خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

علف زن دوشی رویال گاردن (Royal Garden)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
علف زن دوشی رویال گاردن
  • علف زن دوشی رویال گاردن
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

توانمند با علف زن دوشی رویال گاردن

در حضور یک علف زن موتوری، قدرتی بی اندازه سطح بالا در تراشیدن انبوه گیاهان برای باغ و مزرعه خواهید داشت. فضای باغ و مزرعه مملو از انبوه گیاهانی است که از درو کردن تا تراشیدن و حتی هرس کردن آنها یک عملیات بی پایان و گاهاً طاقت فرسا می باشد. تا همین ایام گذشته، کشاورزان کلاسیک چاره ‌ای جز استفاده از ابزارهای دستی نداشتند برای آنها تراشیدن علف های هرز تا هرس کردن شاخسار درختان باغ همیشه چالش برانگیز بوده و هست. اما کشاورز مدرن در دنیای ماشینی شده امروزی می ‌داند که می ‌تواند با صرف یک هزینه نه چندان بالا و تهیه یک علف زن دوشی و یا پشتی از قدرتی بی پایان و سرعت عملی بسیار بالا در تراشیدن گیاهان بهره ‌مند باشد البته در این بین هم مراقب است تا از یک محصول توانمند و خوش نام و نشان استفاده کند. علف زن رویال گاردن در مدل دوشی یکی از محصولات میان رده با قابلیت‌ های مقبولی است که قطعاً می ‌تواند در سطح فضاهای متوسط از باغ و مزرعه بهترین باشد.

علف زن دوشی رویال گاردن

علف زن دوشی رویال گاردن به مانند تمام مدل ‌های مشابه از رده علف زن های موتوری برای تکمیل عملیات های حرفه ای در تراشیدن گیاهان طراحی شده است. این علف زن قرار است تا از طریق یک بند پهن و مستحکم بر دوش اپراتور‌ها سوار شود و یا با حضور در کنار اندام اپراتورها قابلیت مانور بالایی در تراشیدن گیاهان حاصل آورد.

ماهیت طراحی هر علف زن دوشی در محوری بلند و یکپارچه است تا قدرت موتور های بنزینی را به سمت پره های تیز و فولادین برای بریدن گیاهان هدایت کند. یک علف زن دوشی به شکلی طراحی شده است تا دستگاه بلند با محور طویل آن به راحتی در کنار اندام باغبان قرار بگیرد و عاری از هر گونه فشار و شاید زحمتی، سطح تیز تیغه ها را بر پیکره گیاهان بی انتهای باغ و بوستان بنشاند، طراحی علف زن دوشی متکی بر طول بلند محور انتقال قدرت آن است. به شکلی که می توانید عاری از خم شدن و یا هر گونه فشار مضاعفی سطح دسترسی بسیار بالایی برای تراشیدن گیاهان در کف زمین باغ تا ارتفاع بلند درختان داشته باشید، هر اندازه علف زن دوشی در تراشیدن گیاهان کف باغ و مزرعه تا ایجاد دسترسی ساده به ارتفاع بالای درختان توانمندتر باشد، قاعدتاً کاربری بهتری خواهد داشت. مانند آنچه در طرح ساخت علف زن رویال گاردن مدل RG520 شاهد هستیم. این مدل از سطح طراحی ارگونومیک تقریباً ایده ‌آلی برخوردار است و قدرتی مثال ‌زدنی برای تراشیدن گیاهان دارد.

حالا که از نقش علف زن دوشی در سادگی فعالیت علف تراش ها صحبت کردیم و گذری کوتاه در معرفی علف زن رویال گاردن مدل RG520 داشتیم، لازم است تا این ماشین را از منظر فنی تری بررسی کنیم.

نگاهی کوتاه در آشنایی با علف زن دوشی رویال گاردن مدل RG520

تمام ایده ‌ها در طراحی علف زن دوشی رویال گاردن مدل RG520 معطوف به ساخت یک تجهیز موتوری تمام عیار بوده است تا دست ما را در تراشیدن هر چه بهتر گیاهان باغ و بوستان باز بگذارد. این علف زن دوشی با حضور یک محور صلب و فولادین با طول 1.2 متری قدرت مانور بالایی برای تراشیدن گیاهان دارد به مانند هر علف زن دوشی، در این مدل نیز شاهد تعریف موتور در انتهای دستگاه و تیغه های برنده در ابتدای محور بلند آن هستیم. اما وجه برتری در تعادل پذیری مناسب علف زن دوشی رویال گاردن می باشد.

موتور قدرتمند و در امتداد آن سر تیز و بلند در حضور تیغه های پره ‌دار این دستگاه با هماهنگی مناسبی در کنار هم قرار گرفته اند. البته نمی ‌توانیم از نقش فرمان دوچرخه ای این ماشین در تامین هر چه بهتر از قابلیت مانور بالای دستگاه چشم ‌پوشی کنیم. فرمان دوچرخه ای طراحی شده با دقت مناسبی در طول محور علف زن دوشی سوار است به شکلی که کاملا توانسته است در مرکز ثقل دستگاه قرار بگیرد. المان های کنترلی اعم از استارت تا اهرم گاز به جهت کنترل سرعت موتور نیز بر همین فرمان دوچرخه ای تعبیه شده است. بخش انتهایی محور که به پره‌ های برنده دستگاه ختم خواهد شد نیز با یک قاب محافظ با پوشش کامل و متریال مقاوم قرار دارد تا نهایت امنیت را در حین کار علف زنی برای شما فراهم آورد البته در حضور دقت مناسب و حساسیت تقریباً کافی برند رویال گاردن در طراحی علف زن دوشی مدل RG520 این ماشین را چندان نمی توانیم در لیست نمونه‌ های تمام حرفه ای بازار قرار بدهیم. دستگاه علف زن دوشی رویال گاردن برای انجام فعالیت های نیمه حرفه ‌ای در سطح باغ و بوستان های نه چندان بزرگ طراحی شده است. دستگاهی که قابلیت برش زنی بالایی دارد؛ اما نمی ‌تواند در فعالیتی طولانی و تحت فشار بالا عملکردی پیوسته و یکنواخت داشته باشد.

علف تراش دوشی رویال گاردن

مشخصات فنی علف زن دوشی رویال گاردن مدل RG520

یک علف زن دوشی از کنار هم قرار گرفتن یک موتور بنزینی و در امتداد آن تیغه های دیسکی شکل که توسط محور بلندی به هم متصل هستند، ساخته شده است. این دستگاه قرار است به طور کامل با کمک یک بند بر دوش کارگران سوار باشد. پس در نهایت باید در طراحی یک علف زن دوشی فاکتور وزن را جدی بگیریم، از آنجا که موتور بنزینی، سنگین ترین بخش گنجانده شده در هر علف زن دوشی است، لذا نمی ‌توانیم این بخش تاثیرگذار را چندان حجیم و سنگین وزن کنیم. موتور بنزینی طراحی شده برای علف زن رویال گاردن مدل RG520 یک موتور کوچک اما به غایت قدرتمند با طراحی تک سیلندر از نوع هوا خنک با الگوی عملکرد دو زمانه می باشد، این موتور دو زمانه که با کمک تنفس طبیعی کار می کند، با ظرفیت ۵۲ سی سی طراحی شده است و در نهایت عملکرد قدرتمند خود قادر است تا توانی معادل با 1.9 اسب بخار قدرت را تولید نماید در طراحی موتور، الگوی ساخت ساده و جمع و جور آن کاملاً به چشم می آید. به عنوان مثال برای این موتور یک مخزن سوخت با ظرفیت 1.2 لیتری پیش ‌بینی شده است. اما این مخزن آنچنان در بطن موتور قرار دارد که کاملا فضای آن را در شرایطی کوچک قرار داده است. به هر صورت علف زن های موتوری برای عملیات ‌های سبک در تراشیدن گیاهان طراحی شده اند لذا ماهیت طراحی آنها چندان نیازی به تعریف موتورهای قدرتمند و حجیم ندارد. برای همین است که یک موتور تک سیلندر کوچک با قدرت 2.3 اسب بخار به خوبی می تواند از پس هر گونه عملیات تراشیدن گیاهان باغ و بوستان برآید و در عین حال کاملا سبک و کم حجم باشد البته یکی از نکات برجسته در طراحی بخش موتوری علف زن دوشی ۵۲ سی سی قابلیت سرعت گیری بسیار خوب آن می باشد. موتور الگوی طراحی دو زمانه دارد و در شتاب گرفتن، آن هم با سرعتی بسیار بالا، توانمند است. البته ماجرای طراحی موتورهای دو زمانه که به شتاب گیری سریع معروف هستند، در ایجاد چنین سرعت عمل بالایی برای علف زن دوشی ۵۲ سی ‌سی تأثیر‌گذار می ‌باشد، موتورهای دو زمانه قاعده طراحی خاص خود را دارند. این موتورها از سیستم روانکاری مستقلی برخوردار نیستند و در حجم و وزنی اندک طراحی می شوند. در عین حال تولید صدای بالایی دارند. اما می ‌توانند در اندک زمانی به حداکثر سرعت ممکن برسند. ویژگی ای که قطعاً در طراحی علف زن دوشی، یک معیار کلیدی است. البته هر موتور دو زمانه برای کارکرد خود نیاز به سوخت ترکیبی دارد.

سوخت مناسب برای علف زن رویال گاردن

در تحلیلی فنی به ماجرای طراحی موتورهای دو زمانه اشاره کردیم و قید داشتیم که این موتورها از سیستم روانکاری مستقلی برخوردار نیستند. وقتی سیستم روانکاری را حذف می کنید، قطعاً به موتوری که کوچکتر با وزن کمتر است، دست پیدا خواهید کرد. اما برای روانکاری آن باید فکری کرده باشید، ماجرای سوخت ترکیبی از همین نقطه آغاز می شود. وقتی که قرار است با اضافه کردن چند قطره روغن در بنزین مصرفی دستگاه و تولید سوخت ترکیبی، مشکل روانکاری موتورهای دو زمانه را حل کنیم.

 علف زن رویال گاردن مدل دوشی

برای موتور دو زمانه علف زن دوشی ۵۲ سی سی رویال گاردن نیز از سوخت ترکیبی با نسبت ۱ به ۲۵ در ترکیب روغن و بنزین استفاده شده است. وقتی در کار با یک ماشین موتوری از نوع دو زمانه مانند علف زن رویال گاردن مدل RG520 هستید، باید دقت کافی در تامین درست سوخت ترکیبی داشته باشید. البته برای این منظور ظرف هایی با جداره هایی روشن و درجه بندی شده طراحی شده است تا شما بتوانید سوخت ترکیبی با نسبت درستی را تهیه نمایید.

امکانات فنی در طراحی علف زن دوشی رویال گاردن

در یک علف زن دوشی،محور بلند و کاملاً مستحکم دستگاه بیش از هر بخش دیگری به چشم می آید. این محور به شکلی طراحی شده تا قابلیت مانور بالایی را برای کارگران در کمترین دردسری داشته باشد. در طرح ساخت علف زن دوشی رویال گاردن نیز شاهد تعریف یک شفت مستقیم با طول 1.2 متری هستیم که توسط یک دسته دوچرخه ای با ابعادی ارگونومیک به خوبی تحت هدایت قرار می‌ گیرد، دسته دوچرخه ای از المان های کنترلی مانند اهرم گاز و کلید On/Off برخوردار است. البته مسیر ارتباط کنترل دستگاه که از دسته آغاز شده و به سمت موتور هدایت می شود، در یک قاب محافظ محکم قرار دارد تا کمترین خطر آسیب و یا احتمال حادثه وجود داشته باشد.

علف زن دوشی رویال گاردن از نوع تک کاره با قابلیت سطح بالا در تراشیدن گیاهان علفی شکل، دروی محصولات زراعی و هرس کردن شاخسار درختان می باشد. این علف زن ها را می توانید به انواع توپی های علف زنی با نخ های نایلونی تا فلزی در کنار انواع تیغه های فولادین 2، 3 و 4 پره و همچنین تیغه های دیسکی شکل ۲۰، ۳۰ و حتی ۴۰ دندانه ای مجهز کنید البته اگر در ابتدای گام خرید علف زن دوشی رویال گاردن هستید، یک عدد تیغه سه پره فلزی در کنار یک توپی علف زن پلاستیکی به عنوان اقلام همراه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این تیغه ها تحت تاثیر قدرت موتور و سیستم چرخ دنده ای انتهایی، قابلیت گردش با سرعت ۷۰۰۰ دور در دقیقه را دارند.

دستگاه علف زن دوشی رویال گاردن مدل RG520 با تمام این تفاصیل در کنار همه قاعده های طراحی در علف تراشی، محصول میان رده ای برای انجام عملیات های نیمه حرفه ‌ای از فعالیت ‌های پرفشار باغبانی می ‌باشد. این علف تراش دوشی در تراشیدن گیاهان علفی شکل بهترین است. اما در هرس‌ کردن شاخسار درختان اندکی دست پایین را گرفته است.

تحلیلی بر نقاط قوت تا محدودیت های طراحی در علف زن دوشی رویال گاردن

  • علف زن های دوشی برای انجام فعالیت های کاملا حرفه ای در دنیای باغبانی و کشاورزی طراحی شده‌ اند. این علف زن ها در تراشیدن گیاهان هم سطح زمین بهترین هستند لذا وقتی یک علف زن دوشی در اختیار دارید، قطعاً انتظار دارید که ماشین شما از قدرت مانور بالایی در تراشیدن کم ارتفاع گیاهان برخوردار باشد. علف تراش دوشی رویال گاردن با الگوی طراحی در محوری بلند و حضور موتوری قدرتمند توانمندی قابل قبولی برای رسیدن به قدرت مانوری مناسب به جهت تراشیدن گیاهان کم ارتفاع دارد.

علف زن بنزینی مدل دوشی

  • برگ برنده یک علف زن دوشی در محور بلند و یکپارچه آن است. این محور محل انتقال قدرت از جانب موتور تا تیغه های برنده دستگاه می باشد. محور تعریف شده در علف زن دوشی ۵۲ سی سی رویال گاردن از متریال فولاد ضد زنگ است که قطعاً می ‌تواند برای سالیان متمادی فعالیتی شایسته در سطح فضاهای کشاورزی و باغبانی داشته باشد.
  • علف زن دوشی ۵۲ سی سی رویال گاردن برای تنها یک فعالیت آن هم تراشیدن گیاهان با ساقه هایی آبدار و نه چندان ضخیم و یا چوبی شده طراحی شده است. این علف زن توانایی پذیرش انواع الحاقی های کاربردی اعم از شمشاد زنی تا اره سرشاخه زن را دارد
  • موتور دو زمانه طراحی شده علف زن دوشی رویال گاردن از نوع استارت هندلی با راه اندازی سریع و ساده است. موتور در اندک زمانی فعال شده و در حین کار نیاز به تنظیمات چندان گسترده ‌ای ندارد.
  • صدای تولید شده علف زن دوشی رویال گاردن در حد متوسطی است. این دستگاه تقریباً با سر و صدای بالایی به نسبت از رقبا کار می ‌کند.
  • طراحی علف زن های دوشی در حفظ تعادل کارگران حین عملیات حائز اهمیت است. مشکل بزرگ علف زن های دوشی در سختی کار با آنها می باشد. زیرا به راحتی باعث به هم خوردن تعادل کارگران می ‌شوند و این مسئله واقعاً خطرناک است اما در طراحی علف زن دوشی رویال گاردن، موقعیت قرارگیری موتور بنزینی و در امتداد آن محور بلند دستگاه تا تیغه ها و در نهایت چیدمان دسته دوچرخه ای، به شکلی است که می توانید سطح کنترل بالایی در حین کار با این ماشین داشته باشید. از لحاظ تامین تعادل، علف زن دوشی رویال گاردن نمره ایده آل و شاید بسیار خوبی داشته باشد.
  • علف زن دوشی رویال گاردن از یک قاب محافظ بزرگ با درجه سختی رده بالا در احاطه تیغه های پره دار خود استفاده می کند. این محافظ پلاستیکی و سبک وزن در هدایت هر چه مناسب تر خرده چوب های برش خورده موثر است و مانع از پرتاب آنها به محیط اطراف خصوصاً به سمت اپراتورها خواهد شد.

سخن پایانی در خرید علف زن دوشی رویال گاردن

آنچه مشخص است محصول طراحی شده در بدنه رویال گاردن یک ماشین موتوری با عملکردی متوسط است که توانسته تا قدم‌ هایی جدی در دنیای حرفه ‌ای ها گذاشته باشد. اصلی ترین وجه کلیدی در طرح ساخت علف زن دوشی رویال گاردن، موتور دو زمانه و کاملاً قدرتمند این ماشین می باشد. به هر حال در خروجی این موتور از قدرت 1.9 اسب بخار برخوردار هستیم. این قدرت به هیچ حالت از دستگاه ما یک ماشین کم توان نمی آفریند.

کار کردن با علف زن دوشی رویال گاردن تقریباً ساده است. دستگاه به راحتی بر اندام کارگرها نصب خواهد شد و عاری از هر گونه خطر از دست رفتن تعادل همراه آنها برای سنگین ترین عملیات ها کار خواهد کرد. در این ماشین از قطعات تقریباً با کیفیتی استفاده شده است. قطعاتی که قطعاً در جان سختی دستگاه تاثیرگذار هستند در عین حال اگر چه این دستگاه با یک سیستم استارت دستی فعال می شود؛ اما راه اندازی سریع از مشخصه های جالب توجه در علف زن دوشی رویال گاردن می باشد. یک علف زن که با راندمان رده بالایی طراحی شده است و در انواع فعالیت های کشاورزی و باغبانی کارایی دارد.

از کنار تمام جنبه های فنی تا تحلیل کاربردی علف زن مذکور که عبور کنیم، این قیمت علف زن رویال گاردن است که کانون توجه مصرف کنندگان قرار دارد. به هر صورت علف زن های موتوری در دسته ماشین ‌آلات تقریباً گران قیمت بازار هستند و گاها خرید آنها برای تامین نیازهای نیمه ‌حرفه ‌ای و یا فعالیت های سطح پایین کشاورزی توجیه اقتصادی ندارد لکن قیمت علف زن رویال گاردن فضایی کاملا اقتصادی، مناسب با بودجه کشاورزان نیمه ‌حرفه ‌ای را پیش‌ بینی کرده است. قطعاً این علف زن توانمند چینی در تامین نیازهای نیمه ‌حرفه ‌ای بسیاری از باغبان ها بهترین می باشد، علف زنی که در انجام کارهایی همچون کوتاه کردن تا هرس کردن علف ها، بریدن شاخه ها، کوتاه کردن چمن و نظم بخش بخشیدن به فضای باغ و بوستان توانمند است و می تواند در دسته علف زن های نیمه حرفه ‌ای بازار حرف ‌های جدی برای گفتن داشته باشد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5