خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

پشم چین گوسفندی کربل آلمان (پشم چین برقی)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

 

 

از بهترین  و معتبر ترین برند های پشم چینی در کل دنیا پشم چین گوسفندی کربل آلمان به حساب می آید. این پشم چین با قدرت 400 وات خود قوی ترین پشم چین برقی در ایران می باشد. این دستگاه با عملکردی ساده به راحتی با قدرت بالای خود بدون گیر کردن می تواند پشم های در هم رفته و بلند را به سادگی بچیند.این محصول نیز مانند هر محصول دیگری ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. به طور مثال می ‌توان به وزن پشم چین گوسفندی کربل آلمان اشاره داشت که حدودا ۸ کیلوگرم می باشد. قدرت موتور این دستگاه ۴۰۰ وات می باشد. 

همچنین لوازم همراهی که به علاوه دستگاه پشم چین گوسفندی کربل آلمان ارسال می شود، پیچ گوشتی مخصوص روغن دان است. بهتر است بدانید که طول سیم این دستگاه ۳ متر می باشد و یکی از مزایای این نوع پشم چین موجود بودن قطعات یدکی آن نظیر کابل، زغال و تیغه و شانه می باشد. 

تیغه ها از لوازم مورد استفاده  دستگاه های پشمچینی می باشند. گاهی ممکن است  تیغه ها در اثر گیر کردن چوب یا خار و یا در اثر ضربه های ناگهانی و یا شل بسته شدن آنها درگیرخرابی گردند و مجبور به تعویض تیغه ها شوید.در ابتدای کلام نیاز به اشاره این موضوع است که دستگاه پشم چین برای افرادی مناسب و به صرفه خواهد بود  که بالای ۳۰ راس گوسفند دارند.

این محصول به دلیل کیفیت بالای خود همیشه در رتبه معروف ترین برند های پشم چینی بازار جهانی می باشد که فروش بسیار زیادی دارد. این ویژگی به دلیل کیفیت بالای خود در همان ابتدای تولید به یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین برند های بازار پشم چینی تبدیل کرد.

مزایای پشم چین گوسفند کربل آلمان 

پشم چین گوسفندی کربل آلمان علاوه بر کشورمان ایران در دیگر کشورهای جهان نیز کاربرد دارد و می توان گفت که این دستگاه از بهترین برندهای پشم چین محسوب می شود. همچنین می توان گفت که این محصول پر کاربرد، با قدرتی معادل ۴۰۰ وات قوی ترین پشم چین برقی در ایران به شما ر می آید . 

همچنین ‌می توان گفت که این پشم چین گوسفند با قدرت بسیار بالایی که دارد بدون گیر کردن می‌تواند انواع پشم ها را حتی آن هایی که در هم رفته و بلند هستند را هم به سادگی می چیند. این دستگاه با استفاده از برق خانگی ۲۲۰ ولت به صورت تک فاز کارکرده و صدایی حدوداً معادل ۸۷ دسی بل دارد. 

اگر بخواهیم این پشم چین را بدون حساب کردن سیم در نظر بگیریم می توان گفت که حدود یک و نیم کیلوگرم وزن دارد. همچنین طول سیمی که همراه این دستگاه وجود دارد حدود ۳ متر می باشد. بهتر است بدانید که پشم چین کربلاآلمان بیشتر برای دامدارانی که بیشتر از ۵۰ راس گوسفند دارند توصیه می گردد.

اطلاعات فنی پشم چین کربل آلمان

دستگاه پشم چین برقی آلمانی کربل نیز مانند هر دستگاه دیگری اطلاعات فنی مخصوص به خود را دارد. در این قسمت قصد داریم به بررسی اطلاعات فنی پشم چین کربل آلمان بپردازیم و ببینیم چه قطعاتی در این محصول پر کاربرد به کار رفته است که آن را از سایر دستگاه ها متمایز می کند:

1.بدنه دستگاه: پشم چین کربل آلمان بدنه ای دارد که مجهز به طراحی آسان بازشو می باشد. به بیان ساده تر بدنه این پشم چین آلمانی به راحتی باز و بسته می شود و می توان آسان از آن استفاده نمود.

2.تعویض آسان: در این دستگاه تعویض فیلتر هوا که قطعه های تعبیه شده در این محصول به حساب می آید به راحتی صورت می گیرد.

3.هواکش های خاص: هواکش هایی درون این دستگاه به نام هواکش های خاص تعبیه شده است که کار آن تهویه هوا به صورت کاملاً بهینه می باشد.

4.موتور دستگاه: تکنولوژی موتور تست شده در این دستگاه موجب قدرت بسیار بالای آن و همچنین عملکرد بسیار خوب و با اطمینان آن شده است.

5.طراحی: طراحی این دستگاه به صورت ارگونومیک بوده که برای کارکرد بدون خستگی شما عزیزان به وجود آمده است که با استفاده از آن می توان تا ساعت ها بدون خستگی به عملیات پشم زنی ادامه داد.

6.سر آلومینیومی: سر آلومینیومی قالب گیری شده قرار داده شده در دستگاه برای رسانایی گرما بهینه شده است. تیغه دستگاه در این محصول به صورت ۲۰ دندانه تعبیه شده است که مخصوص پشم های کثیف و درهم می باشد.

تیغه های پشمچین کربل یکی از پرمصرف ترین قطعات یدکی این دستگاه به حساب می آیند. این تیغه ها به دلیل استفاده زیاد پس از استفاده بلند مدت نیاز به تعویض دارند وگاهی نیز ممکن است در اثر ضربه های ناگهانی که دلیل های متفاوتی می تواند داشته باشد مجبور به تعویض تیغه ها شوید. (پشم های خشک به هم چسبیده، وجود چوب یا خار بین پشم و یا افتادن دستگاه روی سطح سنگی). تیغه های کربل آلمان امکان نصب به روی دستگاه های دیگر پشم چینی را نیز دارا می باشند.

نحوه استفاده از پشم چین کربل آلمان 

دانستن نحوه استفاده از دستگاه پشم چین KERBL آلمان بسیار مهم است؛ زیرا با دانستن آن ها می توانیم به صورت بهینه از دستگاه استفاده کرده و عمر مفید این محصول را به مقدار زیادی افزایش دهیم. در این قسمت قصد داریم به بررسی نکاتی بپردازیم که با رعایت آنها ‌می توانیم بهتر از این دستگاه نگهداری کرده و عملکرد آن را بالا ببریم: 

1.قبل از اینکه کار با پشم چینی گوسفند کربل آلمان را شروع کنید حتما آن را شسته و خشک کنید. شستشو باید به گونه ای باشد که خار یا اجسام بیرونی دیگری به تیغه پشم چین آسیب نزند.

2.توجه داشته باشید که تیغه های این دستگاه باید به صورت مداوم روغن کاری شوند. با توجه به اصطکاکی که به صورت مداوم بین تیغه های این محصول وجود دارد تیغه ها گرم شده و نیاز به روانکاری و روغن کاری مداوم دارند.

 برای عملکرد بهتر توسط این دستگاه بهتر است در هر دقیقه تیغه های آن روغن کاری شوند. همچنین برای اینکه سر دستگاه را نیز روغن کاری کنید می ‌توانید هر ۴۵ دقیقه یکبار به روغن کاری آن اقدام کنید. توجه داشته باشید که سوراخ هایی در کنار این دستگاه برای روغن کاری داخلی تعبیه شده است که فقط چند قطره روغن در هر دفعه برای عملیات روغن کاری دستگه کافی است.

3.پس از چیدن پشم گوسفندان توسط دستگاه بعد از گذشت مدتی موتور دستگاه گرم میشود. این امر می‌تواند عمر مفید این دستگاه را کاهش دهد. همچنین این عملکرد معایب دیگری هم دارد که برای مثال ‌می توان به بیشتر شدن استهلاک و سوختن موتور دستگاه اشاره کرد.

برای جلوگیری از این اتفاق توصیه می کنیم هر ۱۵ دقیقه یک بار دست کم پنج دقیقه پشم چین خود را خاموش کنید و اجازه دهید تا موتور دستگاه خنک شده و کمی استراحت کند. این کار خیلی وقت شما را نمی گیرد زیرا ‌می توانید در این دقایق پشم ها را جمع کرده یا گوسفندان بعدی را آماده کنید.

4.دقت داشته باشید عملیات پشم چینی را حتما از بالا به پایین و در جهت خم شدن پنجه ها انجام دهید.

5.اگر از موتور برق استفاده می کنید توجه داشته باشید که موتور‌برقتان باید حداقل قدرتی معادل یک و نیم کیلو وات داشته باشد و همچنین به خروجی مناسبی هم برای مصارف الکترونیکی مجهز باشد.

6. همچنین بعد از عملیات پشم چینی حدوداً ۶۰ گوسفند، تیغه های دستگاه را تیز کنید. بهتر است بدانید که تیغه های پشم چین گوسفندی کربل آلمان به راحتی تمیز می شوند و این امکان را دارند که پس از هر گوسفند آنها را با دقت تمیز کرده یا تعویض کنید.

7.اگر شانه شما شکسته شده بهتر از آن استفاده ای نداشته باشید چون ممکن است حیوان را زخمی کنید.تیغ و شانه اولیه  تنها در جهت  پشم های معمولی استفاده می شود، اگر پشم گوسفندان شما زبر می باشد  باید تیغ وشانه مخصوص پشم های زبر را تهیه و استفاده نمایید.توجه داشته باشید در حین استفاده تیغه ها را پس از پشم چینی هر ۵۰ گوسفند تیز نمایید.  تیغه های پشم چین گوسفندی کربل آلمان را می توانید تیز نمایید. برای انجام این کار خودسرانه وارد عمل نشوید قبل از انجام آن حتما مطالعه کاملی داشته سپس تصمیم به انجام آن بگیرید.

قیمت پشم چین گوسفند

فروش پشم چین گوسفند توسط بسیاری از فروشگاه های معتبر کشور انجام می شود و به راحتی می توان با مراجعه به مرکز فروش پشم چین از قیمت آن مطلع گشت. همچنین برای آگاهی از قیمت های انواع دستگاه پشم چین گوسفند می توانید به لیست قیمت پشم چین موجود در سایت نیکاکورپ مراجعه کنید. در این سایت قیمت انواع پشم چین ها از جمله قیمت ماشین پشم چین برقی نیز آورده شده است.

 

 

 

 

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5