خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شیلنگ سمپاش بریجستون

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

شیلنگ سمپاش بریجستون، توانمند در سمپاشی های بزرگ

برای تامین نیاز سمپاشی در سطح مزارع و زمین های بزرگ زراعی لازم است تا از قدرت سمپاش های فرغونی و یا زنبه ای بهره مند باشید.

این سمپاش ها می توانند با خلق قدرت بالای پاشش سموم نباتی، حجم گسترده ‌ای از مواد آفت زا را در سطح وسیعی از زمین زراعی بگسترانند.

آنها برای این کار نیاز به شیلنگ های سمپاش دارند. چرا که با کمک این شیلنگ های سمپاش می ‌توانند سطح دسترسی بالایی در فضا های زراعی ایجاد کنند.

از این رو در مرحله سمپاشی زمین های بزرگ کشاورزی، بهره ‌مند شدن از یک شیلنگ سمپاش با کیفیت خوب اهمیت بالایی دارد.

شیلنگ سمپاش بریجستون یکی از همان محصولات شاخص و مطرح بازار می باشد. در این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر از شلنگ سمپاش بریجستون بدانید.

آشنایی با شیلنگ سمپاش بریجستون

بریجستون یک برند مطرح ژاپنی است که در عرصه تولید ماشین آلات زراعی فعالیت گسترده ‌ای دارد.

شیلنگ سمپاش بریجستون یکی از نمونه محصولات مطرح این برند ژاپنی می باشد. اصول طراحی شیلنگ سمپاش بریجستون به گونه ای است که می توانید به راحتی آن را به عنوان انواع موتور پمپ های قدرتمند متصل کرده و با ضریب اطمینان بالایی سطح دسترسی کاملی در تمام فضا های زراعی با هدف سمپاشی ایجاد کنید.

شیلنگ سمپاش بریجستون جدا از تامین مقاومت لازم در مقابل قدرت فشار بالای قویترین موتور پمپ ها، ظرفیت کار با انواع محلول های شیمیایی با هدف آفت زدایی را دارد.

از این رو می توانید به راحتی از این شلنگ سمپاش با هدف انتقال تمامی سموم تعریف شده زراعی استفاده کنید.

شیلنگ سمپاش بریجستون به مانند تمام مدل های مشابه در طول بلندی تولید شده است. ابعاد بزرگ این شیلنگ به خوبی قادر است تا دست کاری شما را در سطح بزرگی از مزرعه تا دیگر فضا ها مانند محوطه کارخانجات، مرغداری ‌ها و حتی انبار ها باز گذارد.

به هر صورت اگر به هر دلیلی نیاز است تا همراه با قدرت بالای سمپاش های زنبه ای و شاید فرغونی باشید، حضور شیلنگ سمپاش بریجستون به عنوان یک مکمل مطمئن در اتمام عملیات سمپاشی توسط موتور پمپ های قدرتمند وجه متفاوتی از کار را نمایان خواهد کرد. البته نیاز است تا در باب این شلنگ سمپاش ایده های فنی را نیز مطرح کرده باشیم.

رویکرد فنی در شناخت شیلنگ سمپاش بریجستون

مهمترین مشخصه ها در طراحی مدل های متنوع از شلنگ سمپاش، رسیدن به یک شیلنگ با قدرت انعطاف بالا در کنار سطح مقاومت مطلوب می باشد.

استفاده از متریال PVC یکی از بهترین ایده ها در ساخت چنین شیلنگی می باشد. ایده ای که همراه ساخت شیلنگ سمپاش بریجستون نیز شده است.

متریال PVC در طراحی تا ساخت شیلنگ سمپا شیبریجستون باعث شده تا این شیلنگ از قابلیت انعطاف بالایی بهره مند باشد.

در عین حال سطح مقاومت کاملی داشته باشد و همچنین از لحاظ قیمتی در دسته نمونه های گران قیمت بازار قرار نگیرد.

متریال PVC مشخصه های فنی بسیار مطلوبی دارد. این متریال با سطح دسترسی ساده و تقریباً ارزان قیمتی در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد. از طرفی PVC در دسته متریال های بسیار مقاوم قرار دارد.

از این رو هر گونه تجهیز ساخته شده با آن به طور کامل در مقابل انواع ضربات تا اثر شیمیایی بسیاری از مواد مقاومت خواهد کرد. یکی دیگر از جنبه ‌های جالب توجه در ساخت تجهیزات با متریال PVC مقاومت مطلوب آنها در برابر اثرات فرسایش تابش خورشید می باشد.

چنین متریالی در شیلنگ سمپاش بریجستون در نهایت ما را به محصولی بسیار مقاوم، بادوام در مقابل تمام محلول ‌های شیمیایی سموم نباتی و همچنین ضد UV رسانده است.

برند بریجستون برای تولید شیلنگ سمپاش خود سایز های استاندارد و شناخته شده سطح فضا های زراعی را انتخاب کرده است.

شیلنگ سمپاش بریجستون در دو نوع 8.5 و 10 میلیمتری در کلاف های 50 الی 100 متری عرضه می شود. هر کدام از این مدل ها در انواع تک لایه و دو لایه طراحی شده‌ اند.

به این ترتیب کافی است نگرش کاملی بر سطح نیاز فضای زراعی خود در کنار نوع موتور پمپی که داریم، داشته باشیم. آنگاه می توانیم از میان تنوع تقریباً سطح بالای محصولات تولید شده برند بریجستون انتخاب لازم را اعمال نماییم.

به هر صورت برند بریجستون با عرضه محصول خود در ابعاد و سایز های مطرح شده، توانسته است سطح کاملی از نیاز های متنوع در فضا های زراعی تا دیگر محیط ها با نیاز به سمپاشی و گندزدایی را تامین نماید.

ویژگی های یک شیلنگ سمپاش ایده ‌آل

پس از تشریح کاملی در نقاط فنی تا آشنایی نسبی با شیلنگ سمپاش بریجستون نیاز است تا در مقام یک مصرف‌ کننده، نگرش کاملی بر ویژگی ‌های یک شیلنگ سمپاش ایده آل داشته باشید.

اینکه آیا می توان با هر نوع از هر مدل شیلنگ سمپاشی راهی هر فضای زراعی تا محیط های صنعتی بود و به کیفیت نهایی عملیات سمپاشی اعتماد نمود؟ اصولاً برای انتخاب یک شیلنگ سمپاش ایده ‌آل، چه فاکتور هایی را باید در نظر گرفته باشیم؟

-     شیلنگ سمپاش ایده ‌آل باید از مقاومت کاملی در برابر اثرات تخریبی تمام محلول های سمپاشی داشته باشد.

در سمپاشی با گیاهان تا فضا های بسیار متنوعی مواجه هستیم. از یک زمین زراعی تا محیط های گلخانه ای و یا مزارع پرورش ماهی و شاید محیط‌ هایی مانند مرغداری ها و گاوداری ها و... به انواع محلول های متنوع با هدف سمپاشی و گندزدایی نیاز دارند. از این رو شاهد طیف بزرگی از محلول های سمپاشی هستیم.

لکن شیلنگ سمپاش ایده‌ آل به خوبی می‌ تواند در کارکرد طولانی با تمام این محلول‌ ها سطح مقاومت کافی را داشته باشد. شیلنگ سمپاش بریجستون ساخته شده از متریال PVC سطح مقاومت کاملی در برابر تمام محلول های استاندارد سمپاشی و گندزدایی دارد.

-     شیلنگ سمپاش ایده‌ آل باید از سطح انعطاف بالایی برخوردار باشد. طول این شیلنگ ها بسیار زیاد است. عدم انعطاف کافی باعث خواهد شد تا نتوانیم آنها را به شکل جمع و جوری نگهداری کنیم.

از طرفی کار در محیط زراعی و یا فضا های صنعتی مستلزم رساندن نازل سمپاش به انواع فضا ها می باشد. در این حالت عدم انعطاف کافی در شیلنگ سمپاش قادر به تامین شرایط پیچیده کاری نخواهد شد.

انعطاف بالا در شیلنگ سمپاش باعث قدرت مانور بالایی در تمام عملیات سمپاشی است. ویژگی ای که به طور شایسته در طراحی شیلنگ سمپاش بریجستون شاهد حضور آن هستیم. این شیلنگ با قدرت انعطاف کاملی همراه شما در سطح انواع فضا های زراعی و صنعتی خواهد شد.

-     تحمل فشار بالا از دیگر ویژگی های برجسته در یک شیلنگ سمپاش ایده آل می باشد. به هر صورت هدف نهایی در استفاده از شیلنگ سمپاش، قابلیت نصب آنها بر انواع دستگاه سمپاش های فرغونی و زنبه ای است.

چنین دستگاه سمپاش هایی در داشتن موتور های بنزینی قدرتمند با خلق فشار بالای کاری مشهور هستند. لکن وقتی قرار است قدرت فشار بالای خروجی در این دستگاه ها را انتقال داده باشیم.

باید بتوانیم از شیلنگی با تحمل فشار کاری بالا بهره ‌مند باشیم. در غیر این صورت قدرت پمپاژ سیال در خروجی های سمپاش های فرغونی و زنبه ای آنچنان است که به راحتی می‌ تواند شیلنگ سمپاش های ضعیف را بترکاند.

شیلنگ سمپاش بریجستون با بهره ‌مندی از متریال PVC در ساخت متراکمی از آن، سطح مقاومت کاملی برای تامین پرفشارترین سمپاش های فرغونی را دارد.

-     شیلنگ سمپاش ایده آل در طول های بلند طراحی خواهد شد. هدف نهایی در استفاده از شیلنگ سمپاش تکمیل فرآیند سم پاشی با استفاده از دستگاه سمپاش فرغونی و یا زنبه ای می باشد. در نظر داشته باشید که هدف ما در استفاده از سمپاش های قدرتمندی مانند سمپاش زنبه ای و فرغونی کار در مزارع بسیار بزرگ می ‌باشد. چرا که قرار است سطح وسیعی از زمین ‌های زراعی را در اندک زمانی سمپاشی کرده باشیم.

لکن تامین چنین نیازی جدا از داشتن یک دستگاه سمپاش قدرتمند، نیاز به شیلنگ های طویل نیز دارد. چرا که باید بتوانیم در اندک زمانی سطح بزرگی از فضا را تحت عملیات سمپاشی داشته باشیم. چنین امکانی تنها با بهره ‌مندی از شیلنگ سمپاش های طویل امکان پذیر است.

ایده ای که در طراحی شیلنگ سمپاش بریجستون حضور پررنگی دارد. شیلنگ سمپاش بریجستون در ابعاد ۵۰ الی ۱۰۰ متر در سایز های 8.5 و 10 میلیمتری قادر است تا سطح بزرگی از فضا های هدف را تحت یک سمپاشی با سرعت عمل بالا قرار دهد.

شیلنگ سمپاش بریجستون یک نمونه کامل و البته مطمئن در جمع محصولات بازار است. اگر در سطح بازار باشید، احتمالاً چندان موفق به خرید ساده این محصول نشوید.

چرا که در حال حاضر محصولات ژاپنی در حجم کمتری روانه بازار می ‌شوند. شما می توانید با خرید اینترنتی شیلنگ سمپاش از برند بریجستون به راحتی نیاز خود را تأمین نمایید.

در خرید اینترنتی شیلنگ سمپاش این اطمینان وجود دارد که می توانید محصول مورد نظر خودتان را در اندک زمانی با یک قیمت کاملا رقابتی و البته تهیه محصولات اصلی داشته باشید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5