خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

انواع مدل های موتور برق هوندا

موتور برق بنزینی هوندا المکس مدل کیفی هندلی

فهرست مطالب

شرکت هوندا یکی از شرکت های معروف و به نام در دنیا می باشد که از سال 1953 تولیدات محصولات برند خود همچون تجهیزات کشاورزی، موتور برق، چمن زن و سایر دستگاه ها را آغاز کرده است و در حال حاضر محصولات تولیدی خود را به سرتاسر نقاط جهان عرضه می کند.

در بازار امروز می توان مدعی شد که موتور برق های هوندا در میان پرفروش ترین و با کیفیت ترین موتور برق های دنیا قرار گرفته اند و همواره مشتریان زیادی از آن ها استفاده می کنند که روز به روز هم بر تعداد آن ها افزوده می شود. تمامی افرادی که جهت مصارف مختلف خود از موتور برق های مدل هوندا استفاده می کنند از کارکرد آن کاملا رضایت داشته و ادعا می کنند که این دستگاه قادر است تا تمام احتیاجات آن ها از به کار گیری یک موتور برق کاملا کارآمد را برآورده سازد.

موتور برق بنزینی هوندا المکس

امروزه در بازار، موتور برق های هوندا را می توان در مدل های مختلف و شکل های گوناگون پیدا کرد که کاربرد کلیه آن ها تقریبا مشابه هم بوده و تنها تغییرات جزئی در مشخصات هر دستگاه وجود دارد که آن ها را از هم متمایز می کند. اما چنانچه قصد خرید این مدل موتور برق را داشته باشید بهتر است با بهترین مدل آن یعنی موتور برق بنزینی هوندا المکس آشنا شده باشید تا بتوانید یک انتخاب مناسب و کاربردی داشته باشید. 

موتور برق بنزینی هوندا مدل المکس در شرکت المکس ژاپن در سال ۱۹۰۸ توسط موسس شرکت به نام آقای سافوجی به بازار تولید عرضه شد که متعلق به شرکت سافوجی الکتریک SAWAFUJI ELECTRIC می باشد. موتور برق المکس را هوندا المکس نیز می نامند و علت کاربرد این نام برای این دستگاه ها نیز استفاده کردن این موتور برق ها از موتور هوندا می باشد که از بالاترین کیفیت های روز دنیا بهره مند شده است.

موتور برق بنزینی هوندا المکس مدل کیفی هندلی

به طور کلی موتور برق های هوندا المکس به دو شکل موتور های با سوخت موتور برق بنزینی هوندا المکس و موتور برق با سوخت گازوئیلی هوندا المکس به بازار عرضه می شوند که سری های ساخت آنان نیز از مدل های سری ELEMAX SH و ELEMAX E و SHX و SHT و SV می باشد. موتور برق های بنزینی هوندا المکس ساخت کشور ژاپن از توان ۱ کیلووات تا ۸ کیلووات به همراه سوخت بنزین جهت فروش در بازار موجود می باشد که می توانید آن ها را به تعداد تک و یا عمده جهت فروش به مشتریان و یا استفاده در پروژهای مختلف تهیه و خریداری نمایید، به گفته خود شرکت تهیه کننده این دستگاه ها، در هر کجا در صنعت که محصولات با کیفیت خوب و قوی مورد نیاز باشد این دستگاه ها می توانند به کمک افراد بیایند. یکی از اصلی ترین خط مشی های این شرکت، رسیدن به بالاترین میزان کیفیت روز افزون تولیدی می باشد که این مورد نیز یکی دیگر از دلایلی است که این دستگاه ها جز پر فروش ترین و محبوب ترین محصول این دسته در دنیا می باشد.

ویژگی های موتور برق های هوندا مدل المکس

این دسته از موتور برق های مدل هوندا از مقاومت و دوام خوبی برخوردار بوده و کیفیت بالایی نیز دارند. دلیل این کیفیت مقبول و حرفه ای این دسته دستگاه ها نیز بهره مندی از بهترین نوع طراحی بدنه و داشتن مقاومت در مقابل ضربه می باشد که آن ها را به یکی از مورد قبول ترین و مناسب ترین گزینه های موجود در بازار تبدیل کرده است، موتور برق های هوندا مدل المکس از AVR برخوردار هستند تا به کمک آن بتوانند میزان ولتاژ دستگاه را ثابت نگه دارند. بدین ترتیب از آسیب دیدن مصرف کننده های برقی نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد و دستگاه در بهترین شرایط کار خواهد کرد.علاوه بر این، موتور برق های المکس همچنین از باک های سوخت بزرگی برخوردار هستند که تا مدت زمان ۱۰ ساعت نیز توانایی روشن ماندن به صورت مداوم را دارند.

این دسته موتور برق ها دارای ابعادی بسیار جمع و جوری بوده و از وزن کمی نیز برخوردار می باشند که باعث شده است حمل و نقل آن ها به آسانی صورت گرفته و از این جهت محدودیتی برای دستگاه وجود نداشته باشد.موتور برق های موندا مدل المکس از تکنولوژی بالایی جهت تولید آلترناتور های مولد برق استفاده کرده اند و از این رو هم هر روزه نسبت به رقیبان خود پیشرفته تر و محبوب تر از قبل در بازار فروش حاضر می شوند، در موتور برق های مدل المکس، کنترل پنل آن ها به شکلی طراحی شده است که در برابر عوامل خارجی همچون گرد و غبار و یا آب بیشترین میزان مقاومت را از خود نشان دهد و با کوچک ترین ناملایمت دچار خرابی و استهلاک نگردد.

عمر مفید این دسته موتور برق ها بسیار بالا می باشد، به گونه ای که نمی توان ساعت کاری مشخصی را برای پایان کار آن ها در نظر گرفت. موتور این دستگاه ها ۴ زمانه بوده و از قدرت بسیار بالایی در برابر استهلاک بسیار کم برخوردار می باشند.این دسته موتور برق ها از یک سوپاپ بغل برخوردار هستند که به کمک آن می توانند به میزان ۳۰ درصد مصرف را کاهش داده و قدرت دستگاه را نیز افرایش دهد.

 موتور برق هوندا  المکس مدل ۳۹۰۰ هندلی

سخن پایانی

موتور برق های مدل هوندا از طرفداران زیادی در بازار برخوردار بوده و  یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین موتور برق های موجود در بازار هستند.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر