خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

سم پاش فرغونی با موتور هوندا

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

امنیت باغ ها همراه با سمپاش فرغونی هوندا

اگر باغبان هستید و یا در زمینی زراعی قصد کشت انواع محصولات کشاورزی را دارید، سمپاش یکی از مهمترین دغدغه هایی است که خواهید داشت. شما با در نظر داشتن نوع محصول کشاورزی است که گونه های مختلف از انواع سمپاش را انتخاب خواهید کرد.

در این بین سمپاش فرغونی به نسبت دیگر انواع سمپاش بیشتر مورد توجه کشاورزان قرار خواهد گرفت.

سمپاش فرغونی هوندا

در طراحی سمپاش فرغونی، جدا از تمام الزاماتی که همراه با هر سمپاشی خواهد شد، مهمترین نکته در تعیین کارایی سطح بالای سمپاش، موتوری است که در ساخت و طراحی آن به کار رفته است.

این موتور باید از قدرت کافی در کنار کیفیت و کارایی مطلوبی برخوردار باشد. اگر در سطح بازار باشید، یقیناً در جمع متنوع از سمپاش های فرغونی، نگاه ویژه تری برای موتور های هوندا خواهید داشت که همراه این گونه از سمپاش ها شده است.

سمپاش فرغونی هوندا، با به کارگیری از موتوری توانمند و باکیفیت از برندی مطرح و صاحب نام می تواند به راحتی آن حس اعتماد را در شما خلق نماید.

در این مقاله مطلب می خواهیم شما را با سمپاش فرغونی هوندا آشنا سازیم؛ اما قبل از پرداختن در کلیات طراحی تا ساخت این سمپاش فرغونی مرغوب، اندکی در باب خود سمپاش فرغونی صحبتی داشته باشیم تا ببینیم این دست از سمپاش ها چگونه می‌ توانند در سطح مزارع، طیف گسترده ‌ای از نیاز های ریز و درشت باغبانی را تامین نمایند.

کلیاتی از طراحی تا مزیت ها در سمپاش فرغونی

از نام سمپاش های فرغونی این انتظار می ‌رود که با یک سمپاش شبیه به فرغون مواجه هستیم. کاملا هم درست حدس زدید.

حالا نه اینکه سمپاش را سوار بر فرغون کرده باشند؛ بلکه اسلوب طراحی در این سمپاش ها شبیه به فرغون همراه با استفاده از چرخ در قسمت جلوی دستگاه و بهره گیری از دستگیره هایی برای حمل در قسمت انتهای دستگاه می باشد.

البته سمپاش فرغونی بنزینی غالباً از چنان حجم و وزنی در کار برخوردار خواهد شد که نمی شود به مانند فرغون ها توسط نیرو های انسانی جا به جا شود؛ بلکه دستگیره ها در این نوع سمپاش همراه با ماشین آلاتی مانند تراکتور ها و یا تیلر ها خواهند شد.

در یک سمپاش فرغونی بنزینی می توانید شاهد حضور یک مخزن عموماً ۱۰۰ یا ۲۰۰ لیتری باشید که همراه با یک موتور غالباً بنزینی و یک سیستم پمپ‌ هیدرولیک شده است.

به این ترتیب سمپاش فرغونی می تواند به راحتی توسط انواع متداول ماشین های کشاورزی جا به جا شود و همراه با قدرت بالای موتور های بنزینی، سطح وسیعی از مزارع کشاورزی را سمپاشی نماید.

مزایای استفاده از سمپاش فرغونی

-    حمل و نقل آسان: بهره گیری از سیستم فرغونی در طراحی این دست از سمپاش ها، شرایط حمل و نقل آسان سمپاش های فرغونی را باعث خواهد شد. کافی است از یک دستگاه تیلر در مزارع کوچک تا متوسط و یا یک عدد تراکتور در سطح مزارع بسیار بزرگ بهره مند باشید تا سمپاش فرغونی در شکل و شمایل یک دستگاه الحاقی همراه شما باشد.

-    قابلیت تامین پمپاژ بالا در سمپاش: بهره مندی از سیستم های پمپاژ که توسط موتور های بنزینی کار می ‌کنند، وجه قدرتمند انواع سمپاش فرغونی می باشد. استفاده از موتور های بنزینی اگر چه باعث رشد قیمت سمپاش فرغونی خواهد شد؛ اما در سطح مزارع یک الزام است.

چرا که نمی ‌توان در چنین فضا هایی نیروی مستمر برقی را تامین نمود؛ اما استفاده از موتور های بنزینی در طراحی سمپاش فرغونی مزیت هایی دارد؛ مانند تامین قدرت بالا به جهت پمپاژ بسیار قدرتمند.

-    توان تامین دو خروجی در سیستم پمپاژ: از آنجا که سیستم پمپاژ در سمپاش فرغونی همراه با قدرت های بالای موتور های بنزینی شده است، این امکان برقرار است که بتوان از هر پمپ، دو خروجی استخراج کرد. هر کدام از این خروجی ها می توانند تا شعاع قابل توجهی از محیط اطراف محل استقرار سمپاش فرغونی را سمپاشی نمایند.

سمپاش فرغونی هوندا

-    توانایی حمل مخزن: اصولا سمپاش ها را فاقد مخزن طراحی می‌ کنند. در چنین حالتی مخزن به عنوان یک عنصر الحاقی همراه با دستگاه سمپاش به صورت جداگانه حمل خواهد شد؛ اما در طراحی سمپاش فرغونی، ایده اصلی در همراه کردن مخزن خواهد بود.

برای این منظور دو تیپ کلی سمپاش فرغونی ۱۰۰لیتری و سمپاش فرغونی ۲۰۰ لیتری را تولید می‌ کنند. سمپاش فرغونی ۲۰۰ لیتری به نسبت سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری از کارایی و محبوبیت بالاتری برخوردار است. چرا که می تواند حجم به مراتب بیشتری از محلول سمپاش را در سطح مزارع غالبا پهناور جا به جا سازد. مادامیکه قیمت سمپاش فرغونی ۲۰۰ لیتری چندان تفاوت فاحشی با قیمت سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری نخواهد داشت.

چرا که در طراحی هر دو نوع از سمپاش، غالباً از یک سیستم موتوری تا پمپاژ یکسان استفاده خواهند کرد.

آنچه مشخص است، در سطح مزارع و باغات بسیار پهناور که نیاز به حجم سمپاش سطح بالا می باشد، بهره گیری از سمپاش فرغونی مناسب ترین ایده است. این سمپاش ها می توانند در سرعتی بالا همراه با سطح کاملی از سمپاشی، وظایف خود را به انجام رسانند.

آنها توانایی تأمین سمپاشی در ارتفاع، چیزی که به وفور در سطح باغات شاهد آن هستیم را دارند. همین دلایل و مزیت ها است که هر باغبانی را مجاب خواهد کرد تا از سمپاش فرغونی استفاده کند. در این بین سمپاش فرغونی هوندا نمونه قابل اعتمادی است که در سطح بازار ایران به فروش می ‌رسد.

مشخصه های فنی در سمپاش فرغونی هوندا

سمپاش فرغونی هوندا به گونه ای طراحی شده است که می‌توان به راحتی از آن در سطح مزارع متوسط تا بسیار بزرگ در امورات جاری کشاورزی استفاده کرد. از سوی دیگر قدرت پاشش بالایی که این سمپاش دارد، آن را کاملا مطلوب سمپاشی درختان بسیار بلند قامت کرده است. پس می‌ توان گفت که سمپاش فرغونی هوندا در سطح باغات با انواع درختان یک تجهیز کاملاً توانمند است.

در مقابل بهره گیری از دو چرخ بزرگ لاستیکی همراه با عاج هایی عمیق در جلوی دستگاه سمپاش فرغونی هوندا باعث خواهد شد تا جا به جایی این دستگاه در سطح باغات و یا زمین های غالباً گل آلود و باتلاقی شکل به راحتی انجام شود.

در طراحی سمپاش فرغونی هوندا بهره گیری از مخزن ذخیره ۱۰۰ لیتری مورد نظر بوده است. از این رو می ‌توان این گونه از سمپاش ها را در جمع انواع سمپاش فرغونی 1۰۰ لیتری قرار داد.

البته برند هوندا در طراحی این ماشین خود، این شرایط را برقرار کرده است که بتوان سمپاش مذکور را با بهره ‌گیری از مخزن های بزرگتر در جمع سمپاش فرغونی ۲۰۰ لیتری نیز قرار داد. موتور به کار رفته در سمپاش فرغونی هوندا از مدل‌ های GX200 و یاGX160 می‌ باشد. موتوری که در ادامه به تشریح مشخصه های فنی آن خواهیم پرداخت.

بررسی موتور های به کار رفته در ساخت سمپاش فرغونی هوندا

سمپاش فرغونی بنزینی از جمله متداول ترین گونه ‌های سمپاش در سطح مزارع می باشد. بهره مندی از موتور های بنزینی است که باعث سطح کارایی بسیار بالایی در آنها شده است. در سمپاش فرغونی هوندا نیز شاهد استفاده از همین موتور های بنزینی هستیم.

البته برند هوندا در طراحی سمپاش خود از دو مدل موتور بنزینی GX200 تا قدرت 6.5 اسب بخاری در کنار GX160 با قدرت ۵ اسب بخاری استفاده می کند. این موتور ها می‌ توانند قدرت پاشش در دو شیلنگ ۴۰ متری در خروجی سمپاش را به راحتی تامین سازند.

این موتور های توانمند در کنار پمپ های پیستونی 30 باری است که می ‌توانند این سطح از پاشش را برقرار سازند.

یکی از مشخصه های اصلی در طراحی موتور های بنزینی هوندا در این سمپاش فرغونی، ساختار ساده و جمع و جوری است که همراه با این موتور ها شده است.

مخزن بنزین در بالای موتور و کاملاً در دسترس بوده، مادامیکه مخزن روغن نیز در سطح دسترسی بسیار مطلوبی قرار گرفته است.

سمپاش فرغونی هوندا

موتور بنزینی سمپاش فرغونی هوندا از مدل ‌های دو سیلندر چهار زمانه است که می‌ تواند به راحتی همراه با تنظیم ساعات، مقدار سرعت گردش آن را تنظیم نمود. البته راه اندازی اولیه در کار این موتور های بنزینی همراه با سیستم هندلی می باشد.

به هر صورت در حین کار با سمپاش فرغونی هوندا به راحتی می توانید متوجه هماهنگی بسیار مطلوبی میان موتور و سیستم پمپاژ باشید. هماهنگی ای که باعث خلق سر و صدای بسیار کم و در عین حال قدرت بسیار بالا می باشد.

موارد استفاده از سمپاش فرغونی هوندا

طراحی موتور بنزینی در این سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری که همراه با موتور های توانمند برند هوندا شده است، باعث شده تا بتوان این دستگاه را به راحتی روانه باغات و مزارع بسیار بزرگ کنیم.

البته در طراحی سمپاش فرغونی هوندا، ایده بهره گیری از موتور های الکتریکی به جای موتور های بنزینی با شرط حضور نیروی برق تعریف شده است. این امکان قابلیت و انعطاف بالای سمپاش فرغونی مذکور را می رساند.

با تمام این تفاصیل باید عمده کاربرد ها از سمپاش فرغونی هوندا را در موارد زیر دسته بندی نمود.

-   استفاده در باغات: اولین ایده کلی در استفاده از سمپاش فرغونی هوندا، استفاده از آنها در سطح باغات با درختان بلند مرتبه می باشد. قابلیت جا به جایی آسان در میان ردیف درختان، در کنار قدرت پاشش عمودی سطح بالایی که دارد، این توانمندی را در سمپاش فرغونی هوندا به راحتی تامین خواهد کرد.

کافی است تا این سمپاش فرغونی را در مرکز باغ مستقل کنید و همراه با دو خروجی قدرتمند که می توانند تا ۴۰ متر طول شیلنگ را پاسخگو باشند، سمپاشی عمیق و حداکثری را برای درختان فراهم آورید.

-   مناسب برای فضا های سبز مانند باغ های تفریحی و یا پارک های شهری: امکان تامین پاشش در طول بسیار زیاد، نزدیک به ۴۰ متر، یک دلیل منطقی است تا از سمپاش فرغونی هوندا برای سمپاشی فضا های سبز استفاده کنیم. چرا که در این فضا ها غالباً توان حمل و نقل دستگاه سمپاش از طریق تراکتور و یا تیلر وجود ندارد.

از این رو لازم است تا با استقرار سمپاش فرغونی در یک مکان، سطح وسیعی از فضای سبز را تحت پوشش سمپاش قرار داد. توانمندیی که به راحتی از سمپاش فرغونی هوندا می ‌توان انتظار تامین آن را داشت. برای باغات که از درختان بلند برخوردار هستند استفاده از این نوع از سمپاش بسیار متداول شده است.

-   استفاده در مرغداری‌ ها و دامداری‌ ها: یکی دیگر از مکان هایی که نیاز جدی و همیشگی به سمپاشی دارد؛ اما قابلیت جا به جایی دستگاه سمپاش در فضا های داخلی آنها امکان پذیر نیست، انواع مرغداری ‌ها و یا دامداری ها می باشند که غالباً در این فضا ها می‌ توان با استقرار دائمی یک دستگاه سمپاش فرغونی مانند آنچه کارخانه هوندا طراحی می ‌کند، در مرکز واحد صنعتی مذکور، شعاع بسیار قابل توجهی از فضا های نگهداری از حیوانات را سمپاشی نمود.

البته به جهت سمپاشی در محیط های بسیار غیر متعارف نیز می توان از توانمندی های این نوع از سمپاش ها استفاده کرد. محیط هایی مانند زمین های جنگلی و یا دشت هایی آزاد که می توانند مستعد رشد بسیار آفات حشره ای مانند ملخ ها باشند.

سمپاش فرغونی هوندا

سمپاش فرغونی هوندا از جمله سمپاش های مطمئن بازار است. در این سمپاش فرغونی می توانید شاهد هارمونی مناسبی از قدرت موتور در کنار کارایی مطلوب پمپ های هیدرولیکی باشید. وجود دو خروجی که هر کدام می توانند قدرت های بالایی را در پاشش تامین نمایند، از جمله مزیت هایی است که قادر خواهد بود سرعت کار شما را در امر کشاورزی به مراتب افزایش دهد.

البته قیمت سمپاش فرغونی با توجه به کارایی بالا همواره در یک رنج منطقی قرار دارد. تقریبا تمام کسانیکه در جستجوی خرید سمپاش هستند، از قیمت سمپاش فرغونی در قبال کارایی و وظایفی که می توان از آن انتظار داشت احساس رضایت می کنند.

سمپاش فرغونی ۱۰۰لیتری که به مراتب از نمونه های بسیار متداول است، یک دستگاه همه فن حریف با هر هدفی از سمپاشی می باشد.

شما همراه با یک حجم مخزن بسیار مناسب به راحتی راهی باغات خود خواهید شد و در کیفیتی مطلوب همراه با سرعتی بالا تمام سطح باغ را سمپاشی خواهید نمود.

خصوصا برای باغ ها که از وجود درختان بسیار بلند بهره مند هستند، قدرت پاشش سطح بالایی که در این گونه از سمپاش ها خصوصا سمپاش فرغونی هوندا وجود دارد، تاثیرگذار خواهد بود.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5