خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

اره موتوری اشتیل ms230

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
 اره موتوری اشتیل تیغه 40 سانت
  •  اره موتوری اشتیل تیغه 40 سانت
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

اره زنجیری اشتیل آلمان مدل MS 230

یکی از مناسب ترین و پراستفاده ترین مدل های اره موتوری اشتیل، مدل MS230 می باشد. این مدل از اره اشتیل برای برش انواع درختان در سایزهای متوسط و کوچک بسیار مناسب بوده و حجم موتور آن 40.2 سانتیمترمکعب می باشد. به طور معمول اره موتوری اشتیل مدل MS230 را در تیغه هایی با طول های 35 و 40 سانت ارائه می دهند. از ویژگی های مناسب اره موتوری اشتیل MS230 می توان به راندمان و قدرت بالا با وجود وزن سبک دستگاه اشاره نمود.

این اره ساخت شرکت اشتیل کشور آلمان است. تولیدات این شرکت به خاطر استفاده از متریال مرغوب و کیفیت بالا در بازارهای جهانی طرفداران بسیاری دارد. در اره زنجیری اشتیل از تکنولوژی پیشرفته استفاده شده و برای همین دارای ایمنی و راحتی بالایی است.  جالب آنکه بدانید از اره موتوری اشتیل MS230 می توان در شرایط متفاوت آب و هوایی استفاده نمود.

اره موتوری اشتیل مدل MS230

امکانات اره موتوری اشتیل MS230:

شرایط ویژه طراحی این اره موتوری به گونه‌ ای است که می‌ شود انتظار کارکرد های حرفه‌ ای را از آن داشت. از برش تنه درختان تناور در بطن جنگل ‌های انبوه تا الوار سازی و کار های ظریف نجاری در توانمندی ‌های بالای این اره موتوری حضور دارند، برند آلمانی در تولید اره موتوری اشتیل MS230 تمام همت خود را به کار بسته است تا بتواند رویکردی حرفه ‌ای در تامین نیاز چوب بر ها را تامین کند. این اره موتوری همراه با قدرت بالا در کنار راندمان مطلوب از مجموعه امکانات وسیعی نیز بهره مند است که در تشریح مشخصه های فنی آن در ادامه توضیح خواهیم داد :

  1. دارای سیستم ضد ارتعاش جهت راحتی کار اپراتور
  2. مجهز به زنجیر سفت کن اتومات
  3. دارای سیستم روانکاری زنجیر به صورت اتومات تا عمر زنجیر افزایش پیدا نماید.
  4. مجهز به ترمز زنجیر
  5. دارای سیستم استارت و روشن شدن آسان دستگاه

اره موتوری اشتیل230 اره بنزینی پرطرفدار

اشتیل در طراحی اره موتوری خود ادعای یک ابزار تماماً حرفه ‌ای و البته کارآمد را دارد. از این رو منطقی است که بخواهیم تا در میان کارکرد اصلی این موتور، طیف گسترده ‌ای از امکانات را داشته باشیم. امکاناتی که هر کدام می‌ توانند باعث ارتقای کارکرد روان تا امنیت کاری دستگاه اره موتوری اشتیل MS230 باشند :

  1. بهره‌ مندی از سیستم ضد ارتعاش : اره موتوری در هر مدلی که باشد، همراه با چرخش سرعت بالای زنجیر فولادی است. این چرخش در حین کار باعث ایجاد لرزش هایی در دستگاه می ‌شود. این لرزش ‌ها مانع از تسلط بالای اپراتور در حین کار دستگاه خواهد شد. در اره موتوری های مدرن سعی در رفع این لرزش ‌ها شده است. لذا سیستم پیشرفته و در عین حال جذاب ضد ارتعاش را ابداع و در مجموعه تجهیزات اره موتوری ها نصب کرده ‌اند. اره موتوری اشتیل MS230 دارای این امکان می باشد.
  2. مجهز به زنجیر سفت کن اتومات : زنجیر ها از جمله قطعات مصرفی در کار انواع اره موتوری ها هستند. این زنجیر ها در طول کار سنگین برش چوب، پس از ساعت کار مشخصی دچار استهلاک شده و امکان دارد تا پاره شوند. از این رو تعویض و یا تعمیر زنجیر یک جریان همیشگی و متداول در کار با اره موتوری ها می باشد. نکته در تعویض ساده زنجیر است. یکی از مشکلات در تعویض زنجیر، قسمت سفت کن آن است. این کار در اره موتوری های معمولی وقت گیر و طاقت فرسا می باشد؛ اما در اره موتوری اشتیل MS230 از امکان زنجیر سفت کن اتوماتیک بهره مند هستید. این امکان سرعت کار و در عین حال راحتی را در حین کار افزایش می دهد.
  3. بهره ‌مندی از سیستم روانکاری اتومات زنجیر : زنجیر در اره موتوری همراه با تیغه ای که بر آن سوار است، وظیفه برش چوب های سرسخت را دارد. از این رو در حین کار داغ خواهد شد. برای همین است که چوب بر ها مدام در حال روانکاری زنجیر هستند تا مانع از داغ شدن و در عین حال برش روان چوب باشند؛ اما اگر بتوان این روانکاری را به شکل اتومات فراهم آورد، سرعت کار را به مقدار قابل توجهی افزایش خواهیم داد. امکانی که در طراحی اره موتوری اشتیل MS230 پیش‌ بینی شده است.
  4. مجهز به ترمز زنجیر : وقتی با یک زنجیر تیغه دار با سرعت بالای در گردش کار می کنید، باید تمام و کمال از حضور فضای امن کاری چه برای اپراتور و یا برای دستگاه اطمینان داشته باشید. ترمز زنجیر یکی از از همین پیش ‌بینی‌های لازم برای تامین امنیت کاری با اره موتوری می باشد. امنیتی که در طراحی اره موتوری اشتیل MS230 در نظر گرفته شده است.
  5. بهره مندی از سیستم استارت سریع : تمامی اره موتوری ها از سیستم استارت هندلی بهره ‌مند هستند. این ایده برای حذف قسمت های الکتریکی سنگین و حجیم در استارت های برقی پیش ‌بینی شده است. استارت هندلی همراه با نیروی انسانی کار خواهد کرد. از این رو هر چه روان تر و سریع تر باشد، کارکرد با اره موتوری را آسانتر خواهد کرد. مانند اره موتوری اشتیل MS230 که از سیستم استارت سریع و آسانی بهره مند می باشد.

مشخصات فنی اره موتوری اشتیل MS230

در طرح ساخت اره موتوری اشتیل MS230 از یک موتور بنزینی با حداکثر قدرت 1.9 کیلووات استفاده شده است. این قدرت برای تامین سرعت بالای گردش زنجیر بر یک ساطور ۳۵ تا ۴۰ سانتیمتری دستگاه کاملا مناسب است، از طرفی طراحی موتور به گونه ‌ای جمع و جور و بسیار سبک انتخاب شده است. طراحی ای که وزن نهایی دستگاه را تنها 4.9 کیلوگرم خواهد کرد. در این اره موتوری گام زنجیر را به اندازه 3.8 اینچ در نظر گرفته اند. این مقدار مناسب برای کار با قطر بالای چوب است. البته این طراحی مانع از آن نیست که نتوانیم از اره موتوری اشتیل MS230 برای برش های کم قطر استفاده کنیم.

موتور، از یک مخزن بنزین ۴۷۰ میلی لیتری بهره مند می باشد. شرایط تک سیلندر بودن در کنار طراحی هوشمندانه، مانع از مصرف سوخت بالای دستگاه است. از این‌ رو می‌ تواند با این حجم از بنزین برای ساعات طولانی کار کند و همان طور که قید کردیم، اره موتوری اشتیل MS230 از یک سیستم روغنکاری اتوماتیک بهره مند می باشد. برای این منظور در این دستگاه مخزن روغن با حجم ۲۰۰ میلی لیتر پیش ‌بینی شده است این روانکاری اتوماتیک تاثیر قابل توجهی بر عملکرد روان و کم صدای دستگاه دارد. این اره موتوری در حین کار حداکثر صدای ۱۰۱ دسیبل تولید خواهد کرد که با توجه به صدای تولید شده دیگر رقبا در رنج بسیار معقولی قرار خواهد گرفت.

کمپانی اشتیل آلمان با وارد نمودن این اره به بازارهای جهانی نظر طرفداران بسیاری را به خود جلب نمود. به خاطر کاربرد راحت و وزن کم می توان با قدرت بسیار بالایی به هرس شاخه ها و درختان اقدام نمود. به علت کارایی بالای این محصول به راحتی افراد مبتدی و حرفه ای با آن کار می کنند. اره موتوری اشتیل MS230 حتی چوب هایی به قطر 45 تا 50 سانتی متر را هم به راحتی می برد.

اره موتوری اشتیل تیغه 40 سانت

از مزایای بزرگ این اره موتوری سیستم ضد لرزش و استارت آسان آن است. به علت دارا بودن سیستم جرقه زنی دیجیتال با یکی دو بار کشیدن دسته موتور روشن شده و شروع به کار می کند. ظرفیت سیلندر 40.2 سانتی متر است که با سوخت حداکثر بنزین حداقل گازهای گلخانه ای ایجاد می شود.

کاربرد اره موتوری اشتیل MS230

از این اره موتوری می توان در قطعه قطعه نمودن چوب های خشک و تر و تولید هیزم و یا هرس نمودن درختان و شاخه ها استفاده نمود. اما استفاده از اره موتوری اشتیل MS230 فقط به تهیه هیزم محدود نمی شود. تمام افرادی که به نوعی با چوب سروکار دارند می توانند از این اره و کارایی های آن بهره ببرند. به طور مثال افرادی که در زمینه های تجاری، باغبانی، کشاورزی، کشتی سازی، کابینت سازی و یا ... فعالیت دارند برای بالا بردن سرعت و کیفیت کار خود می توانند از اره موتوری اشتیل MS230 استفاده نمایند، مهمترین کاربرد این اره موتوری در مکان هایی است که دسترسی به برق امکان پذیر نمی باشد. با پر نمودن مخزن بنزین اره تا ساعت ها می توانید از آن استفاده نموده و برشکاری انجام دهید.

اره بنزینی اشتیل مدل 230

ویژگی های منحصر به فرد اره موتوری اشتیل

 وزن سبک اره موتوری اشتیل MS230 به راحتی در حمل و عدم خستگی کاربر کمک می کند. دسته آن به راحتی در دست جا می گیرد و با وجود یک ماشه بر روی آن با سرعت بیشتری می توان کار برش را انجام داد.

مشخصات فنی اره موتوری اشتیل 230

اره موتوری اشتیل MS230 دارای یک دسته جانبی دیگر نیز هست که به محکم تر در دست گرفتن آن کمک می کندو همچنین همراه این اره چند قلم لوازم جانبی وجود دارد که عبارتند از: درپوش ویژه تیغه، آچار شمع و پیچ گوشتی دو سوی کوچک

نکاتی جهت افزایش طول عمر اره موتوری اشتیل MS230

همیشه رعایت یک سری از نکات مهم است که به نگهداری بهتر و کارایی بالاتر دستگاه کمک می کند. در این قسمت به ذکر چند مورد اکتفا می کنیم :

  • همیشه سعی کنید تیغه ی اره خود را تیز نگه دارید. این کار توسط یک سوهان گرد استاندارد و کوچک انجام می گیرد. در صورت تیز بودن تیغه های اره کار برش به راحتی و سرعت بیشتری انجام می پذیرد.
  • ارتفاع دندانه ها در اره موتوری اشتیل MS230 بسیار مهم است. در صورت بلند بودن بیش از مقدار لازم اره سرعت و توانایی انجام درست برش را ندارد. ارتفاع بلند دندانه در اره موتوری با ایجاد نقوش برجسته مناسب تر است.

کاربرد اره موتوری اشتیل 230 در باغبانی

  • قلاب دندانه ها باید در اندازه درست و صحیح خود باشد تا کار برش به درستی و ایجاد سطح صاف بیانجامد. در غیر این صورت کار برش به درستی انجام نمی گیرد.
  • همیشه قبل از شروع به کار اره موتوری اشتیل MS230 خود را سوهان بزنید. جنس و اندازه سوهان نیز باید متناسب با اره موتوری و استاندارد باشد.
  • باید حتما تیز نمودن دندانه ها را از دو سمت انجام دهید. در غیر این صورت کار به درستی انجام نمی شود.

نکات مهم در رابطه با اره زنجیری اشتیل MS230

  • اره موتوری اشتیل MS230 دو زمانه است. این بدان معنی است که در مخزن باید مقدار بنزین و روغن ترکیب و سپس استفاده شود. در این نوع از اره نسبت روغن به بنزین 4 در 10 لیتر است، حتما این درصد را رعایت کنید. در غیر این صورت پیستون در سیلندر گیر کرده و سیلندر تغییر شکل می دهد. تعمیر آن نیز هزینه بر است.
  • فیلتر هوای را به طور مرتب و به موقع تمیز و یا تعویض نمایید. برای این کار از صابون و آب گرم استفاده نمایید. این کار به کارکرد بهتر و حداکثری موتور کمک زیادی می کند.
  • میزان کشش زنجیر موتور را تنظیم نمایید. این کشش باید به حدی باشد که بتوان به راحتی با کشیدن زنجیر به سمت خارج 3 تا 4 دندانه کامل اره را مشاهده نمود.

نکات طلایی هنگام خرید اره بنزینی اشتیل MS230

هنگامی که قصد خرید یک محصول را دارید. حتما قبل از اقدام به خرید از نحوه کارکرد و مورد مصرف خود اطلاع کافی داشته باشید و با توجه به نیاز خود اره موتوری تهیه کنید، اگر شما فقط برای هرس چند شاخه و استفاده محدود قصد خرید این محصول را دارید  بهتر است از اره موتوری اشتیل MS230 با تیغه کوتاه تر خریداری نمایید، استفاده از انواع اره موتوری بنزینی با تیغه های بلند فقط برای افراد حرفه ای و با تجربه امکان پذیر است و برای افراد مبتدی به علت تجربه کمتر کارایی کمی دارد.

 هنگام خرید اره زنجیری به توان بدنی خود اشراف کامل داشته باشید. به علت حمل مخزن سوخت در این نوع از اره ها، کمی وزن بیشتری نسبت به انواع برقی دارند.

اره موتوری اشتیل مدل MS230

استفاده از اره موتوری اشتیل MS230 برای افرادی که در محیط کارگاهی خود اقدام به استفاده از آن را می کنند زیاد مناسب نیست. در مکان هایی که امکان استفاده از برق برای کار با اره است. بهتر است که از انواع برقی آن استفاده شود.

برای آگاهی و نحوه خرید اره بنزینی اشتیل از سایت ما می توانید همین حالا تماس بگیرید. کارشناسان ما در این سایت آماده پاسخگویی به شما در این زمینه هستند. فروش اره زنجیری اشتیل در سایت نیکاکورپ با قیمت بسیار مناسب نسبت به انواع مشابه در بازار است، همچنین شما می توانید برای مشاهده لیست قیمت اره موتوری اشتیل به سایت ما مراجعه نمایید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5