خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چاله کن موتوری استریم (stream)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

چاله کن بنزینی استریم، ماشینی که شما را بر زمین مسلط می کند

قصد نهال کاری دارید و یا اینکه به نوعی در کار نصب انواع فنس ها و یا دیوار های ستون ‌دار هستید؟ شاید هم نیاز است برای تامین هدفی مانند رساندن برقی از محیطی تا محیط دیگری به مقدار بسیار تیر های برق را بکارید.

به هر صورت همراه با هر کدام از نیاز های فوق که باشید، قرار است تا به مقدار بسیار اقدام به حفر چاله هایی برای کاشت نهال تا نصب تیرک ها و پایه ‌ها نمایید.

اگر بخواهید با ابزار هایی مانند بیل و کلنگ ها این چاله ها را بکنید، یقیناً عملیاتی سخت و نفس گیر را آغاز کرده اید؛ اما اگر همراه با یک چاله کن بنزینی باشید چطور؟ می پرسید که چاله کن چیست؟ خوب بیایید این محصول را همراه با معرفی چاله کن موتوری استریم بشناسید.

آنگاه است که همراه با یک سیستم موتوری از یک برند مطمئن به راحتی و با قدرت بالا و البته سرعتی به مراتب بیشتر از حالت دستی قادر هستید تعداد قابل توجهی از گودال ها را حفر کنید. آنگاه هرگز کار کردن با یک چاله کن بنزینی را به عنوان یک عملیات نفس گیر باغبانی و یا سخت در ساخت و ساز های امروزی قلمداد نخواهید کرد.

این همه ما را بر آن داشته است تا شما را با یکی از بهترین مدل های چاله کن بنزینی موجود در بازار یعنی چاله کن موتوری استریم آشنا سازیم.

چاله کن موتوری استریم در نگاه آشنایی

این چاله کن بنزینی از جمله قدیمی ترین برند های موجود در بازار است که در عرصه تولید این ماشین توانمند شده است. همین قدمت باعث شده تا برند استریم در این زمینه و البته در دیگر ماشین آلات موتوری نام و نشانی داشته باشد و همراه با این نام و نشان، اعتباری نیز در نزد اهالی فن کسب کرده باشد.

برند استریم یک برند خوش سابقه چینی است. برندی که آمده است تا نام کشور چین را در عرصه ماشین ‌آلات کشاورزی معتبر نماید. برند استریم از همان ابتدای پیدایش خود در عرصه تولید ماشین آلات کشاورزی فعالیت می کند.

این فعالیت آنچنان قدرتمند است که این برند توانسته در این سال ‌های اخیر موفق به اخذ انواع گواهینامه های جهانی شود.

و حالا که در حال خواندن این مقاله به جهت آشنایی با چاله کن بنزینی استریم هستید، برند مذکور در سطح جهانی همراه با تولید ماشین آلات متنوع کشاورزی مشهور شده است.

البته در بازار ایران برند استریم را بیشتر با همین گود کن استریم می شناسند. چرا که از قدیمی ترین برند های بازار ایران است. کیفیت و کارایی بالای این چاله کن بنزینی در کسب چنین شهرتی نیز بی‌ تأثیر نبوده است.

همراه با این گود کن استریم می توانید به راحتی در سطح هر خاکی انواع گودال ها با قطر ها و عمق های مختلف حفر کنید. گودال هایی که می ‌توانند برای کاشت نهال درختان تا نصب انواع تیرک ها باشند.

دید فنی با چاله کن بنزینی استریم

چاله کن Stream یک دستگاه موتوری است که همراه با یک موتور بنزینی تک سیلندر دو زمانه عملیات مورد نظر را انجام می ‌دهد. البته موتور بنزینی طراحی شده در این چاله کن بنزینی از انواع سوخت ترکیبی است.

این یعنی آنکه برای استفاده از گود کن بنزینی مذکور لازم است تا مقداری روغن را در سوخت بنزین دستگاه بریزیم. این روغن البته به مقدار اندک با هدف تامین روانکاری قطعات موتور بنزینی همراه با سوخت خواهد شد.

چرا که در موتور های سوخت ترکیبی، مخزن روغن و به دنبال آن تمام جریان روانکاری از طریق حضور مستقیم روغن حذف شده است. این اقدام با هدف کم حجم سازی موتور انجام می ‌شود. در عوض ماجرای روانکاری موتور را از طریق همان چند قطره روغن موجود در سوخت به انجام می رسانند.

در چاله کن بنزینی استریم مقدار مورد نیاز در ساخت سوخت ترکیبی برابر با نسبت 1 به 30 از روغن و بنزین در کنار یکدیگر می باشد. البته برای این منظور یک مخزن مخصوص اختلاط روغن و بنزین در طراحی دستگاه چاله کن موتوری استریم پیش‌ بینی شده است.

موتور مذکور در طراحی گود کن بنزینی استریم از حداکثر قدرت 1.8 اسب بخار در مدل ‌های ضعیف ‌تر و 2.5 اسب بخار در مدل های قویتر برخوردار می باشد.

چاله کن بنزینی استریم مدل HJ-ED49

موتور 1.8 اسب ‌بخاری در چاله کن بنزینی استریم مدل HJ-ED49 ظرفیتی معادل با ۴۹ سی ‌سی دارد و این ظرفیت را همراه با یک باک مخزن سوخت 0.9 لیتری کرده است.

این موتور در نهایت می ‌تواند با سرعت ۶۰۰۰ دور در دقیقه کار کند و همراه با عملکرد گیربکس مستقیم در نهایت دوری معادل با ۱۳۰ در دقیقه برای مته دستگاه فراهم آورد.

گود کن بنزینی استریم مدل HJ-ED99 همراه با مته های ۸۰ سانتیمتری است که نهایت قطر ۱۵ سانتیمتر را تأمین خواهد کرد. دستگاه قابلیت کارکرد تک نفره را دارا می باشد.

به این ترتیب نمی ‌توان آن را به شکل دو نفره مورد استفاده قرار داد. وزن کلی این مدل از چاله کن موتوری استریم چیزی معادل ۱۶ کیلوگرم خواهد بود که در نهایت تمام کارکرد خود را همراه با میزان صدای تولید شده ۱۱۰ دسیبل انجام خواهد داد.

چاله کن بنزینی استریم مدل HJ-MD52 و HJ-MD52A

اگر بخواهیم اندکی حرفه ای تر باشیم و از قدرت بالاتری برای حفر عمیق تر و البته سرعت بالاتری بهره ‌مند شویم، لازم است تا از مدل ‌های قویتر چاله کن بنزینی استریم یعنی مدل های HJ-MD52 و HJ-MD52A بهره‌ مند شویم. هر دو مدل مذکور در طراحی خود از یک موتور 2.5 اسب بخار با حجم 51.7 سی‌ سی بهره ‌مند هستند.

در هر دو نوع مدل از گود کن استریم نیز شاهد حجم باک مخزن بنزین 1.2 لیتری هستیم. حتی در نوع سوخت نیز این دو مدل مشترک هستند و برای تامین سوخت مطلوب آنها لازم است تا به نسبت 1 به 30 روغن را در بنزین مخلوط کنیم.

هر دو مدل برای این منظور از یک مخزن اختصاصی جهت این اختلاط روغن و بنزین بهره ‌مند هستند.

لکن تفاوت در مدل‌ های HJ-MD52 و HJ-MD52A در چاله کن بنزینی استریم از عملکرد نهایی موتور آنها خواهد بود. جایی که در مدل HJ-MD52، با یک موتور که می ‌تواند حداکثر ۶۵۰۰ دور در دقیقه را تامین کند رو به ‌رو می ‌شویم؛ اما این عدد در مدل HJ-MD52A مقداری برابر با ۷000 دور در دقیقه را خواهد گرفت.

از دیگر مشخصه های مشترک و قابل توجه در کارکرد تا طراحی هر دو مدل مذکور از چاله کن بنزینی استریم در بهره ‌مندی آنها از سه نوع متفاوت از مته می باشد. مته های مذکور در سایز های ۱۵، ۲۰ و ۲۵ سانتیمتری طراحی شده‌ اند.

البته تمام این مته ها در نهایت همراه با ارتفاع ۸۰ سانتیمتر می باشند. به این ترتیب همراه با مدل ‌های مذکور از گود کن بنزینی استریم می ‌توانیم گودال هایی تا حداکثر عمق ۷۰ سانتیمتر در قطر هایی برابر با ۱۵، ۲۰ و ۲۵ سانتیمتری داشته باشیم.

میزان صدای تولید شده هر دو مدل برابر با ۱۱۲ دسیبل است و در نهایت هر دو مدل از وزنی در حدود ۱۷ کیلوگرم برخوردار می ‌باشند.

آیا خرید گود کن استریم توجیه پذیر است؟

برای شما که در پیشبرد فعالیت ‌های باغبانی تا ساخت و ساز های گوناگون خود ممکن است هر از گاهی یک یا چند گودال حفر کنید، احتمالاً چندان نیازی نباشد که بخواهید یک دستگاه چاله کن بنزینی را خریداری کنید؛ اما اگر از آن دسته افراد هستید که چاله کن یک قسمت مهم از جریان همه روزه شغل شما می باشد، داشتن یک چاله کن بنزینی اجتناب ناپذیر می شود.

در این بین هر کسی می‌ خواهد تا از دستگاهی قدرتمند، باکیفیت، مطمئن و در عین حال خوش قیمت بهره ‌مند شود. چرا که کار حفر زمین با هدف خلق گودال عملیات ساده ‌ای نیست.

حال که نیاز به داشتن یک چاله کن بنزینی برای برخی از افراد تبدیل به یک چالش جدی شده است، می ‌خواهیم برگردیم به نمونه خاصی از چاله کن بنزینی یعنی مدل های متنوع از برند استریم که اقدام به تحلیل کاملی از آنها کردیم.

چاله کن بنزینی استریم به نسبت از انواع خوش قیمت محصولات آلمانی مانند چاله کن بنزینی اشتیل ارزانتر است. در عین حال این چاله کن به نسبت از دیگر محصولات برند های چینی مانند دوما بیشتر می باشد.

این قرارگیری در محدوده قیمتی میانی از آنجا ناشی شده است که چاله کن Stream به مراتب از دیگر برند های چینی با کیفیت تر و در عین حال برای آنکه بتواند با آوازه محصولات غربی برابری کند، سعی کرده تا قیمت خود را در محدوده هایی کمتر از نمونه ‌هایی خوشنام تر مانند برند اشتیل قرار دهد.

به این ترتیب می توان چاله کن بنزینی استریم این را از نمونه ‌های خوش قیمت بازار دانست. جدا از مقوله قیمت، این چاله کن بنزینی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد. تمام قطعات موجود در بازار برای این محصول از نمونه های اصلی تولید شده توسط برند استریم هستند.

البته در عین این سطح قیمتی معقول، همراه با کیفیت برتر در ساخت و حتی شبکه تامین قطعات مصرفی مطلوب نمی توان از نقاط ضعفی همچون وزن اندک بالای این محصول عبور کرد. این وزن بالا در جا به جایی آسان دستگاه مذکور تاثیرات نامطلوبی دارد.

البته می ‌توان قدرت بالا در طراحی موتور همراه با کیفیت برتر قطعات را دلیل مشخصی از این افزایش وزن در نظر گرفت. از دیگر ایراداتی که می ‌توان بر این محصول وارد کرد، موضوع تک نفره بودن آن در حین کار می باشد. خصوصاً که وزن بالای آن این مشکل را پررنگ تر می کند.

با تمام این تفاصیل چاله کن بنزینی استریم یک ماشین خوش قیمت و در عین حال قدرتمند و کارآمد است که همراه با مته های سرسخت با طول و عرض معقول می تواند به راحتی در هر خاکی گودال هایی مناسب برای هر هدفی حفر نماید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5