ویبراتور انجام دهیم و مسیر شما را جهت انتخابی مناسب روشن نماییم.

موتور ویبراتور برقی

قابلیت ساپورت شیلنگ ویبراتور مکانیکی قطرهای ۱، ۱/۵و ۲ اینچ و قابل استفاده در تک پروژه ها و پروژه های با حجم متوسط و پایین

موتور ویبراتور بنزینی

قابلیت ساپورت شیلنگ ویبراتور مکانیکی قطرهای ۱، ۱/۵، ۲ و ۲/۵ اینچ و قابل استفاده در پروژه های با حجم متوسط و بالا

موتور ویبراتور دیزل

قابلیت ساپورت شیلنگ ویبراتور مکانیکی قطرهای ۲، ۲/۵، ۳ و ۳/۵ اینچ، جهت کاربردهای خاص و پروژه های با حجم وسیع

چنان چه هنوز هم در انتخاب خود جهت موتور ویبره مطمئن نیستید یا با چالش مواجه اید، می توانید از طریق تماس با شماره   026-33510330با کارشناسان فنی ما ارتباط برقرار کرده و از مشاوره فنی رایگان آن ها بهره مند شوید.

راهنمای خرید موتور ویبراتور

در هنگام خرید موتور ویبراتور باید به نکات زیر توجه نمود:

1-    مهمترین ملاک در انتخاب موتور ویبراتور مناسب، قطر شیلنگ ویبراتوری است که می خواهید بر روی آن نصب کنید. حتما از قطر شیلنگ مناسب برای کاربری خود اطلاع و موتور ویبراتور را بر اساس قطر شیلنگ انتخاب کنید. (پرکاربرترین نوع شیلنگ ویبراتور در بتن ریزی، شیلنگ ویبراتور ۱/۵ اینچ می باشد.)

2- در هنگام خرید به میزان دور موتور توجه فرمایید. موتور ویبراتورهای دور بالا به دلیل ضربه ای که به شیلنگ وارد می کنند، در طول زمان شیلنگ ویبراتور را دچار آسیب و فرسایش شدبد می نمایند.

3- حجم پروژه تاثیر زیادی بر روی انتخاب موتور ویبراتور مناسب دارد. گاهی اوقات پیمانکاران موتور ویبراتور را تنها برای استفاده در ساخت یک ساختمان نیاز دارند، که در این صورت انتخاب مناسب موتور ویبراتور برقی است. اما اگر هدف شما استفاده از موتور ویبراتور در چندین پروژه و به کارگیری موتور ویبره جهت پروژه هایی با حجم های وسیع می باشد، موتور ویبراتور بنزینی و دیزل انتخابی صحیح تر به شمار می آیند.

4- در انتخاب موتور ویبره بتن به فضای مانور و محل استقرار دستگاه توجه نموده و همچنین به دسترسی یا عدم دسترسی به برق در محل توجه نمایید و انتخاب خود را بر اساس این فاکتورها انجام دهید.

5- حتما در هنگام خرید موتور ویبراتور، کوپلینگ مناسب جهت نصب شیلنگ بر روی موتور را از فروشنده دریافت نمایید. (در صورت عدم وجود کوپلینگ، امکان نصب شیلنگ ویبراتور بر روی موتور ویبره وجود نخواهد داشت.)

6- موتور ویبراتورها به دلیل استقرار در محل بتن ریزی، تماس با بتن و قرار گرفتن در معرض گرد و خاک، دارای فرسایش زیادی هستند، از این رو خرید محصولات نامعتبر و دسته دوم را به فراموشی بسپارید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر