خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور تک بنزینی

موتور تک بنزینی

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    برای استفاده از بسیاری از تجهیزات صنعتی، ساختمانی و کشاورزی نیاز به موتورهایی است که نیروی محرکه این تجهیزات را تامین کند. این موتورها معمولا از نوع موتورهای بنزینی و دیزلی چهار زمانه هستند که به موتور تک بنزینی معروف می‌باشند و به آن موتور تک سیلندر هم گفته می‌شود. کشورهای زیادی تحت عنوان برندهای مختلفی امروزه جزو تولیدکنندگان عمده این موتورها هستند. اگر بخواهیم نمونه‌ای از موارد استفاده از موتور تک بنزینی یا دیزلی ذکر کنیم می‌توان به طیف گسترده‌ای از ماشین آلات ساختمانی و کشاورزی اشاره کرد، مثلا کمپکتور، موتور پمپ آب، کاتر آسفالت بر، و موتور ماشین کارتینگ از جمله این تجهیزات است.

    موتور تک سیلندر بنزینی چیست؟

    اصلی ترین قسمت یک دستگاه را می توان موتور آن در نظر گرفت. موتور در دستگاه مانند قلب در بدن انسان است و مشخصا در صورت بروز هر مشکلی برای موتور، می توان آن را در حال نابودی توصیف کرد. موتور ها در دو دسته ی دیزلی و بنزینی وجود دارند و عمده ترین تفاوت این دو دسته در نوع سوخت مصرفی آن ها است. علاوه بر این دارای تفاوت های ساختاری و ظاهری متنوعی نیز می باشند.

    موتور تک سیلندر بنزینی یکی از مهم ترین دستگاه هایی است که می توان آن را در میان هم گروهی های خود به عنوان آچار فرانسه نام گذاری کرد. با کمک موتورهای تک بنزینی می توان امور بسیار زیادی را در زمینه های مختلف به انجام رساند و هم چنین تجهیزات متعددی را راه اندازی کرد. از جمله: تجهیزات صنعتی و ساختمانی، تجهیزات کشاورزی،کمپکتور ها، ماله پروانه ای، پمپ آب کشاورزی و بسیاری موارد دیگر. موتور تک، تولید کننده‌ی نیروی محرکه برای اکثر ماشین آلات است. از این رو موتورهای تک با توان ها مختلفی نیز ارائه می شوند. موتور تک‌ها معمولاً از 5 اسب بخار تا 22 اسب بخار وجود دارند و خرید کدام نوع آن‌ها بسته به نیاز و کاربرد مورد نظر شما دارد. معمولاً قدرت موتور وقتی از 22 اسب بخار به بالا می‌رود، معمولاً دو سیلندر می‌شوند. موتورهای تک بنزینی انواع مختلفی دارند که انتخاب آن‌ها بسته به نوع کار شما دارد البته برندهای زیادی نیز در این حوزه شروع به ساخت موتور تک بنزینی کردند.

    دسته بندی موتور های تک سیلندر

    موتور های تک سیلندر از دسته ی موتورهای درون سوز بنزینی محسوب می شوند که دارای دو مدل هستند:

    • موتور تک سیلندر چهار زمانه
    • موتور تک سیلندر دو زمانه

     که به هر دو نوع از این موتورها، موتور تک سیلندر گفته می شود. اما این موتور های تک سیلندر تنها منحصر به حالت بنزینی نبوده و موتور تک سیلندر دیزلی نیز نوع دیگری از این دستگاه می باشد. موتور های تک سیلندر به جهت کارایی بالا و راندمان خوب و هم چنین عمر مفید دستگاه، دارای طرف داران زیادی هستند. هم چنین مقرون به صرفه بودن آن ها نیز یکی دیگر از ویژگی های مناسب محسوب می شود. 

    تفاوت موتور بنزینی و دیزلی در چیست؟

    همان طور که در بالا اشاره کردیم مهم ‌ترین تفاوت این دو نوع موتور، تفاوت در نوع سوخت است. موتور بنزینی با سوخت بنزین کار کرده و موتور دیزلی نیز توان مورد نیاز خود را با سوخت گازوئیل ایجاد می‌کند. تفاوت دیگر در این دو موتور تفاوت ساختاری است که در نوع احتراق وجود دارد. در موتور دیزلی احتراق با افزایش فشار و گرم‌شدن ماده سوختی صورت می‌ گیرد. حال ‌آنکه احتراق داخل موتور بنزینی به ‌وسیله جرقه شمع صورت می‌گیرد. در موتور دیزلی ابتدا هوا مکش شده، در مرحله بعد هوا متراکم می‌شود و در مرحله آخر گازوئیل به هوای متراکم شده اضافه می‌شود. افزایش فشار و دما باعث واکنش گازوئیل شده و انفجار به وجود می‌آید؛ اما در موتور بنزینی هوا و بنزین مکش شده و هر دو باهم متراکم شده و براثر جرقه شمع انفجار به وجود می‌آید.

    تفاوت موتور بنزینی با دیزل

    سرعت و بازدهی موتورهای بنزینی

    توان موتور بنزینی از موتور دیزلی کمتر است اما سرعت نسبتا بالاتری دارد. بنزین سریع‌تر از گازوئیل می ‌سوزد و پیستون موتور تک که وزن کمی دارد، حرکت را سریع‌تر به میل‌لنگ منتقل می کند و همین باعث افزایش سرعت می‌شود. اما سرعت بیشتر و شدت ضربه کمتر پیستون، موجب توان کمتر در موتور بنزینی می‌شود، پس در مکان‌هایی که نیاز به توان بیشتر است بهتر است از موتور دیزلی استفاده شود.

    مراحل کار موتور تک بنزینی

    موتور تک بنزینی نوعی موتور چهار زمانه است. البته نوع دو زمانه آن نیز وجود دارد. اما موتور تک بنزینی چهار زمانه بسیار پر کاربرد تر است. چهار زمانه به معنای آن است که در چهار مرحله عمل گردش کامل موتور صورت می پذیرد. یعنی ابتدا مکش صورت می پذیرد، سپس تراکم گاز و در ادامه توان حرکت و در نهایت مرحله تخلیه انجام می شود. موتور های تک بنزینی به عنوان محرک ماشین آلات محسوب می شوند.

    به طور خلاصه مکانیزم و عملکرد موتور تک بنزینی به صورت زیر است:

    مکش: در این مرحله موتور پیستون در بالا ترین مکان در سیلندر قرار می گیرد. با پایین آمدن پیستون هوا و سوخت مورد نظر در محفظه سیلندر جمع می شود. نام دیگر مکش به اصطلاح تنفس می باشد.

    تراکم: مرحله دوم موتور احتراقی تراک است که با بسته شدن سوپاپ ها و بالا آمدن پیستون به بالای سیلندر انجام می گیرد که به منظور تراکم سوخت و هوا می گردد.

    انفجار: مرحله سوم موتور های احتراقی انفجار می باشد که در این حالت پیستون در بالاترین نقطه سیلندر قرار دارد و با توجه به متراکم شدن هوا و سخت با جرقه شمع در موتور های بنزینی و گازسوز و متراکم شدن هوا و سوخت در موتور های دیزلی انفجار و احتراق صورت می گیرد. با توجه به انفجار صورت گرفته و فشار وارد شده به پیستون باعث انتقال پیستون به پایین ترین نقطه خود در سیلندر می شود.

    تخلیه: آخرین مرحله مکانیزم موتور نیز خروج دود از محفظه احتراق می باشد که با بالا آمدن پیستون، سوپاپ دود باز شده و با بالا آمدن پیستون دود حاصل از احتراق خارج می گردد.

    موتور تک بنزینی چهار زمانه

    موتور تک بنزینی چطور کار می کند؟

    معمولا موتور های تک بنزینی انرژی مورد نیاز خود را از احتراق درون سیلندر می گیرند که در بیشتر موتور های بنزینی تک سیلندر هوا و سوخت توسط کاربراتور ترکیب شده و وارد محفظه احتراق می شود. کاربراتور وسیله ای می باشد که سوخت و هوا را با هم ترکیب کرده و وارد محفظه احتراق می کند. معمولا موتور هایی که با کاربراتور کار می کنند از دقت بالایی برخورد نیستند و میزان آلایندگی آنها بیشتر می باشد. موتور بنزینی با داشتن حجم کمتر نسبت به موتور دیزلی دارای صدای کمتری نیز است. علاوه بر این موتور های تک بنزینی دارای  راندمان سوخت پایین تری نسبت به موتور های تک دیزلی هستند.به همین علت عمده موتور های با قدرت زیاد را به صورت دیزلی طراحی می کنند و معمولا موتور هایی برای کار های با قدرت کمتر خواسته شده اند به صورت بنزینی خواسته می‌شوند. در واقع ، ما باید موتور تک بنزینی را به عنوان یک مولد قدرتمند با کاربردهای مهم در نظر بگیریم. جنبه مثبت این موتورهای الکتریکی این است که می توانند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرند و عمر بسیار بالایی دارند ، که به ما امکان می دهد از این موتور به عنوان یک موتور حرفه ای استفاده کنیم.

    کاربرد موتور تک بنزینی

    از موتور تک بنزینی می توان در موارد متعددی استفاده کرد و باید توجه داشت که تنوع این نوع از موتور ها باعث می شود تا کارکرد های مختلفی داشته باشد. شفت هایی که در موتور تک بنزینی وجود دارد، این امکان را فراهم می کنند تا به عنوان موتور کولتیواتور از آن استفاده شود. علاوه بر این جهت پمپ سمپاش در امور کشاورزی نیز می توان آن را مورد استفاده قرار داد. در موارد دیگر می توان از این موتور ها جهت موتور پمپ، علف زن و علف تراش، موتور برق و انواع موتور های مشابه استفاده نمود. حتی از این نوع موتور ها می توان به عنوان مولد برق و در تامین روشنایی برخی از قسمت های منزل استفاده کرد. اما استفاده از موتور تک در منزل برای تامین روشنایی همه خانه کفایت نمی کند چون توان کافی برای این کار، در موتور تک بنزینی وجود ندارد.

     انواع موتور تک بنزینی

    موتورهای تک بنزینی با قابلیت ها مختلف مانند توان، حجم مخزن و تکنولوژی ساخت در برند های متنوعی و هم چنین با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شوند. در این بخش برندهای موتورهای تک بنزینی را با هم بررسی خواهیم کرد:

    • موتور تک بنزینی روبین
    • موتور تک بنزینی راتو
    • موتور تک بنزینی هوندا
    • موتور تک بنزینی شانری
    • موتور تک بنزینی دیانا
    • موتور تک بنزینی واکسون
    • موتور تک بنزینی کاما
    • موتور تک بنزینی لیفان
    • موتور تک بنزینی لانسین
    • موتور تک بنزینی کاوازاکی
    • موتور تک بنزینی گلد اسپرینگ
    • موتور تک بنزینی پوتر
    • موتور تک بنزینی ETQ

    موتور تک بنزینی هوندا

    موتور تک سیلندر بنزینی که یکی از پر مصرف ترین موتور های تک می باشد، ساخت کشور چین است که از کاربرد های آن می توان به کمپکتور صفحه ای، ماله پروانه ای، موتور تک سیلندر و موارد دیگر اشاره کرد. این نوع از موتور بنزینی دارای توان های متفاوتی می باشند. شروع به کار موتور تک سیلندر بنزینی هوندا با سیستم فشرده سازی خودکار است و مواد با کیفیت مورد استفاده در ساخت آن منجر به امکان استفاده طولانی مدت شده است.

    مزایای موتور تک سیلندر بنزینی هوندا چیست؟

    • طراحی قدرتمند و کم صدای موتور
    • میزان آلودگی پایین
    • استارت آسان
    • موتور 4 زمانه منطبق بر تکنولوژی OHV
    • کارکرد تضمین شده
    • ساختاری مناسب برای حمل و نقل
    • دارای سنسور هشدار
    • کارکرد در زمان طولانی

    موتور تک بنزینی روبین

    موتور تک بنزینی روبین ساخت کشور ژاپن است و یکی از بهترین و با کیفیت ترین موتورهای موجود در بازار می باشد که در دسته موتورهای 4 زمانه و دارای قدرت 5.5 اسب بخار و حجم موتور 168 سی سی است. حداکثر دور موتور 3600 دور در دقیقه است و مجهز به سیستم استارت هندلی و سوخت رسانی کاربراتوری می باشد. یکی از ویژگی های مثبت این موتور وزن کم آن است که به راحتی قابل جابجایی است. حجم مخزن این موتور 3.8 لیتر و ظرفیت مخزن روغن 550 سی سی است. این موتور مجهز به سیستم خنک کننده هوا نیز می باشد. از موتور تک بنزینی روبین ژاپن برای دستگاهای مختلفی استفاده می شود از جمله : موتور ویبراتور، موتور سمپاشی، موتور پمپ آب، ماله پروانه ی، کمپکتور صفحه ای، بتونیر، تیلر کلتیواتور، موتور ژنراتور. یک نکته ی حائز اهمیت در موتور تک بنزینی روبین، وجود نمونه های غیر اصلی آن در بازار است که از نظر کیفیت در رده ی پایین تری قرار دارند.

    موتور تک بنزینی راتو 7 اسب

    یکی از بهترین و با کیفیت ترین موتورهای موجود در بازار که در دسته موتورهای 4 زمانه و باقدرت 7 اسب بخار قرار دارد، موتور تک بنزینی راتو است. این موتور، یک موتور تک هندلی محسوب می شود. یکی از مزیت های مهم این موتور، وزن سبک آن است که به راحتی قابل جابجایی است. ظرفیت مخزن این موتور 3.5 لیتر و ظرفیت مخزن روغن 550 سی سی است. این موتور مجهز به سیستم خنک کننده هوا نیز است. علاوه بر این موتور تک بنزینی راتو 7 اسب مجهز به سنسور روغن بوده و در صورت کاهش روغن موتور را خاموش می کند و تا زمانی که روغن موتور به مقدار لازم اضافه نگردد موتور روشن نخواهد شد. این موتور دارای طول عمر و استحکام بالایی است و مهم تر از آن این که در مقایسه با بسیاری از هم رده های خود، توان بالاتر و در عین حال صدای کمتری دارد. این ویژگی ها همراه با آلایندگی پایین باعث می شود که این محصول یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در ماشین آلات صنعتی و کشاورزی باشد.

    موتور تک بنزینی شانری

    موتور تک بنزینی شانری موتوری با طراحی مناسب و دارای سطح عملکرد متوسط برای تجهیزات کشاورزی و کارگاهی است. موتور تک بنزینی شانری یک مولد تک ‌سیلندر می باشد که طبق الگوی کار 4 زمانه طراحی‌ شده است. ظرفیت موتور تک‌ سیلندر شانری 212 سی ‌سی است که در مقایسه با دیگر تک ‌سیلندرهای بازار حجم موتور بسیار مناسبی دارد. این موتور می‌تواند قدرتی معادل با 7 اسب ‌بخار تولید کند. چنین قدرتی مناسب تامین توان انبوه تجهیزات کارگاهی و ادوات باغبانی می ‌باشد. موتور تک بنزینی شانری در بالاترین توان کارکرد می‌تواند به ‌سرعت 1800 دور بر دقیقه برسد. سرعت نهایی این موتور مقداری استاندارد مناسب برای تجهیز کردن بسیاری از ابزارهای کارگاهی و کشاورزی است. از جمله مشخصات فنی موتور تک شانری می توان به قدرتمند بودن و سبک ‌وزن بودن با طراحی جمع ‌و جور اشاره کرد.

    موتور تک بنزینی دیانا

    موتور تک بنزینی گیربکسی دیانا به سبک 4 زمانه طراحی‌ شده است و با الگوی هوا خنک فعالیت می‌کند. سیلندر این موتور از آلیاژ بسیار با کیفیتی با ضخامت بالا ساخته شده‌ است. طراحی بدنه تک‌سیلندر موتور ساختاری مقاوم است که به ‌خوبی از فضای داخل این تک‌سیلندر محافظت می‌شود. از این رو موتور تک بنزینی دیانا الگوی طراحی منحصر به ‌فردی دارد که کمتر در نزد موتورهای هم رده اش شاهد آن هستیم.

    موتور تک بنزینی دیانا که با الگوی عملکرد 4 زمانه طراحی شده ‌است دارای میزان مصرف سوخت کم، مقدار تولید صدای ناچیز و عملکردی روان مطابق با شرایط طراحی ایده‌آل موتورهای 4 زمانه را دارد. این موتور با رسیدن به حداکثر سرعت 3600 دور بر دقیقه می‌تواند مقدار 18 اسب‌بخار توان مکانیکی را تولید نماید.

    موتور تک بنزینی واکسون

    موتور تک بنزینی 7 اسب واکسون یک موتور چهار زمانه است و از این رو شاهد دو منبع مجزا برای سوخت و روغن این موتور خواهیم بود. قدرت این موتور 7 اسب بخار است و با گردش 3600 دور در دقیقه با حداکثر توان 4200 وات کار می کند. این محصول هندلی است و مانند اغلب موتورهای 7 اسب برای روشن کردن آن باید از یک هندل دستی استفاده نمود. از این موتور می توان بر روی انواع موتور برق ، موتور ویبراتور، موتور پمپ آب و سایر دستگاه هایی که معمولا موتورهای تک سیلندر 5.5 الی 7 اسب روی ان ها نصب می شود استفاده کرد. سیلندر این موتور از ضخامت و دوام بالایی برخوردار است و به خوبی از پیستون موتور محافظت می کند. موتور تک بنزینی واکسون یکی از محصولات با کیفیت ساخت کشور چین می باشد که بر روی تجهیزات مختلف کشاورزی , ساختمانی و صنعتی به کار برده می شود. طراحی مناسب قطعات و کیفیت کلی موتور از ویژگی های این موتور تک بنزینی می باشد.  

    موتور تک بنزینی لیفان

    از سری کاربرد های موتور تک بنزینی می توان در کشاورزی و باغبانی و حتی دام پروری نیز نام برد. این نوع موتورها قابلیت نصب شدن به  ابزار آلات مختلف را دارند. قدرت بالا، وزن کم و کارایی بالا از جمله دلایل محبوبیت این نوع موتورها است. موتور تک بنزینی لیفان که هم چنین به موتور طرح هوندا معروف است، دارای حجم سیلندر 212 سی سی می باشد. این نوع موتور که به موتور GX210 نیز شناخته می شود، بیشتر بر روی سمپاش های مختلف، دستگاه های برش، شخم زن ها و دستگاه های علف زن قابل نصب می شود. موتور بنزینی لیفان دارای مخزن روغن به ظرفیت 600cc معادل 0.6 لیتر می باشد. گنجایش باک بنزین این موتور بنزینی 3.1 لیتر می باشد. این موتور دارای حداکثر سرعت 3600 دور در دقیقه است. نوع موتور 4 زمانه OHV و با یک سیلندر می باشد. موتور تک بنزینی لیفان دارای سنسور قطع کن روغن نیز است. در صورتی که سطح روغن داخل موتور پایین بیاید، یا کاربر فراموش کند روغن در آن بریزد، این سنسور اجازه روشن شده را به آن نمی دهد که این امر برای حفظ سلامت موتور بسیار ضروری است.

     

    موتور تک بنزینی لیفان

    موتور تک بنزینی لانسین

    موتور تک سیلندر بنزینی لانسین از سری محصولات ساخت کشور چین می باشد، و از نوع موتور های تک سیلندر و چهار زمانه بنزینی است که برای استفاده های مختلف در انواع و اقسام تجهیزات صنعتی و کشاورزی و حتی دام پروری کاربرد دارد. موتور تک بنزینی لانسین یکی از با کیفیت ترین موتور های بنزینی موجود در بازار است که دارای توان و عملکرد بالایی نیز است. موتور تک بنزینی لانسین سازگار با محیط زیست است. فرق این موتور تک سیلندر بنزینی با دیگر مدل های خودش در میزان ارتعاش و لرزش دستگاه است که باعث  راحتی کنترل آن  در هنگام فعالیت می شود. استحکام بالا و کارایی مناسب موتور تک بنزینی لانسین از ویژگی های مثبت این موتور تک بنزینی  است. یکی دیگر از ویژگی های این موتور تک، دمای پایین آن در هنگام کار و میزان مصرف سوخت به صرفه ی آن است. این موتورها در عین حال که توان بالایی دارند، در زمان کار از صدای کمتری نیز برخوردار هستند.

    موتور تک بنزینی کاوازاکی

    موتور تک بنزینی گیربکسی کاوازاکی ساخت کشور تایلند و تحت لیسانس یک شرکت ژاپنی است. این موتور تک سیلندر و چهار زمانه می باشد که نسبتا دارای قیمت بالاتری از نمونه های هم رده خود است. فرق این موتور تک سیلندر بنزینی با دیگر مدل ها در میزان ارتعاش و لرزش دستگاه است که باعث کنترل راحت تر آن در هنگام فعالیت می شود. موتور تک سیلندر بنزینی کاوازاکی تک سیلندر و چهار زمانه است و مطابق با تکنولوژی OHV ساخته شده است. موتور تک بنزینی کاوازاکی بصورت هندلی و هوا خنک در بازار عرضه می شود. توان این موتور 4.3 کیلووات است و وزن آن 35 کیلوگرم می باشد. موتور تک بنزینی کاوازاکی دارای توان 5.8 اسب بخار قدرت واقعی است.

    موتور تک بنزینی کاوازاکی

    موتور تک بنزینی گلد اسپرینگ

    این موتور یک موتور تک سیلندر است که کاربردهای متعددی دارد از جمله تجهیز کردن برخی ادوات کشاورزی و کارگاهی و صنعتی . موتور تک بنزینی گلد اسپرینگ 7 اسب ‌بخار مناسب برای فعالیت‌های سبک می باشد. این موتور تک ‌سیلندر است و به روش 4 زمانه فعالیت می‌کند. موتور آن طبق الگوی طراحی هوا خنک ساخته شده ‌است. در کل طراحی موتور تک بنزینی گلد اسپرینگ 7 اسب در رده موتورهای سبک، کم ‌حجم با قابلیت فنی مناسب ساخته ‌شده است. این موتور دارای عملکردی روان، مصرف سوختی بهینه و با کمترین میزان آلودگی صوتی است. این موتور دارای حجم مخزن سوخت با ظرفیت 3.5 لیتری است. موتور تک بنزینی گلد اسپرینگ 7 اسب دارای یک سیستم استارت هندلی است.

    موتور تک بنزینی پوتر

    موتور تک بنزینی پوتر با پیش ‌بینی از نیاز کاربران در مدل ‌های مختلف برای توان های متنوع طراحی‌ شده است. انواع موتور پوتر از سطح امکانات مناسب و کاملی برخوردار می باشند. اگر به هر دلیل نیاز به استفاده از این نوع موتور ‌ها دارید و در عین حال بودجه شما محدود است، می ‌توانید بر روی توانمندی ‌ها و قابلیت ‌های انواع موتور پوتر حساب کنید. کیفیت، عملکرد مناسب و قیمت موتور بنزینی پوتر از ویژگی های مهم این موتور تک هستند . لازم به ذکر است که این نوع موتورها در میان لیست موتور های میان رده ی بازار قرار دارند. این موتور تک، مناسب برای انجام فعالیت های سبک در سطح خانگی می باشد.

    موتور تک بنزینی ETQ

    موتور تک بنزینی ETQ چهار زمانه است و دارای یک سیلندر می باشد که به صورت هوا خنک است و ظرفیت آن برابر با 212 سی سی است. حداکثر میزان گردش این دستگاه 3600 دور در دقیقه بوده و حداکثر توان خروجی آن نیز 4.2 کیلووات می باشد. در ضمن به منظور استارت یا راه اندازی موتور تک بنزینی ETQ می بایست از هندل دستی استفاده نمود و این یعنی محصول فاقد استارت الکتریکی می باشد. موتور تک بنزینی ETQ ساخت کشور چین با درجه کیفیت عالی می‌باشد.

    موتور تک بنزینی ای تی کیو ۷ اسب بخار

    فروش موتور تک بنزینی

    موتورهای تک بنزینی در بازار در قیمت های مختلفی عرضه می شوند. قیمت موتور تک بنزینی نیز می تواند متفاوت باشد. یکی از دلایل این قیمت بالا می تواند وجود واسطه ها در بازار باشد. با بررسی وب سایت نیکا کورپ و ارتباط با کارشناسان سایت می توانید خریدی با کیفیت و بدون واسطه و با گارانتی را تجربه کنید. کارشناسان نیکا کورپ همواره درحال رسیدگی به تماس های شما هستند درصورتی که برای خرید موتور تک بنزینی نیاز به راهنمایی دارید با آنها در تماس باشید تا ابزار مناسب کار خود را خریداری نمایید.آخرین توصیه ما به شما دوستان همراه این است که نهایت تلاش خود را به عمل آورید که موتور تک بنزینی مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر یا مراکز فروش آنلاین با پشتیبانی کامل مانند مجموعه ی نیکاکورپ خریداری کنید . علاوه بر این شرکت نیکا کورپ وارد کننده موتور تک بنزینی می باشد و از این رو این موتور ها را بدون واسطه و با بهترین شرایط می توانید از این مجموعه تهیه کنید.

    قیمت موتور تک بنزینی

    قیمت موتور بنزینی به عوامل بسیار زیادی می تواند بستگی داشته باشد که از آن جمله می توان به میزان قدرت آن بر حسب اسب بخار، مدل و برند سازنده، حجم مخزن سوخت و نوع سوخت آن، تکنولوژی ساخت آن و برخی موارد دیگر اشاره نمود. برخی از برند های معروفی که به تولید این نوع موتور اقدام می کنند عبارتند از: برند روبین، برند کاوازاکی، برند هوندا، برند پرکینز و برند ولوو. با توجه به این موارد می توان گفت که برای تهیه و خرید موتور بنزینی مناسب مبالغ متفاوتی را مشاهده خواهید کرد. هم چنین با توجه به مصرف خودتان، اندازه و قابلیت های موتور تک در نظر گرفته را مورد بررسی قرار دهید تا با آنچه در ذهن شما و مورد استفاده شما است، هماهنگی داشته باشد.

        مرتب‌سازی مقالات:

      • پیش‌فرض
      • جدید‌ترین
      • پربازدیدترین
      • بیشترین امتیاز

        جدید‌ترین مقالات:

      مشاهده مقالات بیشتر
      دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
      کاربر میهمان

      تایید و ارسال
      انصراف
      دیدگاه کابران:
        نمایش دیدگاه‌های بیشتر