خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

پمپ سمپاش یاماها

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

نگاهی بر امکانات پمپ سمپاش یاماها مدل YM60

در سمپاشی موثر برای محیط باغ و مزرعه نیاز به یک دستگاه سمپاش موتوری از انواع فرغونی دارید.

چرا که محیط بزرگ مزرعه و حتی باغ ها با درختان بزرگ را نمی توانید با تکیه بر توانمندی سمپاش های ساده تامین نمایید.

سمپاش موفق در گرو تامین سطح پمپاژ لازم می باشد. از این رو مهم است که در دستگاه سمپاش موتوری شما از چه نوع پمپ سمپاشی استفاده شده است.

این اهمیت تا جایی است که عموم کشاورزان همواره سعی در داشتن بهترین های بازار را دارند. مانند پمپ سمپاش یاماها که در شرایطی کاملا حرفه ‌ای با رویکردی تخصصی در اهداف سمپاشی طراحی شده است.

برند یاماها از جمله نام های آشنا است. تقریبا همه ما با شنیدن نام یاماها یاد موتورسیکلت های کلاسیک و مدرن با قدرت بالای آن می افتیم.

این یادآوری کاملاً درست است. چرا که یاماها یک برند ژاپنی با رویکرد جهانی است که در عرصه تولید موتور های کوچک حرف ‌های بزرگی در توان مهندسی خود دارد.

البته در این بین برند یاماها نگاهی حرفه ‌ای در عرصه تولید انواع تجهیزات فنی داشته و حضور در زمینه ماشین آلات کشاورزی نیز از اهداف همیشگی آنها بوده است.

مانند پمپ سمپاش یاماها مدل YM60که در کیفیت تا کارایی نماد عینی از قدرت طراحی مهندسان این شرکت صاحب نام است.

معرفی پمپ سمپاش یاماها

همه پمپ ها کم و بیش از یک ایده مشترک برای مکیدن تا پمپاژ سیالات استفاده می کنند؛ اما همه پمپ ها در طراحی مناسب برای استفاده در اهدافی مانند سمپاشی نیستند.

پمپ های سمپاش باید توانایی خلق فشار بالا را داشته باشند، در طراحی آنها از دو نازل برای خروجی استفاده شده باشد و از همه مهمتر هیچ کدام از اجزا تا مجرا های داخل پمپ تحت تاثیر اثرات شیمیایی سموم و یا دیگر محلول ها قرار نگیرند.

این ویژگی‌ ها در کنار هم پمپ سمپاش ایده ‌آل را خلق خواهد کرد. ویژگی ‌هایی که در نهایت دقت همراه طراحی پمپ سمپاش یاماها شده است.

پمپ سمپاش یاماها با توجه به تنوع در فضا های زراعی تا دیگر اهداف برای سمپاشی، در قدرت های متنوعی عرضه شده است.

این پمپ ها در مدل های تک کاره با عملکرد مستقل و یا به شکل اتصال به تراکتور ها طراحی شده اند. برای رسیدن به حداکثر قدرت پمپاژ، انواع پمپ سمپاش یاماها با طراحی سه پیستون هستند.

تراس کارکرد این سه پیستون به گونه ‌ای است که در خروجی پمپ سمپاش یاماها هیچ گونه ضربه از سیال پمپاژ شده دیده نمی ‌شود.

سیال در مجرای خروجی کاملاً یکدست و عاری از هر گونه نوسان خارج خواهد شد. این ویژگی در شرایط کارکرد پمپ سمپاش یاماها اصلی جدی در سمپاشی اصولی است.

اما ایده اصلی که در نهایت می ‌تواند پمپ سمپاش یاماها را در مقام یک انتخاب ایده آل قرار دهد، بهره مندی از پکینگ هایی است که کاملاً در مقابل اثرات تخریبی ترکیبات شیمیایی سموم نباتی مقاوم هستند. به طوری که هرگز قدرت ارتجاعی خود را از دست نمی ‌دهند.

