خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

الکتروموتور موتوژن

الکتروموتور موتوژن

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    الکتروموتور موتوژن محصول برند موتوژن از کارخانجات فعال ایران است که سری محصولات با درجات استاندارد بالا مطابق با دستورالعمل IEC طراحی و تولید کرده است.

    بررسی فنی الکتروموتور موتوژن

    حضور الکتروموتور‌های صنعتی در عملکرد مطلوب انواع سیستم‌های فنی و ساختمانی تا طراحی دستگاه‌های صنعتی الزامی‌ است. لکن باید بتوانیم از سری موتور‌های خوش ساخت با طراحی مقاوم تحت عملکرد مطلوب که قیمت مناسبی دارند، استفاده کنیم. انواع الکتروموتور موتوژن در دسته مدل‌های تک فاز و سه فاز از سری بهترین موتور‌های بازار هستند که کاملا مناسب پوشش طیف کاملی از نیاز‌های صنعتی و ساختمانی می‌باشند.

    الکتروموتور موتوژن محصول برند موتوژن از کارخانجات فعال ایران است که سری محصولات با درجات استاندارد بالا مطابق با دستورالعمل IEC طراحی و تولید کرده است. موتوژن نام آشناترین الکتروموتور ایران است. در عین حال از بهترین‌های بازار داخلی نیز می‌باشد. کمپانی موتوژن برای پوشش گسترده شما سری محصولات متنوع خود را با توان‌های کاملاً کاربردی طراحی می‌‌کند. برای خرید الکتروموتور موتوژن می‌توانید از خدمات فروش آنلاین سایت نیکا کورپ استفاده کنید. برای اطلاع از لیست قیمت الکتروموتور موتوژن از فضای فنی و مهندسی با رویکرد تخصصی توزیع انواع موتور الکتریکی تحت خدمات سایت نیکا کورپ استفاده نمایید.

    انواع محصولات موتوژن کدامند؟

    موتوژن در طراحی مولد‌های تک فاز و سه فاز با قابلیت استفاده در سطوح سبک و میانی فعالیت‌های صنعتی، دست توانمندی دارد. سبد محصولات این برند ایرانی کاملاً گسترده است. تا جاییکه به راحتی می‌توانید سری موتور‌های کارآمد با رویکرد تامین توان تخصصی مناسب پروژه صنعتی و ساختمانی خود را تهیه کنید. انواع الکتروموتور موتوژن به قرار زیر هستند.

    • الکتروموتور‌های سه فاز از نوع تک دور با بدنه آلومینیومی
    • الکتروموتور‌های سه فاز با بدنه چدنی
    • الکتروموتور‌های تکفاز خازن دائم
    • الکتروموتور‌های تکفاز با سیستم راه اندازی دو خازنه
    • الکتروموتور‌ها مناسب طراحی پمپ آب
    • الکتروموتور‌های تکفاز دو خازنه با بدنه چدنی
    • الکتروموتور‌های دالاندر با پوسته آلومینیومی
    • موتور کولر موتوژن
    الکتروموتور موتوژن

    انواع الکتروموتور‌های سه فاز موتوژن با پوسته آلومینیومی

    این الکتروموتور‌ها دارای پوسته یکپارچه ریخته‌گری شده از جنس آلومینیوم هستند که در محدوده سایز ۵۶ الی ۱۶۰ میلی متری طراحی می‌شوند. در عین حال برای تولید توان در بازه کاربردی ۰.۰۹ الی ۱۸.۵ کیلو وات ساخته شده‌اند. البته در سرعت‌‌های مختلف مقدار توان دهی متفاوتی دارند. مثلاً در طراحی 1000 دور حداکثر توان آنها ۱۱ کیلو وات است. اما این مقدار در سرعت ۳۰۰۰ دور تا حد ۱۸.۵ کیلو وات افزایش پیدا می‌‌کند.

    این موتور‌ها با قابلیت اتصال به برق سه فاز ۳۸۰ ولت طراحی شده‌اند. در دو مدل تک دور و دو دور عرضه می‌‌شوند. در عین حال از درجه محافظت IP54 برای مواجهه با گرد و خاک و همچنین فضاهای مرطوب برخوردار هستند. این موتور‌ها از درجه استاندارد طراحی در حد بسیار مطلوب IEC34 ساخته شده‌اند. لذا کاملاً مطابق با دستورالعمل‌های رده بالای مهندسی کارایی کامل دارند. در طراحی این موتورها از پروانه خنک کننده مستقل در الگوی طراحی قفس سنجابی استفاده شده است.

    انواع الکتروموتور موتوژن سه فاز با پوسته چدنی

    موتور‌های پوسته چدنی معمولاً در الگوی موتور‌های قدرتمند و جان سخت طراحی می‌شوند. سری انواع الکتروموتور موتوژن سه فاز با پوسته چدنی نیز یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین الکتروموتور‌های سطح بازار داخل است. قیمت الکتروموتور موتوژن پوسته چدنی از نمونه‌های سه فاز پوسته آلومینیومی‌ بالاتر است.

    الکتروموتور‌های بدنه چدنی موتوژن با فریم در سایز‌های ۱۰۰ الی ۳۵۵ میلیمتری طراحی می‌‌شوند. تمامی‌ این الکتروموتور‌ها مطابق با بالاترین استاندارد‌های بین المللی IEC طراحی و تولید شده‌اند. این موتور‌ها در نمونه‌‌های ۲، ۴، ۶ و ۸ پل در سطح توان دهی ۳ الی ۴۰۰ کیلو وات طراحی‌ شد‌ه‌اند.

    موتور‌های بدنه چدنی موتوژن از نوع سه فاز با حضور برق ۳۸۰ ولت کار می‌کنند. انواع آنها در تیپ‌های تک و یا دو دور طراحی شده‌اند. در عین حال از قابلیت محافظت با درجه IP54 برخوردار هستند. لذا کاملا مناسب حضور در محیط‌‌های پر گرد و خاک و یا فضاهای نسبتا مرطوب می‌باشند. از طرفی الگوی طراحی این موتور‌ها مطابق با استاندارد IEC34 طراحی شده است. این موتور‌ها در عین حجیم بودن و قدرتمند بودن ظرفیت کار دائمی‌ را دارند. برای طراحی پخش کننده آنها نیز از سیستم پروانه خنک متصل به رتور قفس سنجابی استفاده شده است.

    انواع الکتروموتور موتوژن تک فاز دو خازنه

    برای راه اندازی موتور‌های تک فاز ملزم به استفاده از خازن‌های راه انداز هستیم. اما موتوژن در طراحی سبک راه اندازی کامل با طراحی دو عدد خازن را پیش بینی کرده است. این الکتروموتور‌ها دارای دو عدد خازن که یکی دائمی‌ است و دیگری فقط در لحظه استارت حضور دارد، می‌باشند. این دو خازن برای تقویت شار مغناطیسی لحظه راه اندازی موتور طراحی شده‌اند. خازن استارتی پس از تکمیل پروسه راه اندازی از مدار الکتریکی موتور خارج می‌‌شود. اما خازن دائم از نوع الکترولیتی در تمام مدت زمان فعالیت موتور در سیستم باقی می‌ماند.

    الکتروموتور‌های تکفاز دو خازنه موتوژن از نوع پوسته آلومینیومی‌ هستند و در سایز‌های ۵۶ الی ۱۱۲ در محدوده ۰.۰۶ الی ۲.۲ کیلو وات طراحی شده‌اند. از این الکتروموتور‌ها به شکل گسترده در صنایع مختلف مانند ماشین آلات کشاورزی، انواع آسیاب، سری ماشین‌های تراشکاری، انواع میکسر‌های ساختمانی، فن‌ها و دمنده‌های صنعتی و... استفاده می‌شود.

    انواع الکتروموتور تک فاز موتوژن خازن دائم

    این الکتروموتور‌های تکفاز از یک خازن راه انداز دائم کار استفاده می‌کنند. انواع این الکتروموتور‌ها با پوسته آلومینیومی‌ در وزن سبک طراحی شده‌اند. مدل‌های متنوع آن از سایز ۵۶ الی ۱۱۲ می‌باشند. در عین حال در محدوده توان دهی ۰.۰۹ الی ۲.۲ کیلو وات طراحی شده‌اند. این موتور‌ها در سطح مولد‌های تکفاز هستند که با حضور برق ۲۲۰ ولت جریان متناوب AC مطابق برق شهری خانگی و تک فاز صنعتی کار می‌کنند. از این الکتروموتور‌های تک خازنه موتوژن در کاربردی متداول برای طراحی انواع فن‌ها، بلوثر‌ها، گرم کننده‌های هوا، سیستم‌های تهویه مطبوع، انواع کمپرسور و... استفاده می‌شود. تمامی‌ مدل‌ها از درجه حفاظت IP54 و استاندارد طراحی IEC34 برخوردار هستند. در عین ‌حال ظرفیت کار دائم دارند.

     

    سخن پایانی

    موتوژن برند صاحب سبک ایرانی‌ها در طراحی و تولید انواع موتور‌های کارآمد چه در سطح سه فاز و یا تک فاز می‌باشد. سری موتور‌های این برند کاملا مناسب طراحی سیستم‌های کوچک و بزرگ صنعتی هستند. موتوژن سعی داشته تا سری محصولات خود را با بالاترین درجات استاندارد بین المللی طراحی نماید. لذا برای این منظور موفق به اخذ گواهینامه‌های معتبر ایزو ۹۰۰۲، ایزو ۹۰۰۱، CE و همچنین IEC175 شده است.

    برای خرید و یا اطلاع از لیست قیمت الکتروموتور موتوژن می‌توانید از خدمات تخصصی و فنی و مهندسی سایت نیکا کورپ استفاده کنید. در صورت لزوم و برای تحلیل کامل فنی و قابلیت‌‌های کاربردی انواع الکتروموتور موتوژن می‌توانید از خدمات مشاوره تخصصی کارشناسان نیکا کورپ استفاده کنید. نیکاکورپ مجری تخصصی فروش الکتروموتور موتوژن در سطح اینترنت فعالیت می کند.

        مرتب‌سازی مقالات:

      • پیش‌فرض
      • جدید‌ترین
      • پربازدیدترین
      • بیشترین امتیاز

        جدید‌ترین مقالات:

      مشاهده مقالات بیشتر
      دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
      کاربر میهمان

      تایید و ارسال
      انصراف
      دیدگاه کابران:
        نمایش دیدگاه‌های بیشتر