خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

خرید اره بنزینی یا اره برقی؟

فهرست مطالب

خرید اره در مزارع کشاورزی و باغبانی

اره یکی از لوازم و ابزارآلاتی به شمار می آید که شما به عنوان یک کشاورز و باغبان می توانید به وسیله آن در زمین های زراعی خویش به خوبی استفاده به عمل آورید. به همین منظور شما می توانید مدل های متنوعی از اره های را برای خود خریداری کنید و از وجود آن ها در مزارع و باغات خویش به خوبی استفاده کنید.

مسلما در این بین خرید اره های دستی و خانگی نمی تواند زیاد کارساز باشد. اگر شما یک مزرعه و باغ بزرگی در اختیار دارید و می خواهید کارهایی از جمله: بریدن درختان، تهیه هیزم از وجود درختان باغ و مزارع خویش، هرس نمودن درختان و... را صورت دهید؛ نیاز به یک اره حرفه ای تری دارید تا با استفاده از آن بتوانید با اعمال نیرو و فشاری کمتر رو به ارائه هر یک از این کارها در زمین های وسیع خود نمایید. برای این منظور شما می توانید از اره زنجیری استفاده به عمل آورید

اره زنجیری به صورت اره برقی و اره بنزینی می باشد که هر یک از آن ها با استفاده از نیروی برق یا بنزین کار می کنند. به همین علت است که به آن ها اره بنزینی یا اره برقی گفته می شود. در ادامه ضمن معرفی هر یک از این اره ها، راهکارهایی در اختیار شما قرار داده می شود تا در صورت خرید بتوانید یکی از مدل های آن ها را برای خود خریداری کنید.

بنابراین در صورتی که در خصوص خرید اره برقی یا اره بنزینی در تردید هستید؛ ادامه این مطلب می تواند شما را یاری رساند.

آشنایی با اره زنجیری

اره زنجیری که از آن با عنوان اره موتوری نیز یاد می شود؛ وسیله ای کارآمد و مفید برای باغبانان و کشاورزان می باشد که کاربردهای بسیار زیادی دارد. اره زنجیری به واقع زنجیره ای از اره ها را شامل می شود که اره بنزینی و اره برقی گونه ای از اره های موتوری یا زنجیری به حساب می آیند.

این گونه از اره ها توانایی بسیار بالایی در قطع کردن و بریدن انواع الوارها، تنه درختان، چوب ها و شاخه های قطور و کلفت انواع درختان دارند تا در صورت استفاده در حوزه کشاورزی و جنگل داری بتوان به خوبی از آن ها استفاده به عمل آورد.

هر یک از اره های زنجیری مختلف یک نیروی محرکی به منظور گردش تیغه زنجیری نیاز دارند که در اره بنزینی و برقی به ترتیب نیروی موتور دو زمانه بنزینی و موتور برقی است که این نیرو را تأمین می سازد تا تیغه زنجیری به دور صفحه فلزی ساطوری پیچیده شود تا بتوان به طور کلی با استفاده از این وسیله کارهای مربوط به باغبانی و کشاورزی را حل و فصل نمود.

معرفی اره بنزینی

اره بنزینی گونه ای از اره موتوری یا زنجیری به حساب می آید که قدرت و توان آن بر حسب حجم موتور و سی سی مشخص و تبیین می گردد. به این صورت که هر چقدر عدد آن بیشتر باشد؛ نشانگر قدرت بیشتر این اره می باشد.

اره بنزینی که با استفاده از نیروی موتور دو زمانه بنزینی کار می کند، می تواند گزینه خوب و مناسبی برای بریدن درختان در باغ و مزرعه های شما محسوب گردد. میزان رضایت مشتریان از این محصول خود نمایانگر محبوب بودن و رایج بودن این اره موتوری می باشد که برای افراد حرفه ای تر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

هر چند که برای افراد مبتدی نیز استفاده از آن شایع می باشد. اره بنزینی یکی از سریع ترین و قوی ترین اره های موجود می باشد که از وزن بیشتری نسبت به سایر اره ها برخوردار است و در عین حال هنگام استفاده از آن ها سر و صدای زیاد شما را آزار نمی دهد و برخلاف سایر اره ها آلودگی صوتی هم ایجاد نمی کند.

آشنایی با اره برقی

علاوه بر اره بنزینی، اره برقی نیز جزء اره های زنجیری به شمار می آیند که همان طور که از نام آن ها برمی آید؛ دارای یک سیم می باشند که به پریز برق متصل می شوند و از آنجایی که نیروی خود را برای روشن شدن و به کار گرفتن این وسیله از الکتریسیته و جریان برق می گیرند؛ دیگر نیازی به سوخت دیگری ندارند و به کمک یک سیم برق و جریان برق از آن ها استفاده به عمل آورده می شود.

تفاوت اره بنزینی با اره برقی

حال سوال اینجا مطرح است که خرید اره بنزینی برای باغات و مزارع شما مناسب است یا خرید اره برقی؟ کدام یک از آن ها مزیت بیشتری را می تواند برای شما داشته باشد؟ عمده ترین تفاوت هر یک از این اره ها در نوع تغذیه آن هاست که اره موتوری با سوخت بنزینی خود و اره برقی با جریان الکتریکی و نیروی برق تغذیه می شود.

از دیگر تفاوت ها می توان به این مسئله توجه نمود که اره بنزینی در قیاس با نوع برقی آن ها دارای دو مخزن می باشد که منبع اصلی آن را باک بنزین تشکیل داده است و مخزن کوچکتر آن نیز به منظور ریختن روغن و پمپاژ روی تیغه اره است. حال آن که در اره برقی تنها یک مخزن کوچک برای روغن وجود دارد.

بنابراین به طور کلی اره برقی نمی تواند نیاز شما را در زمین های زراعی و باغات بزرگ و وسیع برآورده نماید.

برای این منظور بهتر است که شما از اره بنزینی استفاده به عمل آورید که با قدرت بیشتر خود می تواند حتی در زمین های زراعی بزرگتر هم مورد استفاده قرار گیرد. پس در صورتی که درصدد خرید اره بنزینی یا برقی هستید؛ علاوه بر در نظر گرفتن قیمت اره برقی و بنزینی بایستی به نوع کاربرد و کارایی آن ها توجه داشته باشید که کاربرد اره موتوری یا بنزینی به مراتب خیلی بیشتر و دقیق تر است تا شما با سرعت و قدرت بیشتر اره بنزینی نسبت به اره برقی بتوانید یک اره حرفه ای تر را خریداری کنید تا از وجود آن در زمین های زراعی خویش و باغات و مزارع کشاورزی به بهترین نحو احسن استفاده به عمل آورید.

پس در صورتی که قیمت اره موتوری هم بیشتر باشد؛ نباید کیفیت و کارایی آن را فدای قیمت آن کرد و از مزیت های چشمگیر آن و کارایی بی نظیر آن به خوبی سیراب گشت.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر