خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

فروش و ارسال اره بنزینی در تهران

فروش و ارسال اره بنزینی در تهران

فهرست مطالب

اره موتوری یا اره زنجیری

اَره زنجیری یا اره برقی یا اره موتوری نام نوعی اره می باشد که با استفاده از الکتریسیته، نیروی هیدرولیک یا اغلب توسط یک موتور دو زمانه کار می‌کند. از اره موتور برای بریدن درختان، هرس درختان یا تهیه هیزم استفاده می‌شود. مکانیزم عملکرد اره زنجیری بدین صورت می باشد که دندانه‌های اره بصورت یک زنجیر به یک محور دورانی متصل است که با گردش موتور زنجیر اره کردن شروع می‌شود.

اره ها از وسایل ضروری جهت برش و جدا کردن قطعات مختلف می باشند. این اره ها در انواع مختلف تهیه و تولید می شوند. اره موتوری بنزینی و اره برقی معروفترین نوع اره میباشند. این اره ها بر حسب نوع کارکرد مورد توجه قرار می گیرند. اره موتوری بنزینی و اره برقی هر دو در دسته اره های زنجیری جای می گیرند. در حقیقت چیزی که باعث تفاوت میان این دو اره شده، نیروی محرک آن است. در اره موتوری بنزین حکم نیروی محرک را جهت عملکرد اره دارد. اره برقی نیز با برق شروع به حرکت خواهد کرد. به همین خاطر اره موتوری را با نام اره بنزینی نیز می شناسند. همچنین اره ای که با برق کار می کند هم با نام اره برقی یا اتومات معرفی می شود.

خرید اره موتوری در تهران

جهت خرید اره زنجیری می توانید هم به صورت آنلاین محصول مورد نظر را از سایت خریداری کنید و همچنین می توانید با تماس با فروشگاه قبل از خرید جهت نوع کاربری مورد نظر از کارشناسان فروشگاه نیکا مشاوره بگیرید. مدل های پر فروش و با کیفیت اره موتوری را می توانید از لینک های زیر خریداری نمایید:

اره موتوری تیغه 50 سانتیمتری تکنو چین

اره بنزینی زاگ 50 سانتیمتری

اره موتوری مدل 230 اشتیل آلمان 40 سانتیمتری

اره موتوری رویال گاردن 50 سانتیمتری چینی

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر