خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

اره موتوری دوما (DOMA)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

آشنایی با انواع اره موتوری دوما

سر و کله زدن با حجم بسیار بالای چوب و الوار به گونه ‌ای که قرار است آنها را در اندازه های گوناگون برش دهید، اگر همراه با یک سیستم موتوری نباشد، کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است. دیگر نمی ‌توان همراه با استفاده از یک اره دستی به انجام فعالیت ‌های حرفه ‌ای پرداخت. از این رو اگر باغبانی حرفه ای هستید و می خواهید به سرعت و با دقت مشغول هرس کردن درختان باغ خود باشید و یا در شغل چوب بری کاربلد هستید و قصد سرعت بخشیدن به فعالیت ‌های خود را دارید و یا نه یک نجار با حجم کاری قابل توجه هستید و برای سرعت بخشیدن در تهیه الوار ها نیاز به استفاده از ساز و کار بهتری دارید، خرید اره موتوری می‌ تواند اولین هدف کاری شما باشد. در این بین وقتی همراه با هدف خرید اره موتوری راهی بازار های داخلی هستید، مطمئناً با برند های بسیاری مواجه خواهید شد. احتمالا این سوال برای شما پیش آید که چطور می توان همراه با صرف هزینه های منطقی از یک اره موتوری باکیفیت بهره مند بود. اره موتوری دوما یقینا یکی از انتخاب های منطقی شما خواهد شد. چرا؟! خب، با ما همراه باشید تا بیشتر از این برند و اره موتوری هایش بدانید.

اره بنزینی دوما در مسیر بازار های داخلی

وقتی همراه با هدف خرید اره موتوری راهی بازار های داخلی هستید، مطمئناً با برند های بسیاری مواجه خواهید شد. احتمالا این سوال برای شما پیش آید که چطور می توان همراه با صرف هزینه های منطقی از یک اره موتوری باکیفیت بهره مند بود. اره موتوری دوما یقینا یکی از انتخاب های منطقی شما خواهد شد. چرا؟! خب، با ما همراه باشید تا بیشتر از این برند و اره موتوری هایش بدانید.

خرید اره موتوری دوما، خریدی هوشمندانه!

برند دوما یکی از شناخته شده ترین برند های چینی در سطح بازار های داخلی است. برندی خوشنام در عرصه تولید ماشین آلات باغبانی و کشاورزی. دوما را به یقین می ‌توان از چینی های باکیفیت بازار دانست. یک برند با حساسیت خوب در تولید محصولاتی که بتواند نگاه کیفی و کمی هر خریداری را معطوف خود کند.

در جمع ماشین آلات تولیدی دوما، اره موتوری دوما نقش پررنگ تری دارد. اره موتوری دوما یک محصول باکیفیت است که توانسته در کنار کیفیت و کارایی، نگاه مطلوبی برای خریداران داشته باشد. قیمت اره موتوری دوما به نسبت رقبای سرسخت غربی خود در رنج مطلوبی قرار می‌ گیرد. از طرفی قیمت اره موتوری دوما هرگز معرف توانمندی سطح پایین محصولات این برند نمی باشد. شاید قیمت اره بنزینی دوما در سطح بازار بتواند تعادل های جدیدی برای خریداران به ارمغان آورد. از سوی دیگر برند دوما، اره موتوری های خود را همراه با موتور های بنزینی دو زمانه قدرتمندی کرده است و در ساخت آنها از متریال های خاصی مانند منیزیم به جهت افزایش کیفیت و دوام بدنه اره موتوری بهره می برد.

انواع مدل های اره موتوری دوما:

در جمع محصولات اره موتوری دوما می توانید شاهد طیف گسترده‌ ای از محصولات با اهداف خانگی، باغبانی و یا چوب بری باشید. دوما اره موتوری های جدید خود را در جمع خانواده ای بزرگ با عنوان WPG عرضه می ‌کند. در این خانواده می توانید شاهد سه عضو از انواع اره بنزینی دوما باشید. مدل های WPGA119، WPGA114 و WPGA112.

تمام این مدل ها از انواع موتور های بنزینی دو زمانه با قدرت های متفاوت بهره مند هستند. سایز های گوناگون در طراحی این مدل ها در اره موتوری دوما باعث شده تا بتوان از آنها در طیف های گوناگون خانگی تا چوب بری های جنگلی استفاده کرد. برای بهتر شدن دیدگاه شما نسبت به انواع اره موتوری دوما در ادامه اندکی در باب این مدل های کارآمد از این برند مطرح چینی صحبت می‌ کنیم.

مشخصات فنی اره موتوری دوما مدل WPGA112

دوما از جمله برند ها بر پایه تولید اره موتوری چینی است که در بازار ایران به خوبی آن را می شناسند و در آن فروش مطلوبی دارد. از جمله اره موتوری دوما که توانسته است در نزد چوب بران ایرانی محبوبیت خودش را پیدا کند، اره موتوری دوما مدل WPGA112 است. یک اره موتوری با کارکرد بنزینی که می‌ تواند حداکثر قدرت 1.8 اسب بخار را در اختیار چوب بر ها گذارد.

وقتی یک اره موتوری با موتور بنزینی طراحی می‌ شود، الزاماً با هدف تامین کار در فضا های جنگلی و دور از دسترس نیروی برق طراحی شده اند. از این رو باید از این مدل اره های موتوری انتظار تامین قدرت مطلوبی داشت. چرا که احتمالاً برای قطع درختان تا الوار کردن تنه های قطور آنها، مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

اره موتوری دوما مدل WPGA112 یکی از همین اره ‌های قدرتمند است که از یک موتور با حجم 31.8 سی ‌سی بهره می ‌برد. طول زنجیر ۴۰ سانتیمتری این اره موتوری دوما می ‌تواند معرف کارکرد های جنگلی آن باشد. چرا که با این تیغه به راحتی می ‌توانید از پس تنه های قطور تا بیش از ۶۰ سانتیمتر برآیید.

در هنگام فروش اره موتوری با کارکرد بنزینی یکی از ملاک ‌های حاشیه ‌ای، حجم باک دستگاه است. البته که نیازی به تامین باک های سنگین و حجیم نیست. چرا که می ‌تواند از حالت ارگونومی دستگاه بکاهد. وقتی می شود سوخت بنزین را به راحتی حمل نمود، چه نیاز به تعبیه باک های حجیم در بدنه اره های موتوری خواهد بود. در اره موتوری دومای مورد نظر ما نیز حجم سوخت چندان حجیم در نظر گرفته نشده است تا از حالت ارگونومی آن کاسته نشود و دستگاه وزن متعادلی داشته باشد. حجم سوخت این اره موتوری چینی برابر با ۲۵۰ میلی لیتر و مخزن روغن آن نیز برابر با ۱۴۵ میلی لیتر می باشد.

دوما در ساخت اره های موتوری خود، خلاقیت های جالبی دارد. البته این خلاقیت ها را می توان در ساخت برند های مطرح جهانی نیز شاهد باشیم؛ اما برای این رنج قیمتی که در مسیر فروش اره موتوری دوما شاهد آن هستیم، برخی از امکانات می‌ تواند چشمگیر باشد. مثلاً در ساخت بدنه و استاتور اره موتوری دوما مدل WPGA112 از فلز منیزیم استفاده شده است. این نوع از ساخت بدنه در اره موتوری دوما باعث افزایش طول عمر دستگاه در کنار استحکام بالای آن شده است. مزیت هایی همچون بهره مندی از سیستم روغنکاری خودکار، استارت سریع، سیستم لرزشگیر و... نیز در بطن اره موتوری دوما مدل WPGA112 دیده می شود.

مشخصات فنی اره موتوری دوما مدل WPGA119

در خرید و فروش اره موتوری دوما مدل های کوچکتر به مراتب از استقبال بهتری به نسبت مدل های بزرگتر برخوردار هستند. استفاده های بیشتر، تامین اهداف باغبانی در کنار فضا های چوب بری و... است که این تفاوت در فروش اره موتوری را باعث شده است؛ اما با این وجود، اگر قصد انجام کار های سنگین را دارید، دیگر نمی توانید از ابعاد کوچک و به مراتب ضعیف انواع اره موتوری بهره مند باشید.

در انجام فعالیت ‌های سنگین چوب بری تا الوار کردن تنه های درختان، بهره ‌مندی از انواع اره موتوری قدرتمند با طول تیغه بالاتر از ۵۰ سانتیمتر نیاز خواهد بود. مانند اره موتوری دوما مدل WPGA119 که یک اره موتوری با طول تیغه ۵۵ سانتیمتری است. در این اره موتوری شاهد حضور یک سیستم موتور بنزینی دو زمانه ی تک سیلندر هستیم که با سیستم هوای خنک کار می ‌کند.

قدرت موتور چیزی در حدود 3 اسب بخار است و در نهایت با حجم ۵۲ سی سی معرف مطلوبی از تامین قدرت بالای خود خواهد بود. این اره موتوری دوما توانایی تامین ۳۰۰ دور بر دقیقه را دارد. اندازه ‌ای از سرعت که می تواند به راحتی از پس برش سریع هر نوع الواری برآید. در سطح بازار امروز ایران اره موتوری دوما را می توان به عنوان یکی از معتبرترین برند ها در نظر گرفت. این اره موتوری اگر چه نام کشور چین را یدک می کشد؛ اما به خوبی از آبروی کشور سازنده ی خود در سطح جهانی دفاع می کند. 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5