خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

تیلر کولتیواتور بنزینی هیوندای

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تیلر هیوندای، ماشینی قدرتمند در خاک مزرعه

خاک ورزی مرحله ای آغازین در فعالیت ‌های کشاورزی است. فعالیتی که اگر به درستی اجرایی شود، ضامن رسیدن به کیفیتی برتر در محصولات کشاورزی شما خواهد شد.

پس لازم است تا با جدیت، این مرحله از کشاورزی را پیگیر باشیم. لذا منطقی است که بخواهید با بهترین و مرتبط ترین ابزار ها همراه شوید.

از این رو باید از یک دستگاه کولتیواتور که می تواند عملیات خاک ورزی را به درستی انجام دهد استفاده کنید؛ اما در همین بین نیز لازم است تا از بهترین برند ها در عرصه تولید این ماشین ‌آلات برخوردار باشید.

مانند تیلر هیوندای که همراه با نام پرآوازه هیوندای، تضمین بالایی است که شما را با یک ماشین توانمند، خوش ساخت، کارا و البته مقاوم همراه سازد.

مرحله خاک ورزی، عملیاتی پس از شخم زنی خاک و قبل از آغاز کشت گیاهان زراعی است. در این مرحله قصد بهبود کیفیت خاک را داریم.

یعنی آنکه بتوانیم به ترتیبی کود های شیمیایی تا کمپوست های حیوانی و گیاهی را کاملاً با سطح خاک مزرعه در آمیزیم و از سویی دیگر، سطح خاک زمین زراعی را کاملاً نرم و آماده کشت کنیم.

تیلر هیوندای یکی از بهترین ماشین ‌آلات موتوری کشاورزی است که می‌ تواند در راستای تأمین این هدف شما را یاری کند.

البته لازم است تا این تیلر بنزینی هیوندای را به خوبی بشناسیم. اینکه در همراهی با این ماشین توانمند چه امکاناتی همراه ما خواهد شد و در نهایت چه نیاز هایی در سطح مزرعه را می ‌توان در جمع توانمندی ‌های شخم زن هیوندای مرتفع نمود.

چه اندازه از برند هیوندای می ‌دانید؟

در بررسی مشخصه های فنی تا تحلیل توانمندی ‌ها و البته امکانات متنوع از تیلر هیوندای، اولین چیزی که بسیار قابل توجه می ‌شود، نام برند هیوندای است.

نامی خوش آوازه که برای هر کسی تداعی ‌کننده یک نشان اصیل و با کیفیت است. چرا؟! چون ما با تنوع بزرگی از انواع محصولات این برند آشنا هستیم. محصولاتی که هر کدام سطح کیفی بالایی را کسب کرده ‌اند.

هیوندای یک شرکت خوشه ‌ای و چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در کشور کره واقع است. در حال حاضر هیوندای بزرگترین خودروساز آسیایی پس از تویوتای ژاپنی ها می باشد؛ اما وقتی نام خوشه ‌ای بر آن است، یعنی این برند در عرصه های گوناگونی فعالیت می کند. عمده تمرکز برند هیوندای در تولید ماشین آلات موتوری است.

کولتیواتور نیز یک ماشین موتوری مخصوص است. ماشینی که با یک موتور بنزینی همراه با تیغه هایی مخصوص آنچنان قدرتمند است که می تواند سطح انواع زمین های زراعی را زیر و رو کند.

برند هیوندای از سال ۱۹۶۷ با هدف تولید انواع ماشین آلات موتوری کار خود را در سئول تحت مالکیت کشور کره آغاز کرد و در تمام این نیم قرن فعالیت خود در عرصه های گوناگون، از انواع ماشین آلات وارد شده است و در هر جا که قدمی برداشته، کاملاً هدفمند و هوشمندانه و البته خلاقانه است.

تا جاییکه می توان انواع ماشین آلات این برند را به عنوان ملاک در ارزیابی کیفیت تا طراحی و کارایی برای محصولات دیگر برند ها در نظر گرفت.

تیلر هیوندای در نگاهی اجمالی

برند هیوندای در طراحی تا ساخت تیلر بنزینی هیوندای، اوج هنر خلق یک ماشین توانمند را معرفی کرده است.

برای این منظور هیوندای می ‌دانست که باید یک دستگاه جمع و جور، قدرتمند، با کیفیت و البته با توانایی حمل و نقل آسان را می ساخت. تمام ایده ها در نهایت منجر به خلق خانواده تیلر هیوندای مدل G7 شده است.

البته نگاه هیوندای در ساخت تیلر اندکی سرراست است. این برند برای زمین های بسیار بزرگ زراعی، تیلر را به عنوان یک ابزار کارآمد معرفی نکرده است؛ بلکه تمرکز خود را برای ساخت یک ماشین قدرتمند برای زمین های کوچکتر از ۱۰۰۰ متر گذاشته است.

این ایده در نهایت منجر به خلق تیلر هیوندای در اندازه‌ هایی جمع و جور است که قدرت مانور بالایی دارند و به راحتی می‌ توانند در سطح زمین زراعی جا به جا شوند.

طراحی تیغه ها در تیلر هیوندای

از آنجا که عموم زمین های زراعی با اندازه های کوچک تا متوسط میزبان گیاهان با فضای کاشت فشرده خواهند شد، لذا تیلر کولتیواتور نیز باید توانمندی خاک ورزی در ردیف های کم عرض و به تعداد بالا را داشته باشد.

برای این منظور در تیلر بنزینی هیوندای شاهد حضور یک تیغه روتاری ۲۴ عددی هستیم که در ۶ردیف به همراه دو دیسک کناری قرار گرفته اند.

در طرح ساخت تا مشخصات تیلر خوب، هر چه تعداد تیغه ها به نسبت ردیف ‌ها بیشتر باشد، کارایی بالاتری را تأمین خواهد کرد.

البته مشخصات تیلر خوب در این ماجرا ختم نمی ‌شود و این ماشین باید بتواند سطح تعادل مطلوب میان قدرت موتور تا حجم و تعداد تیغه های روتاری برقرار کند. از سوی دیگر در مشخصات تیلر خوب همواره نگاه هدفمندی در عرض کاری دستگاه در نظر می ‌گیرند.

برای تیلر هیوندای تمام تیغه های روتاری در عرض کاری ۸۳ سانتیمتری قرار گرفته اند و در نهایت می‌ توانند تا عمق ۲۵ سانتیمتر در سطح خاک نفوذ کنند.

این اندازه در عمق برای شخم زدن خاک، کاملاً مناسب بسیاری از نیاز های متداول کشاورزی می باشد.

از طرفی قدرت مانور بالای تیلر هیوندای همراه با عرض کاری قابل توجهی که دارد، به خوبی می تواند در سرعتی قابل توجه سطح زمین زراعی را شخم زده و خاک آن را بر هم بزند.

قدرت مانور بالای تیلر هیوندای را باید در طراحی جالب چرخ های آن جستجو کرد. جاییکه تیلر مورد نظر ما از یک جفت چرخ لاستیکی بادی نمره ۴ بهره مند می باشد که می تواند در ۸ جهت جا به جایی داشته باشد.

این قدرت مانور دو چرخ است که جا به جایی تا حمل و نقل تیلر هیوندای در فضا های کوچک زمین های زراعی را آسان کرده است.

از سوی دیگر این قدرت مانور بالا در کنار طراحی ایده آل شخم زن هیوندای، این ماشین را برای اهداف متعددی مانند نصب تریلی بارکشی، استفاده به عنوان نهر کنی و در نهایت استفاده به عنوان گاوآهن مناسب کرده است.

مشخصه های فنی در کارکرد تیلر هیوندای

تیلر هیوندای در نهایت یک ماشین با موتوری بنزینی است. لذا در تحلیل فنی، قبل از هر امکانی باید در باب ویژگی ‌های فنی موتور بنزینی دستگاه کسب اطلاعات کنیم.

برند هیوندای در ساخت تیلر خود از یک دستگاه موتور بنزینی تک سیلندر با حداکثر قدرت ۷ اسب بخاری استفاده کرده است.

موتور مذکور محصول خود برند هیوندای است. یک موتور هوا خنک با تنفس طبیعی که همراه با یک فیلتر هوای خشک می باشد.

موتور با قدرت ۷ اسب بخاری برای نصب در یک تیلر با کارکرد عالی مناسب است. البته از مشخصات تیلر خوب داشتن موتوری دو زمانه است.

چرا که موتور های دو زمانه بهتر از موتور های چهار زمانه می ‌توانند گشتاور بهتری تولید کرده و زودتر حداکثر سرعت لازم را تامین نمایند.

از کنار موتور بنزینی در تیلر هیوندای که عبور کنیم، ایده انتقال قدرت در طراحی شخم زن هیوندای براساس روش تسمه ‌ای است.

در این ایده فولی گردان موتور بنزینی از طریق نصب یک تسمه مخصوص در اختیار فولی تیغه های روتاری دستگاه قرار خواهد گرفت. مدل های تسمه ای به مراتب از مدل ‌های گیربکسی از طرح ساخت ساده تری استفاده می ‌کنند.

این مدل ها اگر چه نمی ‌توانند راندمان مطلوب انواع گیربکس را تأمین کنند؛ اما در کارکرد ساده، نگهداری ارزان و کم دردسر و در نهایت تعمیرات بهتر برگ برنده ‌ای دارند.

اصولاً کار با مدل های تسمه ای در دراز مدت به مراتب بهتر از انواع گیربکسی می باشد.

البته تیلر هیوندای در تامین قدرت برای جا به جایی دستگاه از یک سیستم گیربکس با طرح سه دنده بهره مند می باشد.

در این طرح دستگاه کولتیواتور ۷ اسب بخار هیوندای از دو دنده جلو برنده در کنار یک دنده عقب استفاده کرده است.

حضور دنده عقب قدرت مانور مطلوبی برای دستگاه فراهم آورده است. این امکان در جا به جایی های دستگاه مانند استفاده به عنوان یک تجهیز حمل بار مناسب می باشد.

مختصری از مدل های پایه در تیلر کولتیواتور هیوندای

-      تیلر کولتیواتور هیوندای مدل Smart-D6:

این مدل از جمله مدل های شاخص در جمع شخم زن هیوندای می باشد. قدرت بالا در کنار طراحی عضلانی در شمایل این تیلر خبر از یک مدل توانمند می دهد.

تیلر هیوندای مدل Smart-D6 در نهایت قادر به تولید ۶ اسب بخار قدرت است که با یک استارت الکتریکی با توان باتری ۳۶آمپری راه اندازی می شود. مشخصه برتر این تیلر در همین راه اندازی برقی آن است که کاملاً گویای قدرتی است که دیگر نمی ‌توان آن را از طریق استارت های دستی راه اندازی نمود.

تیغه ها در طراحی این تیلر قدرتمند در ۸ ردیف قرار می ‌گیرند که در کنار هم در مجموعه ای شامل ۳۲ عدد تیغه خواهند شد. این تیلر از دو چرخ لاستیکی با سایز 4-8 بهره ‌مند است.

وزن کلی تیلر نیز کمی بیشتر از ۱۰۰ کیلو می باشد و تقریبا تمام قسمت های متحرک آن در حفاظت کاملی قرار گرفته است. این تیلر برای شخم زنی زمین های بایر تا آماده سازی زمین های بزرگ شالیزی و جالیزی مناسب است.

-      تیلر کولتیواتور هیوندای مدلSpeedy-D6:

اگر اندکی بخواهیم از کنار قدرت بالا و همچنین ابعاد بزرگ تیلر هیوندای مدل Smart-D6 عبور کنیم، قطعاً تیلر هیوندای مدل Speedy-D6 مورد توجه ما قرار خواهد گرفت. یک تیلر که اندکی جمع و جور تر از مدل قبلی است، مادامیکه همچنان از قدرت 6 اسب بخاری بهره مند می باشد.

نکته قابل تامل در این تیلر، حذف استارت برقی است. ابعاد کوچکتر تیلر این امکان را فراهم می ‌کند که بتوان موتور آن را با استفاده از استارت های دستی راه اندازی نمود. لذا در قیمت تیلر بنزینی به مراتب از رقیب قدرتمند خود پایین تر می باشد.

بهره مندی از فرمان تلسکوپی همراه با تیغه های ۸ ردیفه با ۳۲پره در کنار گیربکس با طراحی دو دنده در جلو و یک دنده برای عقب از مشخصه های بارز این تیلر توانمند محسوب می شود. وزن این تیلر نیز اندکی بالاتر از ۱۰۰ کیلوگرم است و برای کند و کاو در زمین های سخت تا زیر و رو کردن زمین های مرطوب مناسب است.

-      تیلر کولتیواتور بنزینی هیوندای مدل Speedy-G7:

از جمع تیلر های قدرتمند برند هیوندای که فاصله بگیریم، همراه با مدل ها با توانمندی متوسط خواهیم شد که در جمع آنها تیلر کولتیواتور بنزینی هیوندای مدل Speedy-G7 خودنمایی می ‌کند. این مدل در واقع همان مدل Speedy-D6 است که در ابعادی کوچکتر عرضه شده است.

استفاده از اسکلت های دستی در کنار فرمان تلسکوپی همراه با دو چرخ کوچکتر که یک ردیف تیغه ۶ تایی با ۲۴ تیغه را هدایت می ‌کند.

وزن این تیلر در حدود ۷8 کیلوگرم می باشد و برای عملیات ‌های خاک ورزی کاملاً مناسب است. مشخصه قابل تامل در این تیلر بهره ‌مندی از موتور بنزینی با قابلیت تولید ۷ اسب بخار است؛ اما این قدرت را در گردش سریعتر پره‌ ها خلاصه کرده است.

-      تیلر کولتیواتور بنزینی هیوندای مدل Speedy-G7-2:

اگر بخواهیم مدل Speedy-G7 را در قامت یک تیلر با توانمندی سطح متوسط در نظر بگیریم، برادر بزرگتر آن یعنی تیلر کولتیواتور بنزینی هیوندای مدل Speedy-G7-2 را باید غول تیلر ها نامید.

یک تیلر قدرتمند که با یک موتور بنزینی ۷ اسب بخاری همراه با 7 ردیف تیغه که در مجموع ۳۲ پره خواهد شد، سطح هر خاکی را زیر و رو خواهد کرد.

این تیلر از فرمان تلسکوپی در کنار استارت دستی بهره ‌مند می باشد. وزن کلی دستگاه نیز ۱۲۷ کیلوگرم است.

جمع بندی خرید تیلر هیوندای:

در جمع محصولات از تیلر هیوندای کولتیواتور 7 اسب بخار هیوندای بیشتر از دیگر مدل ها مورد توجه خریداران قرار دارد. کولتیواتور 7 اسب بخار هیوندای از قدرت مانور بالا برخوردار است و با چنین قدرتی به خوبی می تواند در سطح زمین های زراعی کارایی بالایی داشته باشد. البته در لیست قیمت شخم زن هیوندای شاهد تنوع بالایی هستیم. قیمت تیلر هیوندای در مدل های مختلف از دامنه قابل توجهی برخوردار می شود.

یکی از دلایل در تنوع موجود در لیست قیمت شخم زن هیوندای متوجه سطح بالا در تنوع محصولات این برند کره ای است. 

برند هیوندای یک کمپانی شناخته شده در ساخت ماشین آلات موتوری است. خودرو های لوکس آن را تقریباً در همه جا می بینیم و در همه حال از کیفیت برتر در ساخت آنها صحبت می کنیم.

بهتر است بدانید که همین کمپانی برتر در تولید خودرو های روز دنیا، اقدام به ساخت ماشین آلات موتوری نیز کرده است.

هیوندای در ساخت موتور های بنزینی و دیزلی دست بالای صنایع جهان را دارد و تقریبا تمام محصولات آنها جدا از اخذ استاندارد های جهانی، به عنوان ملاک ارزیابی استاندارد ها معرفی می‌ شوند.

لذا وقتی یک تیلر کولتیواتور بنزینی هیوندای را در دست دارید، لزومی ندارد تا در کیفیت و کارایی دستگاه تردید داشته باشید. چرا که با تیلر هیونداییک محصول از بهترین ماشین ساز های جهانی اقدام به زیر و رو کردن خاک ها کرده ‌اید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5