خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

مقایسه علف زن هوندا با کا ان سی

شخص در حال استفاده از علف زن

فهرست مطالب

چالش انتخاب برند علف تراش با کیفیت و معتبر، همیشه دغدغه کسانی است که به عمر کاری و دوام دستگاه علف زن بنزینی اهمیت می‌دهند. در حال حاضر برندهای متنوعی در بازار ایران از گذشته تا به امروز در بازار ایران فعال هستند که با کسب اعتماد خریداران توانسته‌اند نامی ماندگار در اذهان خریداران علفتراش باشند. در این مقاله می‌خواهم از بین نام‌های مختلف شناخته شده سازنده علف زن، توضیحاتی را درباره دو برند هوندا و KNC  داده و در ادامه مقایسه‌ای بین مشخصات فنی و قیمت دستگاه انجام دهم تا با دید بازتر و اطلاعات فنی کامل درباره این دو برند، انتخاب نهایی را بر اساس فاکتورهای مد نظر برای خرید انجام دهید. 

علف زن دوشی و کوله پشتی هوندا (Honda)

کمپانی هوندا، تولید کننده انواع علف بر بغلی (دوشی) و کوله ای است که موتور دستگاه خود را با نام اختصاصی GX۳۵ روانه بازار کرده است. به طوری که بسیاری از مشتریان ما، عنوان دستگاه درخواستی را علف زن هوندا GX۳۵ نام می‌برند. هوندا شرکتی بوده است که به طور ویژه تمامی علف زن های خود را با موتور چهار زمانه می‌سازد و مدلی به اسم هوندا دو زمانه وجود نداشته و در صورت رویت چنین اسمی برای علف زن، با محصولی کاملاً تقلبی رو به رو هستید. قبل از رفتن به سراغ جدول مقایسه باید به این نکته اشاره کنیم در حال حاضر علف زن هوندا با عناوینی همچون علف زن هوندا DS، هوندا کره و هوندا تایلند در بازار موجود بوده که مشخصات فنی همگی یکسان بوده و فقط تفاوت درکیفیت قطعات مطرح است. پس به دلیل عدم ارتباط با موضوع مقاله، وارد بحث انواع مدل‌های موجود در بازار نمی‌شویم.

علف زن دوشی هوندا

علف زن بنزینی KNC (مدل دوشی و کوله پشتی)

داس موتوری KNC به دلیل دوام بالای دستگاه همیشه مشتریان ثابت خود را داشته است. کا اِن سی بر خلاف هوندا، تمامی علف زن‌های خود را با موتور دو زمانه به بازار ارائه داده است. مدل‌های قدیمی این برند با مدل KBC-۵۲EU در بازار ایران موجود بود و در ادامه مدل KBC-۴۰EU هم به سبد محصولات این برند اضافه شد که امروزه مدل ۴۰EU فقط موجود است. مشتریان ما همیشه به دنبال مدل علف زن KNC اصل کره یا همان KNC اصلی بوده اند. از این رو مدل‌های دوشی و کوله پشتی این برند که عکس آن را در زیر مشاهده می‌کنید در فروشگاه نیکا موجود شده است. مدل‌هایی که قیمت و کیفیت پایین‌تری دارند و متاسفانه با نام KNC فروخته می‌شوند، فقط از لحاظ ظاهری شبیه این برند بوده و در اصل علف زن طرح KNC هستند. این اطلاعات درباره برند KNC از آنجا مطرح شد که مخاطب این مقاله با کسب پیش زمینه و اطلاعاتی درست، با این کمپانی آشنا شده و مقایسه‌ای دقیق را با برند هوندا انجام دهند.

علف زن بنزینی KNC

مقایسه علف زن Honda با KNC

در مطالب گفته شده تا این بخش، فقط مقدمه و اطلاعات کلی درباره دو مدل علف زن بنزینی هوندا و KNC گفته شد. حال در بحث مقایسه یک جدول مشخصات فنی کامل از این دو برند ارائه می‌دهیم تا به طور تخصصی هم با ویژگی‌های فنی آن‌ها هم آشنا شوید.

برندعلف زن هونداعلف زن KNC
نوع موتورچهار زمانهدو زمانه
مدل موتورGX۳۵KBC-۴۰EU
حجم موتور۳۵.۸ سی سی۴۰ سی سی
توان موتور۱.۳ اسب بخار۱.۹ اسب بخار
دور ۷۰۰۰ ۸۰۰۰
وزن مدل دوشی۸ کیلوگرم۸.۳ کیلوگرم
وزن مدل پشتی۱۰.۲ کیلوگرم۱۰ کیلوگرم
سوخت مصرفیبنزین بدون سرببنزین بدون سرب
قطر شفت۲۶ میلیمتر۲۶ میلیمتر

خرید و قیمت علف زن هوندا یا KNC

با بیان ویژگی‌های فنی و مشخصات هر دو برند، به این نتیجه می‌رسیم که تفاوت‌های اندکی در موارد مختلف بین این دو برند وجود دارد. اگر بحث کیفیت برای مقایسه و انتخاب بین این دو برند برای شما مطرح است، به شما این اطمینان را می‌دهیم هر دو برند از کیفیت قابل قبول و بالایی برخوردار هستند و در صورت رعایت نکات تعمیر و نگهداری، علف زن شما عمر کاری طولانی خواهد داشت. اما جدا از بحث کیفیت، نوع موتور دستگاه یعنی دو زمانه یا چهار زمانه بودن از ملاک‌های اصلی خریداران است و همیشه بحث مقایسه این دو برند وارد موضوع علف زمانه دو زمانه بهتر است یا چهار زمانه می‌شود. پیشنهاد می‌کنم حتماً مقاله خرید علف زن دو زمانه یا چهار زمانه؟ را مطالعه کرده تا با مزایا و معایب این دو مدل موتور آشنا شوید. موضوع آخر در مثایسه این دو برند قیمت این دو مدل علف تراش است. در حال حاضر قیمت مدل‌های دوشی و کوله‌ای هوندا و KNC عرضه شده در فروشگاه نیکا اختلاف بسیار کمی با هم دارند که می‌توانید با تماس با فروشگاه از قیمت روز مطلع شوید.

  • مقایسه علف زن هوندا با کا ان سی

    قطر شفت هر دو برند علف زن هوندا و KNC موجود ۲۶ میلیمتر و تعدادخار سر شفت ۹ عدد است که انواع الحاقی علف زن موجود با این قطر شفت و تعداد خار می‌توانند به علف زن متصل گردند.

  • برای علف زن KNC چه نوع روغنی را باید با بنزین ترکیب کرد؟

    برای مدل های دوشی و کوله ای KNC‌ باید به نسبت ۱:۲۵ روغن مخصوص موتور دو زمانه را با بنزین ترکیب کرد. این نوع روغن به صورت بسته بندی شده در بازار موجود است.

    مرتب‌سازی مقالات:

  • پیش‌فرض
  • جدید‌ترین
  • پربازدیدترین
  • بیشترین امتیاز

    جدید‌ترین مقالات:

مشاهده مقالات بیشتر
دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر