خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق دیزل جنرال پاور

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق دیزل جنرال پاور
  • موتور برق دیزل جنرال پاور
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

موتور برق دیزل جنرال پاور

برای تامین برق در خانه‌ای روستایی و یا ویلایی واقع در باغی دوردست و حتی حضور در فعالیت‌های سیار کارگاهی و عمرانی چه ایده‌هایی دارید؟ قاعدتا در اولین پاسخ حضور موتور برق توانمند را توجیه‌پذیر می‌دانید. به هر حال موتور برق‌ها برای لحظات بحرانی ما در مناطق دور از دسترس برق شبکه سراسری طراحی شده‌اند. اما لازم است بدانید که مولد‌های دیزلی ظرفیت کارکردی بهتر در شرایط دورافتاده دارند. مانند موتور برق دیزل جنرال پاور که در الگویی تخصصی مناسب کار در فضا‌هایی دور افتاده طراحی شده است.

موتور برق دیزل جنرال پاور محصول کشور چین الگوی طراحی قدرتمند با حضور شاسی مقاومت فلزی دارد. این موتور برق با استفاده از سوخت گازوئیل کار می‌کند و از قابلیت‌های ویژه در توان دهی حداکثری برخوردار است. الگوی طراحی آن برای فعالیت‌‌های کامل خانگی و حتی کارگاهی، حضور در سطح مزارع و تامین نیاز‌های باغبانی و پاسخگویی فعالیت‌های سبک کارگاهی می‌باشد. این موتور برق تحت شرایط ایمن با راندمان مطلوب در حجم صدای کم طراحی شده است.

موتور برق‌های دیزلی در رقابت با نمونه‌‌های بنزینی هستند. استقبال عموم بازار به سمت خرید مولد‌های بنزینی است. اما این دلیل نمی‌‌شود تا نسبت به کارایی قابل توجه مولد‌های دیزلی سطح بازار مانند موتور برق دیزل جنرال پاور احساس بی‌تفاوتی داشته باشیم. اهل فن می‌دانند که برای حضور در مناطق دورافتاده و یا فعالیت‌های باغبانی استفاده از مولد‌های دیزلی انتخاب اصلح‌تری است. چرا که از سوخت مطمئن‌تر و کارکرد قدرتمندتری برخوردار هستند. در عین حال شرایط کارکرد طولانی مدت را دارند. موتور برق گازوئیلی جنرال پاور یکی از همین نمونه‌های کارآمد بازار است.

برای خرید انواع موتور برق گازوئیلی جنرال پاور می‌توانید از خدمات فروش آنلاین در نگاه تخصصی سایت نیکا کورپ استفاده کنید. نیکا کورپ مجری اصلی فروش ملزومات مهندسی و انواع موتور برق در سراسر کشور است. برای بررسی قیمت موتور برق گازوئیلی جنرال پاور در بستر اطلاعاتی نیکا کورپ حاضر هستید. خدمات نیکا کورپ شامل عرضه مستقیم محصولات همراه با خدمات مطلوب در شرایط اطلاعاتی مناسب و آموزش فنی و افزایش ‌مهارت‌های کار با تجهیزات شما عزیزان تدوین شده است.

آشنایی با موتور برق دیزلی جنرال پاور مدل JPD7500E

موتور برق دیزلی جنرال پاور مدل JPD7500E با الگوی طراحی مولد‌های تکفاز مخصوص فعالیت‌های رده بالای خانگی تا پوشش نیاز‌های سبک کارگاهی و باغبانی طراحی شده است. این موتور برق با سوخت گازوئیل کار می‌کند. در بطن طراحی بخش‌های فنی آن از وجود قدرتمند موتور دیزلی استفاده شده است. این موتور برق دیزل جنرال پاور دارای شاسی مقاوم است که بر روی چهار عدد چرخ کوچک لاستیکی در کنار یک دسته ارگونومیک طراحی شده است. الگوی طراحی‌ای که کاملاً مطابق حضور در فعالیت‌های سخت با جابجایی زیاد محیط کارگاه و یا باغ می‌باشد.

این موتور برق برای کار‌های سخت طراحی شده است. چرا که از حضور موتور قدرتمند دیزلی تحت راندمان کار مناسب استفاده می‌کند. در عین حال از شاسی کاملا مقاومی برخوردار است و ظرفیت تامین توان در شرایط سیار با جابجایی زیاد محیط کار را دارد. اما قیمت موتور برق گازوئیلی جنرال پاور مدل JPD7500E در سطح اقتصادی بازار تنظیم شده است. در کل با وجود تمامی‌ قابلیت‌های مناسب فنی طراحی موتور برق دیزلی، از یک نمونه‌ی کاملا اقتصادی صحبت می‌کنیم. این موتور برق شاید در نوع خود از بهترین‌‌های بازار نباشد. اما بدون تردید یکی از اقتصادی‌ترین مدل‌های بازار برای خرید مولد‌های دیزلی مناسب فعالیت‌های خانگی تا تامین پوشش کارگاهی و انجام فعالیت‌‌های سبک کارخانه‌ای می‌باشد.

موتور برق دیزل جنرال پاور مدل JPD7500E با ظرفیت تولید توان ۶ کیلو وات در تیپ مولد‌های گازوئیل سوز طراحی شده است. با این مقدار توان دهی به راحتی می‌توانید برق فضا‌های کامل خانگی با حضور تجهیزات کامل اعم از یخچال، تلویزیون، کولر آبی و چند عدد روشنایی را راه اندازی کنید. در عین حال حتی قادر هستید که پمپ آب‌ها مانند کف‌کش ‌های خانگی ۳ اسب را راه اندازی نمایید. این مقدار توان دهی آنچنان است که کاملا مناسب راه اندازی تجهیزات اداری، محیط‌های خدماتی، مراکز کوچک درمانی مانند درمانگاه‌‌ها است.

اما عمده قابلیت موتور برق دیزل جنرال پاور مدل JPD7500E برای استفاده در محیط باغبانی و حضور در مناطق دور افتاده طراحی شده است. با این موتور برق به راحتی در سطح باز مزارع جابجا می‌شوید و از قدرت مولد دیزلی آن تحت کارکرد طولانی مدت برای فعال کردن انواع ملزومات باغبانی مانند انواع موتور پمپ آب‌ها با تعریف الکتروموتور‌های 3 اسب بخار استفاده می‌کنید.

موتور برق دیزلی جنرال پاور توان 6 کیلووات 4 چرخ

مشخصات فنی آلترناتور جنرال پاور مدل JPD7500E

در طراحی آلترناتور تولید برق مولد جنرال پاور مدل JPD7500E از سیم پیچ تمام مس استفاده شده است. این سیم پیچ راندمان تبدیل توان مناسبی دارد و تقریباً حجم کاملی از قدرت دریافتی موتور دیزلی دستگاه را تبدیل به نیروی الکتریکی تحت ولتاژی استاندارد می‌نماید. آلترناتور تمام مس موتور برق دیزل جنرال پاور مدل JPD7500E در مقایسه با توان دهی به لطف سیم پیچ تمام مس از حجم کمی‌ برخوردار است که در کل تاثیر مثبتی در ابعاد و وزن این مولد دیزلی داشته است.

پنل توزیع برق این مولد دارای دو عدد خروجی برق تکفاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب AC و یک عدد خروجی برق ۱۲ ولت جریان DC است. تمامی‌ این خروجی‌ها تحت عملکردی مستقل طراحی شده‌اند و همگی آنها تحت کنترل کامل سیستم تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ AVR جریان دهی می‌شوند. حضور سیستم AVR مانع از تلرانس ولتاژ خروجی موتور برق خواهد شد. لذا پس از راه اندازی به سرعت سطح ولتاژ خروجی را در حد ولتاژ استاندارد ۲۲۰ ولت تنظیم می‌نماید. در عین حال مانع از ایجاد هر نوع تلرانس ولتاژ خروجی دستگاه شده و به سرعت سطح ولتاژ مناسب و استاندارد ۲۲۰ ولت را تنظیم می‌نماید. این موتور برق ظرفیت تولید توان ۶ کیلو وات برق تکفاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب AC را دارد. لذا کاملا مناسب پوشش فعالیت‌های گسترده خانگی، خدماتی، اداری و حتی باغبانی و کارگاهی است.

مشخصات فنی موتور برق دیزل جنرال پاور مدل JPD7500E

در طراحی موتور برق جنرال پاور مدل JPD7500E از موتور تک سیلندر گازوئیل سوز با عملکرد چهار زمانه استفاده شده است. این موتور هوا خنک است و طبق الگوی کار تنفس طبیعی فعالیت می‌‌کند. موتور با استفاده از سوخت گازوئیل کار می‌کند. لذا کاملاً در سطح قابلیت‌های برجسته فنی مولد‌های دیزلی قرار دارد.

موتور‌های دیزلی به اندازه نمونه‌های بنزینی در طراحی مولد‌های کوچک متداول نیستند. اما در عمل کارکردی قدرتمند و تولید توان مناسب دارند. مانند طراحی موتور برق دیزل جنرال پاور مدل JPD7500E که در آن از الزامات حضور موثر موتوری قدرتمند و گازوئیل سوز استفاده شده است.

موتور دیزل این مولد متکی بر سوخت گازوئیل از نوع استارت الکتریکی است. این موتور عملکردی روان، قدرت مکانیکی بالا و کارکردی تقریباً کم صدا دارد. عمده چالش استفاده از موتور‌های دیزلی در طراحی مولد‌های کوچک، همین تولید صدای قابل توجه است. اما جنرال پاور در رویکردی هوشمندانه سعی داشته تا موتوری با نهایت کارکردی ملایم طراحی نماید. لکن در کل موتور برق جنرال پاور مدل JPD7500E با طراحی موتور تک سیلندر بنزینی سوز مناسب حضور در فضاهای ساختمانی نیست. این موتور دیزلی برای کار در فعالیت‌های سخت و سیار طراحی شده است.

موتور برق دیزل جنرال پاور مدل JPD7500E دارای شاسی چرخ‌دار است. این شاسی از یک دسته طراحی ارگونومیک نیز برخوردار می‌باشد. این شاسی به همراه چرخ و دسته مخصوص فعالیت‌های سیار و جابجایی در محیط باغ و مزرعه طراحی شده است. شما به راحتی می‌توانید از قدرت بالای این مولد دیزلی در سطح فعالیت‌های گسترده باغبانی برای راه اندازی انواع موتور پمپ آب‌های قدرتمند تا حد 3 اسب بخار استفاده کنید.

کاربرد‌های موتور برق دیزلی جنرال پاور

زمینه کاربردی موتور برق‌های دیزلی کاملا متفاوت از نمونه‌های بنزینی است. چرا که این موتور برق‌ها در قدرت مکانیکی بسیار بالایی به نسبت ظرفیت موتور طراحی می‌شوند. در عین حال از شرایط کار کردن طولانی‌ مدت برخوردار هستند. اما در نهایت عملکرد آنها همراه با تولید صدای قابل توجهی است که زمینه کاربرد خانگی آنها را کاملا محدود می‌‌کند.

موتور برق دیزل جنرال پاور در حد توان فراتر از نیاز‌های خانگی طراحی شده است. البته از آنجا که الگوی کار دیزلی دارد، کاملا مناسب راه اندازی تجهیزات الکتریکی در خانه‌های دوردست و مناطق روستایی است. چرا که در این مناطق نیاز به حضور موتور برق‌ها با عملکرد مطمئن و کارایی طولانی ‌مدت داریم. در عین حال لازم است تا از سوخت مطمئن برای ذخیره فعالیت آتی موتور برق کنار گذاشته باشیم. با تمام این تفاصیل موتور‌های دیزلی کارآمدتر از موتور‌های بنزینی هستند. چرا که شرایط کارکرد طولانی مدت دارند. در عین حال قدرتمند هستند و کارکرد آنها به مراتب مطمئن‌تر از نمونه‌های بنزینی است. از طرفی با سوخت کاملا مطمئن گازوئیل کار می‌کنند که درجه احتراق بالایی دارد و به سختی در هوای آزاد به شکل خود به خود آتش می‌گیرد.

موتور برق دیزلی جنرال پاور 6 کیلووات مدل JPD7500E

عمده کاربرد خانگی انواع موتور برق گازوئیلی جنرال پاور برای حضور در خانه‌های روستایی، باغ ویلا‌های دوردست و مناطق خارج از دسترس برق شبکه سراسری است. این موتور‌های دیزلی عملکردی مطمئن و کارآمد در چنین فضاهای دور افتاده و دور دست دارند. اما اصلی‌ترین قابلیت کاربردی انواع موتور برق گازوئیلی جنرال پاور در بحث تامین برق فضاهای باغبانی و محیط‌های کارگاهی است. سوخت گازوئیل ارزان قیمت است. لذا در کارکرد طولانی مدت موتور برق‌های دیزلی با چالش هزینه تامین سوخت مواجه نیستیم. در عین حال می‌توانیم این سوخت را به مقدار زیاد و بدون خطر حریق خود به خودی ذخیره کنیم. این شرایط کاملا ایده‌آل برای فضاهای باغبانی است. موتور برق جنرال پاور مدل JPD7500E با استفاده از شاسی چرخ‌دار به همراه دسته ارگونومیک طراحی شده است. این الگوی طراحی کاملا مناسب حضور در فعالیت‌های سیار فضای باغبانی است. در عین حال مناسب جابجایی در محیط‌های کارگاهی و انجام عملیات‌ها مانند جوشکاری نیز می‌‌باشد.

مزایای استفاده از موتور برق‌های دیزلی

موتور برق‌های دیزلی به اندازه نمونه‌های متداول نیستند. چرا که قابلیت‌های کاری ساده و مفید در فضاهای ساختمانی را ندارند. اما اگر هدف از خرید آنها تامین توان در شرایط کاری دائم و قدرتمند باشد، قاعدتا به مراتب بهتر از نمونه‌های بنزینی کار می‌کنند. موتور برق گازوئیلی جنرال پاور نیز در این فضای دیزلی طراحی شده است. لذا از مزایای کار با موتور برق‌های دیزلی برخوردار است. این مزایا به قرار زیر هستند :

  • گازوئیل سوخت ارزان قیمتی است. اگر چه موتور‌های کوچک انواع مولد خانگی و کارگاهی حجم مصرف سوخت بالایی ندارند؛ ولی کارکرد طولانی مدت، مقدار مصرف سوخت آنها را زیاد می‌کند. تا جاییکه پس از یک روز کاری بار مالی تامین سوخت، قابل توجه است. در این میان بهره‌مندی از سوخت‌های ارزان‌تر توجیه اقتصادی بهتری دارد. مانند سوخت گازوئیل که به مراتب ارزان‌تر از بنزین است. لذا کار کردن با موتور‌های دیزلی از نظر تامین سوخت اقتصادی‌تر است.
  • موتور‌های دیزلی ظرفیت کار کردن با انواع سوخت‌های نامرغوب مانند مازوت را دارند. حتی می‌‌توانید این موتور‌ها را با نفت سفید راه اندازی کنید. موتور برق دیزل جنرال پاور با الگوی طراحی کار همراه سوخت‌های متنوع گازوئیل، مازوت و نفت سفید طراحی شده است. از این رو کاملا شرایط کار منعطف‌تری به نسبت از موتور برق‌های بنزین سوز دارند. البته در این باره باید دست به عصا باشید. چرا که فقط برای مدت محدود می‌توانید از دیگر سوخت‌ها به جای گازوئیل استفاده کنید.
  • موتور برق‌های دیزلی شرایط کار امن‌تری به مراتب از نمونه‌های بنزینی دارند. چرا که به ‌راحتی می‌‌توانیم سوخت گازوئیل را در ابعاد زیاد برای مدت طولانی نگهداری کنیم. گازوئیل به مانند بنزین در شرایط محیط دمای اتاق به شکل خود به خودی آتش نمی‌گیرد.
  • موتور‌های دیزلی مناسب کارکرد‌های طولانی مدت هستند. لذا برای طراحی موتور برق‌هایی که قرار است به مدت طولانی فعالیت کنند، استفاده می‌شوند. موتور برق‌های دیزلی مانند نمونه‌های طراحی شده از برند جنرال پاور شرایط کار کردن‌های طولانی مدت را دارند. از این رو برای خانه‌ها که فاقد برق شبکه سراسری هستند، مناسب‌تر می‌باشند.
  • به نسبت حجم موتور نمونه‌های دیزلی قدرتمندتر از نمونه‌های بنزینی هستند. مانند انواع موتور برق گازوئیلی جنرال پاور که در حجم موتور کم از قدرت مکانیکی تقریباً مناسبی برخوردار هستند. در عین‌ حال راندمان کار موتور‌های دیزلی بهتر از موتور‌های بنزینی است.
  • موتور برق‌های دیزلی جان سخت‌تر از نمونه‌های بنزینی هستند. این موتور‌های دیزلی به راحتی خراب نمی‌شوند و کاملاً مناسب کارکردی مطمئن در فضاهای دور افتاده و مناطق محروم می‌باشند. موتور برق دیزل جنرال پاور با کیفیت ساخت بالایی طراحی شده است که از حضور قدرتمند موتوری توانمند و کارآمد استفاده می‌کند.

جمع بندی

حضور موتور برق در مناطق دور از دسترس برق شبکه سراسری امری الزامی‌ است. اما این حضور باید رنگ و بویی قدرتمند، مطمئن و کار راه انداز داشته باشد. استفاده از موتور برق‌های دیزلی برای کار کردن در خانه‌های روستایی و مناطق دور از شبکه برق بهتر و کارآمدتر از نمونه‌های بنزینی است. اگر نسبت به تولید صدا چندان حساس نیستید، حضور مولد‌های گازوئیل سوز سبک تأمین برق شما را کاملا متحول خواهد کرد. البته وقتی از موتور برق دیزل جنرال پاور استفاده می‌کنید، حتی با مشکل جدی در کارکرد سایلنت آن برای حضور در فضای خانگی و خدماتی مواجه نیستید. زیرا مهندسین این کمپانی طراحی نسبتاً کم صدایی برای چنین مولد‌های دیزلی پیش بینی کرده‌اند. کارکردی که کاملاً درخور یک مولد قدرتمند و کارآمد گازوئیل سوز می‌باشد.

موتور برق دیزل جنرال پاور الگوی طراحی قدرتمند با حضور قطعات مکانیکی جان سختی دارد. در عین حال از عملکردی نسبتا روان و مصرف سوختی استاندارد برخوردار است که چندان باعث آلودگی محیط نمی‌شود. اما به هر صورت نمی‌توانید از این موتور برق‌های دیزلی در فضای بسته مانند زیرزمین خانه‌ها و ساختمان‌ها استفاده کنید. مگر آنکه محیط از تهویه کامل برای گردش هوا برخوردار باشد.

موتور برق دیزل جنرال ‌پاور از نمونه‌های خوش قیمت با ارزش خرید مناسب سطح بازار است. لیست قیمت موتور برق گازوئیلی جنرال پاور به نسبت دیگر رقبا حتی در مقایسه با موتور برق‌های بنزینی جایگاه کاملا اقتصادی دارد. برای خرید انواع موتور برق گازوئیلی جنرال پاور می‌توانید از خدمات تخصصی و فنی و مهندسی سایت نیکا کورپ استفاده کنید.

نیکا کورپ مجری تخصصی فروش انواع موتور برق در سراسر کشور است. این گروه برای عرضه تخصصی مولد‌های خانگی و صنعتی و مسافرتی و... فعالیت می‌کند. در صورت نیاز و برای تحلیل فنی و بررسی قابلیت‌‌های کاربردی انواع موتور برق می‌توانید از خدمات مشاوره تخصصی تحت نظارت کارشناسان خبره گروه نیکا کورپ استفاده کنید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5