خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شمشاد زن آینهل (Einhell)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شمشاد زن بنزینی آینهل
  • شمشاد زن بنزینی آینهل
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

مرتب سازی فضای باغ همراه با شمشاد زن بنزینی آینهل

شمشادها به همراه گیاهانی شبیه به شمشاد از جنبه های اصلی همراه با زیباسازی در خلق محوطه های سبز محسوب می شوند. این گیاهان می توانند در خلق حریم هایی برای باغچه ها، کناره جاده ها، خلق دیوار های سبز و حتی سایبان ها مورد استفاده قرار گیرند.

نکته در رشد بسیار سریع آنها می باشد. وقتی قرار است از شمشاد ها با هدف زیباسازی فضا های طبیعی بهره مند شویم، باید فکری اصولی در باب چگونگی هرس کردن آنها داشته باشیم. برای این منظور یک نوع دستگاه موتوری با عنوان شمشاد زن ابداع شده است و حالا در ابعاد تجاری به مقدار قابل توجه به فروش می ‌رسد.

شمشاد زن بنزینی آینهل یکی از برند های صاحب سبک در بازار امروز ایران است. شمشاد زنی که می ‌خواهیم در بیان مشخصه ‌های فنی آن دقیق تر شویم.

شمشاد زن بنزینی آینهل

چرا دستگاه شمشاد زن را ابداع کرده اند؟

وقتی می ‌خواهیم در باب شمشاد زن آینهل، از شکل ظاهر تا مشخصه های فنی آن صحبتی جامع داشته باشیم، باید مقدمه ‌ای از این نوع دستگاه ها در نظر بگیریم. اینکه اصولاً شمشاد زن چیست؟ از چه ساختاری در مشخصه های فنی بهره مند می باشد؟ و چه کار هایی می تواند انجام دهد؟

شمشاد زن یک دستگاه موتوری است که همراه با تیغه هایی که بر هم می  لغزند، عملیات برش شاخه‌ هایی نازک در حد شمشاد ها را به انجام می ‌رساند. ظاهری شبیه به یک اره موتوری دارد؛ اما در قسمت ساطور اره مانند، به جای بهره گیری از یک اره زنجیری گردان، صاحب دو ردیف تیغه دندانه دار است که به ترتیبی در حین کارکرد شمشاد زن بر هم می لغزند.

به این ترتیب دندانه ‌ها در هر یک از تیغه ها، همراه با دندانه های دیگر تیغه، شبیه به قیچی هایی می شوند که با سرعت بالایی در حال باز و بسته شدن هستند. به این شکل، به راحتی می‌ توانند شاخساران با قطره های کوچک را هرس نمایند.

در گذشته وظیفه شمشاد زنی بر عهده یک قیچی بزرگ و قدرتمند بوده است. این قیچی ها که هنوز هم به عنوان شمشاد زن دستی مورد استفاده عام هستند، آن قدرت و یا سرعت مطلوب در کار را ندارند. از این رو نیاز به افزایش سرعت کار و همچنین رسیدن به توانمندی بالا در فرم دهی شمشاد ها مقدمه ‌ای بوده است تا شاهد خلق انواع شمشاد زن های موتوری باشیم.

شمشاد زن های موتوری در نوع سیستم موتوریی که دارند، در سه دسته بندی قرار می‌ گیرند.

شمشاد زن های بنزینی

شمشاد زن های برقی

شمشاد زن های شارژی

شمشاد زن آینهل که قصد معرفی کامل آن را داریم، در دسته شمشاد زن های بنزینی قرار می ‌گیرد. البته در نظر داشته باشید که گونه های بنزینی به مراتب از انواع برقی و یا شارژی کارآمدتر و در عین حال محبوب تر هستند.

چرایی این محبوبیت می تواند در مزایایی باشد که یک شمشاد زن بنزینی مانند شمشاد زن آینهل می‌ تواند برای شما فراهم آورد.

مزایای استفاده از دستگاه شمشاد زن بنزینی

دستگاه شمشاد زن بنزینی در مقابل رقبایی دیگر همچون شمشاد زن برقی و یا شارژی از سطح کارایی مطلوب تری برخوردار است. دلایل متعددی می تواند چنین ادعایی را ثابت کند. دلایلی مانند:

²    عدم نیاز به نیروی برق: در شمشاد زن برقی همواره نیاز است که برق شهری با سطح ولتاژ ۲۲۰ ولت حاضر باشد. به این ترتیب همیشه یک کابل برق بلند نیاز است تا دستگاه شمشاد زن را به برقی ۲۲۰ ولت برساند.

برای باغات بزرگ و یا انواع فضا های پارکی شکل، این امکان عملا وجود ندارد. از طرفی دیگر، شمشاد زن شارژی نیز می ‌تواند به مانند دستگاه شمشاد زن بنزینی بدون نیاز به کابل برق مورد استفاده قرار گیرد؛ اما قادر نخواهد بود که آن توان حداکثری را تامین نماید.

²    رسیدن به قدرت حداکثری: موتور های بنزینی در ابعاد و حجم هایی برابر با انواع موتور های برقی از قدرت بسیار بالاتری برخوردار هستند. از این رو این انتظار وجود دارد که در دستگاه شمشاد زن بنزینی قادر به برش شاخساران قطور تری باشیم.

شمشاد زن بنزینی آینهل به مانند دیگر انواع گوناگون از مدل ‌های بنزینی این دستگاه، توانسته است در سطح بازار همراه با مزیت هایی که قید کردیم، نگاه تایید بسیاری را جلب نماید. تا جاییکه تقریباً می ‌توان در نگاه هر کسی که راهی بازار است تا شمشاد زنی را خریداری کند، رسیدن به یک دستگاه شمشاد زن بنزینی در اولویت قرار گرفته است.

شمشاد زن موتوری آینهل

مشخصه های ظاهری در شمشاد زن بنزینی آینهل

در شمشاد زن بنزینی آینهل با یک دستگاه کاملا ارگونومیک مواجه هستید. دستگاهی سبک با تیغه هایی بلند که نحوه طراحی دسته ها در آن به گونه ‌ای است تا به راحتی در میان دستان اپراتور ها قرار گرفته و به آسانی همراه با کمترین فشار، قابلیت هرس شمشاد ها را داشته باشد.

طراحی حالت عمود دستگیره ‌ها بر یکدیگر باعث تسلط بیشتر اپراتور ها در شمشاد زن بنزینی آینهل شده است. به گونه ‌ای که می‌ توان به راحتی با صرف کمترین انرژی، تمام دستگاه را در کنترل کامل قرار داد و در عین حال همراه با تسلط بالا عملیات های گوناگون برش شاخساران شمشاد ها تا دیگر گیاهان را به انجام رسانید. خارج از طراحی ارگونومیک شمشاد زن بنزینی آینهل می خواهیم ببینیم که در این دستگاه با چه مشخصه های دیگری مواجه هستیم.

ابعاد شمشاد زن بنزینی آینهل در اندازه هایی منطقی به جهت طراحی این گونه از دستگاه ‌ها قرار گرفته است. ارتفاع ۲۲ سانتیمتری در کنار عرض ۲۴ سانتیمتری و طول 1۱۲ سانتیمتری، نشان از یک دستگاه کاملاً جمع و جور و در عین حال همراه با یک تیغه بلند خواهد بود.

در واقع مشخصه اصلی در طرح ظاهری شمشاد زن بنزینی آینهل، بهره ‌مندی از ریل تیغه ۶۱ سانتیمتری می باشد. اندازه ای که به راحتی می‌ تواند دست شما را تا اعماق شمشاد ها برساند.

 

بررسی فنی شمشاد زن بنزینی آینهل

موتور بنزینی مورد استفاده در شمشاد زن بنزینی آینهل از گونه موتور های دو سیلندر چهار زمانه است که می ‌تواند قدرتی برابر با ۸۵۰ ولت را تولید نماید. یک قدرت کاملا مطلوب با هدف هرس شاخه‌ های درختانی مانند شمشاد ها.

حجم موتور به کار رفته در شمشاد زن بنزینی آینهل 24.5 سانتیمتر مکعب است. این حجم موتور همراه با تمام قطعات دیگر دستگاه، وزنی برابر با 5.5 کیلوگرم خواهد داشت.

مصرف سوخت در شمشاد زن بنزینی آینهل در رنج مطلوبی قرار دارد. البته عموما در انواع شمشاد زن، شاهد مصرف سوخت چندان بالایی نیستیم؛ اما اینکه می توان از سوخت مناسب و پرمصرفی مانند بنزین در انواع شمشاد زن بهره ‌مند شد، مشخصه مطلوبی است که همراه این دستگاه ها شده است.

استفاده از شمشاد زن آینهل

امکانات در کار با شمشاد زن بنزینی آینهل

  •   بهره ‌مندی از سیستم لرزش گیر:

اولین مشخصه قابل توجه در کار با شمشاد زن بنزینی آینهل، آن است که در آن از سیستم لرزش گیر بسیار کارآمدی استفاده شده است. وجود این سیستم در دستگاه شمشاد زن بنزینی یک ویژگی مطلوب است.

چرا که موتور های بنزینی در حین کارکرد، از آنچنان قدرتی برخوردار هستند که می ‌توانند لرزش های بسیار عمیق را ایجاد کنند. اگر دستگاه شمشاد زن بنزینی فاقد سیستم لرزش گیر باشد، تمام این قدرت ضربه ای موتور به دستان اپراتور ها منتقل شده و عملاً کار با دستگاه را بسیار سخت و خسته کننده خواهد کرد.

  •   بهره ‌مندی از دسته های قابل چرخش:

یکی از مزیت ها در طراحی شمشاد زن بنزینی آینهل آن است که می توانید قدرت مانور بالایی در کار با آن داشت باشید. به این ترتیب که همراه با طراحی دسته های قابل چرخش، این امکان فراهم است که بتوان شمشاد زن بنزینی آینهل را در حالت های گوناگون همراه با شرایط کاری مختلف به کار برد.

  •   حجم مخزن سوخت 0.33 لیتری:

شاید در نگاه اول این حجم مخزن سوخت در طراحی شمشاد زن بنزینی آینهل مقدار قابل توجهی نباشد؛ اما در نظر داشته باشید که نمی توان دستگاه شمشاد زن بنزینی را همراه با مخزن های بزرگ از سوخت طراحی کرد. چرا که بسیار سنگین خواهند شد. در این حالت حمل و کارکردن با دستگاه غیرممکن می شود.

غالباً در طراحی حجم مخزن سوخت انواع شمشاد زن بنزینی، یک مقدار منطقی را در نظر می ‌گیرند. به گونه ‌ای که بتوان انتظار کارکرد حداقل چهار ساعت از دستگاه را با مخزن پر از بنزین داشته باشید.

  •   بهره ‌مندی از فاصله ۲۸ میلیمتری در طراحی دنده ها:

همان طور که گفتیم در طراحی تیغه برش انواع شمشاد زن، از دو تیغه دندانه ایی که بر هم قرار خواهند گرفت، استفاده شده است. این تیغه با سرعت های بالا بر روی هم به شکل لرزش گونه جا به جا خواهد شد. به این ترتیب به ازای هر دندانه، یک قیچی ایجاد خواهد شد که می ‌تواند شاخه ها را هرس نماید. مشخصه قابل توجه در طراحی این تیغه های دندانه دار، فاصله میان دندانه ها می باشد.

این فاصله معرف حداکثر قطر شاخه ‌ای است که می‌ تواند توسط دستگاه بریده شود. در شمشاد زن بنزینی آینهل، شاهد بهره ‌مندی فاصله ۲۸ میلیمتری در طراحی دندانه های تیغه ها هستیم. به این ترتیب می ‌توان انتظار داشت که این دستگاه شمشاد زن بنزینی به راحتی بتواند از پس از قطع کردن شاخه ها با بیش از ۲ سانتیمتر قطر برآید.

  •   تامین سرعت ۱۹۰۰ برش در دقیقه:

جدا از قدرت برش و یا مقدار حداکثر قطر قابل برش در طراحی انواع شمشاد زن، مشخصه حداکثر سرعت برش نیز از شاخص ‌های با اهمیت در کار با انواع شمشاد زن می‌ باشد. این مشخصه در طراحی شمشاد زن بنزینی آینهل، همراه با ۱۹۰۰ برش در دقیقه شده است.

منظور از اینعدد آن است که تیغه ها در شمشاد زن بنزینی آینهل به مقدار ۱۹۰۰ بار در دقیقه بر هم می لغزند. مثل آنکه تیغه های قیچی شمشاد زن دستی را به تعداد ۱۹۰۰ بار در دقیقه باز و بسته نمایید.

  •   حداکثر طول برش ۵۵ سانتیمتر:

مشخصه حداکثر طول برش در انواع شمشاد زن، بستگی به طول تیغه خواهد داشت. البته مراد از این مشخصه در معرفی جزئیات فنی انواع شمشاد زن، معرف حداکثر قطر برش از تنه درختان نمی باشد.

چرا که هرگز نمی توان با یک شمشاد زن درختی را برش داد. منظور آن است که چه سطحی از شاخه های در هم تنیده شده شمشاد ها و یا دیگر گیاهان شبیه به شمشاد ها را می توان با استفاده از این دستگاه تحت برش یکنواختی قرار داد. طول تیغه ۶۱ سانتیمتری شمشاد زن بنزینی آینهل، فاکتور تاثیرگذار در طراحی آن است. همراه با این تیغه بلند و کارآمد می ‌توان تا عمق ۵۵ سانتیمتری از شمشاد ها را به راحتی برش زد.

کار با شمشاد زن موتوری آینهل

شمشاد زن بنزینی اینهل خریدی ایده آل

شمشاد زن بنزینی آینهل همراه با ساختار جمع و جور و ارگونومیکی که دارد، به خوبی می تواند تمام نیاز های هرس شاخه های درختان تا انواع گیاهان بوته ای را برای شما فراهم آورد. جدا از طراحی دو دسته کارآمد در ساختار دستگاه شمشاد زن بنزینی آینهل، یک دسته اضافی نیز به عنوان متعلقات جانبی با هدف افزایش تسلط در کار همراه با دستگاه شمشاد زن بنزینی آینهل شده است.

دنده ها در تیغه شمشاد زن بنزینی آینهل همراه با فولاد های ضد زنگ و سختکاری شده طراحی شده اند. تیغه ها در این دستگاه شمشاد زن بنزینی، بسیار مقاوم هستند. از طرفی در طراحی شمشاد زن بنزینی آینهل، نگاه ویژه ‌ای همراه با نصب یک سیستم محافظ با هدف ایجاد یک محافظت سطح بالا بوده است.

این امکانات در شمشاد زن بنزینی آینهل با در نظر داشتن قیمت شمشاد زن آینهل که کاملا در مضایی رقابتی با دیگر رقبای بازار قرار دارد، قاعدتا می تواند هر نگاه تخصصی تا عمومی را در هنگام خرید مورد توجه خود قرار دهد. البته در سطح بازار شمشاد زن بنزینی آینهل خالی از رقبای سرسخت نمی باشد.

این عرصه از ساخت تجهیزات باغبانی اگر چه یک فضای کاملا جدید از انواع دستگاه ها می باشد؛ اما کاملا مورد توجه انواع برند ها در فاز تولید انبوه قرار گرفته است. به هر صورت، قیمت شمشاد زن آینهل با در نظر داشتن این امکانات قابل توجه در رنجی قرار دارد که بتواند شما را راضی نگه دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5