خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

نکات مهم هنگام خرید چکش تخریب کدامند؟

چکش تخریب برقی 16 کیلویی گریتک

فهرست مطالب

پیکور ها چکش تخریب به عنوان یکی از بهترین ابزارهای حال حاضر دنیا برای تخریب و از بین بردن دیوار و سطوح مختلف می باشند .به طور معمول در این گونه چکش ها  مته خور ی در نظر گرفته نشده  و همین امر منجر به آن شده که  با بتن‌ کن‌ها اشتباه نگرفته و یکسان ندانیم، این محصولات در مدل‌های برقی و غیر برقی تولید و به بازار عرضه می گردند.

امروزه در بسیاری از پروژه ها و عملیات های عمرانی مختلف از چکش تخریب استفاده می شود. اما استفاده از این وسیله در هر یک از پروژه های مختلف با یکدیگر متفاوت است و شما بایستی به این مسائل توجه داشته باشید. ضمن اینکه پیش از خرید با نگاه افکندن به لیست قیمت چکش تخریب متوجه انواع چکش های تخریب یا همان چکش برقی و پیکور خواهید شد.

بنابراین نیاز است حتما نوع نیاز خود را نسبت به خرید و استفاده از این نوع چکش های تخریب بشناسید و سپس اقدام به خرید آن ها کنید. چکش های تخریب یکی از ابزارهای بسیار قدرتمندی به شمار می آیند که شما می توانید از وجود آن ها به منظور تخریب منازل قدیمی ساز به خوبی استفاده به عمل آورید.

بنابراین با توجه به کاربردی بودن وسیله مورد نظر بهتر است پیش از خرید و استفاده از آن ها به یک سری نکات توجه داشت که در این مطلب سعی بر آشنایی بیشتر بر استفاده از پیکور و چکش های تخریب شده است تا در صورتی که تصمیم به خرید چکش های تخریب گرفتید؛ بتوانید بهترین و کارآمدترین آن ها را متناسب با نیاز و بودجه خویش خریداری کنید.

چکش تخریب برقی 16 کیلویی گریتک

چکش تخریب چگونه کار می کند؟

نیروی این ابزار کاربردی با ژول نمایش داده می شود. هرچه تعداد ژول ها بالاتر  باشد، دستگاه نیروی بیشتری به وجود می آورد. برای نمونه گاها وجود یک برش کوچک با شکستن کف بتونی تفوت زیادی دارد و تفاوت زیادی  نیز ایجاد می کند . لازم به ذکر این موضوع است که  فناوری یکسان در پشت هر چکش چرخش ی قرار  دارد .

سر آن چذخش ندارد و تنها به عقب و جلو حرکت می کند. با این حرکت، قلم به داخل کاشی ها وارد می شود  و می توان به راحتی آن ها را جدا کرد . بنابراین موفقیت برای حفاری سوراخ ها به سادگی ممکن نخواهد بود .  زیرا برای این کار در نظر گرفته نشده اند.  قلمی که با استحکام عظیم بر روی کاشی کاری کف قرار می گیرد، می بایست کاملا ثابت بماند. از این حیث است که یک چکش تخریب همیشه از سه نظام SDS برخوردار می باشد. قلم کاملاً محکم در آنجا مستقر می شود و در جای خود قفل می ماند.

خرید چکش تخریب برای رفع نیازهای خود

با توجه به این مسئله که چکش تخریب می تواند به منظور برطرف کردن نیازهای کارگران ساختمانی در عملیات ها و پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد؛ خرید چکش تخریب به عنوان عصای دست کارکنان ساختمانی امری ضروری است.

اما به هنگام خرید باید به یک سری نکات توجه شود که در ادامه بیشتر در این خصوص سخن به میان خواهد آمد. به طور کلی باید در نظر داشته باشید که قیمت چکش تخریب هر چقدر هم باشد؛ با توجه به رفع نیاز جامعه کارکنان ساختمانی نسبت به این وسیله بهتر است هر چه زودتر نسبت به خرید آن اقدام شود تا با خرید بهترین و کارآمدترین این نوع از ابزارها بتوان به خوبی از وجود آن ها در پروژه های ساختمانی بهره مند شوند.

نکات لازم پیش از خرید چکش تخریب

حال در صورتی که نیاز به استفاده از چکش تخریب دارید و می خواهید از وجود آن ها به منظور تخریب استفاده به عمل آورید؛ بهتر است پیش از خرید چکش تخریب نکات مورد توجه زیر را در نظر داشته باشید:

1-    توجه به نوع برند چکش تخریب

اولین مسئله ای که می بایست به آن پیش از خرید چکش تخریب توجه داشته باشید؛ توجه به برندهای مختلف چکش تخریب است که در کیفیت های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند. چکش تخریب پوکا و هیلتی جزء بهترین چکش های تخریب به شمار می آیند که می توانید خرید این دو نوع از برندهای چکش تخریب یا پیکور را بر سایر برندهای دیگر ترجیح دهید تا بهترین برند را برای کار خود برگزینید.

2-    توجه به اندازه چکش تخریب و قدرت آن

مسئله بسیار مهم دیگر پیش از خرید چکش تخریب، توجه به قدرت تخریب این دستگاه ها می باشد. چرا که چکش های تخریب را شما می توانید در اندازه های 5 تا 32 کیلو خریداری کنید که هر چقدر اندازه آن ها بالاتر می رود، قدرت تخریب آن ها هم بیشتر و هزینه آن ها هم به مراتب بیشتر خواهد شد.بنابراین پیش از خرید حتما بایستی به نوع نیاز خود به چکش تخریب توجه داشته باشید. چرا که هر یک از چکش های تخریب را با توجه به قدرت تخریبی که دارند؛ در عملیات و پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می دهند.

3-    کیفیت قطعات موجود در دستگاه

مسئله بعدی پیش از خرید چکش تخریب، کیفیت بالای قطعات به کار گرفته شده در آن است که بایستی بهترین و با کیفیت ترین چکش تخریب را خریداری کنید که بتوانید از عمر مفید آن به خوبی بهره مند شوید.

4-    سیستم ضد لرزش

چکش تخریب با توجه به حالت لرزش و ویبره خود می تواند به راحتی از پس هر گونه سطح سفت و سخت بگذرد و آن ها را تخریب کند. پس بهتر است چکش تخریبی را به کار گیرید که ضمن داشتن قدرت بالا از سیستم ضد لرزشی نیز برخوردار بوده باشد تا به هنگام کار با این ابزار قدرتمند اذیت نشوید و در عین حال بتوانید به خوبی از این وسیله استفاده کنید.

5-    داشتن ضمانت نامه کالا

در صورتی که چکش برقی خریداری شده شما دارای ضمانت نامه و گارانتی باشد؛ شما می توانید با اطمینان حاصل بیشتری به خرید چکش تخریب مورد نظر خود روی آورید تا در صورت خراب شدن آن پیش از به پایان رسیدن برگه ضمانت نامه آن بتوانید به مرکز خرید رفته و مشکل به وجود آمده را رایگان حل و فصل نمایید. داشتن برگه ضمانت نامه خود گویای کیفیت بالای تولید و اطمینان بخشی به مشتریان است.

6-    قیمت چکش برقی

از دیگر نکات مهم پیش از خرید چکش های تخریب، لیست قیمت آن هاست که شما باید حتما با توجه به قیمت و بودجه ای که برای خرید این وسیله در نظر گرفته اید؛ نوعی از چکش های تخریب را خریداری کنید که با بودجه شما سازگار است.

نحوه روغن کاری و گریسکاری چکش تخریب

7-    خرید برحسب نیاز

هر چند که قدرتمندترین چکش تخریب، چکش 32 کیلویی با قدرت تخریب بسیار بالاست و بهترین برند این نوع از چکش ها نیز برند هیلتی می باشد. اما باید به دو نکته توجه داشت. اول اینکه خرید این نوع از چکش های تخریب فقط خاص کارکنانی است که در پروژه های سنگین و نیمه سنگین کار می کنند و برای پروژه های سبک تر مناسب نیست.دوم اینکه قیمت این نوع از چکش های تخریب بسیار بالا هستند و شاید بودجه شما کفاف خرید آن ها را ندهد.

به همین علت همواره باید به این نکته حائز اهمیت توجه شود که بهتر است با توجه به نیاز خود چکش تخریب را خریداری کنید. به این صورت که اگر شما در پروژه های سنگین مشغول به کار هستید؛ بهتر است چکش های تخریب در اندازه های بالاتر و بهترین برند ممکن را خریداری کنید.ولی در صورتی که در پروژه های سبک کار می کنید؛ یک چکش تخریب کوچک تر هم می تواند نیاز شما را برطرف کند و نیازی به هزینه چندان بالایی هم ندارید.

اقلام همراه چکش تخریب

چکش برقی ها درست مثل هر ابزاری دیگر نیازمند  نگهداری و مراقبت  می باشند ، حتی وقتی که فعالیتی با آنها انجام نمی دهند . داشتن  یک کیف نگهدارنده در نگهداری بهتر و  جلوگیری از ضربه و نفوذ گرد و خاک به درون دستگاه  ایده مهم و ضروری به شمار می رود . چنانچه  که  این کیف حمل از  چرخ برخوردار است بهتر مناسب تر خواهد بود . به سادگی و بدون نیاز به صرف انرژی زیاد برای حمل و جابه جایی  ،می ‌توانید چکش تخریب خود را در محل مورد نظر انتقال نمایید .

جمع بندی خرید چکش تخریب:

همانطور که مطلع شدید چکش تخریب به عنوان ابزاری برقی شناخته می شوند  و همان طور که نام آن ها گویا می باشد  به چکشی می گویند که تنها در جهت تخریب کاربرد دارند. چکش برقی یکی از وسایل کاربردی برقی محسوب می گردد که می توان در عملیات تخریب های مختلفی از آن بهره مند شد .

از لحاظ ظاهری چکش برقی شامل یک دسته‌ ی بلند، بدنه ‌‌ای سنگین، آرمیچر، بالشتک (استاتور) و دنده می باشد  که عملیات تخریب را توسط  ضربه زدن چکشی صورت می گیرد . قدرت چکش تخریب بر پایه‌ ی تعداد ضربات زده شده در دقیقه شمارش می گردد  و تقسیم بندی آن بر اساس وزن در نظر می گیرند.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر