خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

سمپاش پشتی موتوری سولو (solo)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

معرفی محصول سمپاش پشتی موتوری سولو

سمپاش های پشتی موتوری سولو برای آسان تر شدن کار و افزایش بازدهی عملیات سمپاشی در اماکن مختلف، ساخته شده و عرضه گردیده است. موتور این دستگاه سمپاش توسط سیستم الکتریکی، پمپ دستگاه را فعال می کند که این امر باعث می شود به مایع سرم فشار بیاید و بر روی گیاهان و درختان پاشیده شود.

به این ترتیب عملیات سمپاشی به بهترین شکل صورت گیرد. همان طور که می دانید فاکتور هایی در یک سمپاش باید وجود داشته باشد که ضامن عملکرد سمپاش موتوری سولو بوده و کیفیت آن را تضمین می کند.

برای نمونه می توان به کیفیت مخازن، نازل، لانس و عملکرد موتور در یک سمپاش موتوری اشاره کرد که بسیار مهم بوده و کاربران هنگام خرید حتما باید به آن توجه کنند. توجه داشته باشید که متداول ترین سمپاش های پشتی موتوری در دو نوع سمپاش لانسی پشتی و سمپاش پشتی موتوری خرطومی می باشند.

 

 

 سمپاش های پشتی موتوری بیشتر برای باغ هایی که مساحت پایینی دارند و غیر صنعتی می باشند مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد دارند. بهتر است بدانید که سمپاش پشتی موتوری نانسی و خرطومی ظرفیت‌هایی معادل ۱۵ لیتر تا ۲۸ لیتر داشته و برند های مختلفی دارند.

شرکت سولو متعلق به کشور آلمان است که این محصول را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. همچنین این برند پس از خرید محصول سمپاش پشتی موتوری، خدمات پس از فروش نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

به بیان ساده تر می توان گفت که سمپاش پشتی موتوری سولو، تکمیل شده همان سمپاش کتابی اهرمی است. اما تفاوتی بین این دو مدل وجود دارد و آن این است که در سمپاش پشتی موتوری، فشار مورد نیاز به جای اهرم به وسیله موتور دو زمانه فراهم می شود.

از نظر تکنیکی نیز این نوع سمپاش جزو سمپاش های محلول تحت فشار محسوب می شود. همچنین حجم مخزن این دستگاه بین ۲۰ تا ۲۵ لیتر بوده و قابلیت تغییر زاویه پاشش و همچنین تغییر قطر قطرات را دارد.

توجه داشته باشید که به علت اینکه فشار این دستگاه ثابت می باشد می توان آن را به راحتی به بوم و نازل مجهز کرد تا علاوه بر سایر اماکن، بر روی محصولات زراعی نیز بتوان از آن استفاده کرد.

مشخصات فنی سمپاش موتوری سولو

سمپاش پشتی موتوری سولو نیز مانند سایر محصولات مشخصات فنی مخصوص به خود را دارد. در این قسمت قصد داریم به مشخصات فنی دستگاه سمپاش پشتی موتوری 20 لیتری سولو پرداخته و هر یک از این ویژگی ها را مورد بررسی قرار دهیم.

  1.          مدل سمپاش موتوری ۲۰ لیتری سولو، 433 می‌باشد.
  2.          ظرفیت این دستگاه که با لیتر محاسبه می شود؛ ۲۰ لیتر می باشد.
  3.          وزن این محصول پر کاربرد، ۸ کیلو می‌باشد.
  4.          مخزن این سمپاش پلی اتیلن می باشد.
  5.          بیشترین فشار اسپری در این محصول پر کاربرد 30 می باشد.
  6.           مقدار اسپری در هر دقیقه توسط این سمپاش، 1 الی 2.4 l.m می‌باشد.
  7.          موتوری که در دستگاه سمپاش پشتی موتوری سولو به کار رفته است هوندا می باشد که بسیار قوی بوده و عمر مفید آن بسیار بالا می باشد.
  8.          نوع موتور به کار رفته در این محصول به صورت چهار زمانه می باشد.
  9.          طول لانس این سمپاش که بر حسب سانتی متر اندازه گیری می شود؛ ۵۰ سانتی متر می باشد.
  10.        این محصول در بسیاری از مکان ‌ها مانند گلخانه ها و پروژه های تحقیقاتی کاربرد دارد و با استفاده از متد روز اروپا ساخته شده است.
  11.        شکل این محصول ارگونومی بوده و مجهز به دریچه تخلیه مخزن می باشد. به بیان ساده‌تر، در این سمپاش دریچه هایی تعبیه شده است که فایده آن تخلیه مخزن می باشد.
  12.        نازل این محصول کیفیت بسیار خوبی دارد که فولاد نشکن می باشد.
  13.        برعکس بسیاری از محصولات که کارکرد سختی دارند و در هنگام کار با آن ها باید از افراد متخصص مشورت گرفت؛ کار کردن با این محصول پر کاربرد بسیار آسان می باشد و نیاز به فرد متخصص یا آموزش ندارد.

انواع سمپاش پشتی موتوری سولو

معمولاً سمپاش ها بر اساس نوع کاربری شان تقسیم بندی می شوند. در این قسمت قصد داریم به انواع سمپاش پشتی موتوری سولو بپردازیم و هر یک از آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

1.سمپاش 20 لیتری موتوری سولو

 

 یکی از انواع بسیار پرکاربرد سمپاش های پشتی موتوری سولو، سمپاش پشتی موتوری ۲۰ لیتری می باشد که مدل آن ۴۳۳ بوده و ۲۰  لیترظرفیت دارد. همچنین وزن این محصول ۹.۹۸ کیلو گرم بوده و نوع مخزن آن پلی اتیلن است.

بهتر است بدانید که بیشترین فشار اسپری توسط این دستگاه ۳۰ بار می باشد. به بیان ساده تر در هر دقیقه ۱ الی ۲.۴lm  اسپری می زند. توجه داشته باشید که موتور این دستگاه سمپاش پشتی موتوری بسیار پر قدرت بوده و هوندا می‌باشد.

همچنین نوع موتور آن ۴ زمانه می باشد و طول لانس آن ۵۰ سانتی متر است. این محصول در اماکن مختلفی کاربرد دارد که برای مثال می‌توان به گلخانه ها، پروژه های تحقیقاتی و .... اشاره کرد.

علت این امر این است که این محصول فوق العاده، با متد روز اروپا ساخته شده است. طراحی این دستگاه به صورت ارگونومی شکل بوده و مجهز به دریچه تخلیه مخزن می باشد. همچنین این دستگاه نازلی دارد که از جنس فولاد نشکن است و کار کردن با آن بسیار آسان می باشد.

همان طور که می دانید این محصول ساخت کشور آلمان می باشد و برای مصارفی مثل باغبانی، زراعی، جنگل داری ها، مرغداری ها، دامپروری ها و مراکز بهداشتی و صنعتی بسیار مناسب می باشد. همچنین لازم است بدانید که این سمپاش یک سال گارانتی دارد و دارای ۵ سال خدمات پس از فروش، قطعات و لوازم یدکی و جانبی مناسب و طولانی مدت می باشد.

همچنین موتور این دستگاه هوا خنک بوده و قدرتی معادل یک اسب بخار دارد. سوخت این دستگاه بنزین بوده و به صورت پیستونی کار می کند. همچنین مخزن سمپاش آن ۲۰ لیتر گنجایش دارد که می توان در آن هر مایعی را مانند سم آب مایع ضدعفونی کننده و .... را ذخیره کرد.

2.سمپاش پشتی موتوری 18 لیتری سولو

یکی دیگر از انواع سمپاش پشتی موتوری سولو، سمپاش موتوری ۱۸ لیتری می باشد که مدل آن ۴۳۴ است و ظرفیت آن ۱۸ لیتر می باشد. همچنین وزن این سمپاش ۹.۳ کیلوگرم بوده و نوع مخزن آن پلی اتیلن می باشد.

بیشترین فشار اسپری توسط این دستگاه ۲۰ بار بوده و در هر دقیقه یک الی ۱.۹ اسپری می کند. مدل موتور این دستگاه پر کاربرد سولو ۲۸.۸ سی سی بوده و موتور آن دو زمانه می باشد.

همچنین بهتر است بدانید که طول لانس این سمپاش ۵۰ سانتی متر بوده و با توجه به اینکه با توجه به متد روز اروپا ساخته شده است؛ کاربردهای بسیاری در اماکن مختلف مانند گلخانه ها و پروژه های تحقیقاتی دارد. همچنین این مدل مانند مدل قبلی ارگونومی شکل بوده و مجهز به دریچه تخلیه مخزن می باشد. این سمپاش نازلی از جنس فولاد نشکن دارد و کارکرد آن بسیار آسان است.

همان طور که می دانید این محصول ساخت کشور آلمان می باشد، ظرفیت آن ۱۸ لیتری است و قدرت موتور آن معادل یک اسب بخار می باشد. این محصول درجه فشار سنج و مخزن پلی اتیلن دارد. با توجه به این قابلیت می ‌توان از آن در بسیاری از کارها مانند مصارف باغی، زراعی، جنگل داری، بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و .... استفاده کرد.

همچنین توجه داشته باشید که یکی از دیگر مزایای فوق العاده سمپاش ۱۸ لیتری پشتی موتوری سولو این است که یک سال گارانتی دارد و همچنین۵ سال خدمات پس از فروش و قطعات لوازم یدکی و جانبی دارد. همچنین موتور این دستگاه، هوا خنک بوده و سوخت مورد نیاز آن بنزین می باشد. به بیان ساده تر این سمپاش پشتی موتوری با مخلوطی از سوخت بنزین و روغن کار می کند و پمپ آن پیستونی می باشد.

نکات مهم هنگام کار با سمپاش پشتی موتوری سولو

1.پیش از استفاده از سمپاش پشتی موتوری سولو حتما آن را با آب شیرین پر کنید تا مطمئن شوید که این دستگاه به درستی مونتاژ شده باشد.

2.پیش از شروع کار حتما دستگاه را چک کنید تا نشتی نداشته باشد.

3.همچنین مطمئن شوید که با قفل کردن دریچه سوپاپ در موقعیت باز، تمام فشار موجود در دستگاه سمپاش برطرف شده است.

4.از برخورد مستقیم با سم و سایر مواد شیمیایی خود داری کنید و هنگام انجام عملیات سم پاشی حتما از دستکش و ماسک ایمنی استفاده کنید.

5.پیش از استفاده از محصول سمپاش پشتی موتوری سولو حتما تمام قطعات آن را چک کرده و از سالم بودن و کارکرد درست آن ها مطمئن شوید.

فروش سمپاش پشتی موتوری سولو

سمپاش موتوری بنزینی سولو بسته به نوع آن قیمت های متفاوتی دارد. به بیان ساده تر قیمت سمپاش موتوری بسته به انواع، کیفیت، فروشگاه و برند آن می باشد. برند سولو همان طور که پیش از این نیز به آن اشاره شد برندی آلمانی و بسیار قابل اعتماد است.

این برند سال هاست که در زمینه تولید سمپاش های مختلف از جمله سمپاش پشتی موتوری فعالیت کرده تا نیاز کاربران را به بهترین شکل ممکن بر طرف سازد. برای اطلاع از قیمت های انواع این سمپاش پر کاربرد، می توانید به لیست قیمت های درج شده در این سایت مراجعه کنید.

 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5