خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

بهترین مدل بتونیر (میکسر بتن) کدام است؟

میکسر بتن ریزی

فهرست مطالب

استفاده از بتونیر یا میکسر بتن در صنعت ساختمان سازی

یکی از وسایلی که امروزه در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد و به جهت ویژگی ها و مزیت هایی هم که دارد؛ بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ میکسر بتن یا بتونیر می باشد. میکسر بتن یکی از دستگاه هایی می باشد که به شما به عنوان کارگر کمک شایان توجهی می کند تا در بازه زمانی کمتری بتوانید حجم وسیعی از ملات ها را تهیه کرده و از وجود آن ها در صنعت ساخت و ساز ساختمانی به خوبی استفاده کنید. بنابراین در صورتی که میکسر بتن نباشد؛ کار شما به عنوان یک کارگر بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد شد.

به همین منظور است که در جهت تسریع در روند کار و سهولت کارکنان امروزه از بتونیر استفاده می شود تا بدین ترتیب بتوان خیلی زود ملات را در جهت ساخت و ساز ساختمانی تولید کرده و از وجود آن به منظور ساختمان سازی نهایت بهره را برد.

حال این سوال پیش می آید که بهترین مدل بتونیر یا میکسر بتن کدام است؟ برای این منظور لازم است با مدل های مختلف بتونیر یا میکسر بتن آشنا شد تا در صورتی که قصد خرید میکسر بتن دارید؛ بتوانید بهترین مدل میکسرهای بتن را برای خود خریداری کنید.

میکسر بتن ریزی

انواع و اقسام مدل های میکسر بتن

مدل های مختلفی از میکسر بتن در اندازه های متفاوتی وجود دارد که شما می توانید بنا به نیاز خود هر یک از آن ها را خریداری نموده و در پروژه های مختلف به خوبی از وجود آن ها نهایت بهره را ببرید. از جمله این مدل ها و اندازه های میکسرهای بتن می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1-    مدل بتونیر 120 لیتری یا آزمایشگاهی

2-    بتونیر 250 لیتری

3-    350 لیتری

4-    400 لیتری

5-    500 لیتری

6-    750 لیتری

7-    1000 لیتری

همان طور که مشاهده کردید؛ هر یک از این بتونیرها یا میکسرهای بتن در اندازه های مختلفی تقسیم بندی شدند. بنابراین یکی از شیوه های تقسیم بندی میکسرهای بتن بر حسب اندازه و سایز آن هاست که از 120 تا 1000 لیتری متغیر می باشند.

اما از دیگر راه های تقسیم بندی بتونیرها را بر حسب نوع موتوری تقسیم بندی می کنند که روی آن ها به کار گماشته شده است. به این صورت که به میکسر بتن با موتور برقی یعنی بتونیر برقی، بنزینی و دیزل تقسیم بندی می شوند که هر یک از آن ها نیز کیفیت و کارایی خاص خود را دارند و در مصارف مختلفی مورد استفاده کارکنان ساخت و ساز ساختمانی واقع می گردند.

بنابراین بتونیرها یا میکسر بتن را می توان با توجه به شیوه های مختلف و بر حسب پارامترهای متفاوتی تقسیم بندی نمود. پس در صورتی که به دنبال بهترین مدل بتونیر یا میکسر بتن هستید؛ می بایست تمامی فاکتورهای لازم را در نظر داشته باشید. ضمن اینکه از نظر جنس ورق آهن به کار گرفته شده در میکسرهای بتن باید توجه داشته باشید تا در نهایت بهترین انتخاب را پیش رو داشته باشید. 

میکسر بتن 400 لیتری دنده فولادی

انتخاب بهترین مدل بتونیر یا میکسر بتن

با ذکر مطالبی که پیش از این ارائه شد؛ در صورتی که درصدد خرید میکسر بتن هستید؛ می بایست حتما یک سری فاکتور را در نظر داشته باشید تا بهترین مدل بتونیر را برای خود خریداری کنید. ضمن اینکه بایستی حتما این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید که انتخاب بهترین میکسر بتن کاملا به نیاز شما بستگی دارد.

به این صورت که اگر شما بیشتر پروژه های سنگین را بر می دارید؛ مسلما یک میکسر 200 الی 300 – 400 لیتری جوابگوی شما نیست و باید یک میکسر 750 لیتری به بالا را خریداری کنید که بتوانید از وجود این میکسر در پروژه های عظیم و سنگین بهره بگیرید و این مدل از میکسرهای بتن به عنوان بهترین گزینه پیش روی شما به حساب می آید.

حال ممکن است که شما کمتر در پروژه های سنگین کار کنید و بیشتر بخواهید در سایر پروژه های سبک و متوسط مشغول به فعالیت باشید؛ در این صورت مسلما میکسرهای بالای 750 لیتری به عنوان بهترین مدل میکسرهای بتن برای شما محسوب نمی شوند. بنابراین بهترین مدل میکسر بتن وابسته به نیاز شما دارد.

ولی به طور کلی با در نظر گرفتن تمامی این مسائل می توان بتونیر 250 لیتری را به عنوان یکی از بهترین مدل های میکسر بتن به شمار آورد. حال چرا این بتونیر را به عنوان میکسر بتن برتر انتخاب کرده ایم؟ در ادامه به پاسخ این سوال اشاره می شود.

مخلوط کن بتن سایز 250 لیتری

چرا میکسر بتن 250 لیتری؟

میکسر بتن 250 لیتری در بین سایر میکسرهای بتن شرایط بهتری دارد و بازار پرفروشی هم به خود اختصاص داده است. از جمله مسائلی که سبب شده است این بتونیر را به عنوان بهترین میکسر بتن در نظر بگیریم؛ می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1-    جامعیت در استفاده

میکسر بتن 250 لیتری نه جزء میکسرهای کوچک و ضعیف است که مانند میکسر 120 لیتری فقط به منظور کار در آزمایشگاه مورد استفاده قرار گیرد و نه مثل میکسرهای بزرگ است که فقط در پروژه های عظیم مورد استفاده قرار گیرد؛ بلکه این میکسر بتن را می توان هم در پروژه های سبک به کار بست و هم از آن در پروژه های متوسط استفاده نمود و از آنجایی که غالب پروژه ها را پروژه های سبک و متوسط تشکیل می دهند؛ با چشم پوشی از پروژه های بزرگ تر می توان از این میکسر بتن در غالب پروژه ها استفاده کرد.

2-    قابلیت حمل و نقل آسان

میکسر بتن 250 لیتری به راحتی قابل حمل می باشد و نیازی به اعمال فشار برای حمل و نقل کردن آن نیست. به همین جهت می توان آن را به راحتی از مکانی به مکانی جا به جا نمود و از آن به خوبی استفاده به عمل آورد.

3-    قیمت به صرفه

در کنار این مسائل قیمت میکسر 250 لیتری بتن مقرون به صرفه  می باشد که شما می توانید با  توجه به قیمت بتونیر یاد شده، با صرف هزینه مناسب این میکسر را برای خود خریداری کنید.

4-    بهره مندی از مدل دوچرخ

دو چرخ در زیر این بتونیر وجود دارد که به راحتی می توان با استفاده از این دوچرخ، آن ها را جا به جا نمود.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر