خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

ساخت کاتر آسفالت بر در ایران

فهرست مطالب

در حال حاضریکی از بهترین وسیله هایی که برای برش دادن بتن و آسفالت در پروژه های گوناگون عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه کاتر آسفالت بر می باشد؛ که در بازار انواع گوناگونی از آن وجود دارد. از بین کاترهای آسفالت برایرانی که در پروژه های عمرانی مانند لوله کشی، ساختمان سازی و پل سازی و... مورد استفاده قرار می گیرند کاترآسفالت برتهران کاتر از کیفیتی منحصر به فرد برخوردار می باشد و بیشترین استفاده را درمقایسه با دیگر برند های همسنگ دارد.برای همین در متن زیر توضیحاتی در مورد این وسیله ی با کیفیت داخلی داده شده است.

آشنایی با کاتر آسفالت بر

کاتر آسفالت بر وسیله ای در جهت برش آسفالت و بتن برای عملیات های مختلف عمرانی و شهر سازی به کار می رود. این وسیله دارای انواع مختلفی می باشد که به طور مختصر به آن اشاره خواهد شد.

این وسیله از جهت نوع سوختی که مصرف می کند به دو دسته تقسیم می شود:

1.     کاتر آسفالت بر بنزینی:

موتور این نوع کاتر آسفالت بر با محدوده توان 5 الی 16 اسب بخار می توانند برش هایی با عمق حداکثر 15 سانت ایجاد کنند . این نوع دستگاه به دلیل قیمت مناسب و کاکرد قابل قبول در بیشتر پروژه های عمرانی بکار برده می شود.

2.     کاتر آسفالت بر دیزلی:

به دلیل توان و قدرت بالای موتور دیزلی، این نوع کاتر توانایی ایجاد برش هایی با عمق حدود 25 سانتی متر را دارد و شاسی های با دوام آن، وزن سنگین این وسیله را تحمل می کند. از این دستگاه به طور معمول در شرایط خاص استفاده می شود

برای اینکه در برش آسفالت یا بتن عمق دلخواه را ایجاد کنید باید کاتری را برای کار خود انتخاب کنید که دارای ویژگی های لازم باشد برای همین پیشنهاد می کنیم به نکات زیر توجه کنید:

نکات مهم هنگام خرید کاتر برش آسفالت:

-        کاتری را انتخاب کنید که موتوری با توان بالا داشته باشد.

-        دارای بدنه و شاسی مناسبی باشد که از ورود گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری شود.

-        داشتن مخزن آب با ظرفیت مناسب برای خنک شدن تیغه ها

-        داشتن سیستم هدایت راحت برای آسان شدن کار اوپراتور

معرفی کاترآسفالت برتهران کاتر

کاترآسفالت برتهران کاتر یکی از سازه های شرکت تهران کاتر می باشد که با طراحی قدرتمند و منحصر به فرد خود، همچنین سرعت بالا در انجام برش آسفالت یکی از بهترین های نوع خود در ایران و جهان محسوب می شود. این وسیله با عملکرد سریع و با کیفیت در بزرگراه ها، جاده ها، خیابان ها و... برای عملیات لوله کشی یا کابل گذاری کاربرد دارد. و موتور هوندای این وسیله و شاسی قدرتمند آن حالت ویژه ای به این دستگاه داده است. به جرات می توان کاترآسفالت برتهران کاتر را پراستفاده ترین کاتر آسفالت بر ایرانی دانست؛ چرا که قیمت مناسب و کیفیت عالی این محصول را از دیگر برند ها متمایز ساخته است. 

مشخصات فنی کاترآسفالت برتهران کاتر

اجزای مختلف این دستگاه شامل موتور، شاسی و بدنه، تیغه و قسمت هدایت کننده می باشد که به صورت گذرا به آن ها می پردازیم.

کاترآسفالت برتهران کاتر دارای تیغه هایی با قابلیت نصب تیغه کاتر حداکثر 45 سانتی متر می باشد که می تواند با عمق حدود 17 سانتی متر بر روی آسفالت برش ایجاد کند. این وسیله دارای یک مخزن آب 35 لیتری می باشد که برای خنک سازی تیغه در حین انجام عملیات برش، استفاده می شود.  همان طور که اشاره شد موتور بنزینی این دستگاه از برند هوندا بوده و با استارت دستی(هندلی) روشن می شود. موتور این وسیله یک سیلندر بوده و حدود 13 اسب بخار قدرت تولید می کند که این  باعث شده، برای اکثر پروژه های عمرانی جواب گو باشد و می تواند ت

از مزایای کاترآسفالت برتهران کاتر می توان به موارد زیر شاره کرد:

-        قیمت مناسب و کیفیت عالی در مقایسه با سایر برند ها که تقریبا ارزان ترین کاتر آسفالت بر در ایران محسوب می شود.

-        طراحی منحصر به فرد این وسیله امکان نصب و مونتاژ انواع موتور را بر روی آن داشته باشد.

-        شناخته شده بودن این وسیله باعث شده  تا قطعات یدکی کاترآسفالت برتهران کاتر به سادگی فراهم شود.

-        طراحی منحصر به فرد بدنه این دستگاه سبب شده تا تعادل و بالانس لازم را در هنگام انجام کار داشته باشد.

قیمت کاترآسفالت بر

در بحث قیمت کاتر برش آسفالت همان طور که اشاره شد براساس لیست فروش کاتر آسفالت بر، برند تهران کاتر یکی از ارزان ترین کاتر های موجود در بازار می باشد. البته به دلیل شرایط اقتصادی کشور، نمی توان قیمت خاصی را معرفی کرد ولی کاترآسفالت برتهران کاتر   علاوه بر کیفیت قابل قبول و عالی که دارد، سازه دست متخصصین ایرانی می باشد. شما می توانید برای سفارش دادن این محصول با کیفیت به سایت مراجعه کرده و  کاترآسفالت برتهران کاتر را به سبد خرید خود اضافه کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر