خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

نحوه انتخاب بهترین نوع چکش تخریب

بهترین چکش تخریب

فهرست مطالب

چطور بهترین و مناسب ترین چکش تخریب را خریداری کنیم؟

همیشه در هنگام خرید چکش تخریب سعی نموده تا مناسب ترین گزینه را با توجه به حجم و میزان پروژه انتخاب نموده تا جوابگوی کار شما باشد. در این مقاله قصد داریم مهمترین نکاتی که در هنگام خرید چکش تخریب باید به آن ها توجه داشته باشید را برای شما بیان نماییم، پس با ما همراه باشید.

بهترین چکش تخریب

چکش تخریب یا هیلتی چیست؟

چکش تخریب ابزار قدرتمندی جهت تخریب سازه ها بوده که به طور معمول دارای وزن بالایی بوده و سازه هایی از جنس مواد مختلف از دیوار چوبی گرفته تا کف های بتنی را می تواند تخریب نماید. این دستگاه در اکثر عملیات ساختمانی و راهسازی پرکاربرد بوده و جزء تجهیزات اصلی محسوب می گردد.

بهترین چکش تخریب

چکش تخریب چطور عمل می کند؟

چکش تخریب به خاطر قدرت و نیرویی که دارد، همواره می تواند هر نوع مانع همچون دیوار، آجر و یا هر ماده دیگر را تخریب نموده و از سر راه بردارد. عملکرد این دستگاه به این صورت بوده که حجمی از نیرو را به صورت کاملا دقیق و متمرکز در منطقه هدف جهت تخریب وارد می نماید.

بهترین چکش تخریب

چکش تخریب های امروزی نسبت به چکش های آهنگری که در گذشته جهت بروژه های بزرگ استفاده می گردید، نیاز به انرژی کمتری داشته و عملیات تخریب را با تمرکز و دقت بیشتری انجام می دهد. البته خرید چکش تخریب مستلزم هزینه بوده و حتما باید موارد مختلف را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید چکش تخریب مناسب نمایید.

موارد مهم در انتخاب بهترین نوع چکش تخریب:

پروژه چیست؟

اولین سوالی که شما باید از خود بپرسید آن است که چکش تخریب را دقیقا برای انجام چه هدفی نیاز دارید تا بتواند به طور کامل از پس پروژه شما برآید. همچنین در هنگام انتخاب و خرید چکش تخریب توجه داشته باشید که هیلتی برای تخریب ساخته شده و در زمانی که ظرافت لازم بوده کارآیی ندارد، همچنین در هنگام خرید چکش تخریب به این مورد توجه داشته باشید که دستگاه را برای چه کارآیی هایی نیاز دارد و چه امکاناتی از آن انتظار دارید.

انتخاب سایز و میزان اثرگذاری هیلتی:

سایز چکش تخریب نیز مهمترین مورد در خرید چکش تخریب بوده که باید به آن توجه کامل داشت و این امر با توجه به حجم کار شما تعیین می شود. برای مثال اگر قصد شما تخریب دیوار است، چکش تخریب سایز کوچک مناسب کار شما بوده و نیاز به استفاده از چکش های سنگین و زمینی نیست، اما اگر هدف شما تخریب آسفالت، جاده ها و یا کف های بتنی است، حتما باید چکش تخریبی سنگین و با قدرت بالا را خریداری نمایید. در هنگام کار را چکش های تخریب سنگین به این مورد توجه داشته باشید که نیروی گرانش نیز همواره همراه شما خواهد بود.

بهترین چکش تخریب

انتخاب قلم مناسب چکش تخریب:

در هنگام خرید چکش تخریب توجه به شکل قلم امری الزامی می باشد. بعضی از قلم ها دارای شکل خاصی بوده و وظیفه های متفاوتی دارند که باید با توجه به کار خود، قلم درست را انتخاب نمایید. قلم ها انواع مختلفی از نظر شکل و ظاهر داشته و از همین جهت برای کارهای مختلف انتخاب می گردند. به فرض مثال قلم نوک تیز مخصوص تخریب طراحی شده است یا بعضی از مدل های دیگر برای ایجاد یک سطح صاف مورد استفاده قرار می گیرند.

بهترین چکش تخریب

سایز قلم در هنگام خرید چکش تخریب:

همچنین در پروسه انتخاب چکش تخریب مناسب، پیدا کردن سایز قلم نیز از موارد مهم به شمار می رود. حجم پروژه و کار شما، نوع قلم را مشخص می کند. اگر حجم شما کم بوده، بهتر است از قلم کوچک و اگر حجم شما بزرگ است از قلم های سایز بزرگ استفاده کنید. در انتخاب قلم چکش تخریب به این مورد توجه داشته باشید که قلم کوچک زمانی استفاده می شود که کار تخریب پیچیدگی داشته و نیاز به ظرافت در کار دارید اما زمانی که محل تخریب باز است قلم بزرگ کارآیی بهتری داشته و سرعت کار را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

بهترین چکش تخریب

در پروژه هایی که محل تخریب کاملا باز نیست توصیه می شود در ابتدا با قلم کوچک منطقه تخریب را باز کنید، سپس با قلم بزرگ عملیات تخریب را ادامه دهید و به اتمام برسانید.

میزان لرزش هیلتی:

یکی از موارد مهم دیگر که در هنگام خرید چکش تخریب باید به آن توجه داشته باشید، میزان لرزش دستگاه هیلتی است. اگر میزان لرزش هیلتی زیاد باشد علاوه بر سخت  شدن کار برای اپراتور، سر و صدای زیادی نیز در هنگام کار با دستگاه ایجاد می شود. بنابراین در هنگام خرید چکش تخریب به میزان لرزش دستگاه توجه کنید و همیشه سعی شود چکش تخریب خریداری شود که دارای میزان لرزش و ارتعاش پایینی باشد.

بهترین چکش تخریب

دسته هیلتی:

بخش مهم دیگر چکش تخریب مربوط به دسته آن می باشد. توجه به این مورد که چه موادی برای ساخت دسته به کار رفته و آیا خاصیت جذب ارتعاشات را دارد  نیز از مواردی است که باید به آن توجه کامل داشت. خاصیت جذب لرزش باعث شده ارتعاش به دست اپراتور وارد نشود و کنترل چکش تخریب را آسان تر نماید.

بهترین چکش تخریب

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر