خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

مقایسه ای بین برندهای چکش تخریب ادون، آنکور و گری

مقایسه ای بین برندهای چکش تخریب ادون، آنکور و گری

فهرست مطالب

مقایسه برندهای چکش تخریب ادون، آنکور و گریت

در دنیای امروز، چه بحث صنایع در میان باشد جه حیطه نامرتبطی مانند غذا و تغذیه، این برندها هستند که نقشی تعیین‌کننده داشته و به زبانی ساده بر بازار، نظرات و دیدگاه‌ها سیطره دارند. در وضع فعلی سخت بتوان یک حیطه یا یک صنعت را یافت که در سیطره چند برند خاص نبوده و این برندها بیش از سایرین شهرت نداشته باشند.

در مورد چکش تخریب نیز این موضوع صادق است و آنچنان که تجربه و شناخت نشان می‌دهد، برندها نقش مؤثری بر جهت‌گیری بازار دارند.

بر همین مبنا در این یادداشت قصد داریم تا به صورت موردی به سراغ سه برند معروف و پرفروش در بازار ایران رفته و به شناختی نسبی از آن‌ها دست پیدا کنیم. البته پیش از پرداختن به مشخصات و اطلاعات موجود در مورد هر برند نیاز است تا به بررسی برخی امور جانی بپردازیم. با این رویکرد شما را به مطالعه عناوین زیر دعوت می‌کنیم:

  •         بازار ایران و برندهای چکش تخریب
  •         هم قیمت چکش تخریب و کیفیت؛ هم تعمیر و نگهداری
  •         ادون؛ برندی جهانی و در سطح بازارهای اروپا
  •         آنکور؛ سابقه بیشتر و شاید موفقیت کمتر
  •         گریت؛ از سواحل رود مروارید تا قلب خاورمیانه

بازار ایران و برندهای چکش تخریب

چکش تخریب یکی از ابزاری است که تولید و توسعه آن نیازمند دسترسی به دانش بالایی در هر دو حیطه برق و مکانیک است و از این روی یک وسیله پیچیده محسوب خواهد شد. این پیچیدگی چکش تخریب بدان معنی است که تولید این وسیله در حد اعلا و کیفیت بالا در حیطه توانایی‌های هر برندی نیست و در این حیطه به یک خط تولید قدرتمند و تکنولوژیک نیاز است.

هدف از بیان این موضوعات اما این است که کاربران و خریداران بدانند که در خرید و فروش چکش تخریب ، بی‌شک برند اهمیت بالایی دارد.

از سویی دیگر متأسفانه با وجود برخی مسائل خاص سیاسی و اقتصادی، درهای بازار ایرانی به سوی تمام برندها گشوده نیست و این انتخاب‌ها را برای هم برای خرید و هم برای فروش چکش تخریب محدود کرده است.

این یعنی سوای برندهای جهانی که آوازه جهانی دارند، ایرانیان مجبور هستند تا با رجوع به برندهای شرق آسیا، شانس خود را برای خرید برندهای خوبی از این مناطق امتحان کنند. خرید یک برند اروپایی در ایران نه‌تنها شدیداً هزینه‌بر است بلکه با مخاطرات دیگری نیز همراه است؛ مخاطراتی که با مطالعه بخش بعدی بهتر و بیشتر متوجه آنن‌ها خواهید شد.

هم قیمت چکش تخریب و کیفیت؛ هم تعمیر و نگهداری

چرا خرید برخی از برندها بیش از سایرین پیشنهاد شده و در عمل توصیه می‌شود؟ پاسخ به این پرسش به 4 عامل مهم بر می‌گردد:

  •         این دست برندهای چکش تخریب ، قیمت بهتری داشته و به نسبت امکاناتی که ارائه می‌دهند کاملاً مقرون به صرفه هستند.
  •         این دست برندها کیفیت بالایی دارند. این یعنی در کنار قیمت مناسب شما به کیفیت مناسبی نیز دسترسی دارند و این خرید این برندهای چکش تخریب را دلپذیر می‌سازد.
  •         تعمیر چکش‌های تخریبی که از برندهای مقبول و مشهور بازار هستند ساده‌تر است زیرا هم تعمیرکاران شناخت بهتری نسبت آن‌ها دارند و هم قطعات آن‌ها به وفور در بازار موجود هستند. این یعنی هم برای تعمیر هزینه کمتری می‌پردازید و هم بابت درست شدن آن اطمینان کافی دارید.
  •         نگهداری این برندها به مراتب ساده‌تر است. در کنار وفور قطعات یدک، وسایل جانبی فابریک و اصلی این دست چکش تخریب با این برندها بیش از سایرین در دسترس هستند و این یعنی نگهداری از آن‌ها کار ساده‌تری است.

ادون؛ برندی جهانی و در سطح بازارهای اروپا

ادون یک برند نوپای چینی است که زادگاه آن استان چه‌جیانگ در شرق این کشور بوده و با جمعیت 47 میلیونی که دارد، یکی از استان‌های نسبتاً موفق در عرصه تولید و صنعتی‌سازی محسوب می‌شود. در بازارهای جهانی این برند تحت عنوان (Edon) ثبت شده و این برای سهولت در تلفظ آن است اما نام اصلی برند در زبان چینی (Zhengjiang Yidun) است.

سوای ادعاهای طرح شده از سوی مالکان این برند چینی، آنچنان که شواهد نشان می‌دهد این برند از سال 2003 به بازارهای جهانی ورود کرده است؛ این در حالی است که مطابق ادعای مالکان این اتفاق از سال 2001 به وقوع پیوسته است.

سبد محصولات اصلی برند ادون مشتمل بر موتور جوشکاری، انواع موتورهای الکتریکی، چکش تخریب و دمنده‌های بادی است و بیشتر شهرت خود را مدیون فروش بالای موتور جوش‌های خود است. یک خط تولید عظیم با 200 نفر کارکن مستقیم و سه دپارتمان مجزا در حالی وظیفه تولید محصولات ادون را بر عهده دارند که بیش از 35 مهندس و تکنسین حرفه‌ای و در سطح یک جهان در آن شاغل هستند.

ادون در 20 کشور مختلف جهان در به طور مستقیم فروش داشته و بیش از 13 درصد کل فروش خود را مدیون بازار اروپاست. این نشان می‌دهد که این برند در حد قابل قبولی بوده و از نظر استانداردهای اروپایی نیز مورد تأیید است.

آنکور؛ سابقه بیشتر و شاید موفقیت کمتر

آنکور نیز مانند دو برند دیگر موجود در این لیست زاده چین است اما آنچنان که از شواهد مشخص است، سابقه طولانی‌تری نسبت به دو برند دیگر دارد. چکش تخریب آنکور از سال 98 میلادی پا به عرصه موجود گذاشته و با پیدا کردن سهم مناسبی از بازارهای محلی، امروزه خیز بلندی برای تصاحب بازار کشورهای آسیایی برداشته است؛ خیر بلندی که تا حد زیادی موفقیت‌آمیز بوده است.

این برند مصرف‌کنندگان پرشمار داشته و جدا از فروش چکش تخریب ، در زمینه فروش و تولید محصولات و ابزار دیگری مانند ابزار جوشکاری فعال است. 

گریت؛ از سواحل رود مروارید تا قلب خاورمیانه

چکش تخریب گریتک یکی دیگر از برندهای موفق حاضر در این عرصه است که سهواً یا شاید بخاطر سهولت گریت خطاب می‌شود. اصلی‌ترین خط تولید چکش تخریب گریت در شهر شنژن چین واقع است؛ شهری با جمعیتی بیش از 20 میلیون نفر، صنعتی شکوفا و همتراز و نزدیک هنگ‌کنگ که به لحاظ تاریخی، مبدأ صنعتی‌سازی غول امروز دنیای صنعت است.

سوای اطلاعات جغرافیایی، واقعیت این است که تولیدات شهر شنژن، از جمله همین چکش تخریب گریتک از کیفیت بالایی برخوردار بوده و حتی برای مصرف‌کنندگان اروپایی نیز رضایت‌بخش بوده است. تولیدات گریتک محدود به چکش تخریب نبوده و سایر قطعات و ابزار مکانیکی و برقی نیز از خط تولید این برند خارج می‌شوند. 

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر