خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

سمپاش شارژی دوکاره میتسوبیشی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

همان گونه که می دانید، در سال ‌های اخیر استفاده از سمپاش شارژی در نزد کشاورزان و باغبانان رونق خوبی پیدا کرده است و معمولا نیمی از آن ها با سمپاش های شارژی کارهای  باغداری و کشاورزی خود را انجام می دهند. سمپاش های شارژی جزء سمپاش های مقرون به صرفه می باشند و به دلیل قیمت مناسب سمپاش شارژیبیشتر کشاورزان به خرید این نوع سمپاش علاقه دارند و از آن استقبال خوبی می شود. چرا که همراه با سمپاش شارژی می توانید از قدرت یک موتور الکتریکی با هدف سمپاشی استفاده کنید. مادامیکه چندان هزینه سنگینی متوجه شما نخواهد شد. یکی از بهترین سمپاش های شارژی، سمپاش دوکاره میتسوبیشی می باشد که امروزه مورد استقبال همه باغداران و کشاورزان قرار گرفته است. با توجه به مزایا و فوایدی که سمپاش شارژی دارد، در این مقاله از وب سایت نیکا کورپ به بررسی سمپاش شارژی میتسوبیشی می پردازیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سمپاش شارژی دوکاره:

لازم به ذکر می باشد که در طرح ساخت سمپاش شارژی دو کاره یک الکتروموتور dc حضور دارد که همراه با باتری های لیتیومی قابل شارژ شدن کار می کند. به این ترتیب جدا از وزن بسیار کمتر به نسبت انواع موتور بنزینی، قابلیت قدرت موتوری خوبی همراه کارکرد آن ها می باشد. سمپاش های بنزینی دارای قدرت موتور بسیار مناسب و خوبی هستند اما به دلیل وزن بالایی که دارند ممکن است کشاورزان را به هنگام کار با دستگاه، با مشکلات بسیار ویژه ایی مواجه کنند، به همین دلیل اگر به دنبال یک سمپاش ارزان قیمت و در عین حال سبک می باشید، نیکا کورپ به شما سمپاش شارژی دو کاره میتسوبیشی را پیشنهاد می دهد.

لازم به ذکر می باشد، از آنجا که توان باتری های قابل شارژ شدن در حدی نیست که بتوانند به مدت طولانی کار کنند، لذا طرح ساخت سم پاش شارژی را گاها همراه با راه اندازی های دستی نیز می کنند. در این حالت، این نمونه ها را با عنوان سمپاش شارژی دوکاره می ‌شناسند. مانند سمپاش شارژی دوکاره از برند معتبر و جهانی میتسوبیشی.

معرفی کلی از سمپاش شارژی دوکاره میتسوبیشی:

همان گونه که می دانید، میتسوبیشی یک ابر شرکت با فعالیت جهانی است که محصولات متفاوتی را به بازار جهانی عرضه می کند. بسیاری از ما نام برند میتسوبیشی را همراه با خودرو های آمده از ژاپن و یا لوازم الکترونیکی می شناسیم؛ اما بهتر است بدانید که برند میتسوبیشی از جمله برند های پیشتاز در خلق شرکت های خوشه ای می باشد. مراد از خوشه ای بودن در معرفی این برند آن است که این شرکت در زمینه های گوناگون تولیدی در فضاهای مختلف کاری همراه با یک نگاه جهانی فعالیت می ‌کند. مانند بخش تولید لوازم کشاورزی از برند میتسوبیشی که در کشور چین حضور دارد.

می توان اذعان داشت که سمپاش دوکاره شارژی از برند میتسوبیشی محصول توانمند و خوش ساختی از همین بخش چینی از شرکت خوشه ای میتسوبیشی است. این سمپاش دوکاره شارژی از طرح ساخت مطلوبی بهره مند می باشد. متریال های با کیفیتی در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است و در عین حال به گونه ‌ای است که پاسخگوی مطلوبی برای بسیاری از فضا های باغبانی و کشاورزی خواهد بود.

سمپاش دوکاره ابزاری همه کاره:

کاربرد سمپاش شارژی دوکاره بسیار گسترده می باشد و به همین دلیل است که از این نوع سمپاش استقبال بسیار خوبی شده است. از جمله کاربرد های بسیار مهم سمپاش شارژی دوکاره میتسوبیشی می توان به موارد مهم زیر اشاره داشت:

  • سمپاش شارژی دوکاره میتسوبیشی را می ‌توان در سطح وسیعی از زمین ‌های زراعی تا سمپاشی درختان با ارتفاع قابل توجه استفاده کرد.
  • در عین حال می ‌توان همراه با تنظیم قدرت پاشش از این سمپاش شارژی توانمند، با هدف ضد عفونی سازی فضا هایی مانند دامداری ها، مرغداری ها، معابر شهری، فضا های بزرگ فروشگاهی و... نیز بهره برد.
  • شرکت میتسوبیشی در ساخت سمپاش خود به گونه ‌ای بوده است که بتواند این محصول را مورد استفاده برای هر نوع هدف سمپاشی و یا گندزدایی کرده باشد.

سمپاش شارژی دوکاره میتسوبیشی در یک نگاه فنی چگونه است؟

در مواجه شدن با سمپاش شارژی دوکاره از برند میتسوبیشی، اولین مشخصه ظاهری که بسیار قابل توجه است، حجم مخزن ۲۰ لیتری آن می باشد. در سمپاش های شارژی از آنجا که وزن و حجم موتور های الکتریکی در کنار باتری های قابل شارژ شدن، عدد های قابل توجهی نخواهند داشت، می ‌توان بر فضای حجم مخزن افزود. البته برند میتسوبیشی در ساخت سمپاش شارژی خود سنگ تمام گذاشته است و این دستگاه را همراه با یک مخزن ۲۰ لیتری از جنس مواد پلاستیک فشرده پلی اتیلن کرده است. مخزن مذکور همراه با ترکیبات پلی اتیلن، مقاومت بسیار بالایی دارد و به خوبی در مقابل انواع فرسایش دوام می آورد.

اما در طرف دیگر دستگاه، همراه با خروج مواد گندزدا از لانس این سمپاش شارژی، شاهد قدرت پاشش همراه با فشار 4.5 بار خواهد بود. این قدرت از جانب موتور های الکتریکی دستگاه تامین می ‌شود که در گذر از یک لانس تلسکوپی استیل به حالتی پاشش گونه خارج خواهد شد.

لانس استیل با طراحی تلسکوپی در سمپاش شارژی دوکاره میتسوبیشی مشخصه جالب این دستگاه است. همراه با این لانس تلسکوپی می توانید قدرت مانور بالایی داشته باشید. مادامیکه در زمان غیر فعالیت، فضای کمی اشغال خواهد کرد. از طرفی جنس استیل آن کاملاً ضد زنگ و ضد فرسایش می باشد.

باید بیان شود که تمام قدرت موتور الکتریکی سمپاش شارژی مذکور همراه با یک باتری لیتیومی ۱۲ ولتی تامین می ‌شود. این باتری به راحتی همراه با شارژر مخصوصی که برای آن در نظر گرفته شده است، همراه با برق شهری، آماده به کار خواهد شد و در حالت شارژ کامل می تواند تا ۷ ساعت کارکرد مداوم را برای دستگاه فراهم آورد؛ اما با این وجود هرگز نگران تمام شدن شارژ باتری ها نباشید. چرا که در کار با سمپاش شارژی دوکاره از برند میتسوبیشی می توانید از قدرت دست های خود نیز در جهت سمپاشی استفاده کنید. این مشخصه در تعریف دو کار بودن دستگاه مذکور در نظر گرفته شده است.

در نهایت همراه با تمام این مشخصه ‌ها در کنار تمام تجهیزات و متعلقات اصلی دستگاه، سمپاش شارژی میتسوبیشی وزنی معادل ۸ کیلوگرم دارد. این وزن برای یک دستگاه سمپاش شارژی با شکل و ظاهر کوله پشتی مانند، کاملا مناسب است. از طرفی طراحی بند های دوشی در سمپاش مذکور بسیار ارگونومیک و با کیفیت است. حمل و نقل آن آسان است و همراه با در نظر گرفتن تعادل تجهیزات کنترلی سمپاش شارژی در اطراف اپراتور، به نوعی می توان کار کردن با آن را بسیار ساده تصور کرد. خصوصاً که اهرم روان و خوش ساختی در امتداد تلمبه سمپاش شارژی با هدف کارکرد دستی دستگاه تعبیه شده است که اشاره به آن خالی از لطف نیست.

مخزن سمپاش شارژی دو کاره:

در قسمت قبل به صورت مختصر به مخزن سمپاش شارژی دو کاره میتسوبیشی اشاره کردیم، حال در این قسمت می خواهیم به صورت کلی به بررسی مخزن سمپاش شارژی دو کاره بپردازیم.لازم به ذکر است که مخازن این دستگاه با ظرفیت های 10 لیتری و 20 لیتری تولید می شود و تمام آن ها از جنس پلاستیک های بسیار مرغوب و مستحکم بوده که کیفیت آن ها بالا است و در انواع رنگ های سبز و زرد و آبی و قرمز نیز موجود می باشد. می توان اشاره داشت که در ساخت این مخازن به دو مورد زیر توجه می شود:

  • ضخامت مخزن ( که حداقل باید 2 میلی متر ضخامت داشته باشد )
  • کیفیت مخزن که از مواد پلی اتیلن ساخته شده و امکان خوردگی در آن وجود نخواهد داشت.

نکات کاربردی در هنگام استفاده از سمپاش شارژی:

سمپاش شارژی از مدل های پرفروش در این روز های بازار است. در این بین محصول برند های صاحب نامی همچون میتسوبیشی می ‌تواند در نزد بسیاری از صاحبان زمین ‌های کشاورزی تا فضا های نیاز به گندزدایی مورد توجه قرار گیرد. لذا در هنگام تهیه و در امتداد آن استفاده از سمپاش شارژی برند میتسوبیشی لازم است تا به برخی از نکات در باب نگهداری تا کارکرد اصولی همراه با تعمیرات آن آشنا شوید. به هر صورت قیمت سمپاش شارژی ۲۰ لیتری آنچنان قابل توجه است که ضرورت رسیدگی دائمی از این ابزار کارآمد را جدی بگیرید. این رسیدگی ها تنها متوجه برند میتسوبیشی نیست؛ بلکه برای تمام سمپاش ها از هر نوع و یا مدلی ضرورت دارد. لذا نکات ایمنی تا کارکرد حرفه ای که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد را در حین کار با تمام سمپاش ها فرا گرفته و در همه حال رعایت کنید.

  • اولین نکته در کارکرد اصولی همراه با انواع سمپاش شارژی، اطمینان از سلامت کامل تمام اتصالات دستگاه می باشد. اگر چه محصول مورد نظر از برند میتسوبیشی یک دستگاه کامل و بسیار مقاوم است؛ اما به هر صورت نمی ‌توان از خطرات محلول های سمپاش عبور کرد. لذا ضرورت دارد تا قبل از هر اقدامی جدی برای سمپاشی فضا های گوناگون از سلامت کامل اتصالات و شیلنگ های موجود در دستگاه اطمینان حاصل آورید
  •  لازم است تا در قبل از آغاز کار سمپاشی و حتی در حین کار از سلامت و قرارگیری درست تمام پیچ و مهره ها مطمئن باشید. خصوصاً محل قرارگیری موتور بر شاسی دستگاه را چک کنید تا هرگز با اتصالات شل مواجه نباشید. اگر چه موتور الکتریکی در بطن سمپاش شارژی قدرت ضربه بالایی ندارد؛ اما همراه با یک اتصال شل شده باعث ایجاد لرزش های شدیدی خواهد شد که هم برای اپراتور ها آزاردهنده است و هم باعث خرابی موتور خواهد شد.
  • لازم است تا پس از هر بار عملیات ‌های سمپاشی، فیلتر مورد استفاده قرار گرفته شده را به طور کامل شستشو دهید. در حین کار نیز از وجود این فیلتر اطمینان حاصل کنید. لازم است تا مطمئن باشید که هیچ گونه ماده زائد خارجی خصوصاً اجسام جامد و بسیار ریز وارد مخزن دستگاه سمپاش شارژی ۲۰ لیتری نشده باشند.
  • محل قرارگیری سمپاش شارژی ۲۰ لیتری در زمان های پس از اتمام عملیات های گندزدایی نیز اهمیت دارد. لازم است تا دستگاه خود را پس از هر بار عملیات ‌های سمپاشی به طور کامل شستشو دهید و سپس همراه با استواری در محلی کاملاً خشک و دارای تهویه آن را نگهداری کنید. محل مذکور باید به دور از نور مستقیم خورشید، احتمال خطر آتش سوزی و یا در معرض دسترس کودکان باشد.
  • سلامت در کارکرد دستگاه سمپاش شارژی، همراه با داشتن باتری های سالم و قدرتمند خواهد بود. لذا ضرورت دارد تا این باتری ها را به شکل اصولی نگهداری کنید و از شارژ شدن نیمه کاره باتری ها پرهیز کنید. از طرفی در صورت عدم کارکرد دستگاه ضرورت دارد تا باتری ها را برای هر دو ماه یک بار کاملاً تخلیه و سپس شارژ کنید. با این کار باعث تداوم عمر باتری ها خواهید شد.

قیمت موتور سمپاش میتسوبیشی:

یکی از مهم ترین قسمت های سمپاش ها ( چه در نوع شارژی و چه در نوع بنزینی آن ) موتور آن ها می باشد که در صورت خرابی یا نیاز به تعمیر دارد یا این که باید آن را تعویض کرد. لازم به ذکر می باشد که برای اطلاع از قیمت موتور سمپاش میتسوبیشی می توانید به وب سایت نیکا کورپ مراجعه فرمایید.

جمع بندی خرید سمپاش شارژی دوکاره:

سمپاش شارژی Mitsubishi در سطح بازار های داخلی همراه با تامین مطلوب قطعات یدکی موجود است. شاید بتوان سمپاش شارژی Mitsubishi را از جمله بهترین های این برند جهانی دانست. اگر همراه با لیست قیمت سمپاش ها باشید، با توجه به اعتبار برند میتسوبیشی در کنار دیگر برند های بازار، یقینا برای شما قیمت سمپاش شارژی این برند جهانی راضی کننده خواهد بود. البته در همه حال قیمت سمپاش شارژی دوکاره اندکی بیشتر از گونه های تک کاره می باشد. لکن بهتر است تا در زمان خرید با در نظر داشتن لیست قیمت سمپاش، از مدل های دوکاره بازار، خصوصا سمپاش شارژی دوکاره برند میتسوبیشی را تهیه کنید. به این ترتیب در حین کار با قدرت و مانور بالاتری هستید. 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5