خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

انواع قیچی میلگرد بر و کاربردهای آن

انواع قیچی میلگرد بر و کاربردهای آن

فهرست مطالب

قیچی میلگرد بر که آن را با نام قیچی خم و برش میلگرد نیز می شناسند، یکی از مهم ترین ماشین آلات ساختمانی است که در صنایع ساختمان سازی استفاده از آن ضروری می باشد. علاوه بر کارگاه های ساختمان سازی، بسیاری از صنایع برای تولید محصولات خود از انواع میلگرد استفاده می کنند که در این صورت نیاز به قیچی میلگرد بر و برش و خم کن میلگرد می باشد. انواع قیچی میلگرد بر در مدل های مختلف ساده و قیچی میلگرد بر هیدرولیک تولید شده و در بازار عرضه می شوند. در صورتی که قصد خرید این محصول را داشته باشید، می توانید بر اساس نیاز خود نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایید. اکثر شرکت های ساختمان سازی نسبت به تهیه مدل های مختلف این محصول بر اساس نوع نیاز خود اقدام می کنند و امروزه می توانید قیچی میلگرد را در مدل های مختلف در بازار مشاهده نمایید. در صورت تمایل به خرید این کالا و یا برای اطلاع از قیمت قیچی میلگرد بر می توانید با کارشناسان فروش وب سایت نیکاکورپ تماس برقرار کرده و ضمن دریافت مشاوره رایگان، مدل های مورد نیاز خود را ثبت سفارش و خریداری نمایید، این روش در سراسر کشور در دسترس شما بوده و بهترین روش برای خرید محصولات مورد نیاز در تمامی شهرهای ایران می باشد.

قیچی میلگرد بر تکفاز مجهز به سیستم هیدرولیک

ویژگی های یک قیچی میلگرد بر خوب

بهتر است پیش از انتخاب و خرید قیچی میلگرد بر از مرکز فروشی مطمئن، نیاز سنجی کرده و بر اساس نیاز خود بهترین دستگاهی که می تواند کار شما را پیش ببرد را انتخاب نمایید. تمامی انواع قیچی میلگرد بر عرضه شده در بازار برای کارهای مختلف مناسب می باشند. از شاخص ترین محصولات عرضه شده در بازار می توان به قیچی میلگرد بر خم و برش از بغل، دستگاه قیچی میلگرد بر خم و برش از بالا و دستگاه قیچی میلگرد بر خاموت زن اشاره نمود که در صنایع ساختمان سازی، ساخت سازه های بتنی و غیره مورد استفاده بوده و امروزه استفاده از این محصول بسیار گسترده شده است. معمولا منبع تغذیه مورد نیاز برای انواع قیچی میلگرد بر، برق تک فاز و سه فاز می باشد. البته برخی از قیچی میلگرد برهای عرضه شده در بازار، از نوع دستی بوده و خود کارگر باید دسته اهرم را خم کند تا عملیات برش یا خم کردن میلگرد انجام شود. در ادامه بیشتر در مورد انواع دستگاه قیچی میلگرد بر توضیح خواهیم داد.

خم زدن میلگرد توسط قیچی های دستی

انواع قیچی میلگرد بر:

1- قیچی میلگرد بر هیدرولیکی

قیچی برش میلگرد هیدرولیکی یکی از محصولات بسیار پرفروش در بازار ایران به شمار می رود. این محصول با استفاده از پیشرانه هیدرولیکی که دارد می تواند برای برش زدن و خم کردن انواع میلگرد به کار برده شود و در دو مدل قیچی میلگرد بر هیدرولیکی تکفاز و قیچی میلگرد بر هیدرولیکی سه فاز تولید و به بازار عرضه می گردد. از مهم ترین مزایای این محصول می توان به توانایی انجام کار بیشتر نسبت به محصولات قدیمی و دستی و همچنین دقت بالاتر اشاره نمود. این محصول در مدل های مختلفی تولید می شود و برای استفاده در کارگاه های ساختمان سازی و همچنین مراکز تولیدی که سرعت زیادی نیاز ندارند گزینه ای مقرون به صرفه و با کارایی مناسب به شمار می روند. این سری از قیچی میلگرد بر عرضه شده در بازار به دلیل قیمت مناسب بیشتر مورد استفاده هستند.

قیچی های برش میلگرد تکفاز مجهز به چهار چرخ کوچک

قیچی میلگرد بر مکانیکی

این محصول که به عنوان قیچی میلگرد بر گیربکسی نیز شناخته می شود، نسبت به مدل هیدرولیکی دارای سرعت بیشتری بوده و در برخی از مدل ها حتی می توانید در دقیقه بیشتر از 32 میلگرد را برش زده یا خم کند. از مهم ترین ویژگی های قیچی میلگرد بر مکانیکی می توان به برگشت اتوماتیک جک اشاره نمود که این ویژگی می تواند باعث افزایش سرعت و کارایی قیچی میلگرد بر شود. این سری از قیچی میلگرد بر عرضه شده در بازار دارای کارایی بسیار زیادی در صنایع مختلف بوده و حتی برای خم زدن انواع قوطی و دیگر محصولات فلزی و فولادی را دارد. استفاده از قیچی میلگرد بر مکانیکی یا گیربکسی بیشتر برای کارگاه های ثابت مورد استفاده می باشد و در صنایع ساختمانی نیز بسیار مورد نیاز می باشد. این محصولات در انواع سه فاز و تک فاز تولید شده و نسبت به قیچی میلگرد بر هیدرولیکی که به دلیل عدم وجود جک برگشت اتوماتیک سرعت پایینی دارد، یکی از وسایل با سرعت بسیار خوب برای برش و خم زدن روی میلگرد به شمار می رود.

قیچی میلگرد بر تکفاز دو چرخ پیکانی

3- قیچی میلگرد بر دستی

علاوه بر مدل های بالا که به معرفی آن ها پرداختیم، امروزه بسیاری از صنایع از انواع قیچی میلگرد بر دستی استفاده می کنند. این محصول در دو نوع سنتی که با استفاده از اهرم دستی کار می کند ساخته می شود که معمولا زمان بسیار زیادی از وقت یک کارگر را می گیرد و نوع هیدرولیکی که کمتر زمان می گیرد و در اسرع وقت می تواند برای برش میلگرد مورد استفاده باشد. در صورتی که می خواهید قیچی میلگرد بر هیدرولیکی دستی را خریداری کنید، لازم است به یاد داشته باشید که این محصول با برق تک فاز شهری کار می کند و برای تهیه آن با قیمت مناسب می توانید از سایت اینترنتی فروش کالا استفاده کنید. به طور کلی خرید اینترنتی انواع قیچی میلگرد بر در بازار به صورت اینترنتی در دسترس بوده و کسانی که علاقمند به خرید و تهیه این محصول می باشند می توانند از این روش و از طریق وب سایت نیکاکورپ برای خرید محصولاتی با بالاترین کیفیت اقدام نمایند. در این مقاله انواع و کاربرد قیچی میلگرد بر را شرح دادیم. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش شرکت نیکا از طریق شماره 02633510330 ارتباط برقرار نمایید و از مشاوره فنی رایگان آن ها بهره مند شوید.

قیچی میلگرد بر پرتابل با وزن سبک

همچنین به شما پیشنهاد میکنیم مقاله سایز میلگرد بر مناسب ساختمانسازی را مطالعه نمایید تا بتوانید با کاربردی ترین و کارآترین مدل میلگرد بر جهت انجام پروژه ی مدنظر خود آشنا گردید. 

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر