خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

تیغه ماله پروانه ای ایرانی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
تیغه ماله ایرانی ضخامت 2 میلیمتر
  • تیغه ماله ایرانی ضخامت 2 میلیمتر
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تیغه ماله پروانه ای به عنوان ابزار اصلی دستگاه ماله پروانه ای محسوب شده که عملیات ماله کشی، تسطیح و صاف نمودن سطح بتن به واسطه آن انجام می پذیرد. تیغه ماله پروانه ای ایرانی به دلیل ساخته شدن از ورق ضدسایش و کربن دار منحصر به فرد بوده و از آن می توان جهت نصب و استفاده بر روی ماله پروانه ای معمولی یا ماله پروانه ای سرنشین دار استفاده نمود. ضخامت تیغه ماله پروانه ای 2 میلیمتر بوده و کیفیت بسیار زیادی بر روی سطح پس از انجام عملیات ماله کشی ایجاد می نمایند.

تیغه ماله پروانه ایرانی ضخامت 2 میلیمتر

مشخصات کلی تیغه ماله پروانه ای ایرانی:

برند تیغه ماله پروانه ای

نیکاکورپ

کشور تولید کننده

ایران

تعداد هر دست تیغه

4 عدد

مشخصات فنی تیغه ماله پروانه ای ایرانی:

اندازه تیغه ماله پروانه ای

350×150 میلیمتر

جنس تیغه

فولاد کربن دار و ضد سایش

نوع دستگاه و کاربری

تیغه ماله پروانه ای- صیقل دهنده و مسطح کننده سطح بتن

ضخامت تیغه ماله

2.5 میلیمتر

وزن تیغه

10 کیلوگرم

مزایای تیغه ماله پروانه ای ایرانی شرکت نیکاکورپ:

1- مقاومت در برابر سایش عالی به دلیل ساخت سینی از فولاد ضد سایش

2- قابلیت کارکرد بین 4000 تا 5000 متر

3- تیغه ماله پروانه ای شرکت نیکاکورپ دارای سطحی کاملا مسطح و تراز بوده تا در حین عملیات اختلاف سطحی روی بتن ایجاد نگردد.

4- کیفیت عالی تیغه ماله پروانه ای ایرانی امکان تنظیم زاویه آن در هنگام نصب بر روی ماله پروانه ای را به طور کامل فراهم می آورد.

5- استاندارد بودن ابعاد و اندازه های تیغه ماله موتوری امکان نصب آن بر روی انواع ماله پروانه ای را فراهم می آورد.

 تیغه ماله پروانه ای ایرانی

6- به دلیل ساخت تیغه ماله از فولاد کربن دار و وجود کربن در تیغه ها، میزان سایش در هنگام انجام عملیات ماله کشی به حداقل رسیده و طول عمر این دسته از تیغه های ماله پروانه ای نسبت به انواع معمولی چند برابر می باشد.

7- عدم محدویت در ساخت و امکان طراحی و ساخت تیغه ماله پروانه ای به صورت سفارشی و با توجه به نیاز مشتری

3 توصه مهم در هنگام کار توسط تیغه ماله پروانه ای بر روی بتن:

1- بیش از اندازه بر روی بتن کار نکنید، در هنگام ماله کشی سعی کنید قسمت هایی ایجاد کنید که همدیگر را پوشش دهند.

2- با سرعت پایین و به صورت شناور بر روی سطح بتن کار کنید

3- در هنگام ماله کشی بر روی نقطه و قسمتی توقف کامل نکنید، همچنین در هنگام کار توسط دستگاه جهت آن را به صورت ناگهانی تغییر جهت ندهید.

انجام عملیات ماله کشی با ماله موتوری:

سطوح نرم و سطوح بتنی که به تازگی ریخته شده اند را با استفاده از دستگاه ماله پروانه ای و تیغه ماله می توان به طور کامل ماله کشی نمود. برای ماله کشی سطوح متوسط و کوچک از ماله موتوری معمولی و برای سطوح بزرگ از ماله پروانه ای سرنشین دار به دلیل سرعت و کارآیی بالای آن استفاده می گردد.

استفاده از ماله پروانه ای و کار با تیغه ماله پروانه ای نسبتا آسان است، اما جهت کار با دستگاه ماله پروانه ای نیز مانند هر دستگاه دیگر اگر آموزش و تمرین کافی به طور کامل انجام گیرد، ظرفیت های دستگاه در حین عملیات به حداکثر میزان خود می رسد و زمان و هزینه به هدر نخواهد رفت.

در این قسمت تعدادی از مهمترین نکات در هنگام استفاده از ماله پروانه ای و کار با تیغه ماله موتوری را برای شما شرح می دهیم تا در حین عملیات با مشکل مواجه نشوید.

نکات اصلی عملیات ماله کشی با تیغه ماله پروانه ای:

در این قسمت قصد داریم یکی از سری نکات کلیدی که هنگام خرید ماله پروانه ای و تیغه ماله باید نسبت به آن ها توجه کامل داشته باشید را برای شما بیان نماییم، تا در هنگام کار با ماله موتوری به مشکلی برنخورید.

انتخاب سایز ماله پروانه ای و تیغه ماله پروانه ای مناسب:

یکی از موارد حائز اهمیت که در انتخاب ماله و تیغه ماله پروانه ای مناسب باید در نظر بگیریم، توجه به سایز دستگاه ماله موتوری است. مهمترین امر در انتخاب اندازه و سایز ماله پروانه ای توجه به حجم پروژه است، این نکته را مدنظر داشته باشید که پرکاربردترین سایز ماله پروانه ای، ماله موتوری 90 سانت می باشد و اکثر پیمانکاران این نوع ماله را در پروژه های خود به کار می برند.

در این قسمت کاربردهای اصلی هرکدام از سایزهای ماله موتوری را برای شما بیان می نماییم تا شما بر اساس حجم پروژه و کاربرد مدنظرتان دستگاه را انتخاب کنید.

سایز ماله پروانه ای

کاربرد دستگاه

ماله موتوری 60 سانت

جهت کار در مناطق کوچک و باریک که جای مانور کافی برای دستگاه وجود ندارد. همچنین ماله کشی گوشه ها و لبه های بتن

ماله موتوری 90 سانت

سایز استاندارد ماله موتوری و پراستفاده ترین نوع ماله موتوری که از آن جهت ساخت کف کارخانه ها، انبارها و فرودگاه ها استفاده می گردد.

ماله موتوری 120 سانت

جهت کار در مناطق وسیع و انبارهای بزرگ که کیفیت بالایی مدنظر است.

ماله پروانه ای سایز 90 با موتوری بنزینی هوندا

زمان بندی مهمترین امر در عملیات ماله کشی:.

پس از انجام عملیات بتن ریزی، مخلوط بتن شروع به خشک شدن می نماید. مهمترین امر آن است که زمان مناسب را برای ماله کشی سطح بتن انتخاب نمایید. بهترین راهنمایی جهت تشخیص زمان مناسب برای ماله کشی سطح بتن، زمانی است که بتن حالت نیمه خشک داشته باشد، به اندازه کافی سفت شده باشد، اپراتور بتواند روی سطح بتن بایستد و 3 تا 6 میلیمتر عمق جای پا او بر روی سطح بتن بماند.

همچنین بتن باید به اندازه ای خشک شده باشد که به چکمه های اپراتور نچسبد و توانایی تحمل وزن دستگاه ماله موتوری را داشته باشد و دستگاه داخل بتن فرو نرود.

نکته: بهترین تست جهت تشخیص زمان مناسب جهت شروع عملیات ماله کشی با تیغه ماله پروانه ای تست جای پا است. به این صورت که اپراتور بر روی سطح بتن بایستد و پای او حدود 3 میلیمتر در سطح بتن فرو برود بتن آماده انجام عملیات با ماله پروانه ای است.

اطمینان بالا همراه با تیغه ماله پروانه ای ایرانی

در ایامی که نمی توان به سطح کیفی محصولات آمده از برخی کشور های شرق آسیایی تکیه نمود، یک محصول نتیجه زحمت و تولید در داخل کشور می‌ تواند نعمتی درخور باشد. مانند تیغه ماله موتوری مرغوب که حقیقتاً به این سادگی ها نمی توانید در سطح بازار انواع چینی و یا دیگر برند ها از کشور های دور و نزدیک آسیایی را با سطح کیفی مطلوبی پیدا کرد؛ اما مگر می شود همراه با تیغه ماله پروانه ای نامرغوب و عاری از اطمینان دست به کار شد.

شاید برای شما که این مقاله را می ‌خوانید، محصول آمده از برند خارجی، حالا هر چیز و هر کجا که باشد، جایگاه اصلح تری به نسبت همان محصول با لقب تولید داخل داشته باشد؛ اما حیف است به این سادگی بتوان از کنار برخی تولیدات شایسته داخل عبور کرد. مانند تیغه ماله پروانه ای ایرانی که همراه با همتی قابل توجه در نزد صنعتگران این خاک و بوم تهیه می‌ شود.

تیغه ماله موتوری ایرانی سایز 90 ضخامت 2 میلیمتر

چرا تیغه ماله پروانه ای ایرانی؟

رقابت در بازار شوخی بردار نیست. خصوصاً اگر رقیبان شما از کشوری نزدیک همراه با تولیدی بسیار بالا آمده باشند. مادامیکه مصرف کننده داخلی همراه با نگاهی کژدار منش محصول شما را برانداز می کند!! این داستان تولید در داخل است.

داستانی که برخی از محصولات داخلی را مجبور بر رسیدن به کیفیتی برتر کرده است. در این بین، تیغه ماله پروانه ای ایرانی شرکت نیکاکورپ با هدف دستیابی به جایگاهی با ارزش در سطح بازار های داخلی همراه با نگاهی عمیق در بازار های جهانی تولید می‌ شود؛ اما بگذارید این تیغه ها را از دیدگاهی دیگر بررسی کنیم. اینکه در خرید تیغه ماله موتوری از برند ایرانی نیکاکورپ دقیقاً چه چیز هایی نصیب شما خواهد شد.

برند نیکاکورپ در طراحی تا ساخت تیغه های خود، نگاه اول را در خلق یک تیغه با قدرت تحمل بالا در مقابل سایش ها و خوردگی ها دارد.

برای این منظور از فولاد های سخت کاری شده که همراه با کربن، آلیاژی سخت را خلق خواهد کرد، استفاده می‌ کند. از این رو در تیغه ماله پروانه ای ایرانی از برند نیکاکورپ می توانید شاهد یک ساختار سرسخت و ضد سایش باشید.

در سوی دیگر ماجرا، خرید تیغه ماله باید یک خرید جامع باشد. منظور آن است که همراه با در دست داشتن یک تیغه، قابلیت نصب و استفاده آسان از آن بر تمامی ماله پروانه ای های استاندارد پیش‌ بینی شده باشد. اتفاقی که در هنگام طراحی و در ادامه مراحل ساخت تیغه ماله پروانه ای ایرانی برند نیکاکورپ وجود دارد.

این تیغه ماله موتوری می تواند به راحتی بر تمام دستگاه ‌های ماله پروانه ای معمولی تا انواع سرنشین‌ دار نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد.

اما اصل ماجرا در هنگام خرید تیغه ماله پروانه ای ایرانی جای دیگری خودش را نشان شما خواهد داد. وقتی که با تیغه ماله هایی از ضخامت 2.5 میلیمتری بهره مند شده اید.

هر کسی که دستی بر کار داشته باشد و به عنوان یک حرفه ای در فضا های ساختمان سازی حضور پیدا کرده باشد، به خوبی متوجه این مزیت خواهد بود. ضخامت 2.5 میلیمتر، یعنی استفاده از تیغههایی که هرگز خم نمی شوند و تاب بر نمی دارند.

این ضخامت در تیغه ماله پروانه ای ایرانی برند نیکاکورپ، اصلی ‌ترین دلیل در استحکام و دوام آن است که می ‌تواند دلیل محکمی برای خرید تیغه ماله همراه با برند های صاحب سبک ایرانی باشد.

آیا تیغه ماله پروانه ای ایرانی ارزش خرید دارد؟

راهی بازار هستید و می خواهید یک قطعه مصرفی، یعنی تیغه ماله موتوری را خریداری کنید. در این بین همراه با فروش تیغه ماله در سطح بازار شاهد انواع برند های نام آشنا و یا شاید کم آشنای خارجی باشید.

در اینجای ماجرا، هر کسی که در کار فروش تیغه ماله پروانه ای است سعی خواهد کرد تا شما را مجاب به خرید تیغه ماله های گاهاً بی نام و نشان خارجی نماید. آیا می ‌توان برای چنین بازاری، خرید تیغه ماله پروانه ای ایرانی را همراه با ارزش خرید بالایی در نظر گرفت؟

قیمت تیغه ماله پروانه ای ایرانی برند نیکاکورپ در مقابل سطح کیفی ای که برای ساخت آن در نظر گرفته شده است، می تواند برگ برنده جذابی باشد. به هر حال در زمان خرید، قیمت تیغه ماله یک نکته تعیین کننده همیشگی است؛ اما بگذارید این فاکتور تاثیرگذار را در کنار دیگر مزایای آمده از خرید و فروش تیغه ماله موتوری ایرانی از برند نیکاکورپ بررسی نماییم.

چرا خرید ماله پروانه ای ایرانی شما را راضی خواهد کرد؟

-     قابلیت کارکرد بالا: اگر حرفه‌ ای باشید، قطعاً اولین فاکتور در هنگام خرید برای شما قابلیت کارکرد تیغه ماله پروانه ای می ‌باشد. این قابلیت تعریف می‌ کند که تیغه مذکور تا چه اندازه می‌ تواند سطوح بتنی را مسطح سازد. از این رو غالبا این معیار را با تعریف مترمربع خواهند کرد.

اگر همچنان حرفه‌ ای باشید، به خوبی می دانید که این مقیاس برای بهترین تیغه ماله پروانه ای ها هم به سختی می ‌تواند فراتر از ۵000 مترمربع باشد. در مشخصه ‌های فنی از تیغه ایرانی برند نیکاکورپ، این مقیاس برابر با ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ مترمربع در نظر گرفته شده است.

-     امکان تنظیم زاویه در هنگام نصب: همه سطوح بتن ریزی شده از شرایط یکسانی برخوردار نیستند. گاهاً اندکی شیب و یا بسیاری دیگر از جنبه ‌های فنی و یا محیطی همراه آنها خواهد شد. در چنین حالتی لازم است تا شرایطی تامین باشد که بتوان زاویه تیغه ماله پروانه ای نصب شده در دستگاه را تنظیم نمود.

این ویژگی همراه با هر تیغهنمی باشد؛ اما شما می توانید همراه با خرید تیغه ماله پروانه ای ایرانی از چنین امکانی بهره مند شوید.

-     توانایی نصب بر تمام ماله پروانه ای ها: دستگاه های ماله پروانه ای را به شکل استاندارد شده در اندازه هایی تعریف شده تولید می کنند. از این رو لازم است تا تمام تیغههای موجود در بازار این استاندارد را تأمین سازند.

تیغه ماله بنزینی ایرانی سایز 90

-     قابلیت طراحی تا ساخت به صورت سفارشی: وقتی تولیدکننده، داخلی باشد، امکاناتی را همراه خود خواهد آورد که می تواند برگ برنده ای برای مصرف کنندگان شود. مانند امکان ساخت سفارشی تیغه ماله موتوری که همراه با تولیدات برند های ایرانی خواهد بود.

خرید کالای ایرانی خریدی مطمئن برای شما است. زیرا در همین کشور به آسانی می توانید به شخص تولیدکننده دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز از خدمات پس از فروش سطح بالایی بهره مند شوید. اتفاقی که در همراهی با خرید تیغه ماله پروانه ای ایرانی شما را همراهی خواهد کرد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5