خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شیلنگ ویبراتور دریلی (بدنه آلمینیومی)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیلنگ ویبراتور دریلی فلزی
  • شیلنگ ویبراتور دریلی فلزی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

شیلنگ ویبراتور دریلی که در مدل های پوسته فلز و پلاستیک تولید می شود، کوچکترین نوع شیلنگ ویبراتور می باشد که کارایی بسیار زیادی در امور ساختمان‌سازی دارد.

به دلیل  حجم و اندازه دستگاه به آن شیلنگ ویبراتور کوچک هم گفته می‌ شود. برندهای محدودی امروزه در بازار ایران وجود دارد که به فروش می‌رسد . این دستگاه یه دلیل قیمت مناسب و کارایی خوبی که دارند، بسیار پرکاربرد و پرفروش می باشد. در این مطلب قصد داریم تا در مورد شیلنگ ویبره پوسته آلومینیمی بحث کنیم پس با ماه همراه باشید.

ویبره دریلی فلزی

بررسی ویبره دریلی پوسته آلومینیمی

ویبره دریلی بدنه آلومینیم یک دستگاه با قابلیت حمل و نقل است. از این ‌رو قاعدتاً از ویبره دریلی با عنوان گونه سیار در جمع انواع ویبراتور ها یاد می شود.شکل و حالتی شبیه به دریل های آشنایی که دیده ‌ایم دارند و اتصال از طریق کابل ‌های برق کار می ‌کنند.

این مدل از ویبراتور ها که عموماً با عنوان ویبره دریل بتن در سطح کارگاه ‌های ساختمانی شناخته شده هستند، با هدف خلق ماشین موتوری که قابلیت حمل‌ و نقل آسان داشته باشد، ابداع شده ‌اند.

هدف نهایی از طراحی تا ساخت و در نهایت بهره‌ برداری از ویبراتور دریلی بتن آن است که بتوان در فضا های بسیار محدود ساختمانی و یا محل ‌ها با قابلیت دسترسی بسیار سخت مورد استفاده قرار گیرند.در این بین می‌ خواهیم از محصولی صحبت کنیم که می ‌تواند نمونه بسیار کارآمدی در جمع انواع ویبره دریلی باشد.

بدنه/دریچه دستگاه برای کار با بتن نرم طراحی شده است. کاربردهای معمول آن عبارتند از:

  • ریزش­‌های کوچک
  • راه‌­های تکه تکه
  • دیوارهای پایه و راه‌­ها

کاربردهای شیلنگ ویبره دریلی فلزی:

تمام ماهیت طراحی یک شیلنگ ویبراتور دریلی برای ایجاد ارتعاش در دامنه کوتاه با فرکانس بالا می باشد. یک حرکت ارتعاشی بسیار ریز اما قدرتمند به شکلی که باعث جابجایی قابل توجه در حجم بتن نخواهد شد. در عین حال می تواند هر گونه حباب را از داخل بتن خارج کند.

از طرفی وقتی از ویبراتور دریلی بدنه آلمینیومی استفاده می کنید، می توانید سبک بودن را در کنار استحکام بالا داشته باشید. به این ترتیب حضور ویبره دریلی بدنه آلمینیومی مانند آن است که یک مدل مستحکم مکانیکی را به شکلی سیار به انداخته اید.

نوع ارتعاش تولید شده توسط هر شیلنگ ویبره دریلی، جنبه های کاربردی آن را مشخص خواهد کرد. به طور کلی هر گاه برای فضای محدودی نیاز به ویبره زنی باشد، خرید ویبراتور دریلی پیشنهاد می شود.

قدرت مشخصه مهم ویبره دریلی بدنه فلزی

در کار با انواع ویبره دریلی فلزی نکات قابل اهمیت در نحوه طراحی دستگاه در کنار تامین قدرت آن می باشد. اینکه دستگاه مذکور بتواند حداکثر قدرت ممکن را در کنار وزنی محدود و تقریباً کم تامین نماید.در طراحی ویبره دریلی وزن در تقابل با قدرت دستگاه قرار دارد. لذا قرار دادن قدرتی معادل با 1250 وات در چنین وزنی مشخصه قابل توجهی خواهد بود. یک دلیل ساده برای تامین این مشخصه استفاده از بدنه آلومینیومی است.

چرا که آلومینیوم، فلزی سبک و در عین حال بسیار مقاوم است. از سوی دیگر بدنه آلومینیومی در طراحی ویبره دریلی تحمل ضربه است. زیرا می تواند استحکام لازم را برای دستگاه مذکور تأمین نماید.

ویبره دریلی بتن پوسته آلمینیومی با شیلنگ ویبراتوری به قطر 1.5 اینچ طراحی شده است. البته ویبره دریلی مذکور این قطر از شیلنگ ویبراتور را همراه با طول های  یک، دو و یا سه متری تامین خواهد کرد.

مشخصات فنی از ویبره دریلی بدنه آلومینیومی

همان ‌طورکه قید کردیم در طرح ساخت ویبره دریلی بدنه آلومینیومی از یک موتور قدرتمند استفاده شده است. که در دریل مذکور توانسته تا با کاهش وزن، این دستگاه را به یک ماشین ایده ‌آل در فضا های ساخت‌ و ساز تبدیل کند.ویبراتور برقی دریلی مذکور از نیروی برق 220 ولت شهری در کارکرد خود استفاده می ‌کند. موتور به ‌کار رفته در این ویبراتور برقی دریلی از انواع موتور AC در شرایط کارکرد همراه با برق 220 ولت AC و 50 هرتز می باشد. برقی که به راحتی در هر فضای کاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

به‌ این‌ ترتیب ویبره دریلی مذکور به ‌راحتی از پس شیلنگ‌ ها تا قطر 1.5 اینچ همراه با طول های دو و حتی سه متر بر خواهد آمد.اگر اهل فن باشید و در فضا های ساختمانی فعالیت مستمر کرده باشید، به خوبی می‌ دانید که انواع ویبره دریلی قادر به تامین قدرت لازم برای کارکرد شیلنگ ها به طول بیش از دو متر نیستند.تنها مدل ‌های محدود از برند های مطرح همراه با طراحی‌ های خاص است که می ‌توانند شیلنگ‌ ها با طول های بیش از دو متر را پاسخگو باشند.

اما در سوی دیگر ماجرا ویبراتور دریلی بتن مذکور قابلیت ارتعاش 13000 ضربه در دقیقه را در مشخصه‌ های خود تامین خواهد کرد.ارتعاش 13000 در دقیقه یک عدد قابل ‌توجه است و می‌ تواند معرف کارایی سطح بالای موتور دستگاه ویبره دریلی مذکور باشد. البته چنین ارتعاشی نباید از دامنه فرکانس بالایی برخوردار شود.چرا که فرکانس بالا همراه با دامنه سنگین خاصیت استحکام بتن را متزلزل خواهد کرد. قاعدتاً انواع ویبره دریلی را به گونه ‌ای طراحی می ‌کنند که در آنها شاهد فرکانس‌ های بسیار بالا در مقابل دامنه کوتاه باشیم.

مزایای شیلنگ ویبراتور دریلی پوسته آلمینیومی:

  1.  قدرت بالا در عین وزن پایین
  2.  دارای ایمنی بالا جهت به صفر رساندن خطرات برق گرفتگی
  3. مورد پسند مشتریان به دلیل طراحی مناسب و قابلیت حمل آسان
  4. پوسته آلمینیومی موتور و قاب محافظ شیلنگ ویبراتور دریلی از ورود هرگونه بتن به داخل موتور ویبراتور جلوگیری به عمل می آورد.
  5. مقاومت بالای بدنه که از خرابی آن در حین کارکرد جلوگیری به عمل می آورد.
  6. نگه داشتن دستگیره شیلنگ ویبره باعث می گردد تا اپراتور در حین عملیات دچار خستگی نگردد.

کاربردهای شیلنگ ویبره دریلی:

از کاربردهای اصلی این دسته از شیلنگ ویبراتورها می توان به بتن ریزی ستون ها، دیوارها، راهروها، جداول، بلوک های بتنی، راه های باریک، دیوارهای پایه و پی سازی در مقیاس کوچک اشاره نمود.

نکته: در هنگام خرید شیلنگ ویبراتور دریلی با طول 3 متر به این نکته توجه شود که قدرت موتور شیلنگ ویبراتور 1200 وات باشد. شیلنگ ویبره با قدرت کمتر از 1200 وات توان ویبره کردن و از بین بردن آب های اضافی، خلل و فرج و حباب های موجود در بتن را دارا نمی باشند.

از طرفی دیگر قابلیت حمل و نقل ساده این دستگاه نیز در هر چه کاربردی کردن آن تاثیرگذار است. حضور در فضاهای بسیار محدود و یا با دسترسی سخت از نکات کار با ویبراتورهای دریلی می باشد. مانند ستون های بتن ریزی شده که عملاً هیچ فضایی برای دسترسی شیلنگ ویبراتورهای مکانیکی ندارند. در عین حال قیمت ویبراتور دریلی نیز یک اهرم تعیین کننده در کاربری از آن می باشد. قیمت ویبراتور دریلی به مراتب از نمونه های مکانیکی کمتر است. به این ترتیب وقتی ابعاد عملیات چندان بزرگ نیست، لزومی ندارد تا از شیلنگ ویبراتورهای گرانقیمت استفاده کنیم.

اصول ویبره زنی با استفاده از شیلنگ ویبراتور دریلی

برای ویبره زنی اصولی قرار است حباب های مانده در عمق بتن را خارج کنیم. این کار با از بین بردن سطح اصطکاک میان ذرات شن و ملات سیمان و آب ایجاد خواهد شد. وقتی عملیات ویبره زنی به طور کامل انجام شده باشد، بتن حالتی مایع به خود می گیرد. زیرا تمام اصطکاک میان ذرات سنگین بتن از بین رفته است.

به این ترتیب با افزایش درصد تراکم، حالتی کاملاً یکنواخت و همگن ایجاد می ‌شود. در این حالت قطعاً هیچ هوایی در داخل بتن باقی نمانده است. این شرایط نقطه ایده آلی است که در انتهای هر نوع ویبره زنی انتظار آن را می ‌کشیم. اما وقتی با یک شیلنگ ویبراتور ظریف و کم توان مانند ویبراتور دریلی سر و کار داریم، چطور بتوانیم شرایط ایده ‌آل را فراهم کنیم؟

  •  ویبره زنی باید به شکل منظم، با رعایت فواصل ثابت که همپوشانی کاملی دارند انجام پذیرد. میزان قدرت ارتعاش هر شیلنگ ویبراتور معرف دامنه ویبره زنی آن در حجم بتن می باشد. هر چه قدرت ارتعاش کمتر باشد، طبیعتاً فضای کمتری از حجم بتن اطراف آن تحت ویبره زنی قرار خواهد گرفت. در نتیجه باید نقاط متوالی را ویبره زنی کنیم. فاصله این نقاط باید به شکلی باشد که محدوده ویبره زنی آنها هم ‌پوشانی داشته باشد. لذا وقتی با یک شیلنگ ویبراتور دریلی مشغول ویبره زنی هستید؛ لاجرم باید در نقاط بیشتری عملیات ایجاد ارتعاش را انجام بدهید.
  •  شیلنگ ویبراتور دریلی را به شکل عمودی در داخل بتن فرو کنید و با توجه به عمق بتن، پوکر را به انتهای حجم آن برسانید. از آنجا که هیچ دسترسی به انتهای عمق بتن ندارید، لذا باید برآورد کاملی از ارتفاع محفظه بتن داشته باشید تا رسیدن پوکر به انتهای قالب را پیش بینی کنید. به این ترتیب بدون آنکه سر پوکر خم شده باشد، حجم بتن را از انتهای آن ویبره زنی خواهید کرد. بهتر است ویبراتور را به آرامی و کاملا عمود از داخل بتن بیرون بکشید.
  •  مدت زمان ویبره زنی بستگی به مشاهده تغییرات در سطح بتن دارد. اگر شاهد حباب های بزرگ در سطح بتن هستید و یا غشای درخشانی در سطح بتن ظاهر شده است و یا اینکه تمام سنگ دانه های درشت به کلی در عمق بتن پنهان شده باشند، زمان انتهای عملیات ویبره زنی است. در این حالت هر چه سریعتر شیلنگ ویبراتور دریلی را به شکلی عمود از داخل بتن بیرون بکشید.

چگونگی کارکرد شیلنگ ویبراتور دریلی

در طراحی تا ساخت انواع شیلنگ ویبراتور دریلی هدف نهایی ایجاد ارتعاش خواهد بود. این موضوع توسط تجهیزی با نام پوکر در بدنه ی انواع شیلنگ ویبراتور دریلی تامین خواهد شد. در واقع آن نیرویی که با کمک انواع تغذیه های مکانیکی و برقی و بادی تامین خواهد شد، شکلی دورانی داشته و این نیروی دورانی با استفاده از پوکر به یک حرکت قدرتمند ارتعاش تبدیل خواهد شد. پوکر در سر شیلنگ ویبراتور دریلی قرار گرفته است و همراه با ارتعاش باعث از بین رفتن حباب های موجود در بتن خواهد شد.

پوکر توانایی تولید نیروی ارتعاشی بسیار زیادی را خواهد داشت. نیرویی که در صورت استفاده ی صحیح کارآمد خواهد بود. حضور کوتاه شیلنگ ویبراتور دریلی در بتن کارآمد نخواهد بود و ساختار بتن را ضعیف خواهد کرد، در حالی که نگه داشتن بیش از حد شیلنگ ویبراتور دریلی در بتن باعث خرد شدن دانه ها و کاهش مقاومت بتن خواهد بود. در مراحل خرید تا فروش ویبراتور دریلی موضوع قدرت پوکر، میزان ارتعاش و حتی توان تولید فرکانس های متنوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا این موضوع همراه با نگاهی حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد.

شیلنگ ویبراتور دریلی ایده آل دارای ویژگی های زیر است:

انعطاف پذیری بالا:

شیلنگ ویبراتور دریلی را در دل بتن که بسیار غلیظ و سنگین خواهد بود، رها می ‌کنند تا با رساندن آن در فضا های عمیق باعث جاری شدن یکنواخت بتن بشود. این فرآیند نیازمند به یک تجهیز بسیار منعطف همراه با مقاومت بالا در مقابل خمش و پیچ خوردن خواهد بود. گاها برای رسیدن به فضا هایی در اعماق بتن ریزی نیازمند به طول بسیار شیلنگ خواهیم بود. این فاصله قطعا همراه با خمش های بسیاری است که باید شیلنگ ویبره دریلی تحمل آن را داشته باشد.

تحمل سایش در کنار فشار بالا: 

شیلنگ ویبراتور بتن دریلی ایده ‌آل هرگز نباید در دل بتن در حین عملیات دچار سایش و یا پارگی بشود. بتن از وزن بسیار بالایی برخوردار است و حضور شیلنگ ویبره دریلی در اعماق آن همراه با فشار بسیار زیادی خواهد بود. این فشار در تحمل هر تجهیزی قرار ندارد. شیلنگ ویبراتور دریلی را به گونه ای می سازند که بتواند به خوبی از پس این سنگینی برآمده و حتی بتواند ایجاد ارتعاش کافی در عمق بتن برقرار نماید.

داشتن تناسب میان دامنه ی ارتعاش و میزان فرکانس:

منظور از فرکانس در کارکرد شیلنگ ویبراتور بتن دریلی، تعداد ضربات متوالی در اعماق بتن خواهد بود. هر ارتعاشی همراه با تعداد ضربات در کنار دامنه ی ضربات خواهد بود. برای داشتن یک بتن خوب میان این دو اصل ارتعاشی یک تناسب تعریف شده وجود دارد. عدم رعایت تناسب در میزان فرکانس و دامنه در استحکام بتن تاثیر منفی خواهد گذاشت. این تناسب در زمان آغاز کار توسط اپراتور مربوطه تنظیم خواهد شد. لکن شیلنگ ویبراتور دریلی باید توانایی تامین تمامی این تنظیمات را داشته باشد.

تعمیر و نگهداری آسان و سادگی در روغن کاری قسمت های داخلی شیلنگ: 

یک ویبراتور بتن دریلی در طول فعالیت های روزانه ی خود بار ها و بار ها در اعماق بتن خواهد رفت. بتنی که به سرعت سخت شده و این سختی می تواند هر تجهیزی را به سرعت نابود کند. از این رو است که شیلنگ ویبراتور دریلی همواره باید مورد بازبینی، نظافت و نگهداری دقیق در انتهای هر فرایند کاری باشد. ویبراتور بتن دریلی خوب باید بتواند به آسانی و به سرعت مورد تعمیر و نظافت و روغن کاری قرار گیرد. شیلنگی که نظافت سخت و وقتگیر و یا روغن کاری و نگهداری پیچیده ای را طلب کند، قطعا نمی تواند پاسخگوی خوبی در زمان محدود و سرعت بالای بسیاری از پروژه های بزرگ ساختمانی باشد.

قیمت شیلنگ ویبره دریلی:

ردیف

شرح

قیمت (تومان)

1

قیمت شیلنگ ویبراتور دریلی بدنه آلمینیومی (شیلنگ 2 متری)

1.900.000 تومان

2

قیمت شیلنگ ویبراتور دریلی بدنه آلمینیومی (شیلنگ 3 متری)

2.000.000 تومان

تعمیر و نگهداری شیلنگ ویبره دریلی:

1- قبل از هر بار استفاده وضیعت کلی شیلنگ ویبره دریلی را بررسی کنید. شیلنگ ویبره دریلی باید از لحاظ اتصالات و شل نبودن آن ها، قطعات متحرک، قطعات شکسته یا آسیب دیده، سیم کشی برق و سایر مواردی که ممکن است بر عملکرد ایمنی شیلنگ ویبره تاثیر بگذارد چک شود. همچنین اگر در هنگام استفاده شیلنگ ویبره دریلی صدای غیرطبیعی و غیرمعمول شنیدید دستگاه را متوقف و مشکل آن را اصلاح کنید، همچنین به هیچ وجه از تجهیزات آسیب دیده یا شکسته استفاده نکنید.

2- پس از هربار استفاده، تمامی قطعات شیلنگ ویبره دریلی را با پارچه مرطوب تمیز کنید تا تمامی بقایای بتن از سطوح آن پاک گردد.

3- پس از 100 ساعت کار کردن با دستگاه، سر ویبره دریلی بتن، پوسته آلمینیومی، کابل و شفت شیلنگ ویبره دریلی ممکن است نیاز به تمیزکاری، روانکاری و سرویس داشته باشد. همچنین موتور دستگاه نیاز به تعمیرکاری و سرویس دارد که باید توسط یک متخصص فنی که کاملا با طرز کار شیلنگ ویبراتور دریلی آشنایی کامل دارد، انجام پذیرد.  

نکات ایمنی هنگام کار با شیلنگ ویبره دریلی:

محیط کاری:

1- محل کار باید عاری از هرگونه مانع باشد، همچنین کار کردن با شیلنگ ویبره دریلی در مناطق تاریک بسیار خطرآفرین و حادثه آور است.

2- از کار کردن در محیط هایی که امکان انفجار، اشتعال یا وجود گرد و غبار شدید در محل وجود دارد، اجتناب نمایید. دستگاه شیلنگ ویبره در هنگام روشن شدن جرقه ایجاد نموده و خطر انفجار در چنین محیط هایی را به وجود می آورد.

3- در هنگام کار با دستگاه شیلنگ ویبره بتن، محیط کاری از هرگونه بازدیدکننده و افراد خالی گردد. تا امکان به وجود آمدن حوادث احتمالی به طور کامل از بین برود.

قوانین ایمنی در هنگام کار با دستگاه شیلنگ ویبره دریلی:

1- همیشه برچسب های بر روی دستگاه را به طور کامل نگه داشته و به آن ها توجه کنید تا در هنگام کار دچار حادثه نگردید.

2- هنگام استفاده از ویبره دریلی بتن همیشه از عینک ایمنی چشم و دستکش های سنگین استفاده کنید.استفاده از تجهیزات ایمنی شخصی خطر آسیب رسیدن به اپراتور را از بین می برد.

3- همیشه محیط کاری را ایمن نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی و جای مانور مناسب برای کار با شیلنگ ویبره دریلی وجود دارد. همیشه محیط کار را از موانع، گریس، بنزین، زباله و سایر مواردی که ممکن است در حین عملیات مشکل ایجاد نماید، تمیز نگه دارید. از کار کردن با دستگاه در نزدیک مواد شیمیایی، قابل اشتعال، گرد و غبار و بخارات جدا خودداری کنید.

نکته: به هیچ وجه در مکان های مرطوب که حاوی رطوبت زیادی هستند با شیلنگ ویبره دریلی بتن کار نکنید. این عمل خطر برق گرفتگی و امکان به وجود آمدن حوادث احتمالی را در پی خواهد داشت.

