خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق ای تی کیو (ETQ)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

موتور برق ETQ

استفاده از موتور برق توانایی تهیه جریان الکتریسیته در شرایط سیار، مناطق دور افتاده، فضاهای فاقد برق شبکه و حتی تامین برق در زمان‌های خاموشی را تامین می‌نماید. حالا بسیاری از فضاهای خانگی و یا سری فعالیت‌های کشاورزی و حتی تامین برق اضطراری نهادهای اداری و خدماتی نیاز به استفاده از موتور برق مناسب باکیفیت ساخت برتر دارند. سری مدل‌های گوناگون موتور برق ای تی کیو از محصولات برجسته بازار هستند که می‌توانند سطح کاملی از پوشش‌های متعارف خانگی، اداری، خدماتی، باغبانی و صنعتی را تامین نمایند.

انواع مدل های موتور برق ای تی کیو در سری مدل‌های بنزین سوز با قابلیت توان دهی گسترده طراحی شده‌اند. این مدل‌ها هر کدام کلاس طراحی خاص خودشان را دارند و قرار است تا از آنها در فضا و مکانی مناسب برای تأمین سطح توان کافی و حساب‌ شده استفاده کنید. به‌ عنوان یک مصرف‌ کننده قطعا برای تامین برق با شرایط استاندارد و مطمئن حساس هستید و در هر حالت می‌خواهید تا این ماشین کلیدی را در بهترین شرایط تهیه کنید. اگر کیفیت ساخت در کنار کارایی و قیمت مناسب برای شما اهمیت دارد، انواع مدل های موتور برق ای‌ تی کیومناسب شما و فعالیت حرفه‌ای شما هستند.

 موتور برق دیزلی ای تی کیو چرخ دار (ETQ)

در حال ‌حاضر کمپانی ETQاز برندهای شناخته‌ شده جهانی است که سری محصولات مطمئن، خوش نفس با قابلیت کامل فنی را عرضه می‌کند. سری مدل‌های موتور برق بنزینی ای ‌تی کیو از محصولات برجسته در سبد این کمپانی است. ETQسری موتور برق‌های دیزلی و حتی گازسوز نیز دارد. اما قطعا طراحی برجسته مولدهای بنزین سوز این کمپانی سطح کلاس کاری متفاوتی را عرضه می‌نمایند.

اگر قصد خرید موتور برق بنزینی ای ‌تی کیو را دارید در فضای فروشگاه آنلاین نیکا کورپ همراه شما هستیم که برای شما از این محصولات در بهترین قیمت و خدمات پس ‌از فروش ارائه نماییم. سری محصولات در تیپ موتور برق باغی ای ‌تی کیو، موتور برق خانگی ای تی کیو و البته سری‌های کارگاهی از مدل‌های موتور برق جوشکاری ای ‌تی کیو عرضه می‌شوند. لیست قیمت موتور برق ای تی کیو از جایگاه اقتصادی در نزد رقبا برخوردار است. در کل قیمت موتور برق ای تی کیو در مقایسه با کیفیت ساخت و کارایی جایگاه مناسبی دارد. این محصولات از سری مدل‌های میان رده اما قابل‌ اعتماد بازار هستند که می‌توانند در جایگاه مناسب قابلیت فنی مناسب برای تامین برق اهداف گوناگون را داشته باشند. با این مقدمه همراه ما در گروه نیکا کورپ هستید تا به تشریح مشخصه‌های فنی و تحلیل قابلیت‌های کاربردی انواع موتور برق بنزینی ای تی کیو اشاره کنیم. 

بی شک می توان موتور برق های ای تی کیو را یکی از با کیفیت ترین محصولات داخل بورس خرید و فروش موتور برق دانست که توانسته به سرعت در زمره  خوش نام ترین موتور برق ها قرار بگیرد، از جمله دلایل  آن می توان به فناوری بالا در ساخت و کیفیتبی پایان آن اشاره کرد که توسط افراد متخصص تایید و مورد استفاده قرار می گیرد.

کمپانی ETQ در سال 1966 در کشور آمریکا تاسیس گردید و در زمینه ساخت موتور برق ها و ابزار های حرفه ای مانند تجهیزات کشاورزی محصول اره موتوری، تجهیزات کارگاهی نظیر سنگ فرز دستی و دریل های دستی با  بیش از 50 سال تجربه و سابقه فعالیت دارد.کمپانی ETQ در استای گسترش فعالیت های خود سال ها بعد ها در کشور تایوان نمایندگی انحصاری محصولات خود را  تاسیس و شروع به عرضه محصولات خود کردند.

در این بخش سعی بر آن شده است یکی از محصولات کمپانی ETQ یعنی موتور برق اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار بگیرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

موتور برق ETQ مدل MG – 1600

در هنگام خرید موتور برق باید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کنید و اگر به این نکته توجه نکنید ممکن هست موتور برقی ضعیف یا موتور برقی بیشتر از مورد نیازتان تهیه کنید که در هر دو مورد دچار ضرر خواهید شد، اگر شما دارای وسایل کم مصرفی هستید نظیر چند عدد لامپ کم مصرف، تلویزیون و نهایتا بخواهید با دریل های دستی کار کنید موتور برق یک کیلووات برای شما کافی خواهد بود.

موتور برق ETQ مدل MG – 1600 با خروجی 1.1 کیلووات می توانید وسایل بالا را به کار بیاندازید، دارای سیستم روشن شدن هندلی می باشد و وزن مناسب آن باعث شده است به راحتی بتوانید به مکان های مختلف جا به جا کنید و نیاز به چرخ و دسته پیدا نکنید.

موتور برق بنزینی ای تی کیو مدل MG1600

موتور برق ای تی کیو مدل MG-1600یک مولد سبک با قابلیت تولید توان یک کیلو واتی است که تماماً مناسب فعالیت‌های مسافرتی و یا پوشش تجهیزات در مناطق دور افتاده طراحی شده‌ است. مقدار توان نامی این موتور برق بنزینی ای تی کیو 1 کیلو وات تحت ولتاژ ۲۲۰ ولت تک ‌فاز جریان متناوب شهری است. اما در صورت نیاز و تحت شرایط اضطراری می‌توانید مقدار توان 1.2 کیلو واتی را در خروجی این موتور برق بنزینی ای تی کیو داشته باشید.

برای تأمین توان ۱ کیلو واتی در این موتور برق ای تی کیو از یک موتور تک‌ سیلندر بنزینی با عملکرد دو زمانه از نوع هوا خنک و تنفس طبیعی استفاده شده ‌است. موتور ۳ اسب‌ بخار قدرت دارد و این میزان توان مکانیکی در یک پروسه با راندمان مطلوب تبدیل به یک خط برق تک ‌فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب ۱ کیلو واتی خواهد شد. حداکثر جریان قابل عبور از این خط تک ‌فاز ۵ آمپر است. لذا در راه ‌اندازی موازی تجهیزات باید حد جریان کشی و یا در کل مقدار توان کل مصرفی را مد نظر داشته باشید.

