خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب 16 کیلویی مکس ph65

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب 16 کیلویی مکس ph65
  • چکش تخریب 16 کیلویی مکس ph65
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس مدل PH6S در دسته هیلتی های میان وزن اما بسیار قدرتمند قرار می‌ گیرد. چکش تخریبی که می‌ تواند سطح کاملاً حرفه ‌ای در فرایندهای پیچیده ساختمان سازی برای تغییر الگوهای بنا را تأمین نماید.

چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس مدل PH6S

تخریب هدفمند یک پروسه عملیاتی گسترده، سنگین و پیچیده است که در امتداد پروژه ‌های ساخت و ساز عمرانی بارها و بارها دیده می ‌شود. در تخریب هدفمند می ‌خواهیم بخشی از یک سازه را برای تامین اهدافی خاص با تخریب گسترده و یا محدود تغییر بدهیم. گاهی در تخریب کردن به دنبال بر هم زدن کل ساختار بنا هستیم.

گاهی می ‌خواهیم برخی عملیات های تکمیلی عمرانی در ساختمان های نیمه ساخته را تکمیل کنیم. گاهی هم برای نصب انواع تاسیسات و یا الزامات ساختمانی به تخریب کردن بخشی از سازه های ساخته شده نیاز داریم.

در کل برای تخریب هدفمند به قدرتی بالا، دقتی مناسب و سرعت عملی کافی نیازمندیم که تامین تمام این ویژگی ‌ها را می ‌توانید در قامت یک چکش تخریب مناسب داشته باشید. چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس مدل PH6S از نمونه های سنگین وزن است که در طراحی تخصصی برای انجام تخریب های گسترده اما هدفمند ساخته شده است.

چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس مدل PH6S

چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس مدل PH6S در دسته هیلتی های میان وزن اما بسیار قدرتمند قرار می‌ گیرد. چکش تخریبی که می‌ تواند سطح کاملاً حرفه ‌ای در فرایندهای پیچیده ساختمان سازی برای تغییر الگوهای بنا را تأمین نماید. در عین حال قابلیت استفاده در انجام عملیات های معمولی مانند کندن زمین، حفر چاه، تخریب دیوار و... را دارد و می ‌تواند در قامت یک هیلتی سنگین وزن مورد استفاده حرفه ای ها قرار بگیرد.

ساختمان های امروزی بر پایه دیوارها و ستون های بتنی احداث می شوند. این ساختمان ها ماهیتی سرسخت و ماندگار دارند. آنها را به شکلی می سازند تا برای سالیان طولانی عاری از کوچکترین تخریب و یا فرسایشی ماندگار و کاربردی باقی بمانند.

در این میان چه در زمان ساخت و چه در طول سالیان استفاده از چنین سازه ‌هایی، بارها و بارها نیاز است که بخواهیم برای تغییر در الگوی بنا و یا نصب تاسیسات و شاید تغییرات گسترده ساختمانی نیاز به تخریب بخشی از بنا داشته باشیم. قطعاً نمی توانیم با استفاده از ابزارهای کلاسیک مانند بیل و کلنگ، سازه های بتنی را تخریب کنیم.

در عین حال خیلی سخت و غیر منطقی است که بخواهیم در هر بنای کوچک با فضاهای محدود از انواع هیلتی های بادی که الزامات بزرگ و پیچیده دارند، استفاده کنیم.

عموم هیلتی های برقی، چکش تخریب های هوشمندانه ای هستند که قابلیت تخریب گسترده را با ابعادی کوچک، طراحی ساده و الزاماتی مناسب همراه کرده ‌اند. چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس مدل PH6S یکی از نمونه های خوش ساخت و قدرتمند از انواع هیلتی های برقی است که رده تخریب سطح بالایی را فراهم می کند.

در امتداد این مطلب همراه ما باشید تا با رویکرد فنی و جایگاه کاربردی چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس مدل PH6S به طور کامل آشنا شوید و این محصول را در یک بحث فنی و کاربردی در شناخت دقیق انواع هیلتی ها بررسی کنید.

چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس مدل PH6S در نگاهی اجمالی

در یک دسته بندی کلی انواع هیلتی ها را در سه گروه سبک وزن، میان وزن و سنگین وزن قرار می دهند. هر کدام از این گروه ‌ها با معیار وزن کلی چکش تخریب ها دسته بندی شده ‌اند و این وزن معرف ابعاد کلی دستگاه، قدرت موتور و در نهایت قابلیت تخریب کردن هیلتی است. لذا هر چه هیلتی سنگین وزن تر باشد، باید انتظار قدرت ‌نمایی بالاتری را از آنها داشته باشیم.

بتن کن ۱۶ کیلویی مکس در دسته هیلتی های میان وزن آن هم در جایگاه بالایی قرار دارد. غالباً هیلتی هایی که وزنی فراتر از ۱۰ کیلوگرم دارند را در لیست مدل های میان وزن قرار می ‌دهند. در این میان قطعاً می ‌توانیم هیلتی ۱۶ کیلویی مکس را به عنوان یک میان وزن قدرتمند به حساب بیاوریم.

الگوی طراحی هیلتی ۱۶ کیلویی مکس نیز برای تامین همین نیاز رده بالای مورد نظر است. در وجه طراحی چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس شاهد طراحی با استفاده از دسته های کمکی در کنار موقعیت قرارگیری عمودی موتور الکتریکی همراه با تعریف یک گیربکس تمام فولادین حجیم هستیم. این الگوی طراحی برای انتقال قدرت در ایجاد نرخ ضربه ‌ای رده بالا بهترین ایده است.

ایده ای که مخصوص چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس نیست و بارها و بارها در محصولات رده بالای بازار از دیگر برندها هم شاهد هستیم. لکن بهره ‌مندی مکس در خلق چنین ایده کارآمدی برای طراحی چکش تخریب میان وزن حائز اهمیت است.

در طراحی فنی بتن کن ۱۶ کیلویی مکس، موتور الکتریکی دستگاه که زمینه های طراحی قدرتمندی دارد، جایی در میانه فضای طراحی شده هیلتی قرار گرفته است. محور موتور با زاویه ۹۰ درجه به حالت عمود بر محور انتقال قدرت چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس قرار دارد.

چکش 16 کیلویی برند مکس

این نوع طراحی، هم برای کاهش حجم دستگاه و هم برای هر چه متعادل تر کردن وزن دستگاه و هم برای تعریف یک گیربکس حجیم و قدرتمند پیش ‌بینی شده است. اما گیربکس در بخش مرکزی چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس با طراحی حجیم، سطح قدرت نمایی رده بالایی را حاصل کرده است که قطعاً در بحث فنی مورد توجه قرار می گیرد.

در کنار تمام جنبه های قابل توجه به جهت تولید یک قدرت حداکثری، این هیلتی۱۶ کیلویی مکس فرمی ارگونومیک دارد. کنترل دستگاهی به این قدرتمندی تقریباً ساده است. زیرا از یک دسته عمودی در بخش انتهایی با فرمی ایده آل در کنار یک دسته کمکی در بخش جلویی که البته آن هم از متریال ایده ‌آل و فرمی مناسب است، برخوردار است.

موقعیت دسته ها به شکلی است که می توانید وزن کلی قیچی چکش تخریب مکس را در میانه دو دست قرار بدهید و با قدرت مانوری حداکثری از سطح زمین تا ارتفاع بالای دیوارها را به ابعاد گسترده تخریب کنید. این بتن کن ۱۶ کیلویی مکس در نهایت طراحی ارگونومیک ساخته شده است تا سطح کاملی از قابلیت های رده بالای تخریب هدفمند برای فعالیت ‌های پیچیده عمرانی و ساختمان سازی را تامین نماید.

مشخصه های فنی چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس

چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس مدل PH6S یک ماشین طراحی شده برای تولید ضربات کوبنده است. این هیلتی به شکلی ساخته شده است تا بتواند نرخ تولید ضربه ای رده بالا را برای تخریبی گسترده و حجیم تامین نماید. لذا در بحث فنی هیلتی ۱۶ کیلویی مکس باید نگاه ما در مواجهه با یک ماشین تولید ضربه آن هم در نرخ بالا باشد.

طراحان و مهندسین برند مکس برای ساخت این هیلتی توانمند از یک موتور الکتریکی تکفاز با قابلیت تامین توان 1.5 کیلووات استفاده کرده ‌اند. موتور حجم تقریبا اندکی دارد و به میزان قدرت تولید شده، وزن مناسبی هم دارد.

به هر صورت توانسته است یک خط قدرت 1.5 کیلوواتی را در یک هیلتی ۱۶ کیلویی جای بدهد. موتور الکتریکی تعریف شده از نوع قفس سنجابی است و تحت تاثیر یک خازن راه انداز فعال می ‌شود. برای کنترل حرکت این موتور تنها از یک کلید استارت و استوپ قفل شونده استفاده شده است. چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس فاقد سیستم تنظیم سرعت است.

عدم طراحی سیستم کنترل سرعت در طراحی چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس بیشتر جنبه های طراحی عمومی را مد نظر قرار داده است. در طراحی هر هیلتی انتظار تخریب گسترده‌ ای را داریم و برای این تخریب باید دست به کار باشیم تا از نهایت قدرت موتوری دستگاه استفاده کنیم.

در این حالت لزومی ندارد که بخواهیم با تعریف سیستم کنترل سرعت بخشی از قدرت کوبنده و تخریبی هیلتی را استفاده نکنیم. با این تفکر که باشید، عدم بهره مندی از سیستم کنترل سرعت به یک مزیت کاربردی در چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس تبدیل خواهد شد.

در سمت مته های نهایی چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس برای رسیدن به حداکثر قابلیت تخریب از نرخ ضربه ۱۴۰۰ بار در دقیقه استفاده شده است. در نظر داشته باشید که سیستم گیربکس تعریف شده در قیچی چکش تخریب مکس می‌ تواند میزان قدرتی فراتر از 1.5 ژول در هر ضربه را تامین نماید. لذا وقتی با نرخ ضربه ۱۴۰۰ بار در دقیقه مواجه هستید، قطعاً در حال کار با یک دستگاه پرتوان و کاملاً مخرب قرار دارید.

برای تولید چنین قدرت رده بالای تخریبی در امتداد گیربکس توانمند چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس مدل PH6S از یک پیستون استفاده شده است. گیربکس وظیفه جابجایی سیلندر پیستون تعریف شده در بخش هد دستگاه را دارد تا با فشرده سازی قدرتمند به تولید ضربه های ناگهانی بیانجامد. در این سیستم تولید ضربه از فشرده سازی حجم روغن استفاده شده است.

دستگاه می ‌تواند تحت راندمان رده بالایی حداکثر میزان توان مصرفی را به قدرت های کوبنده نهایی تبدیل کند. آنچه در نهایت از ساز و کار فنی دستگاه در اختیار ما قرار دارد، یک نرخ ضربه ۱۴۰۰ تایی کاملاً کوبنده با فرمی تهاجمی است که قرار است سطح رده بالایی از سازه های قدرتمند بتنی را به طور کامل تخریب نماید.

چکش تخریب دو قلم 16 کیلویی برند مکس

نگاهی بر امکانات تکمیلی هیلتی ۱۶ کیلویی مکس

طراحی چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس برای تولید ضربه هایی متوالی و بسیار کوبنده است. این دستگاه طراحی شده است تا مته هایی فولادین را با قدرتی حداکثری بر سطح سخت دیوارها و سازه‌ های بتنی و حتی سنگی بکوباند. در این میان نحوه طراحی مته ها و بخش قلم گیر دستگاه حائز اهمیت است.

در طراحی چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس از یک سیستم قلم گیر شش گوش استفاده شده است. قلم گیرهای شش گوش قابلیت کلیدی در بحث استقرار قلم در هد دستگاه های هیلتی را دارند. هر چه تعداد گوش قلم گیرها بالاتر باشد، قلم های کوبنده فولادین با استحکام بالاتری در میان دستگاه قرار می گیرند. به این ترتیب بهتر می توانند قدرت کوبش هیلتی را به سمت تخریب سازه های عمرانی هدایت کنند.

در طراحی چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس از یک سیستم قلم گیر شش گوش استفاده شده است. این سیستم قابلیت پذیرش هر نوع مته فولادین را دارد. اما برای این دستگاه از دو تیپ مته سرسخت و نوک تیز مخصوصی طراحی شده است. این مته های خوش ساخت فولادین به عنوان اقلام مصرفی همراه دستگاه عرضه می شوند.

البته این مته ها در لیست اقلام مصرفی هستند و باید پس از مدت زمان کاربردی، آنها را با نمونه ‌های تازه تر تعویض نمایید. در بحث فنی برای طراحی دستگاه چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس از یک قفل کن قلم نیز استفاده شده است. این بخش قفل کن قلم در استقرار هر چه موثرتر مته ها در داخل قلم گیر دستگاه هیلتی ۱۶ کیلویی مکس موثر است و باعث افزایش ضریب ایمنی کار با این ماشین توانمند خواهد شد.

برای چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس از یک دسته کمکی که متریال ساخت مناسبی دارد، استفاده شده است. این دسته کمکی همراه با دو قلم مخصوص در کنار یک کیف محکم و سبک عرضه می شود. کیف مخصوص تعریف شده چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس از جنس پلاستیک فشرده با کیفیتی است که می تواند در مقابل سخت ترین ضربات ماندگار و مستحکم باقی بماند.

زمینه های کاربردی چکش تخریب مکس مدل PH6S

تخریب آن هم در قدرتی بسیار فراتر از توان انسانی هدف اول و آخر در طراحی انواع هیلتی است. هر دستگاه هیلتی را با قابلیت تولید نرخ ضربه هایی بالا و البته قدرتمند طراحی می کنند. به این ترتیب این دستگاه می ‌تواند برای کوبیدن مته ها بر هر سطح عمرانی آمادگی کاملی داشته باشد.

مسلما تامین یک تخریب هدفمند از مقدمات طراحی و زمینه های کاربردی انواع هیلتی ها است و چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس از این جرگه خارج نمی باشد. اما قاعدتاً می ‌دانید که انواع هیلتی را با معیار وزن آنها دسته بندی می کنند تا میزان قدرت تخریب آنها را ارزیابی کرده باشند.

ارزیابی ای که زمینه های کاربردی هر هیلتی با طراحی ویژه را مشخص خواهد کرد. به این ترتیب می‌ توانیم زمینه های کاربردی چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس را به قرار زیر تدوین نماییم.

در زمینه ‌های کاربردی چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس بحث تامین قدرت از طریق انرژی الکتریسیته مطرح است. از این رو در هر فضا و مکانی که بتوانید یک خط برق ۲۲۰ ولت تکفاز شهری داشته باشید، قاعدتا خیلی ساده می‌ توانید چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس را راه اندازی کنید. طراحی این هیلتی در تولید ضربه های کوبنده تدوین شده است و قابلیت استفاده از انواع مته های سرسخت و نوک تیز را دارد.

پس می‌ تواند در عموم سناریوهای تخریبی مورد استفاده قرار بگیرد. آنچه مسلم است چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس را برای خراب کردن های نیمه سنگین در بطن فعالیت ‌های عمرانی طراحی کرده ‌اند. لذا می توانیم زمینه های کاربردی این قیچی چکش تخریب مکس را در موارد زیر دسته بندی نماییم.

  • استفاده برای تخریب های سبک در حذف ساختارهای بتنی از سازه های مستهلک شده قدیمی، کندن زمین، خرد کردن سنگ ها و خراب کردن انواع دیوارهای بتنی و آجری.
  • استفاده برای اصلاح سازه ها که در مواردی با هدف تغییر کاربری سازه مورد توجه قرار می گیرد. در این حالت هدف ما از تخریب، رسیدن به یک ساختار متفاوت از سازه ‌های عمرانی پیش روی ما است.
  • استفاده برای شیار زنی در سطوح گسترده بتنی. از آنجا که طرح ساخت چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس وجه ارگونومیکی دارد، قابلیت مانور بالایی خواهد داشت. لذا می تواند در شیار زنی انواع دیوارهای بتنی برای نصب دیوارپوش هایی مانند انواع سنگ های ساختمانی، کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار بگیرد.
  • استفاده برای نصب انواع متعلقات ساختمانی مانند درب و پنجره ها. اصولا در بحث بتن ریزی سازه های ساختمانی هیچ پیش بینی موثری برای نصب انواع الزامات بنا اعم از درب و پنجره ها صورت نمی گیرد. لذا در هنگام نصب قاب برای درب و پنجره باید مکان هایی از ساختمان را تخریب کنیم. از آنجا که غالباً محل نصب چنین سازه هایی از ساختارهای سخت بتنی است، نیاز است تا با استفاده از یک هیلتی قدرتمند و مناسب مانند چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس مقدمات نصب الزامات بنا را نهایی سازیم.
  • استفاده برای خلق معبرهایی به جهت عبور انواع لوله ها و تاسیسات ساختمانی. در تکمیل عملیات های گسترده بتن ‌ریزی به مانند درب و پنجره ها برای عبور و یا نصب انواع تاسیسات ساختمانی مانند لوله های آب، گاز و داکت های عبور برق هیچ پیش بینی موثری صورت نمی گیرد. از آنجا که لازم است انواع تاسیسات در جای جای سازه به شکل موثر توزیع شود، باید مقدمات نصب آنها را با تخریب موضعی بخشی از بنای بتن ریزی شده تکمیل کنیم. یک هیلتی میان وزن و قدرتمند مانند چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس برای این کار کاملاً مناسب است.

آنچه مسلم است با دستگاه هیلتی ۱۶ کیلویی مکس سطح توانمندی در کلیه عملیات‌ های تخریب اصلاحی برای تکمیل نهایی یک سازه ساختمانی را دارید. این چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس برای کندن از بیخ و بن سازه های ساختمانی طراحی نشده است. بلکه یک محصول میان وزن با قابلیت های رده متوسط از تخریبی هدفمند برای تکمیل سازه های متنوع ساختمانی است.

نکات کلیدی در کار با چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس

چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس یک ماشین هیلتی میان وزن است که قابلیت ‌های تخریب بسیار گسترده ‌ای دارد. این دستگاه قدرتمند است و هر دستگاه تخریب قدرتمندی می ‌تواند زمینه ‌ساز چالش ‌های قابل توجهی نیز باشد.

به هر حال در کار با چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس قرار است از یک هیلتی قدرتمند استفاده کنیم. قطعاً در کار با این ماشین مخرب باید برخی نکات کلیدی را بدانید تا از آسیب رساندن به خود و دستگاه جلوگیری کنید. برخی از نکات کلیدی در کار با چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس و مدل‌ های مشابه به قرار زیر هستند.

نحوه کار با چکش تخریب 16 کیلویی مکس

¨     در کار با چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس نکات ایمنی را رعایت کنید: بتن کن ۱۶ کیلویی مکس یک هیلتی قدرتمند است که در عین سنگین وزن بودن در میان دستان اپراتورها قرار می‌ گیرد. برای انجام عملیات بر سطح دیوارها طراحی شده است. از نیروی برق استفاده می کند. در حین کار مستعد تولید صدای بالایی است و وقتی مته های قدرتمند خود را بر سطح بتنی دیوارهای بنا می کوباند، انواع خرده سنگ ها را به سمت اطراف پرتاب می ‌کند. تمام این نکات از ویژگی های ذاتی هر هیلتی خصوصا چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس می باشد. لذا در کار با این ماشین باید جمع کاملی از انواع وسایل حفاظتی را تامین کرده باشید. دستکش های مخصوص، کفش های صنعتی با روکش فلزی، محافظ گوش، عینک ‌های مخصوص و یک لباس کار بلند به همراه ماسک از الزامات قطعی در کار با هیلتی، خصوصا قیچی چکش تخریب مکس می باشد.

¨     اصول کار کردن با هیلتی ها را بدانید: چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس یک هیلتی تمام عیار است. پس به مانند تمام هیلتی ها، الزامات مشخصی در کار با آنها وجود دارد. نحوه استقرار اپراتور در پای کار، اصول در دست گرفتن هیلتی و چگونگی قرار دادن مته های کوبنده بر سینه دیوارهای بتنی از اصول کلی در کار با انواع هیلتی می باشد. خصوصا در کار با مدل های میان وزن که قابلیت استفاده در تخریب دیوارها را دارند. مانند چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس که باید تمام الزامات حرفه ‌ای را رعایت کرده باشید. برای کارکرد اصولی با هر نوع هیلتی باید در امتداد استقرار مستحکم بدن و در دست گرفتن کامل دستگاه، سرمته های کوبنده را با فشار حداکثری بر سینه دیوارهای بتنی بکوبانید. تنها در این حالت است که می توانید حداکثر راندمان کاری را در امتداد یک تخریب موثر از انواع هیلتی مانند بتن کن ۱۶ کیلویی مکس انتظار داشته باشید.

¨     در نگهداری از چکش تخریب کوشا باشید: هر چه هیلتی را سنگین تر طراحی می کنند، قاعدتاً قدرت بالاتری را برای آن فراهم کرده ‌اند. در نتیجه محیط کاری سخت تر با ویژگی ‌های گسترده ‌ای در انتظار هیلتی است. چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس یک هیلتی میان وزن رده بالا است که در تخریب های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. محیط کار این هیلتی پر از گرد و خاک، در فضایی سخت و ضربات ناگهانی است. لذا تنها وقتی می توانید از چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس انتظار کارکردی رده بالا در مدت زمان طولانی را داشته باشید که در هر لحظه نسبت به شرایط کارکرد اصولی و نحوه نگهداری درست دستگاه مقدمات لازم را تامین کرده باشید.

سخن پایانی در مورد چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس

تخریب هدفمند برای نصب متعلقات ساختمانی تا اجرای تاسیسات عمومی و زیرزمینی و حتی حذف و اصلاح بسیاری از ساخته های عمرانی یک جریان پیوسته، دائمی و چالش ‌برانگیز ساختمان سازی است. بعید است در تکاپوی یک ساخت و ساز حرفه ای با ابعاد گسترده باشید و با چنین جریانات جان فرسایی مواجه نشوید. نقش برجسته انواع هیلتی در هر چه ساده تر کردن چنین فعالیت های رده بالایی کاملا به چشم می آید. هر اندازه هیلتی شما قدرتمندتر باشد، قابلیت تخریب موثرتری دارد. در عین حال هر چه کیفیت ساخت قطعات تا طراحی چکش تخریب شما مراتب بالاتری داشته باشد، می توانید در عملیات های بزرگتر و به مدت طولانی تری به فعالیت ‌های سنگین تخریبی بپردازید.

چکش برقی برند مکس 16 کیلویی

چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس یک محصول میان رده بازار است. محصولی که در جمع میان وزن های برجسته بازار طراحی شده است و برای فعالیت هایی در سطح متوسط آمادگی دارد.

با چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس می توانید تمام فعالیت های زیربنایی در تکمیل ساختمان های بتنی را به انجام برسانید. برای فعالیت های زیرساختی اعم از کندن آسفالت برای نصب سازه های شهری موفق باشید و در تخریب هر بخش ساختمانی آمادگی کافی داشته باشید. اما در نظر داشته باشید که این محصول قابلیت انجام تخریب های زیربنایی را ندارد. در عین حال برای تکمیل و مونتاژ چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس از قطعات با کیفیت نسبتاً مناسبی استفاده شده است. ماشینی که در کیفیت قطعات حرف های قابل قبولی برای گفتن دارد. در کل اگر یک محصول خوش قیمت و توانمند با سطح کیفی مناسب که از عهده تخریب ‌های متوسط برآید، می خواهید؛ بهره ‌مندی از چکش تخریب ۱۶ کیلویی مکس پیشنهاد مناسبی است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5