خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

تیغه علف زن KNC

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

کاربرد تا بررسی فنی تیغه علف زن کا ان سی نمره 40

برای تراشیدن گیاهان در سطح زمین ‌های زراعی انواع دستگاه ‌های موتوری علف زن را ابداع کرده ‌اند. در این بین برند های متعددی هستند که اقدام به تهیه ماشین مذکور دارند، مانند برند KNC که در عرصه طراحی تا تولید ماشین ‌آلات موتوری دست بالایی در سطح بازار های جهانی کسب کرده است.

یکی از برتری ‌های علف زن های KNC در قدرت برش سطح بالای آنها می باشد. قدرتی که به لطف حضور کارآمد تیغه علف زن KNC حاصل شده است، تیغه علف زن کا ان سی از یک طراحی تخصصی برای تراشیدن گیاهان در سطح زمین ‌های هموار بهره‌ مند می‌ باشد یک تیغه الماسه 40 پره با پهنای کافی که کاملاً بر سطح زمین به راحتی حرکت کرده و هر گیاهی را از پس پره ‌های برنده خود خواهد گذراند، البته این تیغه الماسه قابلیت استفاده در فضا هایی مانند تراشیدن بوته ‌های انبوه از گیاهان رونده، هرس شاخه‌ های نازک درختان و... را نیز دارد.

تیغه علف زن KNC

چرا باید به تیغه علف زن توجه بالایی داشته باشیم؟

پرداختن به یک تیغه علفزن KNC در مقام آشنایی با محصول در قدم اول ما را بر آن خواهد داشت تا در رویکردی حرفه ‌ای ‌تر لزوم اهمیت بر شناخت انواع تیغه علف زن را در نظر بگیریم اینکه چرا تیغه علفزن KNC و یا هر مدل دیگری از هر برند دیگری تا این اندازه در کار با این ماشین آلات اهمیت دارد؟ در واقع هر آنچه باعث برش گیاهان است و در نهایت تکمیل اهداف کارایی علف زن ها می باشد، در حضور این تیغه الماسه ها است البته در نظر داشته باشید که هر گیاهی شرایط خاص خود را دارد. ارتفاع متفاوت گیاهان، قطر متفاوت در ساقه آنها و در نهایت میزان سختی متنوعیث که همراه آنها است، نیاز به استفاده از انواع تیغه علف زن را جدی تر خواهد کرد.

به هر صورت شما نمی ‌توانید با یک مدل تیغه علف زن راهی سطح باغ باشید و هر آنچه دم دستتان آمد برش زده و اصلاح کنید این موضوع از نگاه طراحان انواع ماشین‌ های علف زن دیده شده است و آنها در رویکردی حرفه ‌ای انواع تیغه علف زن را برای تامین اهداف گوناگون طراحی کرده ‌اند به ‌این ‌ترتیب تیغه الماسه علف زن در دسته اقلام مصرفی با قابلیت تعویض آسان آن بر ماشین علف زن قرار می‌ گیرد مانند تیغه علف زن کا ان سی که در دسته‌ بندی‌ های متنوع با شرایط کاری متفاوت قرار دارند. در این بین یک توپی به همراه تیغه 3 پره استاندارد و البته پایه در جمع اقلام خریداری ‌شده از علف زن KNC حضور دارند لذا شما در مقام مصرف‌ کننده از این ماشین برای رسیدن به انواع توانمندی ‌ها در برش انواع گیاهان در فضا های زراعی لازم است تا انواع تیغه ‌ها را تهیه کنید البته گاهاً می ‌توانید با داشتن یک مدل تیغه کارآمد طیف بزرگی از فعالیت ‌های برش گیاهان در سطح زمین ‌های زراعی را تامین نمایید. مانند تیغه 40 پره KNC که از یک طراحی ایده ‌آل برای تامین انواع اهداف برشی بهره ‌مند می ‌باشد.

ویژگی ‌های فنی در طراحی تیغه 40 پره KNC

تیغه 40 پره KNC از دسته تیغه ‌های دیسکی شکل با پهنای بالا می باشد. یک دیسک 40 دندانه با قطر 255 میلیمتری. چنین دیسک پهنی می ‌تواند به راحتی در سطح فضا های زراعی در اعماق هر حجم انبوهی از بوته ها رفته و عملیات تراشیدن را به راحتی به انجام رساند.

تیغه علف زن KNC از مدل 40 پره آن کاملاً مناسب برای تراشیدن انواع علف ‌ها و یا چمن ‌ها طراحی شده است. این تیغه در عین کارآمد بودن در تراشیدن علف ‌ها، چندان قدرتی برای قطع شاخه‌ های درختان ندارد لذا در صورت تهیه این تیغه علف زن KNC چندان تلاشی برای هرس کردن شاخه درختان با حضور این تیغه نداشته باشید؛ اما در مقابل اگر بخواهید از شر علف ‌های هرز در زمین زراعی و یا فضای باغی خلاص شوید و یا اینکه بخواهید سطح چمن حیاط باغ را در ارتفاع یکدستی کوتاه کنید، تیغه علف زن KNC در مدل 40 پره آن کاملاً توانایی برای پاسخ مناسب آنچه می ‌خواهید را دارد.

تیغه 40 پره KNC

از متریال فولاد در ساختن تیغه علف زن KNC 40 پره استفاده شده است. البته فولاد در نظر گرفته شده از انواع پرکربن می‌ باشد و با قابلیت های ضد زنگ شدگی همراه با ترکیبات کروم شده است. این تیغه در اقامت 2.5 سانتیمتری استحکام بالایی دارد لذا در حین کار به این سادگی ‌ها تاب بر نمی ‌دارد و یا اینکه در مواجهه با اجسام سخت با ضریب احتمال بالا جان سالم به در خواهد برد. با این همه پهنای بزرگ تیغه الماسه KNC در مدل‌ های 40 پره فضای کاری آن را در پرداختن به اجسام سخت برای برش زدن محدود کرده است لذا نمی ‌توانید با این تیغه دیسکی شکل چندان توانمندی بالایی در هرس کردن شاخه درختان داشته باشید. عمده نگاه طراحی تیغه 40 پره KNC برای ماندن در سطح زمین و تراشیدن انواع علف ‌ها و چمن ‌ها با ساقه ‌های نازک و ترد می باشد.

چرا تیغه 40 پره KNC؟

اصولاً هدف اصلی در طراحی تا کاربرد انواع علف زن تراشیدن گیاهان در سطح فضا های زراعی می باشد. برای این منظور بهره ‌مندی از یک تیغه ساده و یا توپی های فلزی و نایلونی ظاهراً کفایت خواهد کرد برای این کار غالباً طراحان علف زن موتوری در جمع محصول فروش خود، یک تیغه سه پره استاندارد و یا توپی های فلزی و نایلونی قرار خواهند داد؛ اما شاید در تراشیدن گیاهان مانند چمن ‌ها و علف ‌های نشسته بر سطح زمین، چیزی فراتر از یک تراشیدن ساده را بخواهیم مانند عملیات چمن‌ زنی که لازم است هر چه سطح چمن ها را در یک ارتفاع برابر با شکل یکدستی داشته باشیم اگر چه توپی های نایلونی و یا فلزی با قابلیت تراشیدن چمن ‌های باغ طراحی شده ‌اند؛ اما این تیغه ‌ها عملاً تمام پهنای برگ چمن‌ ها را تراشیده و به نوعی سطح زمین را کچل می‌ کنند.

برای رسیدن به یک سطح یکدست ‌تر با ارتفاع مناسب چمن ‌های کوتاه شده، نیاز به تیغه‌ های کاربردی ‌تری داریم. مانند تیغه الماسه KNC در نمونه ‌های پهن آن، این تیغه علف زن KNC با آن ظاهر دیسکی شکل همراه با 40 پره ای که دارد، به راحتی بر سطح زمین قرار گرفته و با پوشش یکنواخت سطح زمین قدرت مانور بالایی را برای شما فراهم خواهد کرد، در کار با تیغه علف تراش KNC در مدل‌ های 40 پره قدرت مانور بالایی برای اپراتور ها به جهت تنظیم ارتفاع برش گیاهان فراهم شده است لذا اگر ماشین علف زن KNC را همراه با نصب تیغه 40 پره کرده باشید، راحت ‌تر می‌ توانید سطح زمین ‌های پوشیده از چمن ها را به شکل یکدست‌ تر کوتاه کنید.

اما در آن سوی ماجرا وقتی قرار است به ترتیبی علف ‌های هرز و یا گیاهان کاشته شده را با هدف درو کردن بتراشید، نیاز به قدرت بالایی دارید این گیاهان غالباً به شکل بوته ‌ای هستند. تراکم بالای آنها لزوم بهره ‌مندی از تیغه ‌های پهن پیکر را جدی‌ تر کرده است یک تیغه 3 پره با سرعت گردش بالا اگر چه می ‌تواند شما را در امر تراشیدن این دست از گیاهان موفق کند؛ اما هرگز نمی ‌تواند قدرت و سرعت لازم را همراه کارکرد عادی شما در فضای زراعی کرده باشد شما به یک تیغه پهن نیاز دارید تا با افزایش نیروی اهرمی تیغه ‌ها همراه با افزایش دامنه برش علف زن ها توانایی بالاتری در رسیدن قدرت موتوری به اعماق گیاهان بوته ‌ای را کسب کنید. توانمندی ای که در همراهی با تیغه 40 پره به ‌آسانی تامین خواهد شد.

تیغه 40 پره KNC

در کار با تیغه علف زن KNC از مدل‌ های 40 پره همراه با افزایش سطح برش علف زن و همچنین افزایش قدرت اهرمی برش تیغه، سطح دسترسی بالاتری در رسیدن به اعماق گیاهان را داریم، این موضوع در تامین شرایط برش وجه برتری بالاتری برای شما تامین خواهد کرد. از این ‌رو برای آنکه در سطح فعالیت‌ های باغبانی تا زراعی خود، هر چه توانمندتر باشید، بهتر است تا در کنار تیغه ‌های همراه دستگاه، از توانمندی ‌های تیغه ‌های الحاقی مانند تیغه علف زن KNC در مدل ‌های 40 پره نیز بهره ‌مند باشید.

ویژگی تیغه ‌های پهن در طراحی علف زن های امروزی

تیغه ‌های پهن در شکل دیسکی مانند تیغه علف زن KNC 40 پره با هدف توسعه قدرت اهرمی برش ساخته می شوند. در کار با این تیغه ‌ها از فضای برش بالاتری بهره مند هستیم لذا در یک لحظه ثابت سطح برش بالاتری به نسبت تیغه ‌های 3 پره دارید. این ویژگی باعث افزایش سرعت کار در حین عملیات علف زنی می باشد از طرفی با افزایش پهنای تیغه می توانیم به ترتیبی قدرت اهرمی برش را افزایش داده، نیروی بالاتری را برای تراشیدن گیاهان تولید کنیم به این ترتیب همراه با تیغه پهن پیکر مانند تیغه علف زن KNC مدل 40 پره می توانید سطح ساقه های سخت‌ تری را برش بزنید البته تیغه ‌های مذکور در تعداد بالای پره هایی که دارند، نیاز به مراقبت بالایی را طلب می کنند. چرا که هر گونه شکسته شدن این تیغه‌ ها باعث عدم کارایی لازم در علف زن مذکور هستند در سوی دیگر ماجرا عملیات تیزکاری تیغه ‌های پهن مانند تیغه علف زن KNC 40 پره خارج از توانمندی افراد عادی است و غالباً برای تیز کردن این تیغه ‌ها لازم است تا همراه با عملیات ‌های ماشین ‌کاری باشیم.

این تیغه ‌ها به دلیل پهنای بزرگی که دارند، بیشتر از نمونه ‌های عادی در خطر غر شدگی و یا تاب برداشتن هستند افزایش سطح تیغه برش، ریسک برخورد این تیغه ‌ها با سطح سطوح سخت مانند انواع سنگ و تنه درختان را بالا خواهد برد. از طرفی در کارکرد این تیغه احتمال لگد زنی نیز بیشتر از مدل ‌های کوچکتر می باشد لذا در نهایت همراه با تیغه ‌های پهن پیکر مانند تیغه علف تراش KNC مدل 40 پره همراه تیغه ای هستیم که شرایط کارکرد حساس تری دارد. در عین حال لزوم نگهداری بالاتری را طلب می ‌کند؛ اما توانمندی بالاتری برای رسیدن به قدرت بیشتر با هدف برش انواع گیاهان را فراهم خواهد آورد به هر صورت در کارکرد های حرفه ‌ای خود، با علف زن های حرفه ای KNC لازم است تا به ترتیبی این تیغه دیسکی شکل را تهیه کرده باشید تا با قدرت مانور بالایی در سطح باغ و مزرعه همراه شوید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5