خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

خرید پمپ پیستونی هیدرولیک در اصفهان

خرید پمپ پیستونی هیدرولیک در اصفهان

فهرست مطالب

پمپ پیستونی هیدرولیک چیست؟

کارکرد این پمپ به این شکل می باشد که پیستون ها با حرکات رفت و برگشتی، روغن را به داخل خود میکشد و بعد از آن روغن را تخلیه خواهد کرد. در پیستون هایی که چیدمان محوری دارند، پیستون ها به طور موازی با بخش اصلی سیلندر قرار دارند و پمپ های پیستونی شعاعی، پیستون ها به طور شعاعی با محور اصلی سیلندر قرار میگیرند. پمپ های پیستونی محوری توانایی تحمل کردن فشار زیاد و عمر زیادی را دارند. این پمپ ها فشار 700 بار را هم میتوانند تحمل نمایند به این جهت که لق شدن پیستون ها در بخش متصل شدن سیلندر کم میباشد این لق شدن حتی در مقادیر کم هم باعث آسیب رسیدن به پمپ می شود و آلودگی روغن ها را انتقال می دهند پس در نتیجه این نوع پمپ برای محیط و ماشین ها تمیز، کاربرد بهتری دارد.

این مدل پمپ ها قدرت زیادی دارند و طبیعتا هزینه بالایی هم دارند و در صورتی که آبندی پیستون ها دقیق باشد می توانند بازده بالایی داشته باشند. یکی از ایرادات این پمپ ها این می باشد که با توجه به طراحی پیچیده ای که دارند تعمیر نمودن آنها سخت است. اما از مزیت هایی آن میتوان به این اشاره نمود که  چون جریان بدون ضربان دارند و بار جانبی ای به پیستون ها اعمال نمی شود در نتیجه این پمپ ها عمر بیشتری دارند.

انواع پمپ هیدرولیک پیستونی در اصفهان

ساختار پمپ های هیدرولیکی پیستونی به شکل دورانی می باشد، به این ترتیب که تعداد بسیاری سیلندر و پیستون هستند و پیستون ها درون سیلندر، حرکت رفت و برگشتی انجام می دهند؛ به این ترتیب روغن به درون سیلندر هدایت می گردد و در آخر به داخل سیستم هیدرولیک پمپ میشود. در یک طبقه بندی کلی می توان پمپ های پیستونی را در دو مدل محوری و پیستونی شعاعی تقسیم بندی نمود که هر دو نوع می توانند جابه جایی ثابت یا جابه جایی متغیر باشند. پمپ های پیستونی بیشترین نسبت توان به وزن را داشته و در صورت آببندی کاملا دقیق پیستون ها در دسته پر بازده ترین پمپ های هیدرولیک قرار خواهند گرفت. در یک دسته بندی بهتر، می شود پمپ پیستونی هیدرولیک را در سه بخش زیر طبقه بندی نمود:

  • پمپ پیستونی هیدرولیک سرکج
  • پمپ پیستونی هیدرولیک محوری با صفحه زاویه گیر
  • پمپ پیستونی هیدرولیک شعاعی

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر