خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شمشاد زن موتوری اولیومک (OLEO MAC)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

شمشاد زن موتوری اولیومک، دستگاهی که باغ را زیبا می کند

تراشیدن گیاهان در دسته فعالیت ‌های پرفشار کشاورزی و باغبانی قرار دارد. از دروی محصولات زراعی تا حذف علف های هرز و هرس کردن شاخه درختان و... در این دسته بندی قرار می ‌گیرند. پرداختن به هرس گیاهان بوته ای شکل مانند شمشادها نیز در فهرست فعالیت ‌هایی است که در آنها قرار است شاخه هایی نسبتاً قطور و زمخت را بتراشیم.

قاعدتاً می ‌توانیم با استفاده از انواع ابزارهای دستی و یا با حضور علف زن های موتوری اقدام به تراشیدن شمشادها داشته باشیم.

اما اگر بخواهید تا در این امر حرفه ای باشید و در کنار تراشیدن، به فرم مناسب و دلخواهی از بوته نیز برسید، لازم است تا از دستگاه تخصصی شمشاد زن موتوری استفاده کنید. شمشاد زن موتوری اولیومک یکی از محصولات مطمئن بازار است که با هدف تراشیدن شاخه گیاهان بوته ای شکل طراحی شده است.

در شمشاد زنی جدا از بحث هرس کردن گیاه، علاقه داریم که بوته از ظاهری منظم و آراسته نیز برخوردار باشد. شمشاد و گیاهان بوته ای شبیه به آن، غالباً در فضاهای باغ و یا حیاط منازل و فضای سبز شهری برای خلق بسترهای زیبای طبیعی کاشته می ‌شوند.

گاهی هم از حضور این بوته ‌ها برای ایجاد حصارهای سبز گیاهی استفاده می ‌کنیم. لذا ظاهر آنها از اهمیت برخوردار است. اینکه به شکلی منظم و یکدست کوتاه شده باشند.

از طرفی انبوه ‌بودن شاخه ها و برگ های بوته ای شمشادها در کنار شاخه ‌های تقریبا زمخت و قطوری که دارند، عملیات تراشیدن توسط علف زن های موتوری را سخت خواهد کرد.

شمشاد زن موتوری دستگاهی است که به شکل تخصصی برای تراشیدن منظم و شکل پذیر شمشادها طراحی شده است. شمشاد زدن موتوری اولیومک یک نمونه خوش ساخت است که الگوی تراشیدن منظم و یکدست را به راحتی تامین می نماید.

در طراحی یک شمشا زن موتوری، جنبه های ارگونومیک اهمیت بالایی دارد. تراشیدن شمشادها نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارد. لذا بهره‌ مندی از دستگاهی که به خوبی در میان دستان اپراتورها قرار گرفته و همراه با تسلط بالایی در کار است، اهمیت زیادی دارد.

از این رو عموم برندهای مطرح که اقدام به طراحی تا تولید این ماشین دارند، همواره سعی می ‌کنند تا شمشاد زن موتوری خوش دست و ارگونومیکی را عرضه کرده باشند. در این بین قطعاً می توانیم از شمشا زدن موتوری اولیومک به عنوان یک ابزار موتوری خوش دست یاد کنیم.

دستگاهی که هنرمندانه طراحی شده است. به گونه ‌ای که تمام اجزای موتوری تا دسته های هدایت آن در کنار تیغه های برش شاخه ها به بهترین حالت ممکن در کنار هم قرار گرفته ‌اند.

شمشاد زن موتوری اولیومک از سایز مناسبی در تیغه همراه قدرت مطلوب موتوری با حضور طراحی ایده آل برای کار کردن در سطح باغ و باغچه برخوردار است.

به طوری که در حین کار نهایت قدرت را به سادگی با قابلیت مانور بالا برای اپراتورها فراهم می ‌کند. این شمشاد زن موتوری قابلیت کاملی در تامین فعالیت‌ های پرحجم و پرفشار دارد.

از طرفی قدرت موتور بنزینی در آن باعث شده تا در محیط های باغ و بوستان های سرسبز فارغ از نیاز به تامین برق به تراشیدن بوته ها بپردازید.

معرفی اجمالی شمشاد زن اولیومک مدل HC600E

شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC600E یکی از مدل‌ های خوش ساخت و ارتقا یافته برند مذکور است. مدلی که در طراحی آن سعی در ایجاد یک ابزار کاملا توانمند با طرح ارگونومیک مناسب بوده است.

این مدل از شمشاد زن موتوری اولیومک در جمع مدل های برقی با تعریف موتور الکتریکی تکفاز ۲۲۰ولت شهری طراحی شده است. موتور مذکور قابلیت تامین ۶۰۰وات قدرت را دارد که برای حضور در بطن یک دستگاه شمشاد زن موتوری کاملاً ایده ‌آل است.

غالباً دستگاه‌ هایی مانند شمشاد زن های موتوری چندان نیازی به تعریف قدرت بالای موتوری ندارند. از این رو آنها را در حضور موتورهای کم توان طراحی می کنند.

یک دلیل موجه برای این اقدام، نبود شرایط سخت کاری است. تمام تلاشی که از یک شمشاد زن موتوری انتظار می ‌رود، برش شاخه‌ های ترد و نازک گیاهان بوته ای شکل است. لذا می ‌توان در تعریف قدرت موتوری، محدودیت ‌هایی را اعمال کرد.

از طرفی یک دستگاه شمشاد زن موتوری باید از قدرت مانور بالایی نیز برخوردار باشد. لذا نمی ‌توان با حضور موتورهای قدرتمند الکتریکی که سنگین وزن هستند، به ایجاد شرایط ساده با قابلیت مانور بالا در حین کار بپردازیم.

در شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC600E از یک موتور خوش‌ ساخت کوچک که قابلیت تامین قدرت کافی برای برش انواع شاخه ها را دارد، استفاده شده است. در این بین جدا از بحث قدرت مانور بالا در طراحی سبک وزن و قدرتمند، رعایت نکات ایمنی نیز مورد توجه قرار دارد.

عموم شمشاد زن های موتوری در دسته ماشین آلات با قدرت برش بالایی هستند. لذا مستعد ایجاد خطرات بالقوه ‌ای نیز می باشند. برند اولیومک در طراحی شمشا زن موتوری اولیومک مدل HC600E ایده جالبی در تامین شرایط امن کاری دارد.

در این ماشین ساده موتوری از دو کلید جهت روشن و خاموش کردن دستگاه استفاده شده است. مکانیزم کار به گونه ای است که تنها با فشردن هر دو کلید به شکل همزمان می‌ توانید شمشاد زن موتوری اولیومک را روشن کنید.

به این ترتیب این اطمینان وجود دارد که در حین کار، هر دو دست اپراتور در موقعیت امن که محل قرارگیری شاسی های روشن کننده دستگاه است، قرار گرفته است.

شمشاد زن بنزینی اولیومک مدل HC600E یک نمونه موتوری کارآمد است که در آن سعی کاملی در طراحی براساس معیارهای ارگونومیک شده است.

از تعریف دو دسته پهن و با روکش های نرم پلاستیکی تا حضور یک موتور قدرتمند اما کوچک و سبک وزن الکتریکی و شرایط راه اندازی امن، همه و همه برای آن است که در حین کار با این ماشین موتوری مستلزم صرف انرژی بالایی نباشید.

فروش شمشاد زن موتوری اولیومک در مدل HC600E بیشتر برای تامین اهداف نیمه ‌حرفه ‌ای تا حضور در فعالیت‌ های سنگین و کاملاً حرفه ‌ای است.

قطعاً میزان فروش شمشاد زن موتوری اولیومک برای تامین نیاز باغبان های حرفه ای بسیار بالا است. چرا که این مدل در تامین نیازهای حرفه ‌ای کاملاً توانمند می باشد. اما در میان دستان باغبان ها و یا افراد غیرحرفه ‌ای که از حضور فضای سبز اندک با حجم کار کم بهره می‌ برند نیز کار راه انداز می باشد.

با تمام قدرت و کارایی سطح بالایی که در این مدل شمشاد زن سراغ داریم، باز هم می ‌توان آن را به عنوان یک مدل ساده در کار برای افراد عادی و تامین نیازهای عادی در باغ های خانگی قلمداد کرد. شمشاد زن موتوری اولیومک به خوبی می تواند از پس حجم بالای کاری در تراشیدن طیف بزرگی از گیاهان باغ با هدف آرایش ظاهری آنها برآید.

مشخصه های فنی شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC600E

□       موتور الکتریکی تعبیه شده در شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC600E از نوع تکفاز با شرایط برق ۲۲۰ولت شهری است. این موتور قابلیت تامین قدرت ۶۰۰وات را دارد. قدرت مذکور برای بریدن هر نوع شاخه ای در انواع گیاهان بوته ای شکل مناسب است.

□       برای شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC600E از یک ریل با طول ۶۰سانتیمتری استفاده شده است. تمام این ریل با طول ۶۰سانتیمتری دارای دندانه های تیز و برنده ای است.

لذا می تواند تا عمق ۶۰سانتیمتری از سرشاخه ‌های بوته ‌ای شکل نفوذ کرده و یا خطوط با عرض ۶۰سانتیمتری را بر حاشیه بوته ‌ها ایجاد کند.

طول ۶۰سانتیمتری یک اندازه استاندارد است. تقریباً در محصول معرفی شده تمام برندها، برای طراحی انواع شمشاد زن موتوری شاهد تیغه ها با طول ۶۰الی ۷۰سانتیمتری هستیم.

□       وزن کلی دستگاه شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC600E تنها 3۹۰۰گرم است. این مقدار وزن کاملا ایده آل در کار با چنین دستگاهی است. عملیات شمشاد زنی نیاز به تعریف دستگاه با قدرت مانور بالایی دارد. شمشادها و یا دیگر گیاهان بوته ای شکل در سطح مزارع از ارتفاع بالایی و یا شکل و حالت های متنوعی برخوردار هستند.

لذا باید بتوانیم با حضور شمشاد زن موتوری، انواع شرایط کاری را تامین نماییم. در این حالت یک شمشاد زن سنگین وزن نمی تواند قدرت مانور بالای ما را تامین نماید. شمشاد زن موتوری اولیومک به غایت سبک وزن و کاملا ایده آل برای حضوری قدرتمند در سطح باغ و مزرعه می باشد.

□       سرعت حرکت تیغه ها بر روی هم 3000 بار در دقیقه است. موتور الکتریکی خوش ساخت در کنار الگوی مکانیکی مناسب برای تامین سرعت حرکت 3000 بار در دقیقه تعریف شده است.

این سرعت یک رنج تقریباً متوسط برای عملکرد ایده ‌آل شمشاد زن های موتوری است. البته در مدل‌ های برقی که تامین سرعت بسیار بالا اندکی دشوار است، رسیدن به عدد ۳000 بار در دقیقه می تواند قابل توجه باشد.

□       تیغه های تعریف شده در شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC600E از نوع لبه دوبل هستند. هر دو طرف تیغه ها در این مدل شمشاد زن موتوری قابلیت برش زنی دارند.

لذا در کار با شمشاد زن موتوری اولیومک مدل مذکور شاهد له شدن شاخه ها نیستیم. بلکه با هر بار عملیات رفت و برگشت تیغه ها بر روی هم، دو بار قابلیت قطع کردن شاخه ها تعریف شده است.

□       به لحاظ تامین شرایط مطمئن و کاملاً امن در حین کار با شمشاد زن موتوری اولیومک، دستگاه مذکور از امکان توقف سریع بهره مند می باشد. با رها کردن اهرم گاز در دستگاه شمشاد زن موتوری اولیومک، حرکت تیغه ها در فاصله زمانی کمتر از 0.5 ثانیه اتفاق خواهد افتاد. تعریف یک سیستم کلاج هوشمند و کارآمد در تامین این شرایط ایده ‌آل و امن کاری تاثیرگذار بوده است.

□       در طرح ساخت شمشاد زن موتوری اولیومک از یک کابل برق با طول تنها ۳۰سانتیمتری استفاده شده است. این اندازه اگر چه بسیار کوتاه است؛ اما با هدف پرهیز از هر گونه خطر اتصالی در صورت وقوع آسیب به کابل تیغه دستگاه در نظر گرفته شده است. برای فعال کردن شمشاد زن موتوری اولیومک باید متوسل به حضور کابل برق سیار باشید.

یک کابل برق سیار آسیب دیده را به راحتی می توان تعویض نمود؛ اما کابل بلند و خراب شده دستگاه ‌های موتوری عملاً دردسرآفرین هستند. لذا ایده تعریف یک کابل کوتاه در این دستگاه مد نظر بوده است.

□       تعریف کلید ایمنی دوتایی بر روی دسته دستگاه شمشاد زن موتوری اولیومک که با هدف تامین شرایط سطح بالای ایمنی در حین کار صورت گرفته است. این کلیدها تضمین آن است که اپراتور دستگاه با هر دو دست خود دستگاه شمشاد زن موتوری را هدایت می ‌کند. لذا تحت هیچ حالتی خطر آسیب دیدن توسط تیغه متحرک شمشاد زن موتوری اولیومک وجود ندارد.

□       در طراحی دستگاه شمشاد زن موتوری اولیومک از یک صفحه محافظ شفاف در مقابل تیغه ها استفاده شده است. این صفحه برای جلوگیری از پرتاب شاخه ها به سمت اپراتور می باشد. در عین حال برای ساختن آن از یک صفحه پلاستیکی نشکن و کاملاً شفاف استفاده شده است تا اپراتور بتواند در حین انجام عملیات، دید کامل و تسلط بالایی برای هدایت دستگاه داشته باشد.

□       دستگاه شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC600E در حجم کمی طراحی شده است. مشخصه قابل توجه در تمام جنبه های فنی تعریف شده برای شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC600E، وزن اندک آن در کنار بهره ‌مندی از حجم مناسب است. چنین دستگاهی که حجم و وزن مناسبی دارد، با حضور یک طراحی کاملا ارگونومیک قابلیت بهره ‌برداری ایده ‌آلی خواهد داشت.

دستگاه شمشاد زن موتوری اولیومک برای حضور در فضاهای باغبانی در مقیاس کوچک طراحی شده است. به طور یقین نمی ‌توان این مدل از برند اولیومک را در جمع حرفه ای ها برای حضور در فضاهای سنگین باغبانی در نظر گرفت. شمشاد زن مذکور قابلیت انجام عملیات های بسیار پرفشار را ندارد.

از این رو کمتر دیده شده است که فروش شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC600E برای تامین نیازهای کاملاً حرفه ‌ای صورت گیرد. اما در کار برای فضاهای کوچک خانگی و یا تامین نیاز عملیات های سطح متوسط باغبانی بهترین است.

زیرا از قطعات با استحکام بالایی بهره مند می باشد و در عین حال قابلیت کارکرد طولانی و عمری دراز را دارد. اگر در سطح عملیات متوسطی باشید و چندان انتظار تامین برش های طولانی و سخت و یا قطع کردن شاخه های قطور را از این شمشاد زن موتوری نخواهید، به طور یقین می توانید برای مدت طولانی از پس انجام فعالیت ‌های سطح متوسط باغبانی برآیید.

معرفی اجمالی شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC280XP

در تعریف ابزارهای موتوری می توانید متکی بر حضور موتورهای الکتریکی باشید. اما هرگز نمی توانید قدرت موتورهای بنزینی را تأمین نمایید. شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC280XP یک ماشین با تعریف موتورهای بنزینی است که برای انجام عملیات های سخت کاری در تراشیدن گیاهان به شکل تخصصی طراحی شده است.

شمشاد زن بنزینی اولیومک مدل HC280XP از طراحی قدرتمند، ارگونومیک و کاملاً حرفه ‌ای بهره ‌مند است. حضور یک موتور بنزینی تمام عیار در قلب تپنده این دستگاه، نقش کلیدی در انجام فعالیت ‌های حرفه ‌ای با آن را بازی می ‌کند.

شمشاد زن بنزینی اولیومک مدل HC280XP یک دستگاه توانمند با طول تیغه بلند ۷۵سانتیمتری است که به راحتی می ‌تواند عمق گیاهان بوته ای شکل باغ و مزرعه را بتراشد و شما را در انجام سخت ترین عملیات های تراشیدن گیاهان یاری کند.

مشخصه های فنی شمشاد زن بنزینی اولیومک مدل HC280XP

□       شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC280XP از یک موتور بنزینی تک سیلندر دو زمانه با تنفس طبیعی از نوع هوا خنک استفاده می ‌کند.

موتورهای دو زمانه برای حضور در ماشین آلات موتوری دستی بهترین هستند. این موتورها کم حجم، سبک و در عین حال قدرتمند می باشند. شتاب راه ‌اندازی بالایی دارند و می توان آنها را به سرعت از کار انداخت. هر چند تولید صدای بالا و مصرف سوخت زیاد از نقاط ضعف طراحی موتورهای بنزینی با الگوی دو زمانه می باشد.

□       موتور بنزینی تعریف شده در شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC280XP از ظرفیت 21.7 سی سی بهره مند است و در حداکثر قدرت، قابلیت تامین یک اسب بخار توان را دارد. توان یک اسب بخاری برای انجام مطمئن و کاملاً قدرتمند سنگین ترین عملیات های برش گیاهان بوته ‌ای شکل کافی است.

لذا با حضور موتور قدرتمند بنزینی در تراشیدن شاخه های نازک گیاهان مانند شمشادها با مشکل مواجه نیستید. مگر آنکه از دستگاه انتظار تراشیدن گیاهان و شاخه های بسیار قطور را داشته باشید که در این حالت یقیناً با ایجاد فشار بر موتور دستگاه باعث آسیب دیدن آن می شوید.

□       دستگاه شمشاد زن بنزینی اولیومک مدل HC280XP از یک تیغه با طول ۷۵سانتیمتری بهره مند می ‌باشد. طول ۷۵سانتیمتری، بلندترین تیغه استاندارد تعریف شده برای انواع شمشاد زن موتوری است.

به طور قطع تنها شمشاد زن هایی که در تامین قدرت موتوری توانمند هستند، از حضور تیغه ها با طول ۷۵سانتیمتری بهره ‌مند خواهند شد. لذا حضور چنین تیغه هایی را باید معرف قدرت قابل قبول گنجانده شده در شمشاد زن بنزینی اولیومک مدل مذکور بدانیم.

□       تیغه ها از جنس فولاد ضد زنگ با آلیاژهای کربن هستند. این تیغه ها در سطح مرطوب باغ و فضاهای سبز شهری همراه با تراشیدن بوته ‌ها، دچار زنگ زدگی نمی ‌شوند و در عین حال از بدنه تا تمام دندانه های آن استحکام بالایی دارند. به گونه ‌ای که به سختی می شکنند و یا در عملیات های پی در پی تراشیدن گیاهان به سرعت کند نمی شوند.

□       فاصله بین دندانه ها ۳۵میلیمتر است. هر یک از دنده های تعریف شده بر تیغه های فولادین شمشاد زن بنزینی اولیومک از دو لبه برنده برخوردار است.

فاصله ۳۵میلیمتری بین هر یک از دو دنده معرف مقدار قابلیت برش شاخه ها در گیاهان بوته ای شکل است. این تیغه ها آنچنان مستحکم هستند که بتوانند تحت تاثیر قدرت بالای موتور بنزینی یک اسب شمشاد زن بنزینی اولیومک، شاخه ‌های تقریباً قطور را به راحتی قطع نمایند.

□       شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC280XP از وزن 5.8 کیلوگرمی برخوردار است. این مدل به نسبت از نمونه ‌های برقی سنگین تر می باشد. تعریف موتور بنزینی حجیم همراه با طراحی تیغه های فولادین ۷۵سانتیمتری در افزایش وزن این مدل تاثیرگذار بوده است.

اما طراحی ارگونومیک با تعریف دسته های خوش ساخت و پهن دستگاه در تامین قدرت مانور آن با توجه به وزن تقریباً بالا تاثیرگذار است. این دستگاه بسیار خوش دست با قابلیت کارکرد مطلوبی است. در عین حال اندکی سنگین وزن است که نیاز به قدرت بدنی کافی خواهد داشت.

ویژگی های فنی در طراحی شمشاد زن بنزینی اولیومک مدل HC280XP

◊        سیلندر طراحی شده برای موتور بنزینی شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC280XP از جنس کروم می باشد. در این سیلندر از دو حلقهبا کیفیت برای تامین قدرت بالای موتور استفاده شده است. این سیلندر آنچنان مستحکم است که بتواند در عملیات ‌های سنگین و پرفشار باغبانی همراه حرفه ‌ای در تراشیدن گیاهان بی ‌انتهای مزارع باشد.

◊        مصرف سوخت در موتور بنزینی شمشاد زن موتوری اولیومک مدل مذکور بسیار اندک است. طراحی سیستم چرخه سوخت بهینه شده، در این کاهش چشمگیر مصرف سوخت تاثیرگذار می ‌باشد.

مصرف سوخت کمتر باعث تولید دود کمتری نیز شده است. لذا می‌ توانیم این محصول را در لیست ماشین ‌آلات دوستدار محیط زیست قرار بدهیم. از طرفی در عملکرد موتور بنزینی شاهد حرکت روان پیستون هستیم. این حرکت روان بر کاهش صدای تولید شده موتور بسیار تاثیرگذار است.

◊        در طراحی شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC280XP از یک سیستم لرزش گیر پیشرفته با قابلیت بالا استفاده شده است. این سیستم آنقدر توانمند است که در حین کار با ماشین مذکور کمترین احساس لرزش را داشته باشید. لذا با وجود وزن تقریباً بالای دستگاه، دستان اپراتورها دچار خستگی چندان عمیقی نمی ‌شود.

◊        دسته تعریف شده در این دستگاه با قابلیت چرخش ۱۸۰درجه ای می باشد. این دسته می تواند قدرت مانور بالایی را برای انجام عملیات های سنگین در سطح فضاهای حرفه ‌ای تامین نماید. چرا که باعث می شود تا بتوانیم موقعیت قرارگیری تیغه ‌های شمشاد زنرا در حالت های متنوعی داشته باشیم.

◊        شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC280XP از یک طراحی ارگونومیک بهره مند است. این شمشاد زن به راحتی توسط دو دست اپراتورها مهار شده و قابلیت کاربرد ساده ‌ای دارد.

موقعیت قرارگیری دسته ها نسبت به هم بسیار ایده آل است. طراحی موتور در مرکز ثقل دستگاه باعث ایجاد حفظ تعادل مناسبی است. اگر در عملیات با این تجهیز موتوری باشید، به طور قطع از کارکرد متعادل و روان آن احساس رضایت خواهید داشت.

◊        تیغه های ۷۵سانتیمتری تعریف شده برای شمشاد زن موتوری اولیومک از دندانه ‌های دو طرفه با لبه برنده در هر دندانه بهره ‌مند می باشد. لذا قابلیت برش زنی سطح بالایی از گیاهان تا شمشادها و بوته های متراکم را دارد. تیغه ۷۵سانتیمتری آن برای تراشیدن منظم گیاهان مانند شمشادها از طول مناسبی برخوردار است.

به طور یقین می توان عملکرد شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC280XP را به عنوان یک نمونه کاملاً حرفه ای برای حضور در سخت ترین عملیات های باغبانی در نظر گرفت.

قدرت یک اسب بخاری این ماشین توانایی بریدن هر نوع شاخه ای از گیاهان متراکم را دارد و در عین حال تعریف تیغه های فولادین، ظرفیت برش زنی آن در عملیات های سنگین را دو چندان می کند.

این همه در کنار طراحی ارگونومیک و البته کاملاً امن این ماشین، آن را برای حضور در سطح عملیات های رده بالای باغبانی آماده کرده است.

شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC260XP

این مدل از شمشاد زن موتوری اولیومک در لیست نمونه های بنزینی قرار می گیرد؛ اما در توان و تامین قدرت برش به نسبت از مدل قبلی توانمندتر است. در بررسی کوتاه از مشخصه‌ های گنجانده شده در شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC260XP شاهد طول تیغه های تقریباً کوتاه ۶۰سانتیمتری هستیم.

یقیناً نمی ‌توانیم از یک تیغه به ظاهر کوتاه با ابعاد ۶۰سانتیمتری انتظار عملیات های گسترده داشته باشیم. اما رویکرد در طراحی این مدل از شمشاد زن بنزینی اولیومک برای تراشیدن حجم انبوهی از شاخه ها در بوته های متراکم باغبانی نمی باشد. بلکه هدف تا قدرت بالا در تراشیدن هر نوع شاخه است.

در طرح ساخت شمشاد زن اولیومک مدل HC260XP قدرت حرف اول را می زند. قدرتی که در تیغه ۶۰سانتیمتری با طول و وزن کمتر دو چندان خواهد شد. از این رو این مدل در تراشیدن سطح بالاتری از گیاهان متراکم باغ توانمند است. مشخصه های فنی در شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC260XP به قرار زیر هستند.

□       در این دستگاه از یک موتور تک سیلندر بنزینی با عملکرد دو زمانه از نوع هوا خنک تنفس طبیعی استفاده شده است. موتور دارای ظرفیت ۲۵سی سی می باشد.

این موتور بنزینی قادر است تا در نهایت عملکرد خود قدرتی معادل 1.2 اسب بخار را تولید کند. قدرت 1.2 اسب بخار در حد و اندازه های یک اره موتوری برقی توانمند است. لذا برای حضور در قلب تپنده یک شمشاد زن موتوری کاملا ایده آل است و البته حرفه ای به نظر می ‌رسد.

□       برای این مدل از شمشاد زن موتوری اولیومک، تیغه با طول ۶۰سانتیمتری در نظر گرفته شده است. تیغه مذکور از متریال فولاد سخت کربن دار با ویژگی ضد زنگ زدگی کامل می باشد. این تیغه با دندانه های لبه دار قابلیت برش هر نوع شاخه در سطح تا عمق گیاهان بوته ای شکل را دارد.

□       وزن دستگاه شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC260XP، 5.3 کیلوگرم است. این وزن همراه با یک طراحی کاملا ارگونومیک است.

به طوری که به هیچ حالت مانع از عملکرد سطح بالا با قدرت مانور مناسب دستگاه نمی‌ شود. در مشخصه های فنی قید شده برای شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC260XP شاهد یک تضاد آشکار در چیدمان قطعات فنی هستیم. اینکه موتور قدرتمند را با تیغه در طول کوتاه تر همراه کرده‌ اند.

قطعاً در نگاه نخست، حضور تیغه با طول ۶۰سانتیمتری از ماهیت عملکرد حرفه ای این شمشاد زن می‌ کاهد؛ اما وقتی به اهمیت تیغه های کوتاه تر در ایجاد قدرت مانور بالاتر بیندیشید، کاملاً متوجه خواهید شد که این مدل یک طرح کاملا حرفه ‌ای است و قرار است تا قدرت بالایی را با قابلیت حمل و نقل تا عملیاتی کردن گسترده ای در اختیار شما قرار دهد.

طول تیغه کوتاه تر این مدل باعث می ‌شود تا در تمام مدت عملیات هرس کردن شمشادها از سرعت عمل بالاتری برخوردار باشید. مادامیکه با قدرت 1.2 اسب‌ بخاری همراه هستید.

ویژگی های فنی در شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC260XP

◊        در این مدل نیز به مانند نمونه قبلی از طرح تزریق سوخت ایده ‌آل استفاده شده است. به طوری که مصرف سوخت کم همراه با عملکرد روان را در کارکرد شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC260XP شاهد هستیم. این مدل با تولید صدای تقریبا اندکی کار می کند.

◊        طرح سیستم لرزش گیر نصب شده بر مدل مذکور نیز قابلیت و کارایی بالایی دارد. طراحی دستگاه به گونه ای است که موتور بنزینی درست در مرکز ثقل آن تعبیه شده است. لذا حضور درست لرزش گیر ها باعث میرا شدن هر چه بهتر لرزش های موتوری است.

◊        طراحی دسته ها از الگوهای ارگونومیک سطح بالایی تبعیت می کنند. هر دو دسته از موقعیت قرارگیری مطلوبی بهره مند هستند و حضور کلیدهای کنترل در حالتی بهینه با شرایط کارکرد ساده و مطمئنی تعریف شده است.

◊        تیغه 60 سانتیمتری تعریف شده برای شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC260XP از متریال فولاد پرکربن با قابلیت ضد زنگ زدگی است. لذا برای حضور در عملیات های پرفشار باغبانی کاملا ایده آل می باشد.

شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC260XP با تعریف قدرت بالا در کنار تیغه کوتاه، وجه متفاوتی از کار با این دستگاه ها را دنبال می ‌کند. اینکه بتوانیم با قدرت بالاتری در کار تراشیدن گیاهان بوته ای شکل باشیم. گیاهان مانند شمشادها در قامت درختچه های کوچک هستند.

لذا در گذشت زمان از شاخه ‌هایی چوب شده، قطور و بسیار سخت بهره مند می باشند. از این رو تراشیدن این شاخه ها قطعاً نیازها و الزامات متفاوتی را به نسبت از جوانه های تازه رشد کرده گیاه طلب می‌ کنند.

به طور یقین در تراشیدن شاخه های گیاهان بوته ای شکل مانند شمشادها با این شرایط سخت کاری مواجه هستیم. در این حالت

بهره مندی از یک شمشاد زن قدرتمند که می ‌تواند از پس تراشیدن شاخه‌ های چوب شده و قطور برآید، بهترین انتخاب است. شمشاد زن موتوری اولیومک مدل HC260XP از این ویژگی بهره مند می باشد. این شمشاد زن برای حضور در فعالیت های سطح بالای باغبانی با حجم بسیار از عملیات تراشیدن گیاهان تعریف شده است.

برند اولیومک در تعریف محصولات خوش ساخت با سطح کیفی بالا مشهور است. شمشاد زن های طراحی شده این برند ایتالیایی به خوبی می توانند از پس سخت ترین و گاهاً پیچیده ترین عملیات باغبانی برآیند. در این بین قطعاً متوجه لیست قیمت شمشاد زن موتوری اولیومک هستید. اینکه در لیست قیمت شمشاد زن موتوری اولیومک چه جریانی حاکم است؟ و آیا می ‌توان این لیست را در جایگاه منطقی قرار داد؟

به هر صورت در کار با محصولات معرفی شده اولیومک با یکسری تجهیزات مدرن و با کیفیت و البته خوش ساخت مواجه هستید.

پس باید انتظار وصول شرایط بسیار حرفه ای از کار را داشته باشید. البته به طور یقین می ‌دانید که برای تامین نیازهای حرفه ‌ای، عموم دستگاه‌ های توانمند تولید شده، رنج قیمتی خاص خود را دارند. البته در این بین جایگاه مناسب قیمتی برای محصولات برند اولیومک باعث شده تا فضای فروش شمشاد زن موتوری اولیومک هر چه رقابتی تر باشد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5