اصولاً برای ایجاد مقاومت در مقابل اثرات ترکیبات شیمیایی عمده تمرکز طراحان متوجه قطعات آب بندی پمپ مانند پکینگ ها می باشد. این قطعات از جنس PVC هستند تا بتوانند با یک سطح انعطاف کافی برای قطعات متحرک پمپ آب بندی لازم را فراهم آورند.

پکینگ ها کاملاً در معرض تماس سموم قرار دارند. از این رو در صورت عدم کیفیت لازم به سرعت قدرت ارتجاعی خود را از دست داده، باعث ایجاد نشتی در عملکرد پمپ می شوند. اتفاقی که به هیچ حالت مورد پسند قرار نخواهد گرفت.

اما در طراحی پمپ سمپاش یاماها مدل YM60 نگاه ایده آل تری حاکم است. چرا که آنها در ساخت این پکینگ ها حساسیت بالا داشته و توانسته اند آنها را عاری از هر گونه تاثیر از ترکیبات شیمیایی خلق کنند.

بدنه فلزی به کار رفته در طراحی پمپ سمپاش یاماها بسیار قطور و البته مقاوم است. از این رو به راحتی می ‌تواند در برابر فشار های بالای تولید شده برای پمپاژ سیالات مقاومت لازم را داشته باشد.

یاماها در طراحی پمپ سمپاش خود تمام ایده ‌های کاربردی را در نظر گرفته است. به طوری که شما می توانید شاهد مدل های مناسب برای حضور در سمپاش های فرغونی، زنبه ای و یا حمل تراکتوری باشید.

از سوی دیگر پمپ سمپاش یاماها با توجه به سطوح متنوع کاری در فضا های زراعی تا محیط های صنعتی مانند مرغداری ها، گاوداری ها، انبار ها و حتی فضا های شهری در ۴ مدل فشار خروجی طراحی شده است.

این پمپ ها در مدل ‌های ۵۰، ۶۰، ۹۰ و ۱۵۰ بار در فشار خروجی طراحی شده ‌اند. از این رو فقط کافی است تا با توجه به سطح فعالیت سمپاشی ای که دارید، اعم از بزرگی فضا تا تأمین ارتفاع بالا یکی از مدل های ذکر شده را تامین نمایید.

پمپ سمپاش یاماها YM60 از منظر فنی

المان های متعددی می توانند در نقش فاکتور های کلیدی از نگاه فنی در یک پمپ سمپاش مورد توجه قرار گیرند. از قدرت مکش تا توانایی پمپاژ و یا سرعت کارکرد پمپ همگی تحت تاثیر مشخصه های هدف در طراحی آن قرار خواهند گرفت.

لکن به عنوان یک حرفه ای بهتر است در مواجهه با هر مدل پمپ سمپاشی برخی مشخصه های فنی کلیدی آن را در نظر داشته باشید. مانند مشخصات پمپ سمپاش یاماها در فاکتور های کلیدی که به قرار زیر می باشند.

در بررسی مشخصات پمپ سمپاش یاماها مدل YM60 اولین وجه تاثیرگذار حداکثر سرعت توانایی کار این پمپ می باشد. عدد مذکور برای پمپ سمپاش یاماها برابر با ۸۰۰ الی 1۰۰۰ دور بر دقیقه است.

در نظر داشته باشید که حداکثر سرعت کار پمپ سمپاش معرف عملکرد نهایی محصول نیست؛ بلکه معرف آن است که شما قرار است از چه موتوری که بتواند با مشخصه سرعت گردش پمپ سازگار باشد استفاده کنید.

پمپ سمپاش یاماها مدل YM60 در نهایت سرعت کاری خود توانمندی ۵۰ الی ۶۰ لیتر مکش در دقیقه را دارد. این عدد برای نصب در انواع سمپاش های فرغونی تا زنبه ای مقدار قابل توجهی است.

در نظر داشته باشید که غالباً سمپاش های فرغونی را همراه با مخزن های ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ لیتری تهیه می‌ کنند. لذا قدرت مکش ۵۰ الی ۶۰ لیتر در دقیقه کاملاً گویای سطح توانمندی مطلوب در عملکرد پمپ سمپاش یاماها می باشد.

البته قدرت مکش تنها ملاک جدی در بررسی ایده آل ها برای یک پمپ سمپاش نمی ‌باشد. چرا که باید پمپ سمپاش توانایی خلق فشار بالای لازم را داشته باشد.

مکش عاری از فشار حتی در دبی های بزرگ، چگونه می تواند خودش را به ارتفاع بالای درختان و یا عبور از لوله سمپاش های 100 متری برساند؟ از این رو باید در بررسی مشخصات پمپ سمپاش یاماها متوجه قدرت فشار خروجی در کنار سطح دبی باشید که در پمپ سمپاش یاماها مدل YM60 فشار پمپ برابر با عدد ۶۰ پاسکال می باشد.

اگر اهل فن باشید کاملاً متوجه هستید که فشار ۶۰ پاسکال برای رساندن سموم در هر طول شیلنگ سمپاش کفایت می‌ کند و می‌ تواند در تمام فضا های بزرگ زراعی تا ارتفاع بلند درختان میوه مفید واقع شود.

پمپ سمپاش یاماها به مانند تمام مدل‌ های مطرح در طراحی این دست از ماشین آلات کشاورزی دارای دو عدد نازل در خروجی است.

هر دو نازل با سطح دبی یکسان در شرایط تامین فشار ۶۰ پاسکال کار می‌ کنند. حضور این دو نازل تضمین استفاده همزمان از دو شیلنگ سمپاش است. به این ترتیب می توانید در آن واحد با به کارگیری دو شیلنگ سمپاش سطح بزرگی از محیط هدف را سمپاشی نمایید.

در ادامه برای بررسی مشخصات پمپ سمپاش یاماها باید متوجه قدرت لازم به جهت عملکرد نهایی آن باشید.

اینکه برای راه اندازی پمپ سمپاش یاماها و یا هر پمپ سمپاش دیگری نیاز به حضور مولد موتوری با حداقل چه قدرتی است؟ برای به حرکت انداختن پمپ سمپاش یاماها به قدرت 4.5 الی 6.5 اسب بخار نیاز است.

حال اگر قرار است این پمپ را در یک سمپاش زنبه ای تا فرغونی و حتی نصب بر انواع تراکتور و یا کولتیواتور داشته باشید، لازم است تا حداقل قدرت 4.5 اسب بخار را در خروجی مولد خود بگیرید. در غیر این صورت نمی ‌توانید انتظار عملکرد مطلوبی از پمپ سمپاش یاماها داشته باشید.

پمپ سمپاش یاماها همراه با اقلامی مانند شیلنگ سمپاش، پولی پمپ، پکینگ و سوپاپ یدکی، یک عدد صافی و البته آچار جهت تعمیرات و دفترچه راهنما عرضه می شود.

وزن پمپ سمپاش یاماها چیزی در حدود ۱۵ کیلوگرم است. از این رو برای نصب در یک سمپاش زنبه ای با قابلیت جابجایی آسان اندکی سنگین وزن است. لکن می تواند کارایی لازم را داشته باشد.

جمع بندی خرید پمپ سمپاش یاماها:

عملکرد مطلوب پمپ سمپاش یعنی نتیجه کاملی در انتهای یک عملیات سنگین سمپاشی. کشاورز که باشید، به خوبی متوجه هستید که آفات بر شما رحم نمی کنند. آنها می آیند تا در اندک زمانی هر آنچه کاشته اید، بردارند و نابود کنند.

از این رو شما در تقابل با چنین بلایی باید از سرعت عمل بالایی برخوردار باشید. لذا بهره ‌مندی از سمپاش حرفه‌ ای و قدرتمند لازمه بقای شما در فضای کشاورزی است.

شاید مقوله قیمت پمپ سمپاش یاماها اندکی در هنگام خرید تردید هایی ایجاد کرده باشد. لکن کالای خوب و مطمئن را هرگز با یک کالای متفرقه مقایسه نکنید.

به هر صورت جدا از در نظر داشتن قیمت پمپ سمپاش یاماها و یا هر مدل از برند دیگری با یک نگاه حرفه ‌ای گام در انتخاب این کالای استراتژیک بگذارید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5