4- اطمینان حاصل کنید که تمامی موارد ایمنی که در دفترچه ایمنی شیلنگ ویبراتور دریلی ذکر شده را به طور کامل خوانده و درک نموده اید.

5- هنگام استفاده از ویبره دریلی بتن حتما با دو دست دستگاه را مهار و با آن کار کنید.

6- همیشه سیم برق ویبره دریلی را از قسمت های متحرک دستگاه دور نگه دارید.

7- قبل از روشن کردن و شروع کار با دستگاه اطمینان حاصل کنید که در شرایط مناسب و آماده به کار قرار دارید.

8- به هیچ وجه به ویبره دریلی بتن نیرو اضافی وارد نکنید. کار کردن با ویبره دریلی در شرایط، ظرفیت و سرعتی که برای آن طراحی گردیده است بسیار ایمن تر خواهد بود.

9- به هیچ وجه دستگاه ویبره دریلی بتن را در زمانی که دوشاخه آن داخل برق است، در محل پروژه رها نکنید. حتما در زمانی که با دستگاه کار نمی کنید، ابزار ویبره بتن را خاموش و دوشاخه را از برق جدا کنید.

10- همیشه قبل از انجام عملیات تعمیر و نگهداری بر روی ویبره دریلی بتن، دستگاه را از برق جدا کنید تا امکان به وجود آمدن حوادث از بین برود.

11- به هیچ وجه هنگام حمل ویبراتور دریلی، از طریق گرفتن کابل یا سر ویبراتور آن را حمل نکنید. ویبره دریلی را به وسیله دسته آن گرفته و حمل کنید.

12- به هیچ وجه در حالت روشن سر ویبراتور دریلی را از موتور جدا نکنید. قبل از جدا کردن شیلنگ از موتور ویبره، دستگاه باید به طور کامل خاموش گردد.

13- همیشه آب و بتن را از موتور دستگاه ویبراتور دریلی بدنه آلمینیومی دور نگه دارید. ورود آب یا بتن به داخل موتور باعث ایجاد شوک الکتریکی به اپراتور و آسیب به موتور و یاتاقان دستگاه می گردد.

14- بعضی از محیط های ساختمانی و گرد و غبارهایی که از آن ها منتشر می شود مانند دستگاه سنگ شکن، اره، سنگ زنی، حفاری و دیگر فعالیت ساختمانی حاوی مواد شیمیایی و سرطان زا بوده که خطرات زیادی را ایجاد می کند. حتما در هنگام کار در چنین محیط هایی باید از ماسک ایمنی استفاده نموده و تهویه مناسبی در محل کار وجود داشته باشد تا اپراتور از هرگونه آسیب در امان باشد.

15- کار کردن با دستگاه شیلنگ ویبره دریلی برای افرادی که ضربان قلب دارند، باعث ایجاد اختلال در ضربان یا نارسایی قلبی برای آنان می شود. به همین دلیل حتما استفاده از این دستگاه برای افراد بیمار، باید با مشورت پزشک انجام گیرد.

جدول عیب یابی شیلنگ ویبراتور دریلی

مشکل

دلیل

راه حل

موتور ویبره دریلی کار می کند اما سر شیلنگ ویبره ارتعاشی ندارد

بتن در سر شیلنگ خشک گردیده و مانع ضربه زدن شیلنگ ویبره دریلی می گردد

به سر شیلنگ ویبره چندین ضربه آرام بزنید تا شروع به ارتعاش نماید.

پیچ خوردگی در قسمت انعطاف پذیر شیلنگ

شیلنگ را به طور کامل پهن و صاف نمایید تا پیچ خوردگی از بین رود

پیچ اتصال شیلنگ ویبره به دریل به خوب محکم نگردیده است

پیچ شیلنگ ویبره دریلی بتن را به طور کامل محکم نمایید.

چکه کردن روغن از سر ویبراتور

سر ویبراتور بیش از حد روغنکاری شده است

به اندازه روغن داخل ویبراتور بریزید

یاتاقان سر شیلنگ ویبراتور از بین رفته است

سر شیلنگ ویبراتور دریلی را عوض کنید

جمع شدن بدنه شیلنگ ویبره

بدنه تاب برداشته است

بدنه را صاف نمایید و پیچ خوردگی آن را بگیرید

بدنه خراب شده است

بدنه را تعویض نمایید.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5