خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

بهترین شیلنگ ویبراتور ایرانی کدام است و چرا؟

شیلنگ ویبره ایران کوب

فهرست مطالب

شیلنگ ویبراتور چیست؟

به این مورد مهم توجه داشته باشید که بدون عملیات ویبره زنی بتن هرگز نمی توانیم از مقاومت نهایی سازه اطمینان داشته باشیم. زیرا بتن ، در مقدمات و درست در زمان گیرش ، یعنی لحظه تخلیه در محل پروژه ، حجم قابل توجهی از هوا را به صورت حباب های کوچک و بزرگ در خود نگه می دارد. این حباب های باقیمانده در بتن هستند که کارآیی آن را تا حد زیادی کاهش می دهند. دلیل اصلی چنین رویدادی مخرب وجود اصطکاک سطح بالا بین دانه های ماسه و ملات سیمان و آب است.

اما وقتی عملیات ویبره زنی بتن را به درستی انجام دهیم ، با از بین بردن این اصطکاک ، بتن را یکنواخت می کنیم، که در نهایت منجر به آزاد شدن هوای محبوس می شود. لرزش و عملیات کلیدی توسط دستگاهی به نام شیلنگ ویبراتور انجام می شود.

شیلنگ ویبره ایران کوب

گروه صنعتی ایران کوب به عنوان اولین تولیدکننده حرفه ای انواع شیلنگ ویبراتورهای مکانیکی، بادی، برقی و ویبراتور بدنه در سطح داخلی معرفی می ‌شود. این مجموعه فعالیت حرفه ‌ای خود را از حدود ۳۰ سال پیش آغاز کرده است. هر تکنسینی می داند که عملکرد لرزش چقدر دشوار و چالش برانگیز است. بتن ماده ای سخت و کاملاً فرسایش یافته است. بنابراین ، وقتی صحبت از عملیات لرزشی می شود ، باید از یک شیلنگ ارتعاشی استفاده شود که کاملاً محکم و البته قدرتمند باشد.

با این روش توجه به شیلنگ ویبراتور ایران کوب بیش از هر دلیل دیگری قابل توجیه است. زیرا محصول ایرانی با استفاده از مواد با کیفیت در یک مسیر ساخت مناسب آماده می شود و می تواند ضریب اطمینان بسیار بالایی را در تمام مراحل لرزش فراهم کند.

شیلنگ ویبراتور ایران کوب از بهترین متریال با بالاترین درجه بندی استاندارد ساخته شده است تا بتواند بالاترین و بهترین درجه کارآیی را در برابر بتن سخت و فرسوده ارائه دهد. خرید یک محصول ایرانی در بسیاری از موارد ممکن است به یک شعار موضوعی تبدیل شود. اما در مورد شیلنگ ویبراتور ایران کوب پیشنهاد بسیار خوبی می شود. زیرا متخصصانی که با انواع مختلف شیلنگ ویبره از مارک های مختلف کار کرده اند، به خوبی از توانایی های حرفه ای و کارآمد شیلنگ ویبره اصلی ایران کوب آگاهی دارند.

شیلنگ ویبره ایران کوب


ویژگی های منحصر به فرد شیلنگ ویبراتور ایران کوب

محل کار کلیه شیلنگ های ویبراتور عمق بتن است. یعنی در سخت ترین شرایط کار حضور دارند. بتن در حالت نیمه سیال بسیار سنگین ، بسیار خورنده و ساینده است. چنین ماده ای می تواند به راحتی هر نوع ماشین یا ابزاری را از بین ببرد. به همین دلیل تمام ابزارهای موجود در ماشین آلات درگیر با بتن باید از فولادهای سخت شده با شرایط کامل ضد خوردگی ساخته شوند. این روش در طراحی و تولید انواع شیلنگ ویبراتور ایران کوب نیز دیده شده است. اما اجازه دهید روش مناسب و سرسختانه طراحی شیلنگ ویبراتور ایران کوب را در یک جریان تخصصی تر با جزئیات شرح دهیم.


1- هر شیلنگ ویبراتور از طریق کوپلینگ به شافت ژنراتور خود متصل می شود. کوپلینگ ها محل انتقال نیرو هستند. به خاطر داشته باشید که شیلنگ ویبراتور در اعماق بتن قرار دارد و فشار سنگین بتن در برابر لرزش مقاومت می کند. بنابراین ، باید قدرت بالایی وجود داشته باشد تا بتوانید بر این مقاومت سرسخت بتن غلبه کنید. بنابراین ، در ماهیت کار شیلنگ ویبراتور ، باید مقدار زیادی از طریق کوپلینگ منتقل شود.

کوپلینگ های در نظر گرفته شده برای انواع شیلنگ های ویبراتوری ایران کوب از فولاد سخت شده ساخته شده اند. زیرا می تواند ضریب کاملی از عملکرد در برابر هر نوع انتقال نیرو از ژنراتورهای مکانیکی را داشته باشد. احتمالاً می دانید که معایب اصلی شیلنگ های ویبراتور مربوط به شکستن یا فرسایش همان کوپلینگ است. قطعات ساخته شده از فولاد سخت شده در شیلنگ ویبراتور ایران کوب دارای ویژگی های بسیار بادوام هستند.


2- قسمت کلیدی بعدی در طراحی هر مدل از شیلنگ ویبراتور فنر آن است. فنر یک قطعه بزرگ فولادی است که بین کوپلینگ و پوکر نصب شده و عملکرد آن انتقال قدرت گردش خون ژنراتور است. شیلنگ های ویبراتور باید انعطاف پذیر باشند تا بتوانند به انواع مختلف بتن نفوذ کنند. این انعطاف پذیری توسط فنر شیلنگ فراهم می شود. در عین حال ، آنها باید از مقاومت و دوام کافی برخوردار باشند.

فنر به عنوان یکی از قطعات اصلی باید توانایی کافی برای تأمین این مقاومت را داشته باشد. فنر مورد استفاده در طراحی شیلنگ های ویبراتوری ایران کوب از فولاد سخت شده با قابلیت ضد خوردگی کامل ساخته شده است که در انعطاف پذیری بالا می تواند سخت ترین شرایط کار را تحمل کند.


3- پوسته شیلنگ ویبراتور ایران کوب نیز یک طراحی ساختاری کاملاً مناسب و حرفه ای را تجربه می کند. در پوسته شیلنگ ویبراتور ایران کوب از بالاترین استانداردها در طراحی شیلنگ های ویبراتور استفاده شده است تا درنهایت محافظی انعطاف پذیر ، بسیار محکم و بادوام ایجاد شود. پوسته ای مناسب و استاندارد می تواند در برابر سایش و اثرات خوردگی بتن مقاومت کند و همزمان از نفوذ آب به اجزای داخلی جلوگیری کند. چنین رویکردی را می توان در طراحی محفظه شیلنگ ویبراتور ایران کوب مشاهده کرد.

4- مطمئناً مهمترین و اصلی ترین قسمت طراحی شده در هر شیلنگ ویبراتور ، قسمت ارتعاشی آن است که به عنوان پوکر معرفی می شود. پوکر ارتباط مستقیمی با حجم بتن دارد و باید تحت تأثیر نیروی چرخش فنر در مسیر تبدیل قدرت مکانیکی ، ارتعاشاتی ایجاد کند. ارتعاش در فرکانس بالا با دامنه کوتاه و مستقیماً در عمق بتن آزاد می شود.

این ارتعاش است که اطمینان حاصل می کند حجم بتن یکنواخت است و در امتداد آن حباب ها از عمق بتن خارج می شوند. نکته در قدرت بالای لرزش است. بتن به هیچ وجه تمایل به پذیرش ارتعاشات عمیق پوکر ندارد. چگالی زیاد و وزن زیاد سیال بتن در پیش شرط های تنظیم نهایی از لرزش عمیق و فراگیر جلوگیری می کند. این جایی است که ما باید از پوکر توانایی استفاده کنیم. پوکر طراحی شده در شیلنگ ویبراتور ایران کوب از طراحی ساختاری مناسبی برخوردار است.

5- این پوکر با بازده بالا ، قدرت چرخش فنر را به یک حرکت ارتعاشی فراگیر و قدرتمند تبدیل می کند. در همان زمان ، مواد پوکر در شیلنگ ویبراتور ایران کوب از آهن سخت شده ساخته شده است تا مقاومت کافی در برابر اثرات تخریبی ، فرسایشی و سایشی بتن را داشته باشد. تمام هنرهای برند ایرانی صرف ساخت یک شلینگ ویبراتور تمام عیار شده است. هواداران به خوبی از این ویژگی های برتر در طراحی شیلنگ ویبراتور ایران کوب آگاه هستند.

البته به شرطی که مدل اصلی را آماده کرده باشید. مدل اصلی را می توان با یک اسم هک شده طلایی در پوکر شناسایی کرد. ویژگی های برتر در طراحی محصول ایران کوب از یک طرف ، شرایط ساده در نگهداری آنها از طرف دیگر داستان نیز قابل توجه است. تعمیر شیلنگ ویبراتور ایران کوب آسان است. قطعات معیوب در مسیر تعمیر شیلنگ ویبراتور همگی دارای شبکه توزیع مناسب توسط برند مذکور هستند. در عین حال ، یک مسیر مونتاژ و آرایش مناسب در اجزای شلینگ وجود دارد. تا جایی که امکان دارد به راحتی هر قسمت آسیب دیده را در مسیر تعمیر شیلنگ ویبراتور ایران کوب به یک دوره حرفه ای تعویض کنید.

بهترین شیلنگ ویبراتور ایرانی

برای اطمینان از عرضه کالای اصلی یا تأمین قطعات یدکی مناسب و هماهنگ با محصولات مورد نظر، بهتر است هرگونه پیگیری در امر خرید را از نمایندگی ایران کوب بخواهید. قطعاً در نمایندگی ایران کوب با کالای اصلی روبرو خواهید شد که دارای مشخصات حرفه های مورد نظر ما است.

در این میان ، در کنار تمام ویژگی های فنی تا شرایط نگهداری ساده و همچنین تعمیرات مناسب محصول ایرانی ، باید نگاهی به قیمت شیلنگ ویبراتور ایران کوب نیز داشته باشیم. با تمام ویژگی های جالب و قدرت عملکرد بالا محصول ایرانی که کاملاً قابل رقابت با محصولات خارجی است ، قیمت شیلنگ ویبراتور ایران کوب موقعیت بسیار رقابتی در بازار را تجربه می کند. قیمت شلینگ ویبره ایران کوب در مقایسه با امکاناتی که ارائه می دهد ، فضایی کاملاً اقتصادی و مناسب را فراهم کرده است.

بهترین شیلنگ ویبراتور ایرانی


بازرسی، تعمیر و نگهداری و نحوه تمیز کردن شیلنگ ویبراتور ایران کوب

با وجود کیفیت قابل قبول شلینگ ویبراتور ایران کوب، به ندرت پیش می آید که خریدار از کیفیت محصول ابراز نارضایتی کند. از طرف دیگر شرکت ایران کوب به مدت دو ماه شیلنگ های اصلی خود را تضمین کرده است که بر اساس آن در صورت بروز مشکلی به دلیل خطای انسانی در خط تولید ، به صورت رایگان تعمیر می شود.

شیلنگ های ویبراتور در گروه مواد مصرفی است. به طور کلی، این ابزارها از عمر  مفیدی برخوردار هستند و پس از مدت زمان انجام عملیات لرزش که معمولاً با ساعت کاری تعریف می شود، دیگر نمی توانیم از ابزاری که می خواهیم عملکرد سطح بالا داشته باشیم. اما این شرایط مصرف به معنای این نیست که ما هنوز مراقب محافظت از شلینگ ویبراتور خود نیستیم.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر