خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

میکسر بتن کوچک ویلسون (میکسر بتن آزمایشگاهی)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
میسکر بتن کوچک ویلسون
  • میسکر بتن کوچک ویلسون
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بتونیر 120 لیتری ویلسون، محصولی تخصصی برای حضور در آزمایشگاه

چگونه می ‌خواهید به یک بتن مستحکم برسید؛ اما آن را از طریق شرایط آزمایشگاهی مورد تحلیل و ارزیابی قرار نداده باشید؟ بتون مستحکم ترین متریال ساختمانی است؛ به شرط آنکه بتوانید آن را در طرح اختلاطی کارآمد و دقیقاً همسو با نیازهای عمرانی خود تهیه کنید.

انواع سازه ‌ها در انواع فضاهای عمرانی نیاز به انواع الگوهای بتن ‌ریزی دارند. در نتیجه انواع ایده ‌ها در خلق بتن مطرح است. پس برای رسیدن به این حجم از تنوع باید مقدمات تکمیل یک فضای آزمایشگاهی را فراهم کنید که در آن بتوانید به راحتی بتن را با طرح اختلاط مورد نظر اما در ابعاد کوچکتری بسازید.

یک دستگاه بتونیر 120 لیتری به طور کامل می ‌تواند این فضای آزمایشگاهی را تدارک ببیند.

در کنار مفاهیم آزمایشگاهی برای رسیدن به یک طرح اختلاط مناسب از بتن، وجه کاربری بالای بتونیر 120 لیتری باعث شده تا طیف گسترده ‌ای از صنایع برای تکمیل پروسه ‌های کاری متنوع خود، علاقه به داشتن این دستگاه داشته باشند.

البته همگی می‌ خواهند تا یک دستگاه بتونیر 120 لیتری خوش ‌ساخت و کارآمد در اختیار داشته باشند. بتونیر 120 لیتری ویلسون یکی از بهترین ‌های بازار است که می ‌تواند به طور کامل نیازهای شما را مرتفع سازد.

یک بتونیر آزمایشگاهی قرار است تا در یک فضای کاملاً ایده ‌آل بتنی مرغوب را تهیه کند. به طور کلی هر تجهیزی که نام آزمایشگاهی بر خود می ‌گیرد، باید در تامین تهیه دقیق متریال ها توانمند باشد. الگوی ساخت بتونیر 120 لیتری ویلسون با دقت بالایی همراه است.

از این ‌رو کاملاً هدفمند شده می تواند در مقام یک بتونیر آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گیرد. در این بتونیر سایز کوچک ویلسون شاهد طرح ساخت بسیار دقیق اجزا هستیم. بتونیر 120 لیتری مذکور از طراحی مناسب همراه با کارکردی خوب و روان بهره مند است.

البته در این مدل از میکسر بتن کوچک برند ویلسون، توجه کاملی در تکمیل استحکام دستگاه شده است.

به هر ترتیب برای آنها که در تکاپوی خرید انواع میکسر بتن آزمایشگاهی هستند و در این بین علاقه دارند تا با دقیق ‌ترین آنها همراه شوند، محصول خوش ‌ساخت برند ویلسون وجه اطمینان بالایی دارد. این میکسر بتن کوچک به خوبی می تواند شرایط کاری متنوعی را تامین نماید و در عین ‌حال با دقتی بالا بتنی بسیار مرغوب را تولید کند.

برای شناخت فنی هر چه بهتر از بتونیر 120 لیتری ویلسون همراه یک نگاه کلی در آشنایی با این دست از میکسر بتن ها هستیم. اینکه اصولاً بتونیر 120 لیتری چیست؟ و چرا تا این اندازه مورد توجه همگان قرار دارد؟

چرا به بتونیر آزمایشگاهی نیاز داریم؟

بتونیر 120 لیتری ویلسون در دسته مدل ‌های آزمایشگاهی قرار می گیرد. در طرح ساخت این مدل از بتونیرها، هدف نهایی در ساخت بتن برای تکمیل عملیات بتن ریزی یک سازه خاص نمی ‌باشد؛ بلکه می ‌خواهیم از طریق کار با یک بتونیر 120 لیتری مقدمات ورود در ساخت یک سازه بتنی را تکمیل کنیم.

حجم بالای بتن در بسیاری از عملیات ‌های سطح بالای ساختمانی، اعم از پروژه ‌های مسکونی شهری تا ساختارهای عمرانی در ابعاد ملی بدون در نظر داشتن یک نمونه مقدماتی از تولید بتن، امکان ‌پذیر نمی ‌باشد.

شما نمی‌ توانید بدون در نظر داشتن نوع بتنی که قرار است در حجمی انبوه تولید شود، اقدام به طرح اختلاط کاملی داشته باشید. سازه ‌های خاص نیاز به بتنی خاص دارند. بتنی که با یک فرمول ساده از مخلوط کردن آب و سیمان و ماسه به دست نمی ‌آید.

رسیدن به این بتن خاص نیز از مسیر استفاده از میکسر بتن های عظیم ‌الجثه امکان ‌پذیر نیست. چرا که غالباً رسیدن به یک بتن با طرح اختلاط ایده ‌آل همراه با روش ‌های آزمون و خطا است. اینکه با چند بار تغییر در طرح اختلاط، بتن مورد نظر خود را به دست بیاوریم. میکسر بتن 120 لیتری با هدف پرداختن به چنین فرآیندی طراحی شده است.

میکسر آزمایشگاهی مقدمات ساختن بتن در ابعاد کوچک را فراهم می کند. در نتیجه بدون اتلاف زمان، منابع و انرژی می توانیم انواع ایده ‌ها در طرح اختلاط بتن را مطرح کنیم. چرا که در یک میکسر آزمایشگاهی می توانیم با مقدار اندک از متریال ها اقدام به تولید بتن نمونه داشته باشیم.

میکسر بتن آزمایشگاهی ویلسون

البته وقتی پای اهداف آزمایشگاهی در میان است، باید تمام جنبه ‌های آزمایشگاهی کار را نیز به طور جدی در نظر داشته باشیم. یک بتونیر به صرف کوچک بودن سایز دیگ نمی ‌تواند تجربه آزمایشگاهی بودن را داشته باشد.

این چالش جدی در مواجه بودن با مدل از میکسر بتن کوچک می‌ باشد. میکسر آزمایشگاهی با دقتی بالا ساخته شده ‌است و می‌ تواند در دقتی بالا، بتن مرغوب مورد نظر ما را در طرح اختلاط دقیقی که می ‌خواهیم بسازد. بتونیر 120 لیتری ویلسون در دسته مدل ‌های آزمایشگاهی قرار می گیرد.

چرا که در طرح ساخت این مدل کوچک از برند ویلسون نیز دقت بالا وجه جدی در طراحی است.

لکن رسیدن به اهداف آزمایشگاهی، مانع از آن نیست که بتونیر 120 لیتری ویلسون را نتوانیم در اهداف دیگری مورد استفاده داشته باشیم. جدا از بحث آزمایشگاهی در خلق بتن با کیفیت برتر، بتونیر 120 لیتری ویلسون استعداد کارایی در طیف بزرگی از فضاهای صنعتی دیگر را دارد.

طرح ساخت بتونیر 120 لیتری ویلسون

بتونیر 120 لیتری ویلسون به مانند انواع میکسر بتن آزمایشگاهی سایز بسیار کوچکی دارد. در این میکسر بتن کوچک از یک مخزن گردان که نهایت از ظرفیت 120 لیتری بهره ‌مند است، استفاده شده است. لذا نباید در طرح ساخت چنین تجهیزی انتظار یک شاسی عظیم ‌الجثه را داشته باشیم.

بتونیر 120 لیتری ویلسون بر الگوی دنده دور کمر طراحی شده است. در این ایده برای چرخش دیگ حول یک محور از یک چرخ ‌دنده بزرگ که محیط دیگ را پوشش می‌ دهد، استفاده می ‌کنند. چرخ ‌دنده مذکور تحت تاثیر قدرت موتور الکتریکی قرار دارد.

طرح بتونیر دنده دور کمر به ‌مراتب بهتر از طرح بتونیر دنده زیر می باشد. چرا که می ‌تواند حرکتی ملایم تر را برای چرخش دیگ باعث شود و در عین‌ حال از قدرت کمتر موتوری بهره ‌مند باشد.

اصولاً طرح ساخت بتونیر دنده دور کمر باعث ایجاد الگوی اختلاط بهتری برای بتن خواهد شد. اما چالش اصلی در اجرای آن است. در میکسر بتن ‌های بزرگ جثه که از دیگ ‌های عظیم بهره ‌مند هستند، ایجاد یک چرخ ‌دنده بزرگ حول دیگ عملاً ماجرای سخت و پرهزینه ای است. از طرفی خرابی و یا شکستگی این دنده ‌ها باعث دردسرهای فراوانی خواهد شد.

اما در مسیر ساختن بتونیر 120 لیتری ویلسون با یک مخزن تقریباً کوچک مواجه هستیم. از این ‌رو برای ساختن یک چرخ ‌دنده کارآمد در محیط دیگ بتونیر 120 لیتری چندان چالش پررنگی دیده نمی ‌شود.

لذا برای آنکه بتوانیم طرح اختلاط مناسبی داشته باشیم و در عین ‌حال قادر باشیم تا با قدرت موتوری کمتری دیگ را بگردانیم، استفاده از طرح دنده دور کمر را برای ساختن میکسر آزمایشگاهی ویلسون انتخاب کرده ‌اند.

البته طرح دنده دور کمر بر قیمت میکسر بتن کوچک خواهد افزود. به ‌هر حال ایجاد یک چرخ‌ دنده بزرگ در محیط دیگ امر چندان ساده ‌ای نیست و بر متریال ساخت بتونیر خواهد افزود. لذا قیمت میکسر بتن کوچک هایی که با طرح دنده دور کمر طراحی می ‌شوند، اندکی بالاتر از مدل ‌های طراحی ‌شده با الگوی دنده زیر است.

البته دیگ و تمام متعلقات آن بر یک شاسی که قابلیت گردش 360 درجه دارد، سوار شده است تا بتوان شرایط تخلیه هر چه بهتر و راحت ‌تر آن را فراهم نمود. طرح انتقال قدرت از طریق دنده دور کمر به گونه ‌ای است که می توانیم دیگ را در هر زاویه ‌ای که با هدف تخلیه قرار گرفته باشد، باز هم بگردانیم.

از سوی دیگر در داخل دیگ از پره هایی با جنس فولاد ضد زنگ مرغوب نصب شده است. این پره ها در تکمیل هر چه بهتر طرح اختلاط بتن کارآمد هستند.

از طرفی طراحی بدنه دیگ نیز در یک فولاد ضد زنگ با ضخامت مناسب می باشد. البته نیازی به استفاده از ورق های بسیار ضخیم ضرورت جدی ندارد. چرا که حجم بتن در ابعاد 120 لیتری که عملاً بیشتر از 100 لیتر نخواهد شد، ماجرای چندان چالش برانگیزی نمی ‌باشد.

میکسر آزمایشگاهی ویلسون

موتور الکتریکی طراحی شده در بتونیر 120 لیتری ویلسون

انواع ایده ‌ها برای تأمین قدرت گردش دیگ در هر میکسر بتنی مطرح است. از موتورهای الکتریکی در مدل های تکفاز و سه فاز تا موتورهای بنزینی و دیزلی در قدرت‌ های گوناگون مورد استفاده عام قرار دارند.

اینکه کدام مدل موتور را تحت چه ظرفیت و قدرتی بر میکسر بتن مورد نظر خودمان نصب کنیم، تحت تاثیر شرایط گوناگون تعیین می شود.

حجم دیگ، شرایط تامین سوخت و الگوی طراحی بتونیر در کنار قیمت بتونیر آزمایشگاهی از جمله عوامل تأثیرگذار در انتخاب نوع موتور هستند. غالباً برای میکسر بتن های کوچک جثه مانند بتونیر 120 لیتری از موتورهای الکتریکی استفاده می ‌شود.

چرا که یک موتور الکتریکی تکفاز با طراحی درست به راحتی قادر به تأمین قدرت گردشی دیگ با ابعاد کوچک می باشد. البته تا زمانی که می‌ توانیم به ‌راحتی از ورود برق بهره‌ مند باشیم، طرح استفاده از موتورهای الکتریکی مناسب است.

لکن در مواجهه با میکسر بتن های بزرگ جثه و یا فضاهایی که دیگر دسترسی ساده به نیروی برق حاصل نیست، طرح استفاده از موتورهای الکتریکی عملاً کاربردی ندارد. در این حالت الگوی طراحی بر اصل استفاده از موتورهای احتراق داخلی مانند نمونه ‌های بنزینی و دیزلی است.

در طرح ساخت یک بتونیر 120 لیتری از موتورهای الکتریکی در مدل ‌های تکفاز استفاده شده است. این موتورها ساده هستند، ارزان ‌قیمت هستند و بسیار سریع با تامین یک خط برق ساده شهری راه ‌اندازی خواهند شد و در حین راه ‌اندازی نیاز به تنظیمات پیچیده ‌ای ندارند.

بهرصورت برای کاهش قیمت بتونیر آزمایشگاهی از موتورهای الکتریکی استفاده می شود. لذا استفاده از موتورهای الکتریکی برای تکمیل ساخت بتونیر 120 لیتری بهترین پیشنهاد است. اما به هر حال قرار است تا با یک بتونیر آزمایشگاهی در کنار دیگر تجهیزات پروژه باشیم. ممکن است فضای کاری پروژه، دسترسی راحتی برای نیروی برق نداشته باشد.

در این حالت حضور یک میکسر آزمایشگاهی که با نیروی برق کار می کند، ماجرای دردسرآفرینی است. برای پرهیز از این دردسرها برخی از نمونه‌ ها در طراحی بتونیر 120 لیتری همراه با موتورهای بنزینی است.

بتونیر 120 لیتری ویلسون از نمونه ‌های موتور الکتریکی است. در این دستگاه از یک عدد موتور الکتریکی با ظرفیت 1 اسب بخار استفاده شده است. موتور مذکور از مدل‌ های تکفاز است و برای راه ‌اندازی آن چالش چندان پیچیده ای پیش بینی نشده است.

یک پریز ساده برق شهری برای راه ‌اندازی موتور بتونیر 120 لیتری ویلسون کفایت می کند. البته در طراحی این تجهیز از برند ویلسون مراتب دقیق امنیتی تا راه ‌اندازی اصولی موتورهای تکفاز پیش‌ بینی شده است که این موضوع در بطن دستگاه و خارج از چارچوب راه‌ اندازی آن توسط اپراتورها می باشد.

موتور با قدرت یک اسب بخار برای تامین گردش 15 بار در دقیقه یک میکسر بتن 120 لیتری کفایت می‌ کند. برای طرح اختلاط مناسب باید سرعت گردش دیگ را در عدد 15 بار در دقیقه تنظیم کنیم که در یک بتونیر آزمایشگاهی به ‌درستی تامین خواهد شد.

موتورهای تکفاز شرایط راه ‌اندازی پیچیده‌ ای ندارند؛ اما به شدت در مقابل جریان کشی در لحظه راه ‌اندازی حساس هستند. در طرح ساخت بتونیر 120 لیتری ویلسون برای این منظور تمهیداتی در نظر گرفته شده است تا موتور الکتریکی و تکفاز دستگاه در نهایت امنیت و کاملاً روان راه ‌اندازی شود.

این تمهیدات به شکل یک تایلو برق مونتاژ شده در دستگاه حضور دارد. در این تابلو برق تمامی تجهیزات الکتریکی در نهایت دقت انتخاب شده اند و همگی از متریال ساخت مناسبی بهرمند است. این قطعات می توانند به راحتی در حضور یک جریان برق مناسب و عاری از اعوجاج تک فاز برای مدتی طولانی کارایی سطح بالایی داشته باشند.

البته اگر در محیط پروزه ساخت و ساز از یک موتور برق برای تامین قدرت الکتریکی استفاده می کنید، بهتر است میکسر بتن 120 لیتری ویلسون را به شکل انفرادی از نیروی برق تامین شده توسط موتور برق به کار گیرید.

چرا که حضور دیگر تجهیزات خطر نوسان برق در خروجی موتور برق را زیاد می کند که این موضوع به خودی خود مقدمات فشار کاری بر قطعات الکتریکی بتونیر 120 لیتری ویلسون می باشد.

طرح شاسی در بتونیر 120 لیتری ویلسون

شاسی بخش کلیدی در طراحی هر مدل از میکسر بتن می باشد. شاسی محل قرارگیری دیسک گردان دستگاه است و باید بتواند در قبال حرکت قدرتمند این دیگ، سطح مقاومت کافی داشته باشد. شاسی مستحکم مانع از فروپاشی دستگاه قدرتمندی مانند میکسر بتن می شود.

البته در طرح ساخت یک میکسر بتن کوچک مانند آنچه در الگوی طراحی بتونیر 120 لیتری شاهد هستیم، چندان جنبه ‌های قدرتمندی از گردش دیگ، ماهیت دستگاه را تهدید نمی ‌کند. پس می ‌توانیم از یک شاسی در ابعاد تقریباً کوچک استفاده کنیم. به این ترتیب قابلیت های حمل و نقل ساده ای را برای میکسر بتن کوچک خودمان فراهم خواهیم کرد.

البته در نظر داشته باشید که میکسر بتن های کوچک جثه غالبا دارای شاسی های بزرگی نیستند. اما همگی آنها از یک طرح ایدهآل برای حمل و نقل ساده برخوردار نمی باشند. این موضوع در طرح ساخت شاسی برای بتونیر 120 لیتری ویلسون به طور جدی مورد توجه بوده است. تا جائیکه شاسی طراحی شده برای این دستگاه در نهایت سادگی و کاملا با قابلیت حمل و نقل آسانی است.

طرح ساخت شاسی در بتونیر 120 لیتری ویلسون بر الگوی مونتاژ و دمونتاژ سریع طراحی شده است. این تجهیز آزمایشگاهی به ‌سرعت قابلیت سرهم ‌بندی شدن دارد و به‌ راحتی تمام اجزای آن از هم باز شده، قابلیت حمل ‌و نقل بسیار ساده‌ ای را برای دستگاه فراهم خواهد کرد.

این نگرش در طراحی در مواجهه با نیازهای متنوع در فضاهای گوناگون ساخت ‌و ساز است. به ‌هر حال یک بتونیر آزمایشگاهی وقتی می‌ تواند در فضا و مکانی مورد استفاده قرار گیرد که از شرایط حمل ‌و نقل تقریباً ساده ای برخوردار باشد.

در طرح شاسی بتونیر 120 لیتری ویلسون از یک الگوی دو پایه که در یکی به 2 چرخ مجزا از هم ختم می شود، استفاده شده است. این الگو ساده ‌ترین طرح و در عین ‌حال مستحکم‌ ترین مدل پیشنهادی است.

به ‌این ‌ترتیب با حضور 2 پایه که در یکی از دو چرخ استفاده شده است، شرایط استقرار خوبی را در بتونیر 120 لیتری ویلسون شاهد هستیم. پایه ها قابلیت تغییر ارتفاع دارند. از این ‌رو می ‌توان در فضاهای بسیار محدود نیز این بتونیر آزمایشگاهی کوچک را راه ‌اندازی کرد.

اما در محل استقرار دیگ از یک میله فلزی منحنی که قسمت پایینی دیگ را در بر می ‌گیرد، استفاده شده است. میله فلزی مذکور محل نشست دیگ گردان است و در یک سمت از یک فرمان بزرگ میزبانی می ‌کند.

این فرمان قابلیت گردش 360 درجه میله مذکور را تامین خواهد کرد. به ‌این ‌ترتیب می‌ توانیم به ‌راحتی دیگ را در چرخش 360 درجه‌ ای از هر دو سمت چپ و راست تخلیه کنیم. این امکان در یک فضای آزمایشگاهی و یا محیط‌ هایی که به شدت در محدودیت فضا هستند، بهترین انتخاب است.

مزایا در کار با بتونیر 120 لیتری ویلسون

یک میکسر بتن کوچک مانند اندازه های 120 لیتری که گاهاً در نمونه ‌های 140 لیتری نیز طراحی می شوند، برای انجام عملیات حرفه‌ ای بتن ریزی کارایی ندارند. ماکزیمم بتنی که می ‌توان از یک بتونیر 120 لیتری در هر بار کار با آن استخراج کرد، چیزی در حدود 90 لیتر بتن است.

این مقدار به هیچ حالت حجم قابل ‌توجهی در انواع عملیات ‌های عمرانی نمی‌ باشد. لکن مزایا درکار با بتونیر 120 لیتری ویلسون در چه نکاتی خلاصه شده است؟

تامین اهداف آزمایشگاهی برای تکمیل انواع سناریوهای ساخت بتن بالاترین مزیت در کار با میکسر بتن 120 لیتری ویلسون می ‌باشد. این دستگاه قادر است تا متریال ‌های مقدماتی در خلق بتن را با حجم هایی اندک در هم اختلاط کند. به ‌این ‌ترتیب می‌ تواند یک دورنمای عینی از بتنی که قرار است در سطح سازه مورد استفاده قرار گیرد، ساخته؛ باعث تصمیم ‌گیری‌ های بهتری شود.

استفاده از بتونیر 120 لیتری، بهترین ایده در تشخیص کیفیت سیمان، ماسه و یا هر متریال دخیل دیگری در ساخت بتن می باشد. برای آنکه بتوانیم از کیفیت یک سیمان برای خلق بتن مطلع شویم، بهترین ایده ساخت خود بتن است.

اما برای اینکار نباید متریال های گرانبها را به مقدار بالا صرف کنیم. استفاده از میکسر بتن 120 لیتری ویلسون برای تامین یک نیاز مقدماتی در تست متریال ساخت بتن اهمیت بالایی دارد.

بزرگترین چالش، در کار با انواع میکسر بتن می ‌باشد. میکسر بتن ها در حجم های 250 لیتری به بالاتر آنچنان بزرگ می‌ شوند که به این سادگی نمی ‌توانید آنها را در هر فضا و مکانی به کار اندازید.

از طرفی حمل ‌و نقل یک میکسر بتن حجیم و بزرگ جثه نیز ماجرای ساده ‌ای نمی ‌باشد. طراحی میکسر بتن کوچک ویلسون در یک حجم بسیار کم با طراحی خلاقانه ای است. این میکسر آزمایشگاهی عملاً حجم بسیار اندکی را اشغال می کند. پس می ‌تواند به راحتی در محدودترین فضاها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نحوه کار با بتونیر آزمایشگاهی ویلسون بسیار ساده است. اصولاً کار با میکسر بتن های برقی در نهایت سادگی انجام می ‌شود. راه‌ اندازی آنها ساده است و در حین کار تنظیمات پیچیده ‌ای ندارند.

هر جا موتور کوچکتر، طراحی سیستم الکتریکی نیز ساده ‌تر خواهد شد. از این ‌رو کار با آنها نیز ساده تر می ‌شود. مانند نحوه کار با بتونیر آزمایشگاهی ویلسون که در طراحی تقریباً ساده و راحتی تنظیم شده است.

حمل ‌و نقل بتونیر 120 لیتری ویلسون بسیار ساده است. طراحی ساده و سبک شاسی در کنار بهره ‌مندی از دو چرخ تقریباً کوچک، شرایط حمل ‌و نقل مناسبی را برای آن فراهم کرده است.

این بتونیر آزمایشگاهی کوچک به راحتی مونتاژ شده و به آسانی در شرایط دمونتاژ و حمل ‌و نقل قرار می ‌گیرد. از این ‌رو برای حضور در یک کارگاه سیار و تامین نیاز چند کارگاه که به شکل همزمان در حال فعالیت هستند، انتخاب مناسبی است.

بتونیر 120 لیتری ویلسون برای تامین یک بتن با کیفیت خوب در سریعترین زمان، بهترین انتخاب است. گاهی قرار است در یک عملیات ساخت ‌و ساز وارد مرحله بتن ‌ریزی شویم؛ ولی از کیفیت بتن اطلاع کاملی نداریم و در عین حال می ‌خواهیم تا با سرعت مراحل ساخت بتن نمونه را طی کنیم. حضور یک بتونیر خوش ‌ساخت مانند میکسر آزمایشگاهی ویلسون در رسیدن به چنین سرعتی در کار، برگ برنده عملیات است.

میکسر بتن ویلسون که با دقت بالا همراه با بهترین متریال ها ساخته شده است، در تامین یک بتن مرغوب و باکیفیت بهترین است. این میکسر بتن می تواند شما را به بالاترین و بهترین درجه اختلاط بتن برساند. از این ‌رو برای آنها که کیفیت در ساخت بتن را مد نظر دارند، بسیار مورد توجه قرار می ‌گیرد. این موضوع از نگاه آزمایشگاهی تا کار در بطن یک عملیات ساده کارگاهی دیده خواهد شد.

بتونیر 120 لیتری ویلسون از طراحی بسیار ساده ‌ای برخوردار است. نحوه کار با بتونیر آزمایشگاهی ویلسون بسیار ساده است و در طرح ساخت آن نیز تقریباً ماجرای پیچیده ‌ای در نظر گرفته نشده است.

لذا هر کسی با کمترین مدت زمان همراه با اندکی دقت می تواند نحوه کار با بتونیر آزمایشگاهی ویلسون را فرا بگیرد. از طرفی این سادگی در زمان خرابی تا تعمیرات نیز خودش را نشان خواهد داد.

زمانی که میکسر بتن 120 لیتری ما در صورت خراب شدن، مسیر راه ‌اندازی تقریباً ساده ای داشته باشد و در عین حال بتوان با صرف کمترین هزینه و یا دردسری مقدمات امر در تعمیرات، تامین قطعه و نگهداری اصولی از آن را پیگیری نمود.

قیمت یکی از چالشی ترین نکات در مواجه شدن با انواع میکسر بتن می باشد. فرقی نمی ‌کند که در کدام حجم از کدام برند همراه هستید. میکسر بتن ها تجهیزات ارزان ‌قیمتی نیستند. خصوصاً مدل ‌های بتونیر آزمایشگاهی که تماماً وارداتی هستند. از این رو قیمت بتونیر آزمایشگاهی تقریباً بالا است.

بتونیر سایز کوچک ویلسون یک کالای کاملاً وارداتی است. لذا تحت تاثیر نرخ ارز، قیمت رو به رشدی دارد. در یک نگاه ساده به راحتی می توانید متوجه جایگاه قیمتی بالای انواع بتونیر 120 لیتری آزمایشگاهی به نسبت ظرفیت آنها باشید. تاکید می‌ کنیم که این ماشین ‌ها به نسبت ظرفیتی که تامین می کنند، قیمت بالایی دارند. اما همچنان در رنج قیمتی از مدل‌ های عظیم‌ الجثه ارزانتر هستند.

وقتی قرار است میکسر بتنی را برای تامین نیازهای محدود و یا نصب در فضاهای محدود تهیه کنید، قاعدتاً ضرورتی ندارد تا دست به کار باشید و با صرف هزینه ‌های آنچنانی اقدام به تهیه میکسر بتن های بزرگ‌ جثه کنید.

کافی است با صرف یک هزینه منطقی و تهیه یک بتونیر سایز کوچک ویلسون، تمام نیازهای خود را مرتفع سازید. البته بتونیر یاد سایز کوچک ویلسون در شرایط آزمایشگاهی طراحی شده است.

لذا در این حجم به نسبت از رقبایی که چنین شرایطی ندارند، قیمت بالاتری دارد. شاید این موضوع از نگاه بسیاری که در تکاپوی اهداف آزمایشگاهی نیستند، به عنوان یک ویژگی اضافی قلمداد شود. اما غالباً کسانیکه بتونیر 120 لیتری تهیه می کنند، دنبال رسیدن به یک اختلاط دقیق هستند. موضوعی که در کار با بتونیر سایز کوچک ویلسون به درستی و با کوچکترین عیبی تامین خواهد شد.

نحوه کار با بتونیر آزمایشگاهی ویلسون

اساس طراحی بتونیر 120 لیتری آزمایشگاهی ویلسون به مانند هر میکسر بتن آشنای دیگری است. در این تجهیز نیز از یک دیگ گردان استفاده شده است. البته دیگه گردان ما چندان سایز درشتی ندارد و از حضور موتور الکتریکی تقریباً ضعیفی بهره ‌مند می باشد.

در کار با میکسر بتن 120 لیتری ویلسون همراه با ماشینی هستیم که درست شبیه به برادران بزرگتر خود در سایزی به ‌مراتب کوچکتر می باشد. لذا الگوی کار با آن تقریباً شبیه به آنها است.

البته وقتی فضای کار در محیط آزمایشگاهی است و یا نیاز است تا در کار دقیق بتونیر 120 لیتری ما نیز دقیق باشیم، چرا که می ‌خواهیم به یک بتن مرغوب برسیم، پس لازم است تا اندکی متفاوت در مقایسه با میکسر بتن های سنگین‌ وزن باشیم.

اگر در کار با میکسر بتن های سنگین ‌وزن، کمتر مراعات برخی اصول حرفه ‌ای در کار را می ‌کنید و طرح اختلاط را با در نظر داشتن بسیاری از رفتارهای غلط ادامه می دهید، در اینجا یعنی کار با میکسر آزمایشگاهی باید همه چیز ایده ‌آل باشد.

در غیر این ‌صورت نمی ‌توانیم از نتیجه ایده ‌آل کار اطمینان داشته باشیم. بتن مرغوب در حجم کم با کار در میکسر بتن 120 لیتری وقتی حاصل می ‌شود که خود نیز در جایگاه یک اپراتور حرفه ای قرار گرفته باشیم و مراتب طرح اختلاط عاری از نقص را پی‌ ریزی کنیم.

نحوه بارگیری میکسر بتن 120 لیتری ویلسون

بهترین روش برای بارگیری میکسر بتن 120 لیتری پر کردن آن در حین گردش میکسر بتن است. اگر بخواهید دیگ را در حالتی که ثابت است پر کنید، چندان موفقیتی در ایجاد یک طرح اختلاط کارآمد نخواهید داشت. اما در پر کردن به شکلی که دیگ در حال گردش است، متریال به شکل مرحله به مرحله با هم مخلوط شده، در نهایت طرح اختلاط بسیار مؤثرتری حاصل می شود.

البته در بارگیری میکسر بتن 120 لیتری نباید مواد را داخل دیگ در حال گردش پرتاب کنید؛ بلکه باید مواد را به ‌آرامی از طریق لبه دیگ در داخل مخزن بتونیر 120 لیتری خالی کنید. البته توجه داشته باشید که مواد را در تناسب دقیق به شکل یکنواخت در داخل دیگ میکسر بتن 120 لیتری تخلیه کنید.

در نظر داشته باشید که میکسر بتن کوچک که با اهداف آزمایشگاهی طراحی شده است، زمانی می تواند نیازهای آزمایشگاهی شما را تامین نماید که متریال ایجاد بتن به شکل یکنواخت و یکدستی در آن بارگیری شده باشد.

دستگاه دقیق میکسر بتن 120 لیتری ویلسون و یا مدل آزمایشگاهی دیگر، اگر چه از دقت بالا در خلق بتن مرغوب بهره ‌مند است؛ اما به خودی خود نمی ‌تواند مراتب ساخت یک بتن باکیفیت را تدارک ببیند. بلکه باید در کمکی که ما به آن می ‌کنیم، با رعایت درست طرح اختلاط بتن، مقدمات در نتیجه اثربخشی کار بتونیر 120 لیتری را فراهم کنیم.

نحوه تخلیه بتن از بتونیر 120 لیتری

استادکار که باشید، قطعاً می ‌دانید که بتن آماده شده در صورتی که به حال خود رها شود، در اندک زمانی سخت خواهد شد. این موضوع در بتن آماده شده برای میکسر بتن 120 لیتری نیز صادق است.

لذا وقتی مطمئن شدید که بتن آماده شده است، آن را تا در محل مورد نظر تخلیه نکرده ‌اید، از حرکت نیندازید. بتن را در حالتی که دیگ در حال گردش است تخلیه کنید. این نوع تخلیه باعث می ‌شود تا بتن در داخل بتونیر 120 لیتری سخت نشود.

البته توقف کوتاه ‌مدت چندان تأثیری در سخت شدن بتن ندارد. اما باعث ته‌ نشین شدن آن خواهد شد. از این‌ رو اگر می‌ خواهید بتنی که می ‌سازید را به طور کامل و در طرح اختلاط عالی در اختیار داشته باشید، از تخلیه در حالیکه مخزن در حال گردش است، استفاده کنید.

تخلیه در میکسر بتن 120 لیتری ویلسون به شکل دستی انجام می ‌شود. برای این منظور یک فرمان بزرگ در امتداد محور چرخان دیگ تعبیه شده است. این فرمان از طریق اهرمی که مقدار آن قابل تنظیم است، به شکل مستقیم فرمان گردش را برای دیگ فراهم می کند. دیگ تحت تاثیر این فرمان می تواند چرخش 150 درجه ‌ای در هر دو جهت داشته باشد. لذا می ‌توان گردش 360 درجه ‌ای را برای دیگ تجسم کرد.

کاربرد بتونیر 120 لیتری ویلسون

بتونیر 120 لیتری ویلسون که در دسته ماشین ‌آلات کوچک ساختمانی با اهداف آزمایشگاهی قرار می گیرد، به هیچ حالت قابلیت کار کردن در یک فضای بزرگ ساختمان ‌سازی را ندارد. چرا که به هیچ تدبیری نمی ‌تواند ظرفیت بالایی از بتن را تولید کند.

مقدار بتنی که یک میکسر بتن کوچک با ابعاد 120 لیتری تولید می کند، چیزی در حدود 90 لیتر بتن در هر بار عملیات است. لذا در کار به شکل استاندارد بیش از 30 مترمکعب بتن ‌ریزی در روز را پاسخگو نمی ‌باشد.

بنابراین  اگر در یک عملیات بتن ریزی در حجم محدود هستید، می ‌توانید از این میکسر بتن کوچک استفاده کنید. در غیر این صورت هرگز مسیر روند عملیات ساخت ‌و ساز پروژه بتن سازی خود را متکی بر ظرفیت اندک این ماشین کوچک قرار ندهید.

بتونیر 120 لیتری ویلسون به شکل دستی پیمانه می‌ شود. هیچ گونه ابزار اندازه ‌گیری که به ترتیبی همراه دستگاه معرفی شده باشد در کار نیست. لذا در مصارف آزمایشگاهی که دقت بالا در مخلوط کردن متریال تشکیل ‌دهنده بتن، اصل ماجرا است، روش پیمانه زنی دستی اندک غیر قابل قبول خواهد شد.

اصولاً باید در کار با بتونیر 120 لیتری ویلسون دارای پیمانه های دقیق و درستی باشید تا بتوانید طرح اختلاط مناسبی را تدارک ببینید.

از همه این ‌ها گذشته، بتونیر 120 لیتری در تامین بتن مرغوب با سرعت بالا بهترین است. ویژگی ای که زمینه‌ های متعددی در کاربرد این تجهیز را باعث شده است. عمده موارد کاربردی برای میکسر بتن 120 لیتری به قرار زیر هستند.

-    تامین نیازهای آزمایشگاه خاک در محاسبات ساختمان ‌سازی:

یکی از اصلی ‌ترین کاربردها از میکسر بتن 120 لیتری در یک آزمایشگاه خاک است. در این آزمایشگاه سعی بر آن است که بتوان برای خاک در زمین زیر پای یک ساختمان در حال ساخت، بهترین ایده بتن ریزی را در نظر گرفت.

حضور یک میکسر بتن 120 لیتری ویلسون به ‌خوبی می ‌تواند در پاسخ به چنین نیازی تاثیرگذار باشد. قیمت میکسر بتن کوچک اگرچه بالا است. اما برای حضور در فضای آزمایشگاه مناسب است.

-    استفاده‌ های آزمایشگاهی برای پیشرفت علم مهندسی عمران:

بسیاری از مطالعات عمرانی در تکاپوی رسیدن به انواع بتن با کاربردهای متفاوت است. همواره مسابقات جهانی متعددی برای خلق مستحکم ‌ترین بتن در جای ‌جای جهان در جریان است. این مطالعات علمی برای تامین نیاز یک پروژه خاص نمی‌ باشد؛ بلکه هدف آنها رسیدن به یک بتن استاندارد شده که قابلیت استفاده در انواع عملیات ‌های عمرانی را داشته باشد می باشد.

چنین مطالعات علمی نیاز به ابزارهایی کوچک اما تأثیرگذار دارند. میکسر بتن 120 لیتری ویلسون می ‌تواند با حضور در یک آزمایشگاه در تکمیل مطالعات علمی برای خلق بتن‌ های جدید تاثیرگذار باشد.

-    استفاده آزمایشگاهی برای ایجاد بتن نمونه در یک عملیات ساختمان‌ سازی:

در یک فضای ساختمان ‌سازی عادی از پروژه ‌های ساده مسکونی تا عملیات ‌های بزرگ عمرانی در ابعاد ملی، هیچ مهندسی در تکاپوی تولید بتن با ترکیب جدیدی نیست. بلکه می ‌خواهد یکی از طرح اختلاط های استاندارد و مناسب برای ساخت ‌و ساز مورد نظر را به درستی پیاده‌ سازی کند.

در این حالت باید از سطح کیفی متریال ها اطلاع کافی داشته باشد و در عین حال بتواند مقداری از بتن هدف را قبل از آنکه مقدار بسیاری از آن ساخته شده باشد، در اختیار گرفته، محاسبات استحکام سنجی را انجام دهد.

این همه یعنی آنکه در یک عملیات بزرگ عمرانی قبل از آنکه بخواهید حجم بسیار بالایی از بتن را بسازید، بهتر است مقدار اندکی از آن را به ‌عنوان نمونه طبق الگوی استاندارد و مورد نظر خودتان ایجاد کنید. برای این کار به یک بتونیر 120 لیتری مانند بتونیر سایز کوچک ویلسون نیاز دارید.

-    استفاده در کارگاه ‌های کارخانجات و آزمایشگاه‌ ها با هدف اختلاط مواد:

این تنها بتن نیست که باید با ترکیب درستی از مواد ساخته شود. طیف بسیار گسترده ‌ای از متریال ‌های گوناگون با اهداف گوناگون هستند که در اختلاط درست انواع مواد ساخته می شوند. اصولاً میکسرها در دسته مهمترین و پرکاربردترین ماشین ‌آلات در فضاهای صنعتی محسوب می شوند.

میکسرها با حجم های گوناگون، قابلیت های متنوعی در اختلاط مواد دارند. اما برای مخلوط کردن مقدار اندکی از مواد شیمیایی تا غذایی نمی ‌توان از میکسرهای عظیم‌ الجثه استفاده کرد. میکسر بتن 120 لیتری یک انتخاب مناسب است تا با کمک آن بتوانیم طیف گسترده ‌ای از ترکیبات شیمیایی تا طبیعی را برای کار در اهداف گوناگون بسازیم. قیمت بتونیر 120 لیتری برای حضور در چنین فضایی تاثیر گذار است.

-    استفاده در کارگاه ‌هایی که با بتن تجهیزات کوچک می ‌سازند:

خطوط تولید انواع مجسمه ‌های بتنی تا ساختارهای کوچک از بتن به شکل گسترده ‌ای فعال است. در حال حاضر طیف بزرگی از کارگاه ‌ها را پیدا می ‌کنیم که قرار به ساخت هیچ بخشی از یک سازه ساختمانی ندارند؛ اما در آنها مقدار قابل ‌توجه بتن مورد مصرف قرار می‌ گیرد.

چرا که آنها در حال ساخت قطعات کوچک بتنی هستند. چنین کارگاه ‌هایی اصولاً نیاز به بتن بسیار مرغوب در حجم اندکی دارند. نیازی که از طریق حضور یک بتونیر 120 لیتری ویلسون به درستی تامین خواهد شد. بتونیر 120 لیتری ویلسون قادر است تا بتن را در سرعت کم با کیفیت بسیار بالایی تولید کند. ویژگی ای که قطعاً مورد توجه بسیاری از کارگاه‌ ها قرار خواهد گرفت.

نکات در عیب یابی تا تعمیر بتونیر 120 لیتری ویلسون

دستگاه بتونیر 120 لیتری که ساخته می ‌شود، از برخی اجزای مشترک بهره ‌مند است. این اجزا می ‌تواند شامل مخزن، شاسی، مولدها که شامل انواع موتورهای الکتریکی یا بنزینی خواهد بود، گیربکس، همزن، دنده ‌ها، چرخ و... باشد.

البته در بتونیر 120 لیتری برند ویلسون از موتور تکفاز الکتریکی استفاده شده است. در گونه ‌های متعدد از میکسر بتن، کم یا زیاد، کوچک یا بزرگ، شاهد به کارگیری هر یک از این بخش های مطرح شده هستیم.

پس هر گاه صحبت از تعمیر و نگهداری بتونیر 120 لیتری در میان است، منظور ما اصول کلی در نگهداری حرفه ای تا تعمیرات هدفمند هر یک از قطعات ذکر شده می باشد.

به هر حال میکسر بتن کوچک آزمایشگاهی ما نیز در دسته تجهیزات موتوری و گران قیمت ساختمانی قرار می گیرد و ممکن است تا دچار خرابی ها و استهلاک قطعات مصرفی باشد. لذا نمی توانیم که با وقوع یک خرابی ساده قید استفاده از بتونیر 120 لیتری خودمان را بزنیم. بلکه باید با یک نگرش اصولی در تعمیر و نگهداری از آن باشیم.

 مراقبت از موتور الکتریکی در بتونیر 120 لیتری:

یقینا قیمت بتونیر 120 لیتری کاملا تحت تاثیر موتور الکتریکی آن است. از این رو درک کامل از نوع موتور الکتریکی در کنار آشنایی با اصول حرفه ای در تعمیر و نگهداری از آن است که می ‌تواند کلیدی ترین فعالیت در تعمیر و نگهداری از بتونیر آزمایشگاهیباشد.

میکسر بتن کوچکاز انواع حجم کم رو به پایین در ساخت میکسر بتن است. از این رو نیازی به استفاده از موتورهای قدرتمند بنزینی و یا دیزلی برای تامین قدرت در آنها احساس نمی شود.

حضور یک الکتروموتور 1 الی 2 اسب بخاری می ‌تواند به طور کامل پاسخگوی مناسبی به جهت نیاز کل دستگاه بتونیر 120 لیتری باشد. البته در بتونیر 120 لیتری ویلسون  با یک موتور الکتریکی در قدرت 1 اسب بخاری مواجه هستیم.

در امر نگهداری از موتورهای الکتریکی باید توجه کافی در تامین شرایط مطلوب جریان کشی همراه با ضریب اطمینان بالا در نحوه تامین نیروی برق باشید. خصوصاً در انواع موتورهای سه فاز که لازم است تا از حضور کامل هر سه فاز در حین استفاده بهره مند باشید تا دستگاه اسیر ماجرای قطع فاز و اتفاق ناگواری مانند دو فاز نباشد.

البته در بتونیر 120 لیتری ویلسون استفاده از موتور تکفاز ما را از کار با برق سه فاز و نگرانی های مربوط به آن رهایی بخشیده است.

تابلوی برق که محل تامین انرژی الکتریکی است باید همواره تمیز و کلیه قطعات موجود در آن سالم باشند. تمامی اتصالات برقی عایق بندی شده باشند و تمام کابل های مورد استفاده قرار گرفته شده در دستگاه میکسر بتن کوچک آزمایشگاهی سالم و عاری از هر گونه زدگی و یا پارگی باشند. بتونیر 120 لیتری ویلسون از یک تابلو برق یکپارچه و بسیار ایده ال بهره مند است .

تلاش در سلامت این تابلو برق وجه کلیدی در کار امن با دستگاه مذکور است.

 گیربکس در بتونیر 120 لیتری ویلسون:

گیربکس ها را با هدف تامین حرکت نرم و روان که بتواند همراه با افزایش قدرت در خروجی موتورها باشد به کار می برند. یک گیربکس خوش ساخت که کاملا با شرایط طراحی موتور هماهنگ شده است، می‌ تواند با افزایش گشتاور تولید شده پایین موتور، در حالیکه سرعت گردش بالای آن را مناسب کرده است، ایجاد قدرت با حرکتی یکنواخت و در عین حال روان را در مخزن میکسر بتن ایجاد کند.

در ساخت بتونیر 120 لیتری ویلسون نیز شاهد حضور یک گیربکس قدرتمند و البته مناسب با ساختار موتور هستیم.

کارکرد مطلوب این گیربکس توانمند باعث چرخشی یکنواخت و به دور از عیب مخزن خواهد شد.

البته باید بدانیم که چه کار کنیم تا بتوانیم این حرکت آرام را برای مدت زمانی طولانی بدون هر گونه عیب و نقص در گیربکس بتونیر 120 لیتری داشته باشیم؟

گیربکس در هر ماشینی چیزی جز چند چرخ دنده ساده که بر هم چفت شده اند و نسبت به هم جابجا می شوند، نیست. کافی است این چرخ دنده ‌ها به شکل اصولی و البته به مقدار مطلوب روغنکاری شوند تا عاری از عیب برای مدت ها کار کنند.

از این رو اگر مخزن روغن گیربکس همیشه در سطح منطقی و با یک روغن سالم و تازه پر باشد، می ‌توان انتظار عملکرد مطلوب و عاری از عیب در مدت زمانی طولانی را داشت.

البته در هنگام خرابی که باید در تلاش رفع عیب از گیربکس باشیم، عمده علت ها نشت روغن از داخل مخزن گیربکس می باشد. هر گاه در اطراف شفت های گردان گیربکس دستگاه بتونیر 120 لیتری، چه در سمت موتور و یا در سمت دستگاه دیگ شاهد روغن بودید، بدانید که مقداری از روغن توانسته است تا از مخزن گیربکس و از طریق کاسه نمد به بیرون نشت کند و این مقدمات خرابی ‌های بزرگی در میکسر بتن 120 لیتری شما خواهد شد.

مخزن های 120 لیتری در مسیر تعمیر و نگهداری:

دیگ یا همان مخزن در هر نوع از میکسر جایگاه اصلی ترین قسمت ها در ساخت میکسر بتن را دارد. هر نوع  سوراخ شدن در دیگ باعث خروج بتن و عدم کارایی مناسب دستگاه میکسر بتن خواهد شد.

خصوصا در کارکرد یک بتونیر 120 لیتری که باید تمام متریال ها در حجم کم و با دقت بالا در هم مخلوط شوند. یک اصل ساده در نگهداری مطلوب مخزن در بتونیر 120 لیتری، استفاده از آن همراه با ظرفیت اسمی دستگاه است.

بارگیری هایی خارج از مقدار تحمل میکسر بتن 120 لیتری، جدا از آنکه مستعد آسیب به مخزن میکسر است باعث فشار بر گیربکس و یا موتور الکتریکی دستگاه نیز خواهد شد. در بتونیر 120 لیتری ویلسون ظرفیت ایده آل در کارکرد مناسب دستگاه برای حجم 100 لیتری تنظیم شده است.

در ضمن برای نگهداری اصولی از مخزن میکسر بتن باید در انتهای هر بار کارکرد دستگاه، آن را به طور کامل شسته و عاری از ضایعات بتن نمائید. به این صورت می توانید در هر بار استفاده از میکسر بتن 120 لیتری، متوجه وجود ترک ها، سوراخ ها، شکاف‌ ها و زنگ زدگی های موجود در دیگ میکسر بتن کوچک باشید.

نکات کلیدی در نگهداری از بتونیر 120 لیتری ویلسون

بتونیر 120 لیتری ویلسون در دسته ماشین ‌آلات آزمایشگاهی با شرایط طراحی دقیق و البته بسیار حساس قرار دارد. از این رو نمی‌ توانید با چنین تجهیزی رفتاری خشن داشته باشید. به طور کلی برای آنکه هر تجهیزی مانند میکسر بتن برای مدت طولانی در اختیار شما کارکرد سطح بالایی داشته باشد، باید به درستی و با نگاه حرفه ‌ای در امر نگهداری از آنها باشید.

در این بین بتونیر 120 لیتری ویلسون جایگاه ویژه ‌تری دارد. در ادامه به برخی از نکات کلیدی در امر نگهداری اصولی از میکسر بتن 120 لیتری ویلسون اشاره می‌ کنیم.

-    در آغاز کار با بتونیر 120 لیتری ویلسون از سلامت تمامی قطعات فنی و متحرک دستگاه اطمینان کامل داشته باشید. یک قطعه خراب و یا معیوب در حرکت سنگین دیگ دردسرآفرین است. خرابی در حرکت، توسعه پیدا می کند. آنگاه است که می‌ تواند ماهیت دستگاه بتونیر 120 لیتری شما را به خطر بیاندازد.

-    دستگاه بتونیر 120 لیتری ویلسون از یک موتور الکتریکی برای گردش دیگ استفاده می‌ کند. این فضای کارکرد الکتریکی کاملاً مستعد برق‌ گرفتگی است. لذا در کار با بتونیر 120 لیتری ویلسون دقت کامل داشته باشید که هیچ گونه آب و یا رطوبتی در اطراف بخش ‌های الکتریکی دستگاه حضور نداشته باشد.

-    لازم است تا در همه حال از سلامت تمام گیره ها و اتصالات در دستگاه بتونیر 120 لیتری ویلسون اطمینان کامل داشته باشید. یک اتصال شل شده در گردش دیگ، احتمال باز شدن دارد. دیگ در هر میکسر بتنی همراه با مواد در حال اختلاط بسیار سنگین می شود.

خصوصا که این مواد از جنس بتن باشند. مخزن کوچک یک میکسر آزمایشگاهی نیز همچنان حجیم است و می تواند تا 100 لیتر از بتن را در خود داشته باشد.

بتن سیال بسیار متراکمی است و 100 لیتر از آن دارای وزن قابل توجهی خواهد شد. در این حالت یک اتصال شل شده در جریان گردش دیگ سنگین شده میکسر بتن زمینه ساز حوادث است. زمانی که اتصال مذکور قابلیت تحمل فشار کاری بالای دیگ گردان را ندارد. از این رو لازم است تا در همه حال از سلامت اتصالات در بتونیر 120 لیتری اطمینان کافی داشته باشید.

-    هرگز اجازه ندهید که پس از اتمام کار عملیات بتن‌ ریزی، مقداری از مواد بتن و شیرابه آن در انتهای دیگ باقی بماند. بتن اثر خورندگی بالایی دارد. این متریال می تواند در مدتی کوتاه سطح فلزی بتونیر 120 لیتری شما را تخریب کند.

بتن از ترکیب شیمیایی سیمان و آب برخوردار است. این ترکیب کاملا اثرات تخریبی دارد. سیمان در جایگاه یک ماده شیمیایی با قدرت فرسایشی بسیار بالایی است.

این ماده در مجاورت با آب قابلیت واکنش پذیری بالایی پیدا می کند. اتفاقی که در صورت ماندن در دیگ بتونیر 120 لیتری باعث تخریب آن خواهد شد. از طرفی بتن با قابلیت سخت شدن است. اگر مقداری از آن را در انتهای دیگ بتونیر 120 لیتری رها کنید باید انتظار سخت شدن آن را نیز داشته باشید. در این حالت عملا با یک چالش جدی مواجه هستید.

-    از تغییر دادن ساختار فیزیکی تا طرح الکتریکی دستگاه جداً خودداری کنید. تغییر خودسرانه المان ‌های طراحی شده برای دستگاه بتونیر 120 لیتری ویلسون باعث به هم خوردن تنظیمات آزمایشگاهی آن خواهد شد.

این تغییرات تمام فضای کار دقیق و حساب‌ شده بتونیر 120 لیتری ویلسون را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر می خواهید تا با کار همراه بتونیر 120 لیتری ویلسون به بالاترین و دقیق ترین طرح اختلاط برسید، ماندن در شرایط آزمایشگاهی آن را نباید تغییر بدهید.

بتونیر 120 لیتری آزمایشگاهی زمانی به طور کامل و مناسب اهداف شما را دنبال می کند که همچنان در فضای تولید آزمایشگاهی با شرایط کارکرد دقیق مانده باشد.

بتونیر 120 لیتری ویلسون در یک طرح ساخت یکپارچه ای که دارد به طور کامل می تواند از پس تامین نیازهای آزمایشگاهی تا پرداختن به فعالیت های صنعتی برآید. وجه برتری این بتونیر آزمایشگاهی در نحوه طراحی دیگ در آن است.

اینکه بتوانیم از یک دیگ با چرخ دنده دور کمر بهره مند باشیم، در نهایت توانسته ایم حرکتی نرم و روان را برای کارکرد بتونیر آزمایشگاهی خود فراهم آوریم.

این چرخ دنده تعبیه شده حول دیگ بتونیر 120 لیتری ویلسون از متریال فولاد با کیفیت خوبی ساخته شده است و می تواند برای مدتی طولانی در یک شرایط ایده آل مورد استفاده قرار بگیرد.

موتور الکتریکی 1 اسب بخار بتونیر 120 لیتری ویلسون با این طرح دنده دور کمر دیگ همخوانی خوبی دارد. به طوری که حرکت بتونیر کوچک ما عاری از هر گونه تولید صدای آزار دهنده ای است. از این رو برای نصب شدن و یا حضور پیدا کردن در یک محیط آزمایشگاهی بهترین انتخاب است.

ویلسون در طراحی این میسکر آزمایشگاهی سعی داشته تا یک ماشین با سطح انعطاف بسیار بالایی را تولید کند. به طوری که به راحتی می توانید بتونیر 120 لیتری این برند را در هر فضای ساخت و ساز تا محیط هر کارگاه و یا فضای هر آزمایشگاه عمرانی داشته باشید. قابلیت بالای این بتونیر 120 لیتری در مونتاژ و دمونتاژ شدن سرعتی یک دلیل ساده برای حضور موثر در تمامی این فضاها می باشد.

شاید سادگی در طراحی است که میکسر بتن 120 لیتری ویلسون را برجسته تر از دیگر رقبا کرده است.

شاید هم بتوانیم طرح ساخت و الگوی برتر در اختلاط مواد را به عنوان یک برگ برنده برای بتونیر 120 لیتری ویلسون در نظر بگیریم. شاید هم باید در باب قیمت مناسب این محصول وارداتی که البته در فضای آزمایشگاهی طراحی شده است را برجسته سازیم و شاید هم باید استفاده از متریال برتر در تولید این میکسر بتن 120 لیتری را مورد توجه قرار دهیم.

به هر صورت با هر نگاهی که باشیم می توانیم بتونیر 120 لیتری ویلسون را در دسته بهترین های بازار با توانمندی در تامین بالاترین شرایط کاری در نظر بگیریم. تمام این نکات است که این محصول را برجسته کرده است. محصولی که کاملا مورد توجه اهل فن قرار دارد و می تواند در خلق بهترین بتن ها و یا رسیدن به جدیدترین دست آوردها تاثیرگذار باشد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5