خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب رونیکس مدل 2806

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش برقی رونیکس مدل 2806
  • چکش برقی رونیکس مدل 2806
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

برای ساخت و ساز یک مکان و یا تعمیر آن گاهی احتیاج است تخریب یک ساختمان داریم تا بتوانیم تغیرات لازم را در آن ایجاد کنیم.برای تخریب خانه ها و ساختمان ها میتوان از ابزار متفاوتی کمک گرفت اما از همه موثر تر چکش تخریب است.

همانطور که میتوانید حدس بزنید، چکش تخریب انواع مختلفی دارد که با توجه به قدرت، سایز، کیفیت و ... تقسیم شده اند.در این پست قصد داریم تا یکی از باکیفیت ترین چکش های تخریب را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم.چکش تخریب رونیکس مدل2806 یکی از با کیفیت ترین و قدرتمند ترین چکش های تخریب است که برای تخریب ساخت و ساز ها از آن استفاده می کنند.چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ در دسته ماشین آلات سبک ساختمان سازی با اهداف تخریب قرار می ‌گیرد.

این مدل از چکش تخریب رونیکس حتی در جمع سنگین وزن های نمونه های خود هم قرار ندارد.لکن به عنوان یکی از بهترین مدل ها برای ماندن در دستان شما انتخاب شده است.یکی از شعار های معروف چکش تخریب رونیکس مدل 2806 این است  که"  با چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶، هدفمند تخریب می کنید.

چکش تخریب 2806 برند رونیکس

قابل درک است که، برای تخریب سازه های بتنی نمی توانید بر قدرت بازوان خود در همراهی با یک پتک و شاید کلنگی ساده اکتفا کنید.دیوارها و ساختارهای بتنی بسیار سرسخت تر از آن هستند که همراه با ضربات متوالی اما کم اثر پتک شما فرو بریزند.

شاید وقت آن رسیده است که بخواهید با تفکری مدرن‌ تر در عملیات تخریب های سنگین وارد شوید.مثلاً می توانید یک چکش تخریب را برای پیشبرد هر چه بهتر کار تهیه کنید.مانند چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ که می‌ تواند در مقام یک ابزار کارآمد با سرعت تخریب بالا در کنار شما قدرت نمایی کند.

چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ در دسته ماشین آلات سبک ساختمان سازی با اهداف تخریب قرار می ‌گیرد.این مدل از چکش تخریب رونیکس حتی در جمع سنگین وزن های نمونه های خود هم قرار ندارد.یکی از ویژگی های برتر چکش تخریب رونیکس 2806 این است که کاملا متناسب با اندازه دستان افراد ساخته شده است و بسیار آسان میتوان از آن استفاده کرد و آن بر دست گرفت.

لکن چکش تخریب رونیکس 2806 به عنوان یکی از بهترین مدل ها برای ماندن در دستان شما انتخاب شده است.چرا که چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶در جمع ابزارهای حجم متوسط با قابلیت حمل و نقل دستی است که همراه با وزن 6.5 کیلویی به راحتی می توانید از آن برای تخریب دیوارها و حتی فضاهایی با سطح دسترسی بسیار سخت تر استفاده کنید.

چکش تخریب ۶ کیلویی رونیکس که با عنوان مدل ۲۸۰۶ معرف حضور شما است، یکی از خوش دست ترین مدل های بازار کنونی کشور است.قدرت تخریب بالای این مدل همراه با طراحی ارگونومیک خوب و در نهایت وزنی متعادل که امکان تسلط کامل شما بر این ماشین قدرتمند مخرب را فراهم کرده است.

پس فراموش نکنید که مهمترین نکته برای انتخاب یک چکش تخریب قدرت بالای آن است که میتواند در زمان و انرژی شما صرفه جویی کند.از طرفی ظرافتی که در قدرت تخریب و عملکر دارد به یکی از ویژگی های به خصوص آن تبدیل شده است.

این همه بیانی کلی از چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ می باشد.اما برای شما که می خواهید یک ابزار قدرتمند را همراه دستان خود کنید، قطعاً کسب اطلاعات بیشتر امنیت بالاتری دارد.لذا همراه ما باشید تا ببینیم برند رونیکس در بتن چکش تخریب 6.5 کیلویی رونیکس چه جنبه های فنی گنجانده است.پس اگر به دنبال ویژگی های فنی و ساختاری چکش تخریب رونیکس هستید این مطلب را تا آخر مطالعه کنید.

رونیکس محصول تولید شده در کدام کشور است؟

شاید برایتان سوال پیش بیاید که برند رونیکس محصول کدام کشور است و کدام کشور برند رونیک را تولید کرده است؟باید گفت که، برند رونیکس یک شرکت جهانی است. یک برند که حالا مجموعه محصولات خود را در جمع بزرگی از کشورهای آسیایی تا اروپایی تولید کرده و به فروش می ‌رساند.

این برند مطرح و  صاحب نام، دارای کارخانه خاصی که در کشوری مستقل قرار گرفته باشد، نیست. بله، کاملاً درست متوجه موضوع شده اید.برند رونیکس یک محصول جهانی بدون وجود کارخانه مادر در یک کشور خاص می باشد. لذا نمی ‌توان برای محصولات این برند از نام کشور مشخصی به‌ عنوان مبدأ تولیدکننده برند مذکور نام برد.

لکن از آنجا که شروع تولید چنین شرکتی در خاک ایران بوده است و هم اکنون نیز از جانب یک دفتر اداری در کشور ایران هدایت می شود، می توان شرکت رونیکس را یک تولید جهانی شده با ملیت ایرانی نامید.پس خبر خوش و جنبه خوبی که این چکش تخریب رونیکس 2806 دارد این است که ساخته تولدی ملی است و شما با حمایت از این کالا و جنس ایرانی و داخل کمک شایانی به تولید ملی کشور خود کرده اید.

اما سوال دیگری که پیش می آید این است که چگونه ممکن است بدون وجود کارخانه اصلی اقدام به تهیه طیف بزرگی از تجهیزات صنعتی داشت؟نگاه تولید تجهیزات پیچیده با وجود قطعات بالا در تولیدات امروز کاملاً دگرگون شده است.

دیگر معدود برند نام آشنای جهانی را می ‌بینید که بتواند یک محصول تولیدی با حضور بخش های بسیار مونتاژی را کاملا در میان کارخانجات مربوط به خود تولید کند.چرا که همواره با وجود انواع کارخانجات کوچکتر فهرست کاملی از قطعات را تهیه کرده، سپس مسیر مونتاژ نهایی را اعمال می کند.این چنین نگاهی در محصولات برند مطرح رونیکس نیز وجود دارد.این برند با جمع بزرگی از کارخانجات مستقر شده در کشورهای گوناگون مانند ایران، چین، تایوان، آلمان و... لیست کاملی از تولید قطعات را تهیه کرده ‌است.

قطعاتی که در کارخانجات گوناگون همراه با خطوط تولیدی در کشورهای متنوع مونتاژ می شوند و با نام تجاری نهایی رونیکس ارائه می شوند.به طور مختصر باید گفت که تولیدات برند رونیکس از طریق سفارش ساخت در مسیر خطوط تولید بالایی از کارخانجات گوناگون قرار می ‌گیرند.

لکن در این ‌بین بازرسی سطح بالایی توسط مدیریت برند رونیکس وجود خواهد داشت تا در انتهای چرخه تولید با محصولی که می‌ تواند استانداردهای برتر جهانی را تامین کند رو به رو باشیم.از این رو در پاسخ به این سوال که چکش تخریب Ronix ساخت کجاست بهتر است بگوییم که این برند ماهیتی ایرانی اما تولید ‌شده در کارخانجاتی جهانی دارد.

آشنایی با چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶

در ادامه قصد داریم تا توضیحات و اطلاعات جدید تری در مورد چکش تخریب رونیکس 2806 را در اختیارتان قرار دهیم.اصولاً چکش های تخریب را براساس وزنی که دارند دسته ‌بندی می ‌کنند. به این ترتیب اغلب آنها را در مدل های سنگین وزن، سبک و رده میان وزن قرار می دهند.هر چه وزن چکش تخریب بالاتر باشد، باید انتظار قدرت بالاتری نیز داشته باشیم. اما وزن بالاتر، قدرت تسلط کار بر چکش تخریب را نیز کاهش می دهد.

در یک نگاه کلی انواع چکش تخریب هایی که در وزن کمتر از ۱۰ کیلو و بیشتر از 5 کیلو باشند، حد میانه ای را دارند که چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ در این دسته بندی قرار می گیرد.البته در نظر داشته باشید که اصولا انواع چکش تخریب را در مدل ‌های بتن کن و پیکور دسته ‌بندی می ‌کنند. چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ در دسته بتن کن ها قرار دارد.

یعنی آنکه در قدرت مته های سرسخت این ماشین فضایی دریل گونه حاکم است.بتن کن ها با قابلیت گردش مته ها هستند و اصولاً با اهدافی مانند ایجاد حفره هایی عمیق و بزرگ در سطح دیوارهای بتنی مورد استفاده قرار می گیرند.چنین ویژگی در اصول طراحی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ دیده می ‌شود. غالباً بتن کن ها دارای وزن بالایی نیستند.

چکش تخریب رونیکس 2806 دو قلم

از این رو باید چکش تخریب ۶ کیلویی رونیکس را در جمع سنگین وزن ها با قابلیت بتن کنی قرار دهیم. به هر صورت اگر همراه کار با چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ هستید، قطعاً از قدرت بالا همراه با قابلیت کنترل این تجهیز کارآمد لذت خواهید برد.

بررسی فنی چکش تخریب 6.5 کیلویی رونیکس

در تحلیل فنی تمامی مدل ها از چکش تخریب، این وزن نهایی محصول است که ملاک جدی خواهد شد.چرا که وزن معرف قدرت موتوری تا توان ضربه ‌ای چکش تخریب است. وقتی پای تخریب سازه های سرسخت بتنی در میان است، قدرت بالاتر چکش تخریب حرف اول را می ‌زند.

از طرفی قدرت بالاتر همراه با حضور موتورهای قویتری حاصل خواهد شد. موتورهای قویتر نیز به نسبت از حجم و وزن بالاتری برخوردار هستند.با این توضیحات کاملاً متوجه هستید که چرا وزن در بیان قدرت تا کارایی هر مدل از چکش تخریب اهمیت پیدا می ‌کند. زیرا وزن بالاتر معرف قدرت بالاتر موتوری است.

حال که به یک نگرش فنی از اهمیت وزن در تحلیل قدرت انواع چکش تخریب پی بردیم، بهتر می توانیم مقدمات امر در بیان مشخصه های فنی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ را آغاز کنیم.ما در این مدل از چکش تخریب Ronix شاهد وزنی معادل 6.5 کیلو هستیم. وزن 6.5 کیلویی برای مشخصه های فنی یک دریل بتن کن در دسته مدل های تقریباً سبک قرار می گیرد.

اما در بطن چکش تخریب 6.5 کیلویی رونیکس یک موتور الکتریکی جریان متناوب با قابلیت تامین قدرت ۹۵۰ واتی حضور دارد.قدرتی که تنها کمتر از یک کیلووات می باشد، برای ماندن در بطن یک ابزار دستی مقدمات تدارک یک قدرت تخریب بالا را فراهم خواهد کرد.

این ادعا را می توانید در خروجی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶شاهد باشید. چرا که سرعت گردش آزاد این مدل برابر با عدد ۲۹۰۰ دور بر دقیقه می باشد.چنین سرعت گردشی برای تامین هر نوع تخریبی در هر سطح سختی کارآمد است.

در نظر داشته باشید که چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ قابلیت تامین قدرت ۱۰ ژول انرژی به ازای هر ضربه را دارا است.امکانات تعریف شده در چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ از یک سه نظام با سطح انعطاف بالا در پذیرش انواع مته ها برخوردار می باشد.سه نظام طراحی شده در این مدل از چکش تخریب رونیکس، قابلیت آچارخوری دارد و با سطح اتکای بالایی می تواند مته های گوناگون را نگه دارد.

قدرت 0.9 کیلوواتی در هر ضربه چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ آنچنان است که می ‌تواند هر ساختار غیر اصولی از سه نظام را در هم بکوبد. برای تامین کارکرد چنین قدرتی است که در چکش تخریب ۶ کیلویی رونیکس شاهد حضور سه نظام قدرتمندی هستیم.در جمع اقلام همراه این چکش تخریب رونیکس یک عدد قلم تخریب با قطر ۱۷ میلیمتری عرضه شده است.

قلم مذکور قابلیت تامین قدرت کافی در هر نوع تخریبی را دارد. لکن اگر قدرت بالاتری را در نظر دارید و می خواهید از مته های بزرگتری بهره مند باشید، باز هم می توانید بر سطح توانمندی های چکش تخریب رونیکس اعتماد کنید.در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ از دسته های جانبی با قابلیت چرخش در زاویه های گوناگون استفاده شده است. این طراحی در حین کار، مقدمات برتری و تسلط بالای اپراتورها را فراهم خواهد کرد.

از طرفی چکش تخریب ۶ کیلویی رونیکس در یک طراحی تقریباً جمع و جور با وزنی که چندان سنگین نمی ‌باشد همراه است. اما برای مهار قدرت ۱۰ ژول هر ضربه مته های خود نیز دست بالایی دارد.این موضوع از نگرش برتر در طراحی ارگونومیک این مدل از چکش تخریب رونیکس دیده شده است. چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ با برق ۲۲۰ ولت استاندارد شهری کار می کند و برای تامین چنین انرژی ای از یک کابل برق ۲ متری بهره مند می باشد.

طراحی در چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶

مهندسان و طراحان داخلی و ملی کشورمان سعی کرده اند تا طراحی خاص و ویژه ای را برای چکش تخریب رونیکس مدل 2806 اختصاص دهند.همان طور که می دانید انواع ابزارها در جمع چکش های تخریب در دسته تجهیزات قدرتمند با قابلیت ضربه بزنی بالایی قرار دارند.

آنها برای رسیدن به قدرت بالاتر همراه با موتورهای قویتری هستند. لذا تامین چنین قدرتی مستلزم رسیدن به وزن بالاتری است.از طرفی وقتی قدرت تخریب پیدا خواهند کرد که بتوانند همراه با ضربات متوالی قدرتمندی در میان دستان شما قرار بگیرند.به این ترتیب عملاً مستعد ایجاد ضربات متوالی بر اندام اپراتور‌ها هستند.

تخریب با چکش تخریب رونیکس

چنین تجهیز سنگین وزن و قدرتمندی که تمام مراحل کارکرد آن همراه با ایجاد ضربات سنگین است، باید از یک طراحی ایده آل و ارگونومیک بهره مند باشد.موضوعی که از نگاه طراحان برند رونیکس نیز دور نمانده است.چرا که در چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ شاهد سطح جذابی از طراحی ارگونومیک و برتر هستیم.

وجه جالب توجه در طراحی ارگونومیک چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ محوریت دستگاه حول موتوری است که درست در میانه آن قدرت نمایی می کند.موتور حجیم و سنگین وزن این چکش تخریب را نمی ‌توان به مانند دیگر ابزارهای دریل گونه در امتداد مته ها قرار داد.

چرا که در این حالت عملاً با یک دستگاه بسیار بزرگ با حجم غیر قابل کنترل مواجه خواهیم شد.اما طراحی در چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ وجه برتری جالب توجهی دارد.در این طراحی موتور با چرخش ۹۰ درجه حول محور گردش دستگاه نصب شده است و ساز و کار مکانیکی گیربکس گونه ‌ای وظیفه انتقال قدرت را بر عهده گرفته است.

این نوع از طراحی باعث خواهد شد تا یک چکش تخریب رونیکس، کاملاً جمع و جور و قابل کاربرد باشد.از طرفی حضور قدرت گردشی در بطن دستگاه آن هم با یک زاویه ۹۰ درجه ای نسبت به محور گردان مته، سطح تعادل بالایی را برقرار کرده است.

در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ برای رسیدن به حداکثر تسلط اپراتورها از یک دسته جانبی با قابلیت گردش کامل استفاده شده است. این دسته کاملاً بر محور مته سوار است و به راحتی با هر زاویه ای که بخواهید موقعیت نصب آن تنظیم خواهد شد.چنین دسته منعطف طراحی شده در چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ باعث خواهد شد تا در هنگام کار در فضاهای محدود و یا دشوار به جهت دسترسی، با تغییر موقعیت دسته، سطح تسلط کافی را فراهم آوریم.

همراه چکش تخریب ۶ کیلویی رونیکس که باشید، در نهایت از یک تجهیز با سطح راندمان کاری بالا که به راحتی در دستان اپراتورها قرار خواهد گرفت، مواجه هستید.کار کردن با این چکش تخریب بسیار ساده است. چرا که تسلط بالایی را برای اپراتورها تأمین کرده است.

اصولاً نوع طراحی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ با قدرت یک کیلوواتی برای ضربه زنی بر دیوارها می باشد.حضور دسته هایی که کاملا عمود بر محور گردان مته هستند، با یک طراحی جمع و جور و وزنی که چندان بالا نمی باشد، همگی شرایط قرارگیری مطلوب دستگاه در میان دستان هر اپراتوری را تضمین می‌ کند.این ویژگی ها قابلیت سوراخکاری تا تخریب دیوارهای بتنی را برای چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۶ فراهم کرده است.

چکش تخریب رونیکس مدل 2806

برخی از امکانات ویژه در چکش تخریب رونیکس مدل 2806

  • چکش تخریب رونیکس 6 کیلویی دارای یک کلید ضد غبار است که برای حضور در بطن سخت ترین عملیات های تخریبی نیز کارایی بالای خود را خواهد داشت.
  • در طراحی سیستم ایجاد ضربه در چکش تخریب ۶کیلویی رونیکساز بهترین متریال در ساخت سیلندر، پیستون و شاتون دستگاه استفاده شده است. این کیفیت بالا در طراحی بخش های مکانیکی در تامین قدرت ضربه ای باعث استحکام کافی در درازمدت خواهد شد.
  • برای رسیدن به بهترین عملکرد در حین کار مداوم چکش تخریب رونیکسمدل 2806 از اورینگ های ضد حرارت استفاده شده است. این اورینگ ها برای آن است که در حین کار و با داغ شدن سطح پیستون در سیلندر تولید ضربه باعث خلق یک نشتی در مسیر تامین فشار نباشد.
  • در طراحی سیستم برقی چکش تخریب رونیکس مدل 2806 از یک اتصال کابل کروی شکل با قدرت مانور مناسب استفاده شده است. این نوع طراحی باعث می شود تا شما بتوانید چکش تخریب را در حالت های متنوع کاری در دست بگیرید، مادامیکه هیچ گونه فشار خاصی بر محل اتصال کابل دستگاه حضور ندارد.
  • چکش تخریب رونیکس مدل 2806 از یک سیستم قلم گیر شش گوشه بهره مند می باشد. این سیستم قلم گیر به گونه ای طراحی شده است تا بتواند با سطح اتکای بالایی تمام مدل قلم ها با هر طراحی چهار و یا شش گوشه را تامین کند.
  • دسته جانبی گردان این مدل از چکش تخریب رونیکس که با قابلیت گردش 360 درجه همراه است، از شرایط ضد لرزش در طراحی بهره مند می باشد.
  • برند رونیکس در تکمیل طرح ساخت چکش تخریب رونیکس مدل 2806 مدل مذکور را دارای یک کیف محافظ با درجه استحکام کافی در مقابل انواع ضربات کرده است.
  • در طراحی آرمیچر و بالشتک تعبیه شده در موتور الکتریکی چکش تخریب رونیکس مدل 2806 از دستگاه های کاملا دقیق استفاده شده است. موتور الکتریکی موجود در این چکش تخریب دارای راندمان کاری بسیار بالایی است.
  • چکش تخریب رونیکس مدل 2806 عملیات سوراخکاری سطح بتن را با تولید ضربات چکشی انجام می دهد.
  • اگر چه در طراحی این مدل از چکش تخریب رونیکس پیش بینی لازم برای تامین کنترل سرعت نشده است؛ اما در مدل مذکور طرح استفاده از قفل سوئیچ پیش بینی شده است.

چکش تخریب رونیکس مدل 2806 در نگاه ارزیابی

در هنگام خلق هر نوع سازه ‌ای تمام تلاش خود را صرف می کنیم که بتوانیم مستحکم ‌ترین سازه ممکن را ایجاد کنیم.برای این هدف از انواع متریال فولاد و بتن و آجر... استفاده می کنیم. آنچه خلق خواهد شد را با نام بتن مسلح می شناسند.بتن مسلح از بهترین ایده‌ ها در ایجاد مستحکم‌ ترین ساختمان ها می‌ باشد.

اما آیا برای زمانی که قرار است به هر ترتیبی چنین سازه های مقاومی را تخریب کنید، فکری کرده ‌اید؟ قطعا انواع چکش تخریب را برای این منظور انتخاب خواهید کرد.چرا که آنها وظیفه دارند تا قدرت دستان ما را در تخریب ساختمان های سرسخت بتنی باز گذارند.

اما رسیدن به یک چکش تخریب مناسب با سطح کارایی و کیفیت بالا نیز اهمیت خودش را خواهد داشت.چکش تخریب رونیکس مدل 2806 از دسته مدل هایی است که می تواند ما را در تخریب سازه های سبک هدایت کند.این چکش به راحتی با وزنی سبک در دستان شما قرار خواهد گرفت، مادامیکه حقیقتا توان تولید قدرتی فراتر از ظرفیت خود را تامین می کند.

شما قادر هستید همراه با توان بالایی که هر دستگاه چکش تخریب تولید می کند، به ‌آسانی از عهده انواع حفاری‌ ها برآیید و به صورتی همراه تخریب هدفمندی باشید.انواع چکش تخریب، مجموعه دستگاه ‌های توانمندی هستند که از بدنه ‌ای سنگین ‌شده همراه با دسته هایی برای هدایت آن در حین تخریب تشکیل شده ‌اند.

در بدنه طراحی شده این دستگاه ها قدرت موتوری الکتریکی وجود دارد که سعی در خلق فرکانسی ضربه ای گونه خواهد داشت.فرکانسی با دامنه کوتاه شده اما قابلیت در ایجاد قدرتی بالا که به طرف مته در ابتدای دستگاه هدایت خواهد شد.در نظر داشته باشید که قدرت معرف قیمت در انواع چکش تخریب می باشد.در این بین قیمت چکش تخریب رونیکس ۶کیلوییدر یک رنج متوسط قرار دارد.

چکش برقی رونیکس مدل 2806

به هر حال قدرت تولید شده این مدل از برند رونیکس در جمع سبک وزن ها قرار می گیرد.از این رو منطقی است که نباید چندان انتظار بالایی را از قیمت چکش تخریب رونیکس ۶کیلویی داشته باشید.عموم مدل های متنوع از چکش تخریب صرفاً با هدف خراب کردن طراحی می شوند.

ما از این تجهیزات می ‌خواهیم که در برخورد با هر نوع سطح سختی نهایت قدرت را به کار اندازند. اما موضوع کلیدی ماجرا در این عبارت است.اینکه چرا باید در تخریب سازه ‌های مستحکم بتنی تا این اندازه دقیق باشیم و در توجه کاملی یک مدل مناسب از چکش تخریب را انتخاب کنیم؟

هیلتی مدل 2806 رونیکس

هر نوع تخریبی چکش مناسب خود را می خواهد و شما باید با درک صحیح نیازی که دارید چکش تخریب مناسب را انتخاب کنید.در نظر داشته باشید که چکش تخریب رونیکس مدل 2806 یک تجهیز سبک برای خراب کردن حجم اندکی از سازه های بتنی می باشد.لذا عموم اهداف در تهیه تا کار با آن متوجه انجام عملیات های اصلاحی در سطح سازه های بتنی می باشد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5