خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

راهنمای خرید پودر سخت کننده بتن

فهرست مطالب

همان طور که می دانید یکی از عوامل تخریب کننده سطح بتن، سایش آن می باشد که ممکن است بر اثر موارد زیادی مانند مواد شیمیایی یا رفت و آمد ماشین آلات و تردد انسان ایجاد شود. برای جلوگیری از این مشکل بهترین راه، استفاده از پودر سخت کننده بتن می باشد.

این پودر فوق العاده از نوع مخصوصی از سنگ دانه های مخصوص و خالص و همچنین نوع به‌خصوصی از سیمان ساخته شده است. همچنین علاوه بر مزایای گفته شده می ‌توان به کاهش خطرات ناشی از آهک در سطح بتن و همچنین جلوگیری از ترک خوردگی بتن نیز اشاره کرد. همچنین این محصول مانع از تشکیل شیرابه اضافی در سطح بتن شده و در نتیجه مقاومت بتن مورد نظر را افزایش می دهد.

استفاده از این محصول به خصوص در زیرسازی، کف پوش اپوکسی و پلی اورتان بسیار توصیه می شود. با توجه به مزایای بسیار این محصول و وجود اضطراری آن در بتن، در این مقاله قصد داریم به راهنمای خرید سخت کننده بتن بپردازیم و نکاتی را که هنگام خرید این محصول باید به آن ها توجه کرد را مورد بررسی قرار دهیم.

مشخصات فنی پودر سفت کننده بتن در هنگام خرید

پیش از خرید هر محصولی باید مشخصات فنی آن را به دقت بررسی کرده و کاملا با آن آشنا شویم. در این قسمت قصد داریم به بررسی مشخصات فنی سخت کننده بتن بپردازیم تا خرید این محصول را با اطمینان بیشتری انجام دهیم.

1.رنگ محصول: رنگ سفت کننده های بتن که از خصوصیات ظاهری سخت کننده ها محسوب می شود؛ بسیار مختلف و متنوع می باشد. پس این محصول رامی توان در رنگ های مختلفی تهیه کرد و این کاملاً بستگی به نظر فرد کاربر دارد.

2.مقاومت فشاری سطح بتن: پودرهای سفت کننده بتن انواع بسیار مختلفی دارند که بر حسب آن ها و با توجه به استفاده از هر کدام از آن ها، مقاومت فشاری سطح بتن نیز متفاوت خواهد بود.

3.مقاومت در برابر سایش: در هنگام خرید پودرهای سخت کننده بتن حتماً به مقاومت آن در برابر سایش توجه کنید. این مقاومت در همه پودر ها یکسان نیست و بستگی به نوع پودر سفت کننده دارد.

4.مقاومت کششی: مقاومت کششی سخت کننده بتن نیز مانند مقاومت فشاری و مقاومت در برابر سایش کاملاً به نوع پودر بستگی دارد و نمی توان مقاومت کششی یکسانی را برای همه ی پودر های سخت کننده بتن در نظر گرفت.

5.افزودنی های سازگار: به محصول سخت کننده بتن افزودنی های سازگار اضافه شده است. این افزودنی ها شامل پلیمر نفتالین و پلیمر ملامین می باشد. این دو افزودنی در همه سفت کننده های بتن وجود دارند اما میزان و اندازه های آن ها با توجه به انواع مختلف این محصول متفاوت می باشد.

خصوصیات سخت کننده بتن هنگام خرید

همان طور که پیش از این گفته شد قبل از خرید محصولات، به خصوص سخت کننده بتن لازم است که ویژگی ها و خصوصیات آن را به طور کامل بدانید تا بهترین و مطمئن ترین خرید را انجام دهید. در این قسمت قصد داریم به بررسی ویژگی های سفت کننده بتن بپردازیم.

  1.       با استفاده از پودر سخت کننده بتن، مقاومت بتن مورد نظر در برابر انواع سایش ها که در اثر عوامل مختلفی به وجود می آید؛ افزایش پیدا می کند.
  2.        یکی از ویژگی های دیگر سخت کننده ها این است که با استفاده از آن ها، بتن در برابر مواد شیمیایی مقاوم خواهید شد.
  3.        همچنین با استفاده از سخت کننده بتن مقاومت فشاری موجود در سطح بتن نیز به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

سخت کننده بتن خاصیت خود ترمیمی دارد یعنی خود به صورت خودکار مجدداً ترمیم می شود و این نیز یکی از ویژگی های دیگر این محصول فوق العاده می باشد.

  1.        پودر سخت کننده های بتن، سطحی دارند که نور را درون خود منعکس می کنند و همچنین از زیبایی بسیار زیادی برخوردار هستند که این خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد به بتن نیز زیبایی می بخشد.
  2.        یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه سفت کننده بتن این است که هنگامی که خودروها از روی این بتن ها عبور می کنند؛ اثر چرخ آن ها بر روی سطح بتن نمی افتد.
  3.       با استفاده از سخت کننده بتن، سطح بتن مورد نظر خاصیت غیر لرزشی پیدا می کند.
  4.        ویژگی دیگر این محصول که باعث شده طرفداران بسیاری داشته باشد، قیمت پودر سخت کننده بتن می باشد که بسیار پایین و به صرفه است. کاربران حتی با بودجه کم نیز می توانن این محصول را خریداری کرده و از آن در کارهای ساخت و ساز استفاده کنند.

خرید سفت کننده بتن

پس از اینکه با مشخصات فنی و خصوصیات و ویژگی های سخت کننده های بتن آشنا شدید؛ نوبت به بررسی عواملی می رسد که روی قیمت خرید این محصول تاثیر می گذارند. در قسمت های قبل توضیح دادیم که پودر سخت کننده بتن انواع بسیار مختلفی دارد که هر کدام از آن ها مقاومت فشاری، مقاومت کششی و مقاومت سایشی متفاوتی دارند که از هر کدام می توان در جهت های مختلف استفاده کرد.

در ابتدا باید نوع بتن مورد نظر را مشخص کرد تا با استفاده از آن سخت کننده بتن متناسب با آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار داد. پودر های سخت کننده بسیار قیمت کمی دارند. در نتیجه خرید آن ها بسیار به صرفه می باشد و نسبت به سایر محصولات در این زمینه بهتر هستند.

عامل دیگری که علاوه بر انواع سخت کننده های بتن روی قیمت این محصول اثر می گذارد فروشگاهی می باشد که این محصول را از آن خریداری می‌کنید.

سخت کننده های بتن در برندهای متفاوتی تولید شده و عرضه می شوند که در هنگام خرید باید به آن ها توجه شود؛ زیرا برخی از برندها از کیفیت خوبی برخوردار بوده و بالعکس برخی از برندها سخت کننده های بتن بی کیفیتی تولید می کنند.

سفت کننده های بتن را می توان هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری و آنلاین سفارش داده و از آن در مصارف مختلف استفاده کرد.

 

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر