خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق بنزینی دوو (Daewoo)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

شرکت دوو در سال 2010 عضو بزرگترین شرکت سازنده فولاد یعنی Posco شد و در صنعت فولاد، شیمی و تحقیقات در زمینه اقتصاد جهانی جزء کمپانی های پیشتاز در جهان قرار گرفت، همچین کمپانی دوو علاوه بر فعالیت های بالا در زمینه اجرای پروژه های صنعتی نظیر ارائه خدمات به  راه آهن - کارخانه ها، صنعت انرژی و نیرو  و صنعت معدن نیز  فعالیت می کند و تمامی سود بدست آمده از فعالیت های خود را در زمینه تحقیقات و توسعه  محصولات جدید خود صرف می کند.

موتور برق بنزینی دوو توان ۷.۵ کیلووات

امروزه کمپانی دوو با بیش از 100 نمایندگی در سرتاسر جهان توانسته است در زمینه تولید کالاهای فولادی و شیمیایی، خودروسازی و تجهیزات الکترونیکی و صنعتی سرآمد باشد و  محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه کند و زمینه را برای استفاده همه مصرف کنندگان فراهم کرده است که همه  اقشار بتوانند از محصولات دوو  بهره مند شوند.

کمپانی دوو در سال 2010 فعالیت خود را در شاخه ای جدید به نام کالا های جدید - DIY آغاز کرد و شروع به تولید ابزار های باغبانی، ابزار  و آلات قدرت و وسایل الکتریکی کرد و  با صرف یک هزینه بالا در این بخش توانست خیلی زود بر دیگر رقیب ها پیشی بگیرد و همانند قبل محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب وارد بازار کرد.

راز پیشرفت کمپانی دوو :

کمپانی دوو  طی 45 سال فعالیت گذشته خود به طور مداوم و با دقت در جزییات محصولات خود را توسعه داده است و در همه زمینه های صنعتی و الکتریکی رشد بی وقفه ای را داشته است و با سخت کوشی، نوآوری و مسئولیت پذیری توانسته به این جایگاه برسد و مصرف کنندگان بادیدن این ویژگی های کمپانی دوو با اطمینان اقدام به خرید محصولات دوو می کنند و اعتماد می کند.

یکی از محصولات کمپانی دوو، موتور برق می باشد که بی شک می توان آن را یکی از موتور برق های با کیفیت در سطح جهانی دانست، موتور برق های بنزینی، دیزلی و اینورتر از جمله محصولات کمپانی دوو می باشد که تنوع آن را می رساند، در این مقاله سعی شده است که اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار بگیرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید

موتور برق دوو مدل GDA3500E

موتور برق های 3 کیلووات یکی از  پرمصرف ترین مدل های موتور برق می باشد، تنوع وسایلی که می توانید با موتور برق 3 کیلووات روشن کنید بسیار بالا می باشد و حمل و جا به جایی آسان موتور برق 3 کیلووات از مواردی است که باعث پرمصرف شدن این مدل از موتور برق شده است.

موتور برق دوو مدل GDA3500E مدل استارتی با خروجی  3.2 کیلووات مکس و 2.8 کیلووات خروجی دائم می توانید وسایل یک خانه مانند یخچال، تلویزیون، چند عدد روشنایی و وسایل کارگاهی نظیر دریل برقی و سنگ فرز دستی به کار بیاندازید و از آن به عنوان یک منبع برق دائم استفاده کرد.

موتور برق بنزینی دوو مدل GDA3500E

این مدل دارای سیستم روشن شدن استارت باطری می باشد و کمپانی دوو مدل هندلی این دسته، مدل GDA3500 ارائه کرده است. یکی از ویژگی های موتور برق های  3 کیلووات برند دوو ، ساعت کارکرد آن می باشد که با یک باک پر می تواند 15 ساعت کار کند، که بسیار برای مصرف کنندگان اهمیت دارد.

مشخصات فنی موتور برق دوو مدل GDA3500E

 

مدل

GDA3500E

توان خروجی

2.8 کیلووات

توان مکس

3.2 کیلووات

حداکثر آمپر

16 آمپر

قدرت موتور

7.5 اسب

حجم موتور

208 سی سی

سیستم استارت

استارتی

ساعت کارکرد با نصف توان

15 ساعت

باک سوخت

18 لیتری

میزان صدا db(A)

96 دسی بل

وزن

44.7 کیلوگرم

قابلیت ATS

ندارد

موتور برق دوو مدل GDA6500E

موتوربرق های 5.5 کیلووات یک گزینه مناسب برای مصارف کشاورزی و خانگی می باشد و شما می توانید کف کش های آب کشاورزی تا توان 2  اسب را راه اندازی کنید، همچنین شما می توانید وسایل کامل یک منزل نظیر یخچال، کولر گازی، تلویزیون و چند عدد روشنایی را راه اندازی کنید

موتور برق بنزینی دوو چرخ و دسته دار مدل GDA6500E

موتور برق دوو مدل GDA6500E محصول جدید کمپانی دوو با 5 کیلووات دائم توانسته نیاز مشتریان را برآورده کند، دارای باک 30 لیتری بوده و ساعت کارکرد بالایی که دارد می تواند تا 18 ساعت مداوم کار کند البته برای اینکه طول عمر موتور برق خود را افزایش دهید علاوه بر تعویض کردن به موقع روغن، قانون 5 ساعت کار و 2 ساعت استراحت را رعایت کنید که باعث افزایش طول عمر موتور برق می شود.

کمپانی مدل هندلی این دسته به نام GDA 6500 هم اراائه کرده است که دارای مشخصات فنی مشابه می باشد و قیمت آن نسبت به مدل استارتی آن مقداری پایین تر می باشد.

مشخصات فنی موتور برق دوو مدل GDA6500E

 

مدل

GDA6500E

توان خروجی

5 کیلووات

توان مکس

5.5 کیلووات

حداکثر آمپر

32 آمپر

قدرت موتور

13 اسب

حجم موتور

390 سی سی

سیستم استارت

استارتی

ساعت کارکرد با نصف توان

18 ساعت

باک سوخت

30 لیتری

میزان صدا db(A)

95 دسی بل

وزن

78.6 کیلوگرم

قابلیت ATS

ندارد

موتور برق دوو مدل GDA7500E

موتور برق های 6.5 کیلووات جزء موتور برق های نیمه صنعتی محسوب می شود و می تواند تجهیزات دارای الکتروموتور تا توان 2 اسب را راه اندازی کند، موتور برق های 6.5 کیلووات روی کاغذ شاید بتواند تجهیزات دارای الکتروموتور 3 اسب را روشن کند اما در واقعیت توانایی روشن کردن آن ها را ندارد و باید موتور برق با توان بالاتر تهیه کنید.

موتور برق دوو مدل GDA7500E دارای خروجی 6 کیلووات دائم می باشد و می توان وسایل ذکر شده در بالا را به کار بیاندازد، امتیازی که این موتور برق نسبت به موتور برق های دیگر دارد، ورودی ATS  است که روی آن تعبیه شده است و می توان این موتور برق را به ATS مجهز کرد، از مزایای این تابلو برق امرجنسی این است که که زمانی که جریان برق اصلی قطع می شود به سرعت جریان برق موتور برق را وارد مدار اصلی می کند به شکلی که شما هیچ گونه خاموشی را احساس نمی کنید.

موتور برق دوو مدل GDA7500E هم مثل مدل های قبلی دارای ساعت کارکرد بالا 17 ساعت می باشد که به سادگی نمی توان از این امتیاز گذشت و این مورد برای کسانی که می خواهند مدت طولانی با موتور برق کار کنند مهم هست.

مشخصات فنی موتور برق دوو مدل GDA7500E

 

مدل

GDA7500E

توان خروجی

6 کیلووات

توان مکس

6.5 کیلووات

حداکثر آمپر

32 آمپر

قدرت موتور

15 اسب

حجم موتور

420 سی سی

سیستم استارت

استارتی

ساعت کارکرد با نصف توان

17 ساعت

باک سوخت

30 لیتری

میزان صدا db(A)

95 دسی بل

وزن

81.3 کیلوگرم

قابلیت ATS

دارد

موتور برق دوو مدل GDA7500E3

موتور برق های سه فاز ساخت کمپانی دوو  بسیار ایده آل هستند از این جهت که بر خلاف موتور برق های 3 فاز دیگر که فقط خروجی 3 فاز دارند موتور برق های دوو هم 3 فاز و هم تک فاز جریان خروجی می دهد و اصطلاحا دو کاره هستند و به مراتب مزیت ها و امکانات بیشتری را به وجود می آورد. 

موتور برق دوو مدل GDA7500E3 دارای خروجی تک فاز و سه فاز بوده، در بخش سه فاز 6کیلووات خروجی دائم و در تک فاز 2 کیلووات  خروجی دائم می دهد، با خروجی سه فاز می توان وسایل و تجهیزات سه فاز با توان مصرفی متوسط راه اندازی کرد و با بخش تک فاز می توان وسایل مصرفی توان پایین نظیر یخچال کوچک، تلویزیون و چند عدد روشنایی راه انداخت.

مشخصات فنی موتور برق دوو مدل GDA7500E3

 

مدل

GDA7500E3

توان خروجی3 فاز

6 کیلووات

توان مکس 3 فاز

6.5 کیلووات

توان خروجی تک فاز

2 کیلووات

توان مکس تک فاز

2.2 کیلووات

حداکثر آمپر

16 آمپر

قدرت موتور

13 اسب

حجم موتور

420 سی سی

سیستم استارت

استارتی

ساعت کارکرد با نصف توان

17 ساعت

باک سوخت

30 لیتری

میزان صدا db(A)

95 دسی بل

وزن

81.7 کیلوگرم

قابلیت ATS

دارد

موتور برق دوو مدل GDA8500E

اگر به دنبال موتور برقی هستید که بتوانید کار های سنگین مانند ساختمان سازی که تجهیزات با توان مصرفی  بالا دارد راه اندازی کنید به موتور برقی با توان بالای 7 کیلووات نیاز دارید، با توجه به اینکه اکثر وسایل ساختمان سازی مانند بالابر و بتونیر دارای الکتروموتور 3 اسب تک فاز می باشد موتور برق های با توان 6.5 کیلووات توانایی روشن کردن آن ها را ندارد و حتما باید بالای 7 کیلووات تهیه کنید.

موتور برق دوو مدل GDA8500E دارای خروجی مکس 7.5 کیلووات و خروجی دائم 7 کیلووات می باشد و به راحتی می تواند تجهیزات دارای الکتروموتور 3 اسب را راه اندازی کند، همچنین شما می توانید از این موتور برق برای جوشکاری تا 150 آمپر استفاده کنید.

موتور برق بنزینی دوو توان ۷.۵ کیلووات سری چرخ ودسته کالسکه ای

امتیازی که  موتور برق مدل GDA8500E دارد این است که قابلیت اتصال به ATS را به موتور برق اضافه کرده است و شما می توانید در ادارات و منازل از آن استفاده کنید و زمانی که جریان برق اصلی قطع می شود شما با وجود تابلوی امرجنسی یا همان ATS هیچ گونه قطعی برقی را تجربه نخواهید کرد، این ویژگی بیشتر در اداره ها به چشم می آید جاهایی که نباید لحظه ای جریان برق قطع بشود.

مشخصات فنی موتور برق دوو مدل GDA8500E

 

مدل

GDA8500E

توان خروجی

7 کیلووات

توان مکس

7.5 کیلووات

حداکثر آمپر

32 آمپر

قدرت موتور

18 اسب

حجم موتور

445 سی سی

سیستم استارت

استارتی

ساعت کارکرد با نصف توان

17 ساعت

باک سوخت

30 لیتری

میزان صدا db(A)

95 دسی بل

وزن

93.4 کیلوگرم

قابلیت ATS

دارد

موتور برق دوو مدل GDA8500E3

موتور برق دوو مدل GDA8500E3، موتور برق با خروجی سه فاز و همچنین تک فاز می باشد و با خروجی دائم 7 کیلووات سه قاز می توانید تجهیزات دارای الکتروموتور با توان 3 اسب سه فاز را به کار بیاندازید، همچنین در بخش تک فاز  این موتور برق دارای خروجی دائم 2.5 کیلووات و مکس 2.8 کیلووات می باشد و با آن می توانید وسایل یک منزل نظیر یخچال، تلویزیون و چند عدد روشنایی به کار  بیاندازید.

موتور برق دوو مدل GDA8500E3 دارای باک 30 لیتری و ساعت کارکرد بالا چیزی حدود 17 ساعت می باشد که موتور برق مورد علاقه اکثر مصرف کنندکان می باشد که نمی خواهند زود به زود سوخت تعویض کنند، موتور به کار رفته در این موتور برق بسیار قدرمند بوده و توان آن 18  اسب بخار می باشد.

مشخصات فنی موتور برق دوو مدل GDA8500E3

 

مدل

GDA8500E3

توان خروجی3 فاز

7 کیلووات

توان مکس 3 فاز

7.5 کیلووات

توان خروجی تک فاز

2.5 کیلووات

توان مکس تک فاز

2.8 کیلووات

حداکثر آمپر

16 آمپر

قدرت موتور

18 اسب

حجم موتور

445 سی سی

سیستم استارت

استارتی

ساعت کارکرد با نصف توان

17 ساعت

باک سوخت

30 لیتری

میزان صدا db(A)

95 دسی بل

وزن

94.1 کیلوگرم

قابلیت ATS

دارد

موتور برق دوو مدل GDA7500DPE-3

موتور برق های 3 فاز که دو منظوره هستند و هم سه فاز و هم تک فاز جریان برق ارائه می دهند معمولا در بخش تک فاز جریان برق پایینی نسبت به قسمت سه فاز ارائه می دهند برای مثال اگر موتور برق سه فاز خروجی 8 کیلووات می دهد در بخش تک فاز نهایتا 2 کیلووات جریان  برق می دهد که نسبتا ضعیف می باشد و  نمی توان با این مقدار جریان وسایل زیادی را به کار انداخت، کمپانی دوو بر خلاف مدل هایی که قبلا ارائه کرده بود این بار دست به تولید موتور برقی زده است که توان تک فاز و سه فاز آن برابر است و بسیار کاربردی می باشد.

موتور برق بنزینی دوو مدل GDA7500DPE-3 محصول جدید دوو می باشد که خروجی تک فاز و سه فاز برابر دارد، این موتور برق دارای خروجی دائم 6 کیلووات و مکس 6.5 کیلووات می باشد و شما می توانید تجهیزات تک فاز و سه فاز دارای الکتروموتور با توان 2 اسب را راه اندازی کنید.

مشخصات فنی موتور برق دوو مدل GDA7500DPE-3

 

مدل

GDA7500DPE-3

توان خروجی3 فاز

6 کیلووات

توان مکس 3 فاز

6.5 کیلووات

توان خروجی تک فاز

6 کیلووات

توان مکس تک فاز

6.5 کیلووات

حداکثر آمپر

32 آمپر

قدرت موتور

15 اسب

حجم موتور

420 سی سی

سیستم استارت

استارتی

ساعت کارکرد با نصف توان

17 ساعت

باک سوخت

30 لیتری

میزان صدا db(A)

95 دسی بل

وزن

86.9 کیلوگرم

قابلیت ATS

دارد

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5