موتور تک‌ سیلندر نصب ‌شده در موتور برق ای تی کیو مدل MG-1600استارت هندلی است. با توجه به طراحی پیش پاشش سوخت روش استارت دستی این مولد کاملاً ساده و کارآمد می‌باشد. مقدار تولید صدای این موتور برق ای تی کیو فقط ۷۶ دسی ‌بل است که عملاً حجم صدای کم، مناسب فعالیت‌های مسافرتی و حتی پوشش نیازهای خانگی است. این موتور برق با حضور مخزن سوخت ۶ لیتری توانایی ۸ ساعت کار متوالی را دارد. اما توصیه شده‌ است تا به‌ ازای هر ۳ ساعت کار متوالی یک بازه استراحت برای مولد سبک ETQدر نظر گرفته بشود.

آلترناتیو این موتور برق ای تی کیو تمام مس است و دارای ۲ عدد خروجی برق تک ‌فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب شهری است. این ۲ خروجی مستقل از یکدیگر هستند. در نتیجه شرایط کار مجزایی دارند. اما در کل حد توان دهی هر ۲ خروجی روی ‌هم فراتر از ۱ کیلو وات نمی‌باشد. این مقدار توان انرژی کافی برای عملکرد تجهیزات مسافرتی است. شما می‌توانید مجموعه ابزارها و ادوات و وسایلی که حد توان مصرفی کمتر از ۱ کیلو وات دارند را با این موتور برق ای ‌تی کیو راه ‌اندازی کنید. البته در نظر داشته باشید که مولد مذکور یک موتور برق خانگی ای ‌تی کیو نیست. لذا برای پوشش نیازهای خانگی بهتر است به سمت مولدهای قدرتمندتر این برند چینی حرکت کنید. 

مدل

توان

سیستم استارت

آمپر خروجی

چرخ و دسته

ولتاژ

MG – 1600

1.1 کیلووات

هندلی

4.5 آمپر

ندارد

220 ولت

موتور برق ETQ مدل MG – 3800 - MG – 3400 - TG – 4000 - TG – 4100E 

موتور برق های سری 3 کیلووات یکی از پر مصرف ترین مدل های موتور برق می باشد و می توان گفت تقریبا اکثر  وسایل یک خانه را می توان با یک موتور برق 3 کیلووات به کار انداخت وسایلی مانند یخچال، تلویزیون، روشنایی و کولر آبی کوچک را به کارانداخت.

کمپانی ETQ در ساخت موتور برق های 3 کیلووات بسیار فعال بوده و تنوع مدل در این دسته به وضوح به چشم می خورد برای  مثال موتور برق ETQ مدل TG – 4100E  برای راحتی در جابه جایی با چرخ و دسته ارائه شده است، دارای خروجی  3.2  کیلووات می باشد که نسبتا توان خوبی دارد و می توان وسایلی که در بالا ذکر شد روشن کرد و نسبت به  مدل های دیگر موتور برق 3 کیلووات ETQ که دارای سیستم روشن شدن هندلی می باشد، دارای سیستم روشن شدن استارت باطری می باشد.

موتور برق بنزینی ای تی کیو هندلی (ETQ)

موتور برق ای تی کیو MG-3800

کوچک‌ترین تیپ از سری مدل‌های ۳ کیلو واتی برند ETQاست. این موتور برق ای تی کیو ۳۰۰۰ با توانایی تولید 3.2 کیلو وات انرژی الکتریکی در قامت برق تک‌فاز ۲۲۰ ولت یک مولد کامل با حجم توان کافی برای پوشش نیازهای سبک خانگی است. به ‌این ‌ترتیب با اولین تیپ از سری موتور برق خانگی ای ‌تی کیو مواجه هستید.

برای تأمین توان ۳ کیلو واتی در این موتور برق ای تی کیو ۳۰۰۰ از یک موتور تک ‌سیلندر بنزین سوز استفاده شده ‌است. موتور هوا خنک است و از قابلیت تنفس طبیعی کار می‌کند. ظرفیت تک‌ سیلندر این موتور ۲۲۰ سی ‌سی است و در کل با رسیدن به حداکثر سرعت ۳۰۰۰ دور بر دقیقه توانایی تامین ۷ اسب ‌بخار توان مکانیکی را دارد.

برای این موتور یک باک سوخت ۸ لیتری پیش ‌بینی‌شده است که مقدار سوخت کافی برای عملکرد ۸ ساعت کار متوالی تحت بار نامی را دارد. البته توصیه می‌شود تا دستگاه با بازه زمانی کوتاه ‌مدت طی برنامه‌های منظم استراحت، کار نماید. موتور تک ‌سیلندر نصب ‌شده استارت هندلی است. اما در کل روش راه‌ اندازی تا تنظیمات این موتور برق ای تی کیو ساده است. میزان تولید صدای این مدل موتور برق ای تی کیو فقط ۸۶ دسی ‌بل است که می‌تواند قابلیت‌های فنی یک مولد سایلنت کار را پوشش بدهد.

آلترناتور این موتور برق ای تی کیو از تیپ تمام مس است که توانایی تولید ۲ خط تک ‌فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب شهری را دارد. این ۲ خط تک‌ فاز مستقل از هم طراحی شده‌اند. در عین ‌حال با حضور سیستم تنظیم اتوماتیک ولتاژ AVRمقدار سطح ولت این خروجی در تلرانس بار، ثابت باقی می‌ماند.

موتور برق بنزینی ای تی کیو مدل MG-3800برای پوشش نیازهای سبک خانگی طراحی ‌شده است. ابعاد جمع ‌و جور با طراحی فشرده و وزن سبک ۴۵ کیلوگرمی دارد. در عین ‌حال شاسی کار شده فاقد چرخ و دسته می‌باشد. به ‌این ‌ترتیب تمام مظاهر طراحی در این مولد با هدف پوشش نیازهای خانگی و یا حضور در مناطق دور افتاده بوده ‌است. چراکه به ‌سادگی می‌توانید این مولد را در صندوق عقب هر خودروی شخصی به هر مکانی جا به جا کنید. اما طراحی فاقد چرخ و دسته کلیات استفاده سیار آن را دشوار می‌کند.

موتور برق بنزینی ۳ کیلووات ای تی کیو هندلی (ETQ)

موتور برق ETQمدل MG-3400

موتور برق ای تی کیو مدل MG-3400 از دیگر مدل‌های محبوب و کاربردی ۳ کیلو واتی محصول برند ETQاست که تمام ‌قد مناسب پوشش نیازهای متعارف خانگی در مناطق دور افتاده طراحی شده ‌است. این موتور برق ای تی کیو ۳۰۰۰ به مانند دیگر برادران هم‌ تراز خودش با قابلیت تولید توان ۳ کیلو وات برق تک‌ فاز از طریق یک آلترناتور تمام مس طراحی شده‌ است.

در طراحی این موتور برق نیز از یک موتور تک ‌سیلندر هوا خنک و تنفس طبیعی استفاده شده ‌است. موتور استارت هندلی است و با مقدار راندمان مکانیکی مطلوبی کار می‌کند. درکل نظم طراحی این موتور برق ای تی کیو مطابق با الگوی مولدهای کم‌ توان اما طراحی ساده و مؤثر برای پوشش نیازهای سبک خانگی است.

حجم تک‌ سیلندر موتور برق ای تی کیو مدل MG-3400 مقدار ۲۲۰ سی ‌سی است. موتور از نوع استارت هندلی است که سبک راه ‌اندازی تا تنظیمات ساده‌ای دارد. هر کسی با اندک اطلاع از روش کار موتورهای بنزینی به ‌راحتی می‌تواند این مولد سبک را راه ‌اندازی کرده و آن را تنظیم کند. خصوصاً که برای آلترناتیو تمام مس این موتور برق خانگی ای تی کیو از سیستم تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ در نظر گرفته‌ شده است.

مقدار حجم صدای تولید شده از موتور برق ای تی کیو MG-3400 در حدود ۹۰ دسی ‌بل است که می‌تواند قابلیت‌های یک مولد سبک و نیمه سایلنت خانگی و اداری را داشته باشد. هرچند توصیه می‌شود که برای هرچه سایلنت شدن کارکرد این مولد از یک کانوپی مناسب استفاده کنید. موتور تعبیه ‌شده در MG-3400 دارای باک سوخت ۸ لیتری است که حجم بنزین برای عملکرد ۸ ساعت کارکرد متوالی تحت بار نامی دستگاه را تامین خواهد کرد. در عین‌ حال از سبک طراحی تا مقدار وزن مناسب این موتور برق ای تی کیو المان‌های طراحی مناسب پوشش نیازهای خانگی، فضاهای محدود اداری و فروشگاهی، فعالیت‌های خدماتی و حتی تامین نیازهای سبک باغبانی است. البته شاسی این مدل فاقد چرخ و دسته است تا ابعاد هرچه کوچک‌تر برای اشغال کمتر در فضاهای محدود را تامین کرده باشد.

موتور برق ETQمدل TG-4000

موتور برق ای تی کیو مدل TG-4000 یک تیپ کامل شده از سری مولدهای ۳ کیلو واتی این برند تایوانی است. این موتور برق ای تی کیو ۳۰۰۰ فراتر از پوشش نیازهای سبک خانگی برای حضور در محیط‌های اداری و خدماتی طراحی شده ‌است. حجم توان دهی این مولد 3.2 کیلو وات برق تک ‌فاز است که عملاً یک مقدار مناسب و البته کامل در بسیاری از فضاهای خانگی و اداری می‌باشد.

برای تأمین توان 3.2 اسب‌ بخار در این موتور برق بنزینی ای تی کیو از یک موتور تک ‌سیلندر بنزین سوز استفاده شده ‌است. ظرفیت تک ‌سیلندر این موتور ۲۱۰ سی ‌سی است که طبق الگوی هوا خنک و تنفس طبیعی کار می‌کند. تک‌ سیلندر این موتور تحت سرعت نامی ۳۰۰۰ دور بر دقیقه توانایی تولید ۷ اسب‌ بخار توان مکانیکی را دارد.

موتور برق بنزینی ای تی کیو مدل ۴۰۰۰ چرخ و دسته کالسکه ای

موتور از نوع استارت هندلی است. در عین ‌حال برای این موتور از یک باک سوخت ۱۷ لیتری استفاده شده ‌است که مقدار سوخت کافی برای حداکثر ۸ ساعت کار متوالی تحت بار نامی دستگاه را تامین می‌نماید. میزان تولید صدای موتور ۸۶ دسی‌ بل است. این حجم صدا مقدار کم و سایلنت کار بودن موتور برق ای تی کیو مدل TG-4000را نمایان می‌سازد. برای این موتور برق از یک آلترناتیو تمام مس با قابلیت تولید برق تک ‌فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب شهری استفاده شده ‌است. آلترناتور دارای ۲ عدد خروجی مستقل تک ‌فاز و یک سیستم تنظیم و تثبیت سطح ولتاژ می‌باشد. به ‌این ‌ترتیب خروجی‌های تک‌فاز این مولد توانایی کار در هر شرایط متغیر از تلرانس زیاد بارهای الکتریکی را دارند.

در نظر داشته باشید که حداکثر جریان دهی این مولد ۱۵ آمپر است که آن را تحت ولتاژ ۲۲۰ ولت تک ‌فاز با قابلیت حداکثر 3.2  کیلو وات توان الکتریکی تامین می‌نماید. سبک طراحی موتور برق ای تی کیو مدل TG-4000 برای پوشش نیازهای خانگی در مناطق دور افتاده است. شاسی این مولد فاقد چرخ و دسته با ابعاد فشرده در وزن ۴۵ کیلو گرمی طراحی‌ شده است تا به‌ راحتی بتوانیم آن را در صندوق عقب خودروی شخصی قرار داده و با آن در هر مکان دور افتاده برای تأمین توان تجهیزات متعارف فضاهای خانگی حاضر باشیم. البته با سطح توان دهی این مولد قادر هستید تا موتور پمپ آب‌های کوچک و حتی کف‌کش های باغبانی را راه ‌اندازی کنید.

موتور برق ETQمدل TG4100

موتور برق ای تی کیو مدل TG4100 کامل‌ترین از سری مولدهای ۳ کیلو واتی برند ETQاست. این موتور برق با قابلیت تولید توان 3.2 کیلو وات انرژی الکتریکی مؤثر یک حجم توان کافی برای پوشش نیازهای خانگی و اداری دارد. قاعدتاً می‌دانید که مولدهای ۳ کیلو واتی سری موتور برق‌های محبوب و کاربردی هستند. به نوعی برای داشتن یک مولد کامل در تأمین نیازهای متعارف خانگی بهتر است از قابلیت‌های همین مولدهای ۳ کیلو واتی استفاده کنیم. این کاربرد گسترده باعث شده ‌است تا کمپانی ETQنیز دست‌ به ‌کار باشد و انواع موتور برق‌های قدرتمند ۳ کیلو واتی را طراحی کند. موتور برق ای تی کیو مدل TG4100 عملاً قدرتمندترین و کامل‌ترین مدل از سری مولدهای ۳ کیلو واتی است.

موتور برق بنزینی ۳ کیلووات ای تی کیو هندلی (ETQ)

در بحث فنی برای تامین توان 3.2 کیلو واتی موتور برق ای تی کیو مدل TG4100 از یک موتور تک ‌سیلندر بنزین سوز در تیپ هوا خنک و تنفس طبیعی استفاده شده ‌است. موتور با حضور مخزن سوخت ۱۷ لیتری توانایی حداکثر ۱۰ ساعت کار متوالی را دارد. این موتور با قابلیت استارت الکتریکی طراحی شده‌ است. حضور استارت الکتریکی قطعاً برجسته‌ترین ویژگی فنی در طراحی موتور برق ETQمدل TG4100 می‌باشد. این موتور برق خانگی ای تی کیو تنها مدلی است که در جمع ۳ کیلو واتی ها از توانایی استارت الکتریکی برخوردار است و می‌تواند در فعالیت‌های برق اضطراری و یا روش راه ‌اندازی سریع و ساده استفاده بشود. کل استارت زنی این مولد در یک تنظیم ساده همراه با فشردن یک دکمه خلاصه شده ‌است.

شاسی موتور برق ای تی کیو مدل TG4100 دارای ۲ عدد چرخ لاستیکی کوچک به همراه یک دسته تاشوی تقریباً بلند است. به ‌این ‌ترتیب با تعریف شاسی چرخ‌دار و دسته تاشو شرایط جابجایی ساده با قدرت مانور بالای این موتور برق ای تی کیو فراهم است. از طرفی نوع طراحی چرخ‌ها و همچنین الگوی نصب دسته تاشو به شکلی است که فرم مکعبی شکل شاسی با طراحی جمع ‌و جور را بهم نمی‌ریزد. به ‌این ‌ترتیب موتور برق مذکور با وجود قابلیت حمل‌ و نقل شدن ساده یک طراحی فشرده با ابعاد کم مناسب حمل شدن توسط خودروها را دارد. لذا الگوی طراحی آن‌ هم مناسب استفاده در فضاهای سیار مانند محیط‌های باغبانی است و هم می‌توانیم از این مولد برای اهداف خانگی در مناطق دور افتاده استفاده کنیم. در عین ‌حال شرایط تبدیل شدن به یک موتور برق سیار در پوشش نیازهای مسافرتی و کمپینگ را نیز دارد.

مدل TG4100 در اصل یک موتور برق خانگی ای ‌تی کیو است. به هر صورت حد توان دهی 3.2 کیلو واتی این مولد کاملاً هم‌ راستا با نیازهای متعارف خانگی است. با این موتور برق به ‌راحتی قادر هستید تا تمام تجهیزات متعارف یک فضای خانگی را به ‌سادگی راه ‌اندازی کنید. اما سبک طراحی استارت الکتریکی قابلیت‌های تامین برق اضطراری در محیط‌های خانگی و اداری را فراهم می‌کند. در عین ‌حال توانایی حمل ‌و نقل ساده این مدل را تبدیل به یک موتور برق باغی ای ‌تی کیو کرده ‌است. 

مدل

توان

سیستم استارت

آمپر خروجی

چرخ و دسته

ولتاژ

MG – 3800

3.2 کیلووات

هندل

12 آمپر

-

220 ولت

MG – 3400

3 کیلووات

هندل

12 آمپر

-

220 ولت

TG – 4000

3.2 کیلووات

هندل

12 آمپر

دارد

220 ولت

TG – 4100E

3.2 کیلووات

استارت باطری

12 آمپر

دارد

220 ولت

موتور برق ETQ مدل MG – 4500 PLUS

یکی از مهمترین مسایل هنگام  انتخاب موتور برق توجه به میزان توان مصرفی و یک توان دیگر به نام توان استارت می باشد وسایلی مانند کولر که دارای الکتروموتور می باشد یک توان شروع به کار دارد که تقریبا 2.5 برابر توان مصرفی می باشد، شما اگر چنین وسایلی دارید باید حتما قبل از خرید به این نکات توجه کنید و اگر فقط موتور برق را  بر اساس توان مصرفی خریداری کنید ممکن است به مشکل برخورد کنید.

موتور برق ETQ مدل MG – 4500 PLUS  مزیتی نسبت به مدل های دیگر دارد و آن مزیت این است که علاوه بر توان مصرفی،دارای یک توان دیگر به نام  توان ضربه می باشد در حالی که همه مدل های دیگر فقط توان مصرفی دارد، توان مصرفی این مدل 3.5 کیلووات می باشد و توان ضربه آن 7 کیلووات می باشد، معنی توان ضربه این است که اگر وسیله ای دارید که برای شروع به کار به 6 کیلووات توان لازم داشته باشد این موتور برق می تواند توان استارت آن وسیله را تامین کند و آن را به کار بیاندازد، سیستم استارت این مدل هندلی می باشد و بدون  چرخ و دسته ارائه شده است.

 موتور برق بنزینی ای تی کیو مدل ۴۵۰۰ پلاس هندلی

بهره‌مندی از یک موتور برق که حد فاصل فضاهای خانگی تا تامین نیازهای سبک باغبانی و کارگاهی باشد یک الگوی محبوب است و موتور برق ای تی کیو مدل MG4500plus  به ‌راحتی می‌تواند این شرایط پایدار و کاربردی را تامین نماید. موتور برق بنزینی خانگی ای تی کیو مدل MG4500plus  با حد توان 3.5 کیلو واتی قابلیت کاملی برای پوشش نیازهای متعارف خانگی را دارد. در عین ‌حال حد توان 3.5 کیلو واتی این موتور برق فراتر از فضاهای خانگی مناسب استفاده در محیط کارگاه برای راه‌ اندازی تجهیزات سبک می‌باشد.

برای تامین توان 3.5 کیلو واتی در این موتور برق بنزینی خانگی ای‌ تی کیو از یک موتور تک ‌سیلندر هوا خنک که عملکرد تنفس طبیعی دارد استفاده شده ‌است. حجم تک‌ سیلندر این موتور ۲۲۰ سی‌ سی است که با نهایت سرعت ۳000 دور بر دقیقه توانایی تولید 7.5 اسب‌ بخار توان مکانیکی را دارد. موتور استارت همدلی است و در کل نظم طراحی مناسب و استاندارد برای پوشش نیازهای کامل خانگی تا حضور در فضاهای نه ‌چندان سنگین باغبانی و کارگاهی را دارد.

برای این موتور تک ‌سیلندر از یک باک سوخت ۱۷ لیتری استفاده شده‌ است. دستگاه با این مقدار سوخت قابلیت ۸ ساعت کار متوالی تحت بار نامی را دارد. در این موتور برق ای تی کیو از یک آلترناتیو تمام مس با توانایی تولید برق تک‌ فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب شهری استفاده شده ‌است. آلترناتیو تمام مس است و ظرفیت جریان کشی آن ۱۵ آمپر می‌باشد.

این موتور برق ای تی کیو با مقدار تولید صدای ۸۶ دسی ‌بل کار می‌کند. حجم صدای تولید شده مولد مذکور یک مقدار سایلنت کار مناسب پوشش نیازهای سبک خانگی است. مقدار صدای کم این مولد هرگز باعث آزار اهالی خانه نمی‌شود. هرچند توصیه ‌شده تا موتور برق مذکور را با استفاده از یک کانوپی راه ‌اندازی کنید.

موتور برق ای تی کیوMG4500plus دارای ۲ عدد خروجی برق تک‌ فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب شهری است. این ۲ خروجی مستقل از یکدیگر هستند و هر ۲ تحت نظارت یک سیستم تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ کار می‌کنند. به ‌این ‌ترتیب آلترناتیو موتور برق ای تی کیو مدل MG4500plus  توانایی مواجه شدن با شرایط متغیر در تلرانس سنگین بارهای الکتریکی را دارد. در عین ‌حال شستی مکعبی شکل این موتور برق ای تی کیو بدون چرخ و دسته و با وزن ۴۵ کیلوگرمی در یک فضای جمع ‌و جور مناسب حمل ‌و نقل ساده در خودرو طراحی‌ شده است تا همه‌ چیز برای حضوری قدرتمند در دور افتاده ‌ترین مناطق فراهم باشد .  

مدل

توان

توان ضربه

سیستم استارت

آمپر خروجی

چرخ و دسته

ولتاژ

MG – 4500 PLUS

3.5 کیلووات

7 کیلووات

هندلی

آمپر

ندارد

220 ولت

موتور برق ETQ مدل MG – 9000E

موتور برق ای تی کیو مدل MG9000E در تیپ مولدهای نیمه ‌صنعتی با توانایی تولید ۶ کیلو وات برق تک‌ فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب استاندارد شهری طراحی شده ‌است. سری موتور برق‌های 6 کیلو واتی از قابلیت‌های کامل فنی برای حضور در فضاهای کارگاهی و باغبانی برخوردار است. این مدل‌ها نیز از سری مولدهای محبوب و کاملاً کاربردی می‌باشند. موتور برق بنزینی ای تی کیو مدل MG9000E  با توانایی رسیدن به برق ۶ کیلو واتی عملاً فراتر از حد توان مناسب در فضاهای نیمه‌ حرفه‌ای کارگاهی است.

برای رسیدن به توان ۶ کیلو وات این موتور برق ای تی کیو از یک موتور تک ‌سیلندر هوا خنک که تنفس طبیعی است استفاده ‌شده است. ظرفیت تک‌ سیلندر این موتور خوش نفس مقدار ۳۶۰ سی ‌سی است. این مقدار یک حجم کاملاً تاثیرگذار برای پوشش نیازهای سبک و تامین توان‌های متوسط است.

موتور برق ۶ کیلووات ای تی کیو مدل MG9000E

موتور برق ای تی کیو مدل MG9000E مخصوص فعالیت‌های کارگاهی طراحی شده ‌است. اما در امتداد تامین توان ۶ کیلو واتی برای این مولد از یک سیستم استارت الکتریکی با تعریف یک باتری قدرتمند پیش‌ بینی شده ‌است. المانی که عملاً قابلیت‌های کاربردی مولد مذکور برای حضور در فضاهای برق اضطراری را نمایان می‌سازد.

استارت الکتریکی کار شده در این موتور برق ای تی کیو شرایط کنترل از راه دور را ندارد. لذا توانایی طراحی سیستم‌های اتوماتیک برق اضطراری وجود ندارد. اما می‌تواند یک شرایط نیمه اتوماتیک با استارت ساده که تنظیمات آن از قبل صورت‌ گرفته باشد همراه شود. این شرایط یک الگوی کار ایده‌آل برای بسیاری از فضاهای سبک اداری، خدماتی، نمایشگاهی، خانگی و حتی کارگاهی است. مولد MG7200E  عملاً یک موتور برق باغی ای تی کیو است.

چه از نظر توان دهی و یا طراحی شاسی و حتی الگوی تامین برق و روش راه‌اندازی تمام نیازهای متعارف و استاندارد فضاهای باغبانی و کشاورزی را تامین می‌نماید. اول آنکه در این موتور برق باغی ای تی کیو با قابلیت تولید توان ۶ کیلو واتی طراحی شده ‌است. حجم توانی که برای راه ‌اندازی هر نوع موتور پمپ آب و یا دیگر ادوات باغبانی و کشاورزی با توان ۲ اسب را کفایت می‌کند. از طرفی شاسی طراحی‌ شده برای این مدل دارای ۲ عدد چرخ و یک دسته تکی با قابلیت تاشو از تمام المان‌هایی که الگوی طراحی گاری مانند موتور برق ای تی کیو مدل MG9000E می‌باشد. شما به ‌راحتی می‌توانید این موتور برق را به تیلرهای باغبانی متصل کنید و آن را در فضای باغ و مزرعه به هر مکانی که بخواهید جابه‌جا کنید. قابلیت ساده‌ای که قطعا در هر فضای باغبانی مورد توجه هر باغبان هوشمندی قرار خواهد گرفت.

مدل

توان

سیستم استارت

آمپر خروجی

چرخ و دسته

ولتاژ

MG – 9000E

6 کیلووات

استارت باطری

25 آمپر

دارد

220 ولت

موتور برق ETQ مدل TG – 11000E

موتور برق ای تی کیو مدل TG11000 از سری مولدهای تمام صنعتی ‌شده‌ی برند ETQ است. با توانایی تولید توان 8.5 کیلو واتی این موتور برق به ‌سادگی می‌توانیم هرکدام از دستگاه‌های کارگاهی صنعتی و یا ادوات سنگین باغبانی و کشاورزی را راه ‌اندازی کنیم. حد توان 8.5 کیلو واتی برق تک ‌فاز ۲۲0 جریان متناوب این مولد فراتر از نیازهای خانگی و اداری است. این مقدار توان حجم کاری مناسب در پوشش تجهیزاتی که دارای موتورهای الکتریکی هستند می‌باشد.

برای رسیدن به توان 8.5 کیلو واتی در موتور برق بنزینی ای تی کیو مدل TG11000 از یک موتور تک ‌سیلندر استفاده شده ‌است. ظرفیت تک‌ سیلندر این موتور ۴۶۰ سی ‌سی است. موتور هوا خنک است و طبق الگوی طراحی ساده‌ی تنفس طبیعی ساخته ‌شده است. در کل موتور نصب‌ شده نظم طراحی استانداردی دارد و کاملاً همسو با الگوی طراحی مولدهای تک‌ فاز کارگاهی می‌باشد.

موتور برق ۸.۵ کیلووات ای تی کیو مدل چرخ و دسته کالسکه ای

این موتور با هر ۲ روش استارت الکتریکی و هندلی طراحی‌ شده است. با توجه به سبک راه ‌اندازی و یا نیازی که دارید می‌توانید هر کدام از این مدل‌های استارت الکتریکی و یا هندلی را انتخاب نمایید. البته دقت کنید که قیمت موتور برق ای تی کیو مدل‌های استارت الکتریکی بالاتر از قیمت موتور برق ای تی کیو در مدل استارت هندلی است. در عین ‌حال مدل استارت الکتریکی قابلیت فنی کافی برای تکمیل سیستم‌های برق اضطراری را دارد. با این موتور برق به ‌راحتی قادر هستید تا یک واحد اتوماتیک برق اضطراری را طراحی  نمایید.

ظرفیت باک سوخت موتور برق ای تی کیو مدل TG11000 مقدار ۳۰ لیتر است. با هر بار سوخت‌گیری این مولد به ‌راحتی قادر هستید تا برای حد فاصل ۱۰ الی ۱۲ ساعت طبق تامین بار نامی موتور برق ای ‌تی کیو مدل TG11000 را روشن نگه دارید. آلترناتیو طراحی‌ شده در این موتور برق از نوع تمام مس می باشد که با حضور ۲ عدد خروجی برق ۲۲۰ ولت جریان متناوب شهری طراحی‌ شده است. این آلترناتیو مجهز به سیستم تنظیم و تثبیت سطح ولتاژ است تا در مواجهه با تلرانس شدید بارهای مصرفی موتور برق توانایی تنظیم سریع و دقیق سطح ولتاژ را داشته باشد. از طرفی حداکثر جریان دهی موتور برق ای تی کیو مدل TG11000 چیزی در حدود ۳۶ آمپر است. لذا در هنگام اتصال بارهای قدرتمند کارگاهی به این موتور برق مراقب مراتب فنی کافی برای پوشش سطح جریان ۳۶ آمپری را رعایت کنید.

موتور برق بنزینی ای تی کیو مدل TG11000 در طرح اصلی به شکل تک‌ فاز ساخته شده ‌است. اما مدل‌های طراحی سه ‌فاز این سری نیز موجود است. به ‌این ‌ترتیب مولد مزبور قابلیت راه‌ اندازی تجهیزات برق سه‌ فاز البته در توان محدود 8.5 کیلو وات به شکل انفرادی را دارد.

مقدار صدای تولید شده موتور برق ای تی کیو مدل TG11000 فقط ۸۰ دسی‌ بل است که قطعا یک مقدار ایده‌آل در پوشش نیازهای سنگین کارگاهی می‌باشد. این شرایط کارکرد سایلنت باعث شده تا از این مولد بتوانیم در فضاهای بزرگ خانگی، مجتمع‌های مسکونی، اداره‌جات بزرگ و حتی نهادهای درمانی استفاده کنیم. از طرفی طراحی شاسی کالسکه شکل با حضور چرخ و شرایط مناسبی است که سبک طراحی این مولد را مناسب فعالیت‌های سیار در محیط باغ و مزرعه خواهد کرد.

مدل

توان

سیستم استارت

آمپر خروجی

چرخ و دسته

ولتاژ

TG – 11000E

8.5 کیلووات

استارت باطری

35 آمپر

دارد

220 ولت

موتور برق ETQ مدل TG – 15900E

موتور برق ای تی کیو مدل TG15900E یک سری کاملاً توانمند صنعتی است که با قابلیت تولید برق تک ‌فاز طراحی ‌شده است. این مدل کاملاً همسو با نیازهای کارگاهی طراحی شده‌ است و به ‌راحتی می‌تواند وظایف خطیری مانند تامین برق ترانس‌های جوشکاری را انجام بدهد.

TG15900E با قابلیت تولید توان 10.5 کیلو واتی موتور برق جوشکاری ای ‌تی کیو است. این مدل توانمند 10.5 کیلو واتی قادر است تا حجم جریان کشی سنگین ترانس‌های جوشکاری در عملیات‌های پرفشار کارگاهی را تامین نماید. در عین ‌حال با طراحی جمع‌ و جور و شاسی چرخ‌دار به ‌طور کامل قابلیت حمل ‌و نقل شدن در فضاهای کارگاهی و... را دارد. بنابراین خیلی ساده می‌توانید این موتور برق را همراه خود در فضاهای کارگاهی جابجا کنید و تمامی عملیات‌های جوشکاری آن‌ هم در حد آمپر زیاد را ساپورت نمایید. از طرفی حد توان 10.5 کیلو واتی این مولد کاملاً مناسب راه‌ اندازی ادوات سنگین کارگاهی مانند بالابر ساختمانی تک‌ فاز، بتونیر و عملیات جوشکاری و... است.

موتور برق ۱۱ کیلووات ای تی کیو مدل ۱۵۹۰۰

برای رسیدن به توان 10.5 کیلو واتی در موتور برق ای تی کیو مدل TG15900E از موتور ۲ ‌سیلندر حجیم 670 سی ‌سی استفاده شده ‌است. موتور عملکرد ۴ زمانه دارد و با الگوی کار هوا خنک طبق قابلیت تنفس طبیعی طراحی ‌شده است. برای راه ‌اندازی این موتور ۲ ‌سیلندر از یک سیستم استارت الکتریکی استفاده ‌شده است. سیستم مزبور دارای باتری است و قابلیت ساپورت راه ‌اندازی های کلیدی در تامین شرایط برق اضطراری مناسب فضاهای بزرگ فروشگاهی، اداری و حتی واحدهای درمانی را دارد. این سیستم استارت الکتریکی یک سبک راه‌ اندازی ساده با الگوی پوشش نیازهای اتوماتیک را ساپورت می‌کند.

طراحی شاسی موتور برق ای تی کیو مدل TG15900E  به صورت  شاسی فلزی و مکعبی شکل  با ۲ عدد چرخ بزرگ لاستیکی است. در عین ‌حال کل شاسی دارای یک دسته‌ی ساده با طراحی تاشو است که تماماً مناسب طراحی جمع ‌و جور و در عین‌ حال قابلیت جابجایی ساده می‌باشد. این موتور برق ای تی کیو با قابلیت تولید برق تک‌ فاز در توان بسیار بالای 10.5 کیلو وات طراحی شده‌ است. حجم توان تولید شده این مولد رسماً یک مقدار توان بالای کارگاهی است. اما با حضور سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک هر ۲ عدد خط خروجی تک ‌فاز این مولد توانایی راه ‌اندازی تجهیزات حساس مانند سرورهای اداری را دارند. لذا با خیالی راحت می‌توانید از این مولد توانمند در عموم فضاهای اداری، خدماتی، فروشگاهی، باغ و البته کارگاهی و صنعتی استفاده کنید.

مدل

توان

سیستم استارت

آمپر خروجی

چرخ و دسته

ولتاژ

TG – 15900E

10.5 کیلووات

استارت

48 آمپر

دارد

220 ولت

موتور برق ETQ مدل TG – 11200E

موتور برق ۸.۵ کیلووات ای تی کیو مدل ۱۱۲۰۰ سه فاز

کمپانی ETQ در زمینه  موتور برق های سه  فاز بی کار نبوده  و توانسته موتور برق سه فاز با توان خروجی بالا ارائه بدهد،موتور برق ETQ مدل TG – 11200E با خروجی 8.5 کیلووات تک فاز و 6.5 کیلووات سه فاز یک موتور برق قدرتمند می باشد که می توان تجهیزات دارای الکتروموتور با توان 3 اسب – 3 فاز را روشن کند، این مدل می تواند دستگاه های بستنی ساز را که اکثرا سه فاز می باشد به کار بیاندازد. و همچنین می تواند تجهیزات تک فاز با توان ۳ اسب را راه اندازی بنماید.

این مدل دارای چرخ و دسته به سبک کالسکه ای و سیستم استارت باطری می باشد که هم از نظر روشن شدن و هم از نظر جا به جا کردن یک امتیاز برای این مدل محسوب می شود.  

مدل

توان

سیستم استارت

آمپر خروجی

چرخ و دسته

ولتاژ

TG – 11200E

8.5 کیلووات

استارت باطری

35 آمپر

دارد

220  - 380 ولت

موتور برق دیزلی ETQ مدل DG-4LE

موتور برق ای تی کیو مدل DG-4LE  از سری مولدهای دیزلی برند ETQ است. این موتور برق با استفاده از سوخت ارزان ‌قیمت دیزلی کار می‌کند. سری موتور برق‌های دیزلی در این سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. چنین مولدهایی فضای طراحی ساده، قابلیت تامین برق مطمئن و قدرت بالایی در مقابل حجم کم موتوری دارند. البته نباید از چالش‌های استفاده موتورهای دیزلی در مصارف خانگی و کارگاهی غافل باشیم. به هر صورت این موتورها تولید صدای زیاد با مقدار آلایندگی بالا شهره هستند. اما با توسعه تکنولوژی و روش‌های ساخت حالا شاهد طراحی موتورهای دیزلی کوچک با شرایط کار سایلنت و آلایندگی استاندارد هستیم. ETQ از جمله کمپانی‌های مطرح چینی است که مولدهای دیزلی با رویکرد مدرن در طراحی موتورهای گازوئیلی طراحی کرده‌ است.

موتور برق دیزلی ای تی کیو چرخ دار

موتور برق ای تی کیو مدل DG-4LE  یکی از همین موارد است که با قابلیت تامین توان 3.5 کیلو واتی طراحی شده ‌است. موتور برق ای تی کیو مدل DG-4LE با قابلیت تامین توان 3.5 کیلو واتی در لیست مولدهای خانگی که قابلیت استفاده در فضاهای اداری را دارند طراحی‌ شده است. اول آنکه این موتور برق با شرایط تولید 3.5 کیلو وات برق تک‌ فاز ۲۲۰ ولت به ‌طور کامل از پس توان مورد نیاز تجهیزات خانگی برمی‌آید. در ادامه باید از سیستم استارت الکتریکی این مولد صحبت کنیم که آن را به قابلیت حضور در تجهیزات برق اضطراری می‌رساند. به ‌این ‌ترتیب با این مولد 3.5 کیلو وات از موتور برق خانگی ای تی کیو می‌توانیم برق اضطراری در مواقع خاموشی مناسب فضای اداری را تأمین نماییم.

در طراحی این مدل از یک موتور تک ‌سیلندر دیزلی که هوا خنک است استفاده شده ‌است. موتور طراحی ساده‌ای دارد و در عین دیزلی بودن با شرایط کاری سایلنت و روان کار می‌کند. از طرفی برای این موتور برق ای تی کیو از سیستم پیش گرمایش راه‌ اندازی استفاده شده ‌است تا مسیر استارت زنی آن هرچه ساده‌تر و مؤثرتر باشد.

این موتور برق مجهز به یک شاسی مکعبی فلزی است که مقاومت فیزیکی مناسبی دارد و می‌تواند از بخش‌های داخلی موتور برق در شرایط بحرانی حفاظت کامل نماید. این شاسی مجهز به یک دسته کوچک با طراحی ثابت و ۴ عدد چرخ لاستیکی بزرگ است. سبک طراحی که مناسب فعالیت‌های سیار برای جابه‌جایی‌های ساده در محیط کارگاهی، باغبانی و حتی مسافرتی و کمپینگ طراحی شده ‌است.

مولدهای دیزلی به نسبت توان دهی در جایگاه بالای لیست قیمت موتور برق ای تی کیو هستند. این مولدها مخصوص استفاده در مناطق دور افتاده طراحی می‌شوند. زیرا سوخت گازوئیل درجه احتراق بالایی دارد و به ‌راحتی می‌توانیم مقدار زیادی از آن را ذخیره کنیم. شرایطی که کاملاً مطلوب استفاده در مناطق دور افتاده ‌است.

مدل

توان

سیستم استارت

آمپر خروجی

چرخ و دسته

ولتاژ

DG-4LE

3.5 کیلووات

استارت باطری

12 آمپر

دارد

220 ولت

موتور برق ETQ مدل DG-6LE

موتور برق ای تی کیو مدل DG-6LE یک تیپ نیمه ‌صنعتی از سری مولدهای دیزلی برند تایوانی است. در بطن مشخصه‌های فنی این موتور برق ای تی کیو از یک موتور تک‌ سیلندر دیزلی که هوا خنک است استفاده شده ‌است. موتور با راندمان مناسبی کار می‌کند و در کل با توجه به طراحی فشرده مقدار توان دهی مناسبی دارد. توان الکتریکی DG-6LE  بالغ ‌بر 5 کیلو وات برق تک‌ فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب است. این مقدار توان الکتریکی حجم قدرت کافی برای پوشش تمام نیازهای خانگی و فضاهای اداری و فروشگاهی است. در عین ‌حال یک مقدار مناسب برای فعالیت‌های کارگاهی و باغبانی می‌باشد.

موتور برق دیزلی ای تی کیو توان ۵ کیلووات چرخ دار

مدل دیزلی DG-6LE  به ‌معنای واقعی یکی از بهترین‌ها در جمع انواع موتور برق باغی ای ‌تی کیو است. شاید ETQ این مولد را مخصوص فضای باغ طراحی کرده باشد. زیرا تمام المان‌های مورد نیاز شما در فعالیت‌های حرفه‌ای باغبانی را همراه خودش دارد. اول آنکه از مقدار توان قابل ‌توجه 5.5 کیلو وات برخوردار است. این مقدار توان برای راه ‌اندازی انواع تجهیزات و ادوات باغبانی خصوصا راه ‌اندازی انواع موتور پمپ آب‌های بزرگ کشاورزی کفایت می‌کند. دوم آنکه این موتور برق ای تی کیو از موتور دیزلی برخوردار است و سوخت گازوئیلی یک سوخت ارزان‌ قیمت است.

استفاده از این موتور برق باعث افزایش هزینه‌های باغبانی و کشاورزی نمی‌شود. در عین‌ حال هم می‌دانیم که باغ‌ها و مزارع در مناطق دور افتاده هستند و برای استفاده موتور برق در این مناطق نیاز به ذخیره کردن سوخت داریم. قطعا ذخیره کردن سوخت گازوئیل امن‌تر و مطمئن‌تر از انباشت سوخت بنزین است. از طرفی موتور برق ای تی کیو مدل DG-6LE  به شکلی طراحی ‌شده است که می‌توانیم آن را در صندوق عقب هر خودرویی قرار داده و به‌ راحتی جابه‌جا کنیم. شرایطی که تماماً مناسب استفاده در فضای باغبانی و کشاورزی می‌باشد.

این موتور برق دارای یک شاسی محکم است که مجهز به ۴ عدد چرخ و یک دسته می‌باشد. طراحی شاسی این موتور برق برای جابجایی ساده طراحی ‌شده است. به شکلی که بتوانیم به ‌راحتی آن را در فضای باغ و مزرعه جابه‌جا کنیم. زیرا دارای ۴ عدد چرخ بزرگ با طراحی شاسی ارابه‌ای شکل است. در نهایت نیز باید از قابلیت استارت الکتریکی این موتور برق صحبت کنیم که شرایط راه ‌اندازی و کار با آن را نهایت ساده کرده ‌است. از طرفی حضور این استارت الکتریکی مناسب استفاده در تکمیل سیستم‌های برق اضطراری مناسب فضای اداری و فروشگاهی تا حضور در فعالیت‌های کاملاً حرفه‌ای کارگاهی می‌باشد. 

مدل

توان

سیستم استارت

آمپر خروجی

چرخ و دسته

ولتاژ

DG-6LE

5 کیلووات

استارت باطری

23 آمپر

دارد

220 ولت

موتور برق ETQ مدل DG-8LE

موتور برق دیزلی ای تی کیو مدل DG-8LE  قوی‌ ترین تیپ دیزلی طراحی ‌شده در کمپانی ETQ است. این موتور برق با توانایی تولید ۷ کیلو وات انرژی الکتریکی تحت ولتاژ ۲۲۰ ولت جریان متناوب شهری یک مولد تمام صنعتی است که با استفاده از سوخت گازوئیلی کار می‌کند.

به ‌مانند مدل قبلی باید این تیپ را نیز یک موتور برق باغی ای تی کیو با سطح توانمندی‌های مناسب ارزیابی کنیم. چرا که قدرت کاملاً تاثیرگذار ۷ کیلو واتی با حضور استارت الکتریکی را دارد. شرایطی که به ‌طور کامل از پس فعالیت‌های حرفه‌ای فضای باغ و مزرعه برمی‌آید. از طرفی شاسی این مدل نیز مجهز به ۴ عدد چرخ و یک دسته کوچک با طراحی ارگونومیک است تا شرایط جابه‌جایی آن در فضای باغ و مزرعه هرچه ساده‌تر صورت بگیرد. به‌ مانند مدل‌های دیزلی قبلی که مطرح کردیم برای این موتور برق ای‌ تی کیو نیز می‌توانید حجم قابل ‌توجهی از سوخت گازوئیل را در شرایط امن نگهداری کنید که کاملاً مناسب استفاده در مناطق دور افتاده و یا فضاهای باغبانی و کشاورزی می‌باشد.

موتور برق دیزلی ای تی کیو توان ۷ کیلووات

موتور برق ای تی کیو با حد توان ۷ کیلو واتی فراتر از نیازهای باغبانی می‌تواند در انبوه کارهای صنعتی و راه‌ اندازی تجهیزات کارگاهی مورد استفاده قرار بگیرد. این مولد یکی از بهترین‌ها برای تبدیل شدن به موتور برق جوشکاری ای ‌تی کیو می‌باشد. توان ۷ کیلو واتی این موتور برق مناسب تامین جریان بالای قوی‌ترین ترانس‌های جوشکاری است. در عین ‌حال طراحی شاسی با ۴ عدد چرخ مناسب جابه‌جایی موتور برق در فضای کارگاه است تا به ‌این ‌ترتیب بتوانید با این موتور برق جوشکاری ای تی کیو در سطح فضاهای بزرگ کارگاهی جابه‌جا بشوید و فعالیت‌های گسترده از جوشکاری سازه‌های بزرگ عمرانی و تأسیساتی را به انجام برسانید.

در لیست قیمت موتور برق ای تی کیو این مولد جایگاه بالایی دارد. اما وقتی پای صحبت از قابلیت‌های برتر و توان‌مندی‌های کامل یک موتور برق دیزلی در میان باشد، قطعا می‌توانیم از این مدل به ‌عنوان یک الگوی طراحی ایده‌آل یاد کنیم. موتور برقی که در حد توان ۷ کیلووات بالاترین رنج فنی از کارآیی برق تک‌ فاز در فضاهای خانگی تا فعالیت‌های رده ‌بالای کارگاهی و همچنین حضور مطمئن در مناطق دور افتاده و حتی سیار را تامین خواهد کرد.

مدل

توان

سیستم استارت

آمپر خروجی

چرخ و دسته

ولتاژ

DG-8LE

7 کیلووات

استارت باطری

30 آمپر

دارد

220 ولت

سخن پایانی

کمپانی ETQ از برندهای ریشه‌دار در عرصه طراحی ماشین‌های سبک موتوریزه شده ‌است. ریشه‌های این کمپانی در تاریخ شصت ‌ساله به قلب صنعت آمریکا بازمی‌گردد. اما در این ایام سری محصولات از موتور برق ای تی کیو محصول کشور تایوان هستند. این برند به ‌عنوان یک میان رده خوش‌ قامت در جمع ماشین‌سازهای مطرح جهان معرفی شده‌ است.

انواع مدل های موتور برق ای تی کیو نیز در امتداد معرفی محصولات میان رده اما قابلیت فنی گسترده و کیفیت ساخت مناسب معرفی می‌شوند. ETQ در نگاهی هوشمندانه سعی داشته‌ است تا چالش تامین برق در انبوه شرایط خانگی، باغبانی و کارگاهی را پوشش بدهد. برای این منظور طیف کاملی از توان‌های گوناگون موتور برق ای تی کیو در تیپ‌های بنزینی و گازوئیلی معرفی شده ‌است. کافی است نگرش فنی مناسب از مقدار بار مصرفی خود داشته باشید تا بتوانید از جمع مولدهای خوش نفس یک موتور برق با سطح توان دهی مناسب را انتخاب کنید. در حال حاضر تقاضا برای تهیه موتور برق بنزینی خانگی ای تی کیو چشمگیر است و قطعا این اتفاق در تداوم کارایی مناسب مولدهای سبک پیدا شده ‌است.

از طرفی نمی‌توانیم به ‌سادگی از کنار قابلیت‌های مناسب فنی انواع موتور برق باغی ای ‌تی کیو عبور کنیم. ETQ با طراحی موتورهای دیزلی در ابعاد کوچک که فریم‌های چرخ‌دار و دسته‌های ارگونومیک دارند، بهترین انتخاب برای حضور در مناطق دور افتاده مانند فضاهای باغبانی و کشاورزی هستند.

لیست قیمت موتور برق ای تی کیو در مقایسه با قابلیت‌های کیفی و توانایی‌های فنی این محصولات شرایط برجسته‌ای دارد. قیمت موتور برق ای تی کیو به نسبت از رقبا در جایگاه میانی بازار قرار می‌گیرد. اما از نظر کیفی و قابلیت‌های فنی یک سر و گردن از جمع بزرگ چینی‌ها بهتر هستند و می‌توانند با رقبایی جدی در عرصه جهانی برابری کنند. گروه نیکا کورپ نمایندگی موتور برق ای تی کیو آماده ‌است تا به شما در مراحل انتخاب و خرید این مولدهای خوش نفس مشاوره‌های لازم را عرضه نماید. سری مدل‌های موتور برق ای تی کیو گسترده هستند و قطعا لازم است تا بررسی دقیق بار مصرفی تجهیزات حجم توان مورد نیاز شما ارزیابی بشود. به ‌این ‌ترتیب کاملاً حرفه‌ای در یک جریان حساب ‌شده می‌توانید سری موتور برق ای تی کیو که توان دهی مناسبی دارد را انتخاب کنید.  

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5