خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

پشم چین برقی وایت شگی (WHITE SHAGGY)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
پشم چین برقی وایت شگی (WHITE SHAGGY)
  • پشم چین برقی وایت شگی (WHITE SHAGGY)
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

آشنایی با پشم چین برقی وایت شگی (White Shaggy)

با آغاز فصل گرما زمان پشم چینی گوسفندان آغاز می‌ شود. در این دوره هر گوسفند، کوله ‌باری پشمین از زمستانی سخت و جان فرسا را همراه خود دارد و حالا آماده است تا در همت دستان ماهر پشم چینان، پوشش سبک‌ تر، اندامی خنک تر و روحیه ای شاداب تر را تجربه کند. در این بین چالش بزرگ دامداران مواجه با تعداد زیاد گله های گوسفندان است.

گوسفندانی که حالا همگی آنها را باید در اندک زمانی آن هم با کیفیت بالا پشمچینی کنید. البته حالا دست دامداران با استفاده از پشم چین برقی خیلی توانمندتر شده است. دیگر دامداران حرفه‌ ای می‌ دانند که تنها با استفاده از یک پشم چین برقی خوب و با کیفیت و البته قدرتمند می‌ توانند پشم انبوه گوسفندان را بتراشند.

لذا همواره در تکاپوی تامین بهترین ابزارهای بازار هستند. در این مطلب قصد آشنایی فنی تا نگاه کاربردی از پشم چین برقی وایت شگی (White Shaggy) محصول توانمند کره ای را داریم.

آشنایی با پشم چین برقی وایت شگی

سرعت عمل در پشم چینی یک شرط کلیدی است. تعداد گوسفندان زیاد است و باید پشم چین برقی شما از قدرت کافی برای روبرو شدن با چنین حجم بالایی از پشم برخوردار باشد. در عین حال سلامت پوست گوسفندان نیز حائز اهمیت است. در تمام فرآیند پشم چینی نباید حتی کوچکترین خراشی بر سطح پوست گوسفندان وارد آید. این همه ما را مجاب می ‌کند تا همواره از یک پشم چین برقی خوش ساخت و با کیفیت استفاده کنیم.

پشم چین برقی وایت شگی می‌ تواند این جنبه‌ های تاثیرگذار را تامین نماید. زیرا پشم چین برقی وایت شگی با قدرت ۹۰۰وات طراحی شده تا در تامین سرعت عمل کاملاً توانمند باشد.

در عین حال الگوی طراحی تیغه های پشم چین این محصول کره‌ ای به شکلی است که عاری از هر گونه ایجاد زخم و خراش بر پوست گوسفندان می ‌تواند پشم های انبوه آنها را بتراشد. در عین حال یک دستگاه پشم چین گوسفندی نباید دستگاهی زمخت و خسته کننده باشد.

عملیات پشم چینی ماجرایی طولانی، سخت و طاقت فرسا است و در این میان حضور یک ماشین با طراحی ارگونومیک که به طور کامل و البته خوش دست در دستان اپراتورها قرار بگیرد، حائز اهمیت است. پشم چین برقی وایت شگی در خوش دستی هم دست توانمندی دارد.

به هر صورت در استفاده از پشم چین برقی وایت شگی صحبت از محصولی با درجه کیفی مناسب که طراحی ایده آل و قدرتی کافی دارد، می کنیم. حالا در ادامه، این صحبت کلی خود را در بیان جزئیات فنی تا اسلوب طراحی این ماشین بسط می‌ دهیم تا ببینیم که چرا محصول مورد نظر ما تا این اندازه می ‌تواند در فرآیند حساس پشم چینی توانمند باشد.

پشم چین برقی وایت شگی در یک نگاه اجمالی

پشم چین برقی وایت شگی یک محصول میان رده بازار است. این محصول در بحث فنی و حضور متریال با کیفیت در ساخت قابلیت های معقولی را تامین کرده است. اما با این وجود چندان نمی ‌تواند در دسته فعالیت های سطح بالا و پرفشار پشم چینی حاضر باشد. این محصول با تعریف یک قدرت موتوری در حدود 900 وات در دسته مدل های نیمه حرفه ای بازار قرار می گیرد که برای استفاده در سطح دامداری ها و مراکز پرورش گوسفند با ابعاد کوچک و متوسط بهترین است.

اگر چه طراحی دستگاه با قدرت ۹۰۰وات برای هر نوع پشم چینی کفایت می کند؛ اما این قدرت نمی تواند سرعت عمل چشمگیری در پشم چینی داشته باشد. در نتیجه در هنگام کار با پشم چین برقی وایت شگی در نهایت همراه محصول میان رده ای از بازار هستید که دست توانمندی در پشم چینی گوسفندان دارد. اما این کار را با سرعت نه چندان بالایی انجام می دهد.

در طراحی پشم چین برقی وایت شگی از تیغه بیویان محصول صنایع داخلی چین استفاده شده است. در حال حاضر کمپانی بیویان برترین برند چینی در عرصه طراحی انواع تیغه های پشم چینی است. از طرفی در وجه طراحی پشم چین برقی وایت شگی از یک شانه 9 ردیفه استفاده شده است. شانه های 9 ردیفه تقریباً حرفه ای ترین مدل های طراحی شده بازار هستند که در نفوذ به حجم انبوه پشم گوسفندان بهترین می باشند.

با استفاده از این شانه های 9 ردیفه به راحتی می توانید در حجم پشم های فشرده و در هم ریخته شده نفوذ کنید و بدون چالش در شانه زنی مقدماتی بدن گوسفندان، پشم انبوه آنها را بچینید.

پشم چین برقی وایت شگی در یک نگاه اجمالی

اما در ادامه بحث اجمالی برای آشنایی با الگوی طراحی پشم چین برقی وایت شگی باید به طراحی ارگونومیک آن نیز اشاره کنیم. بدنه دستگاه با قطری مناسب و انحنایی مطلوب طراحی شده تا هر چه ساده تر و البته خوش دست تر در دستان اپراتورهای پشم چین قرار بگیرد. پشم چینی با این ماشین طراحی شده چینی در نهایت سادگی است و بدون فشاری خاص و یا احساس خستگی سنگین در دست اپراتورها می توان برای مدتی طولانی از آن استفاده کرد.

مشخصات فنی پشم چین وایت شگی

در طراحی بخش فنی پشم چین برقی وایت شگی از یک موتور الکتریکی جریان متناوب ساده استفاده شده است. موتور قدرتی در حدود ۹۰۰وات را در حداکثر سرعت ۲۸۰۰دور بر دقیقه تامین می نماید. قدرت ۹۰۰واتی تا حدودی برای تامین سرعت عمل بالا در پشم چینی اندک است. اما قطعاً می ‌تواند در جریانی خوش حوصله از پس مسئولیت هر نوع پشم چینی برآید.

در بحث مشخصات فنی پشم چین وایت شگی، مزیت طراحی در بهره ‌مندی از موتورها با سطح ولتاژ ۲۲۰ولت جریان متناوب شهری است. این پشم چین برقی را به راحتی می توانید به یک خط برق تغذیه شهری متصل کنید و تحت عملیات کامل پشم ‌چینی قرار بدهید.

این پشم چین گوسفندی از یک کابل برق با طول سه متری استفاده می ‌کند. طول کابل تقریبا طولانی برای تامین قدرت مانور بالا در حین عملیات پشم چینی پیش بینی شده است. پشم چین برقی وایت شگی با وزن ۶کیلوگرم طراحی شده و با کارکردی سطح متوسط برای دامداری ها تا گوسفندان زیر 100 رأس دام مناسب می باشد.

 

چرا باید به تهیه پشم چین مناسب توجه جدی داشت؟

پشم چین برقی وایت شگی یکی از ده ها محصول مشابه بازار است که همگی آنها برای تکمیل صحیح عملیات پشم چینی طراحی شده ‌اند. در این بین هر چه محصول ماشینی شده از کیفیت ساخت بالاتر و توانمندی بهتری برخوردار باشد، قطعاً تمام فرآیند کار را به بهترین وجه ممکن انجام خواهد داد. در این بین ممکن است یک سوال کلیدی مطرح باشد. اینکه چرا باید در تکاپوی تامین یک پشم چین مناسب باشیم. بهتر است مزایای استفاده از پشم چین گوسفندی خوش ساخت را در چند بند ساده تشریح کنیم.

¨     اولین نکته رسیدن به سرعت عمل بالا برای تکمیل پشم چینی گوسفندان است. تعداد گوسفندان زیاد است و همه آنها را باید در یک زمان پشم چینی کرد. پس سرعت عمل اصلی ترین مزیت در تهیه یک پشم چین برقی خوب است. پشم چین برقی وایت شگی محصول توانمند با سرعت معمولی است که در دامداری ها با تعداد حداکثر ۱۰۰راس گوسفند کاملاً سرعت مناسبی دارد.

¨     وقتی از یک پشم چین گوسفندی خوش ‌ساخت استفاده می کنید، پشم چیده شده از کیفیت خوبی هم برخوردار است. اینکه بتوانیم پشم را به شکل یکدست و یکنواخت از سطح پوست گوسفندانبتراشیم باعث افزایش کیفیت نهایی کار می‌ شود. پشم چین برقی وایت شگی با یک تیغه استیل مرغوب از کمپانی بیویان ساخته شده تا در میزبانی از یک شانه 9 ردیفه بتواند در انبوه ترین پشم های در هم پیچیده شده گوسفندان کاملاً توانمند باشد.

چرا باید به تهیه پشم چین مناسب توجه جدی داشت؟

¨     استفاده از پشم چین برقی خوب، خطر زخمی شدن پوست دام را کاهش می ‌دهد. در گذشته و البته همچنان در بسیاری از دامداری ‌ها از قیچی های مخصوص پشم چینی استفاده می شود. قیچی هایی که هر لحظه مستعد پاره کردن پوست حیوان و ایجاد زخم هایی عمیق هستند.

در حالیکه طراحی شانه تا تیغه ها در پشم چین برقی ایده ‌آل مانع از ایجاد هر گونه زخم می شود. عملکرد روان و طراحی مناسب تیغه تا شانه در طراحی پشم چین برقی وایت شگی مانع از ایجاد زخم بر سطح پوست دام خواهد شد. این محصول از این حیث می ‌تواند نمرات رده بالای بازار را داشته باشد.

¨     با پشم چینی به موقع مانع از سرایت بیماری های مسری در جمع گوسفندان گله خواهیم شد. استفاده از پشم چین برقی به حذف کامل انبوهی از پشم ها در سطح بدن حیوان ختم می شود. پشم هایی که کاملاً مستعد سرایت انواع بیماری های مسری هستند.

برخی نکات در استفاده از پشم چین برقی وایت شگی

پشم چین برقی وایت شگی یک محصول میان رده با سطح قدرتی کاملاً معمولی است. اگر چه این ماشین می‌ تواند در انبوه پشم های رشد کرده بر پوست بدن گوسفندان کاملاً توانمند ظاهر شود؛ اما این دلیل نمی شود تا در کار با این ماشین از برخی نکات کلیدی و کاملا حرفه ای برای بهبود جریان کار غافل باشید. برخی نکات در استفاده از پشم چین برقی به قرار زیر هستند.

  • قبل از آغاز به کار با دستگاه پشم چین برقی، باید گوسفندان را به طور کامل شسته باشید و پشم آنها را خشک کرده باشید. در خلال این شستن، هر گونه خار و خاشاک را از داخل پشم گوسفندان بیرون خواهد کشید که قطعاً در بهبود عملکرد پشم چین برقی تاثیرگذار است.
  • لازم است تا بخش متحرک تیغه در طراحی پشم چین برقی را مرتباً روانکاری کنید. از روغن نمره 10 که روغن مخصوص روانکاری است برای این کار استفاده کنید.
  • در طول عملیات پشم چینی مرتباً سطح تیغه و شانه را بر محلول آب و صابون آغشته سازید. برای این کار می توانید از یک ظرف حاوی محلول آب و صابون در کنار خود داشته باشید.
  • دقت کنید که فقط بخش تیغه و شانه در بخش جلویی پشم چین برقی به محلول آب و صابون آغشته شده باشد. از فرو کردن دیگر بخش های پشم چین خصوصاً قسمت تنه که محل هواکش فن خنک کننده دستگاه است، جدا خودداری کنید.
  • در بخش تیغه طراحی شده پشم چین برقی وایت شگی یک پیچ تنظیم کننده تعبیه شده است. این پیچ برای تنظیم و محکم کردن تیغه بر سطح شانه می باشد. دقت کنید که تیغه را در اندازه ای متوسط بر سطح شانه محکم کنید. شل بودن بیش از اندازه باعث انحراف تیغه و شکستن آن خواهد شد.
  • محکم کردن بیش از اندازه نیز باعث فشار بر موتور الکتریکی دستگاه می شود.
  • از کارکرد متوالی دستگاه جداً خودداری کنید. بهتر است در بازه زمانی های منظم برای جلوگیری از داغ شدن دستگاه به آن استراحت بدهید. در این فاصله خود اپراتورها هم اندکی استراحت می کنند.

برخی نکات در استفاده از پشم چین برقی وایت شگی

پشم چین برقی وایت شگی یک محصول میان رده بازار ساخت کشور چین است که برای انجام فعالیت های سبک تا نیازهای رده متوسط و نیمه حرفه ای از عملیات پشم چینی طراحی شده است. آنچه مشخص است، قیمت پشم چین برقی وایت شگی است که به مراتب از دیگر محصولات رده بالای بازار فضایی اقتصادی تر را تجربه می ‌کند. همین جایگاه تقریباً مناسب برای قیمت پشم چین برقی وایت شگی است که نگاه کاربران آماتور و نیمه حرفه ‌ای در دامداری را به سمت خود جلب کرده است.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5