خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

راهنمای خرید بهترین مدل چکش تخریب

فهرست مطالب

راهنمای خرید بهترین چکش تخریب

در خرید تمام وسایل برقی، الکترونیکی، مکانیکی و الکترومکانیکی، توجه به برخی از نکات اهمیت بسیار زیادی دارد به طرزی غافل شدن از آن‌ها، می‌تواند زمینه‌ساز ضرر و زیان مالی شدیدی برای شما باشد.

یکی از این وسایل که معمولاً دانش زیادی در مورد خرید آن وجود ندارد، چکش تخریب است. در جهان خارج و در دنیای بیرون، برای آنکه متوجه شوید توجه به چه نکاتی کمک می‌کند تا بهترین چکش تخریب را متناسب با نیازهای خود خریداری کنید، شاید سال‌ها تجربه در این بازار و تجربه کار با این وسیله نیاز باشد.

هدف ما از نگارش این متن دقیقاً انتقال همین تجارب و شناختی است که شاید در کتاب‌ها و بروشورها به سادگی پیدا نشوند.

بر همین مبنا در این یادداشت نگاهی به مشخصات مهم چکش تخریب داشته و به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید تمایز بین چکش تخریب مرغوب و محصولی که فاقد استانداردهای لازم است را متوجه شوید. بی‌شک پس از مطالعه این موارد و به کار بستن این نکات در هنگام خرید چکش تخریب ، یک خرید آگاهانه و کاربردی خواهید داشت. در این یادداشت با عناوین زیر در کنار شما هستیم:

  •         دورنمایی از اهمیت دقت در خرید چکش تخریب
  •         ابتدا نوع نیاز خود را تعیین کنید
  •         میزان صدای چکش تخریب را مد نظر داشته باشید
  •         کنترل لرزش در انتخاب بهترین چکش تخریب مؤثر است
  •         بهره‌مندی از سرعت متغیر و آغاز به کار نرم
  •         طول سیم در چکش برقی؛ طول شلنگ هوا در چکش تخریب پنوماتیک

دورنمایی از اهمیت دقت در خرید چکش تخریب

هنگامی که پای خراب کردن و تخریب سطوح سخت و محکمی مانند بتن‌ها و دیوارها در میان باشد، ممکن است فکر کنید که تنها قدرت است که اهمیت دارد. اما تجربه ثابت کرده است که قدرت چکش تخریب ، تنها یکی از چند فاکتور اساسی در داشتن یک خرید خوب است.

همواره قدرت بیشتر تنها در صورتی کارآمد است که با کنترل بیشتری همراه باشد و دقیقاً هدف از طرح این نکات اساسی در خرید بهترین چکش تخریب ، حصول این نتیجه است؛ اوج قدرت در کنار نهایت کنترل و کارآمدی.

با ما همراه باشید تا نکات مهمی که دستیابی به این مهم را ممکن می‌سازند بررسی و تشریح کنیم. در نظر داشته باشید که هر یک از موارد طرح شده در ادامه متن، به‌تنهایی ارزشمند نبوده و شما در صورتی امکان خرید بهترین چکش تخریب را خواهید داشت که تمام موارد را در کنار هم به کار ببندید.

ابتدا نوع نیاز خود را تعیین کنید؛ سپس انتخاب و خرید

مهم است که تعیین کنید آیا یک وسیله برای کار مداوم خریداری می‌کنید و یک پیمانکار با حجم کاری بالا هستید، یا یک وسیله برای انجام یک پروژه خاص خریداری کرده و پس از این وسیله را در انبار نگه می‌دارید.

البته این فقط یک مثال برای نشان دادن دو روی سکه است؛ در خرید چکش تخریب ممکن است شما وضعیتی بین این دو حالت داشته باشید. در هر صورت مهم است تا بدانید سطح نیاز شما به چه شکل است و اساساً خودتان تا چه حد در استفاده از چکش تخریب حرفه‌ای هستید. این اطلاعاتی که ضمن دانستن، باید برای فروشندگان نیز تشریح کنید.

میزان صدای چکش تخریب را مد نظر داشته باشید

چکش تخریب ‌های پنوماتیک صدای بسیار زیادی تولید می‌کنند و این موضوع ناشی از نحوه کارکرد این وسایل است؛ ورود و خروج ناگهانی حجم زیادی از هوا در کنار حرکات مکانیکی قطعات و برخورد با سطح سخت موجب ایجاد این صدای زیاد خواهند شد.

بد نیست تا در هنگام خرید سعی کنید وسیله‌ای با تولید صدای کمی خریداری کنید. فراموش نکنید که در بیشتر مواقع شما در مجاورت مناطق مسکونی کار می‌کنید و این صدای بلند می‌تواند یک چالش باشد.

این موضوع تا حدی در چکش تخریب پنوماتیک قابل کنترل است اما در صورتی که نیاز به نیروی زیادی در پروژه‌های کاری خود ندارید، بد نیست تا چکش برقی را مد نظر داشته باشید. اگر چکش برقی امکان انجام امور شما را دارد، بخاطر صدای بسیار کمی که دارد، یک انتخاب مناسب است. چکش برقی نسبت به چکش تخریب پنوماتیک صدای بسیار کمتری تولید می‌کند.

کنترل لرزش در انتخاب بهترین چکش تخریب مؤثر است

در عمل کار کردن این وسیله بدون ضربات متعدد و لرزش ممکن نیست اما به هر حال در مدل‌های پیشرفته‌تری که کیفیت ساخت بالاتری دارند، این لرزش‌ها کمتر شده است. چنانچه اپراتور دستگاهی که میزان لرزش آن بیش از حد معمول و استاندارد است، در ساعات طولانی و مداوم با دستگاه کار کند، ممکن است با بیماری‌های ترسناکی مانند سندروم رینود مواجه شود.

پس فراموش نکنید که بی‌دقتی نسبت به این فاکتور حتی ممکن است موجب صدمات جانی در کنار صدمات مالی شود.

به همین علت پیشنهاد می‌کنیم تا خرید چکش تخریبی را در دستور کار قرار دهید که با ساختارهای مکانیکی دمپر، میزان شوک و لرزش حاصل از کارکرد وسیله را کاهش دهد. بسیاری از برندهای پیشرو، با به کار بستن ساختارهای مکانیکی مختلف این مشکل را کنترل می‌کنند.

بهره‌مندی از سرعت متغیر و آغاز به کار نرم

بسیاری از بهترین چکش تخریب ‌ها با ابزارهای کارآمدی برای راه‌اندازی نرم و کنترل بیشتر بر وسیله تجهیز شده‌اند. بهتر است محصولی را انتخاب کنید که در این بخش امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

اهمیت این موضوع را در هنگام انجام پروژه تخریب در نزدیکی نقاط حساسی مانند لوله‌ها، داکت‌ها و سایر نقاط حساس زیرزمینی یا درون دیواری متوجه خواهید شد. در این مواقع نیاز است تا ضمن راه‌اندازی نرم و آسان وسیله، قدرت و سرعت ضربات در کنترل شما باشد.

طول سیم در چکش برقی؛ طول شلنگ هوا در چکش تخریب پنوماتیک

بدیهی است که در خرید چکش برقی، باید به طول سیم وسیله دقت کرد زیرا طول سیم همان چیزی است که دایره عمل شما را محدود خواهد کرد. در تمام شرایط و موقعیت‌ها امکان کار در مجاورت پریز یا ترمینال برق وجود ندارد پس بهتر است محصولی خریداری کنید که طول سیم آن مناسب باشد.

اما در مورد چکش تخریب پنوماتیک، طول سیم موضوعیت ندارد بلکه باید تلاش کنید تا محصولی با شیلنگ هوای بلند خریداری کنید تا در آینده این به یک محدودیت برای شما تبدیل نشود.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر