خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

علف تراش پشتی KNC

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
قیمت علف تراش پشتی knc
  • قیمت علف تراش پشتی knc
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

علف تراش کا ان سی از برند مطرح کره ‌ای یعنی KNC معرفی شده است. یک برند با کلاس جهانی که حالا دامنه تولیدات خود را بسیار وسیع کرده است و همراه با کارخانجاتی در چین تحت نظارت مستقیم خود، هدفی جز حضوری قدرتمند در بازار های جهانی ندارد، علف تراش ها بهترین و پر استفاده ترین وسیله برای قطع کردن علف های هرز، وجین کردن، کوتاه کردن درختچه ها و هرس کردن شاخ و برگ درختان هستند. کمپانی KNC کره جنوبی تولید کننده انواع علف تراش است که علف تراش KNC کره در دو مدل علف تراش دوشی KNC  و علف تراش پشتی KNC به بازار عرضه می شود، این نوع علف تراش ها در دو سری 40 سی سی و 52 سی سی ارائه می شود که با نام KBC-40EU و KBC-52EU عرضه می شوند. در این مطلب قصد داریم مواردی نظیر ویژگی ها و مزایا، مشخصات فنی، نکات ایمنی، برنامه تعمیر و نگهداری و قیمت دستگاه علف زن کره ای پشتی را بیان نماییم. همراه ما باشید تا با ویژگی های این وسیله کاملا آشنا شوید.

با علف زن کره ای KNC در سطح مزارع حرفه ای عمل کنید:

برای حذف علف های هرز از سطح باغات و مزارع، هرس کردن درختان و کوتاه کردن شاخه گیاهان درختچه ای شکل، وجین کردن گیاهان زراعی، درو کردن محصولات کشاورزی، کوتاه‌ کردن چمن ‌ها و حتی شخم زدن زمین های کوچک کشاورزی، انواع ابزارها وجود دارند. تقریباً هر باغبان و یا کشاورزی لازم است تا این ابزارها را برای عملکرد بهتر و راحتی کار داشته باشد، ولی آنها می توانند با خرید یک علف زن به راحتی قسمت عمده ‌ای از این عملیات های باغبانی را به انجام رسانند. برای این منظور در سطح بازار انواع دستگاه علف زن محصول برند های گوناگون از کشور های مختلف حضور دارد.علف زن KNC محصول کشور کره از جمله بهترین های بازار امروز ایران به شمار می آید. البته علف زن پشتی KNC به نسبت از انواع دوشی این برند محبوبیت بالاتری پیدا کرده است اگر در سطح بازار باشید و بخواهید از علف تراش KNC کره بهره مند شوید، منطقی است که لازم باشد تا اطلاعات کاملی از محصولات این برند، خصوصاً مدل کوله ای آن داشته باشید. لذا همراه ما باشید تا با علف زن پشتی KNC همراه با جزئیاتی مفصل آشنا شوید.

رویکرد KNC در تولید علف زن پشتی KNC:

KNC از جمله برند های صاحب سبک کره ای می باشد که در عرصه تولید ماشین آلات باغبانی و کشاورزی توانایی قابل توجهی یافته است.تقریباً این برند کره ای را می توان در زمره برند ها با رویکرد جهانی قرار داد. کیفیت در ساخت، همراه با کارایی و قدرت بالا از مشخصه های بارز در تولید علفتراش KNC کره می باشد.

انواع مدل علفتراش KNC کره:

علف زن پشتی KNC همراه با موتور های بنزینی در دو مدل 40 سی سی و 52 سی ‌سی عرضه شده است. در زمان مواجه شدن با مدل ها در علف زن پشتی KNC می توانید همراه با نام آنها که به ترتیب KBC-40EUP وKBC-52EUP می باشند، متوجه نوع موتور و حجم آن شوید.البته برند KNC همراه با تولید علف زن پشتی KNC ، این موتورها را همراه با مدل ‌های دوشی نیز عرضه کرده است.

لکن در این مقاله قصد آن را داریم تا با جزئیات بیشتری از علف زن پشتی KNC صحبتی کرده باشیم تا در زمان خرید این محصول بتوانید همراه با یک نگرش فنی و آشنایی نسبی، انتخاب مطلوب خود را همراه با نکاتی مانند قیمت علف زن KNC پشتی به دست آورید.

علف تراش پشتی knc
 

بررسی فنی در آشنایی با علف زن کولی KNC:

مقدمات صحبت از یک دستگاه موتوری مانند علف تراش KNC متوجه موتور دستگاه است. به هر حال موتورهای بنزینی، برقی و دیزلی در هر دستگاهی مهمترین قطعه فنی آن دستگاه محسوب می شوند. لذا منطقی است که بخواهیم شرح آشنایی خودمان را از موتور علف تراش KNC آغاز نماییم.

برند KNC در طراحی علف تراش خود ،نگاه مثبتی برای تامین قدرت با راندمان کاری بالا داشته است؛ اما در طراحی موتور سعی کرده است که بتواند این مقولات را در حجم و وزن کمی به سرانجام رساند. لذا با هدف تامین یک شرایط کم حجم در طراحی موتور، علف تراش KNC از یک موتور دو زمانه بنزینی با شرایط تأمین تنفس طبیعی از مدل هوا خنک بهره مند می باشد، موتور مذکور در بطن مشخصه های فنی علف تراش KNC پشتی اصل کره در مدل های 40 و 52 سی سی می باشد. به این ترتیب در طراحی دستگاه شاهد دو تیپ قدرت متفاوت هستیم. از آنجا که عمده نمونه های رایج در سطح بازارهای داخلی از مدل KBC-40EU با موتور های 40 سی سی است، ما نیز محوریت مقاله خود را در تشریح همین مدل از علف زن کوله پشتی KNC متمرکز خواهیم کرد.

مختصری از علف تراش KNC با موتور 40 سی سی:

کار با علف زن ها، مستلزم خلق سرعت با شتاب بالایی در تیغه پره ای دستگاه است. در این دستگاه قدرت و یا تولید گشتاور بالا در حاشیه طراحی قرار دارد. چرا که اصولاً با گیاهان و یا شاخه های قطوری مواجه نمی باشیم؛ اما برای تقابل با حجم بالای همین گیاهان ظریف لازم است تا شتاب و سرعت بالایی در گردش پروانه داشته باشیم. این ضرورت طراحی است که برند KNC را به سمت طراحی یک موتور دو زمانه کشیده است. موتور دو زمانه قدرت بالایی ندارد؛ اما بسیار سریعتر از موتورهای چهار زمانه شتاب می گیرد و سرعت کاری بسیار بالایی را تولید می‌ کند، موتور بنزینی دو زمانه با حجم 40 سی سی نصب شده بر علف زن پشتی کره ای مدل KBC-40EU با چنین ایده ‌هایی طراحی شده است. یک موتور تک سیلندر با قطر پیستون 39.8 میلیمتری که می ‌تواند در سرعتی بالا با راندمان کاملا مطلوبی کار کند. کورس پیستون در موتور علف تراش KNC 32 میلیمتر است و در نهایت قادر می باشد تا با سرعت 2600 دور در دقیقه فعالیت خود را تداوم بخشد.

تامین سرعت کاری 2600 دور در دقیقه برای خلق یک دستگاه علف زن کارآمد با توان کاری بالا در تراشیدن انواع گیاهان مناسب است. موتور استفاده شده در علف تراش KNC از یک سیستم کاربراتوری بهره مند است. در این سیستم کاربراتوری نمونه ‌های دیافراگمی نصب شده است و کارکرد موتور از طریق یک استارت دستی نهایی خواهد شد، موتور برای تامین شرایط کاری خود از مخزن سوختی با ظرفیت 0.9 لیتر بهره می برد. با توجه به اینکه در هر ساعت کار پرفشار، موتور مذکور تنها 0.69 لیتر مصرف سوخت دارد، لذا با یک بار سوختگیری کامل دستگاه مذکور، می‌ توانیم انتظار تامین 1.5 ساعت کار پرفشار را داشته باشیم. در مسیر انتقال قدرت از موتور بنزینی تا تیغه گردان علف تراش KNC ، سیستم مکانیکی کارآمدی تعریف شده است که می‌ تواند حداکثر گردش آزاد 8500 دور بر دقیقه را برای تیغه ها در علف تراش KNC را فراهم کند.

موتور علف تراش دوشی knc:

موتور این دستگاه از نوع موتورهای چهارزمانه تک سیلندر و بنزینی می باشد؛ توان موتور 2 اسب بخار بوده و حجم موتور 42 سی سی است؛ سیستم کلاچ آن گریز از مرکز بوده و با گرفتن گاز عمل می‌کند. ظرفیت باک بنزین این علف چین 900 سی سی و ظرفیت مخزن روغن آن 100 سی سی است. همچنین این نکته را نیز باید اضافه کنیم که دور موتور علفتراش KNC 7هزار دور در دقیقه می باشد، باک بنزین موتور از پلاستیک مرغوب و ضخیم ساخته شده است تا احتمال آسیب کمتری به آن وجود داشته باشد؛ همچنین زیر باک یک صفحه فلزی وجود دارد تا هنگامی که دستگاه را روی زمین می‌گذارید اجسام تیز باعث سوراخ شدن باک نشود.

ایده های ارگونومیک در طراحی علف تراش کا ان سی

برند KNC برای هر چه ارگونومیک کردن علف زن پشتی خود با در نظر داشتن سطح راحتی قابل توجه در کار از بند های پهنی که با متریال های باکیفیتی طراحی شده است، استفاده نموده است. در این طراحی موقعیت نصب موتور به شکلی می باشد که بتواند با شرایط کاملاً ایده ‌آلی بر پشت اپراتور های خود سوار گردد. آنچنان که در یک تعادل کاری خوبی قرار خواهد گرفت و تمایل به بر هم زدن تعادل اپراتور ها نخواهد داشت.

 

علف زن پشتی کا ان سی

علفزن KBC-40eup دستگاهی قدرتمند:

به این ترتیب ظاهراً همراه با کارکرد علفزن پشتی KNC از مدل KBC-40EUP با یک دستگاه همراه با موتور قدرتمند برخوردار خواهیم شد؛ اما در تحلیل ویژگی ها و مشخصه های فنی علف زن ها لازم است تا به چیزهایی بسیار بیشتر از قدرت موتور توجه داشته باشیم.به هر حال علفزن پشتی KNC قرار است تا توسط اپراتورها حمل شود. از این رو نکات بسیار دیگری در تحلیل ما لازم است تا مورد توجه  شما قرار گیرند، وزن دستگاه، طراحی و ابعاد آن، کارکرد آرگونومیک، میزان تولید صدا و... از دیگر مشخصه ها است که می‌ خواهیم همراه با تحلیل فنی در ویژگی های علفتراش پشتی KNC به آنها اشاره کنیم

طرح ساخت علفزن پشتی KNC کره از نگاه کاربردی

علفزن پشتی KNC از مدل های کوله ای در طراحی علف زن ها می باشد. برند KNC در طراحی این علف زن از بند های پهن استفاده کرده است و موقعیت موتور در نوع کوله ای به گونه ای می باشد که می تواند به راحتی بر پشت اپراتورها سوار شود. به گونه ‌ای که تعادل اپراتور را به هم نمی ‌زند، طراحی دسته در علفزن پشتی KNC همراه با یک طرح مناسب با نحوه استقرار در میان دستان اپراتورها در نظر گرفته شده است. این دسته از طول خوبی برخوردار می باشد و می‌ تواند تیغه علفزن پشتی KNC را به راحتی تا اعماق گیاهان و آنجا که کاملاً دور از دسترس اپراتورها خواهد بود، برساند. این علف زن ها می توانند تا حداکثر 35 سانتیمتر عرض برش را تامین کنند از طرفی وزن دستگاه چیزی در حدود 10 کیلوگرم است. این وزن یک مقدار کاملا منطقی در زمان حمل و نقل در پشت اپراتورها می باشد.موتور بنزینی دستگاه کارکرد روان و کم صدایی دارد. به گونه‌ ای که در حین کارکرد هرگز صدای ناشی از موتور بنزینی علف زن پشتی KNC موجب آزار اپراتور و یا اطرافیان نخواهد بود.

تیغه و محافظ تیغه علف زن  KNC:

روی این علف تراش هم می‌توان توپی و نخ علفتراش نصب کرد و هم تیغه؛ زمانی که این محصول را خریداری می نمایید همه این لوازم روی آن وجود دارد. برای ایمنی بیشتر امروزه از نخ علفتراش برای هرس علف‌ها استفاده می‌کنند، با این حال یک تیغه سه ‌پر نیز هنگام خرید باید به شما تحویل داده شود؛ تیغه 3 پر کار داس را انجام می‌دهد از این رو زمانی که این  تیغه علف زن knc فولادی قدرتمند را می‌بندید علف بر شما ،داس زن هم خواهد شد.
برای محافظت بیشتر از کاربر و عدم پخش شدن علف‌ها پس از برش، یک محافظ پلاستیکی بشقابی پشت تیغه قرار گرفته که در واقع علاوه بر محافظت از افراد، از تیغه نیز محافظت می‌کند. ضخامت این قاب 2 میل می باشد و از پلاستیک فشرده ساخته شده است تا در برابر ضربات مقاوم باشد.

تیغه علف تراش کا ان سی 4 پر

تفاوت تیغه و نخ علف تراش

شکل ظاهری تیغه ها به گونه ای است که در آن تیغه ها از دو پره تا هشت پره جهت هرس و خرد کردن انواع علف می باشند. تیغه های دندانه دار از ۳۶ تا ۱۰۰ دندانه می باشند که به دو شکل ساده و الماسه دار تشکیل می گردند.تیغه هایی که به دستگاه متصل می گردند با توجه به نوع کاربری متفاوت هستند. تیغه دوپره وسه پره وچهار پره کاربردی شبیه هم دارند و برای علوفه و یونجه و نعنا بیشتر کاربرد دارند. تیغه های ۴۰ پر دنده ای و الماس برای بریدن علوفه هایی که ساقه آنها ضخیم شده باشد مورد استفاده قرار می گیرد، هد علفتراش جایگزین تیغه است.هد علفتراش عملکردی شبیه تیغه ولی با ظرافت بیشتری دارد که سر دستگاه به صورت قرقره که دور آن سیم لاکی پیچیده شده نصب می گردد. موارد استفاده هد علف ، برش علوفه هایی است که کنار جدول دیوار تنه درختان و ازاین جمله می باشد معمولا گاهی در بعضی از موارد  کشاورزان بدون توجه به اصول فنی از تیغچه های غیر استاندارد یا دست ساز استفاده می کنند. اینکار نه تنها هزینه بیشتری جهت تهیه تیغه به دنبال دارد و به دلیل بالانس نبودن تیغه ها و سنگین بودن آنها پس از مدتی گیربکس و رینگ دستگاه ضعیف و مستهلک می گردد به همین دلیل توصیه داریم  حتما از تیغه های استاندارد استفاده داشته باشید.

ویژگی های چند کاره در طراحی علف زن پشتی KNC:

در طرح ساخت علف زن های امروزی سعی بر آن است تا بتوان همراه با تعریف تیغه هایی متنوع، انتظارات و اهداف متفاوتی را از دستگاه مذکور تامین کرد.به هر صورت وقتی در سطح باغ و مزارع هستید، جدا از گیاهان مزاحمی همچون انواع علف های هرز لازم است تا دیگر گیاهان نیز مورد اصلاح قرار گیرند.کوتاه ‌کردن چمن‌ ها در محوطه باغ ها تا هرس کردن درختان و وجین کردن گیاهان از جمله فعالیت ‌های همیشگی در سطح باغبانی می باشند وقتی بتوان از دستگاهی موتوری بهره‌ مند بود که می ‌تواند علف های هرز سطح باغ را درو نماید، پس قاعدتاً می‌ توان دستگاه مذکور را به گونه ای طراحی کرد تا این توانایی را داشته باشد که دیگر گیاهان موجود در باغ ها را نیز بتراشد.

در طرح ساخت علفزن پشتی KNC این ویژگی ها دیده شده است. به این ترتیب که برند KNC در ساخت علف زن خود آن را به گونه ای طراحی کرده است که بتواند با انواع تیغه ها سازگار باشد. در عین حال تیغه های مختلف با کارکرد های متنوع را برای آن طراحی کرده است. لذا همراه با خرید علف زن KNC می توان طیف گسترده ای از فعالیت های باغبانی، محوطه سازی، کشاورزی و... را به انجام رساند.

نکات ایمنی در کار با علف تراش کا ان سی

دستگاه علف تراش کا ان سی در دسته ماشین آلات موتوری با قابلیت برش قرار می گیرد. این دسته از ماشین ‌آلات در هر حالت از کار مستعد بروز خطرات جدی می باشند. لذا به همین علت نیاز هست تا در همه حال همراه در کار با علف زن کوله پشتی KNC نسبت به رعایت تمام نکات ایمنی، حساسیت های لازم را داشته باشیم. در نظر داشته باشید که یک دستگاه مانند علف زن در صورت رعایت نکات ایمنی هرگز مستعد خطرات جدی نمی باشد.از این رو وقتی می ‌توان با رعایت چند اصل ساده احتمال وقوع بسیاری از خطرات را از میان برداشت، منطقی است که رعایت نکات ایمنی را جدی بگیریم.

جمع بندی خرید علف زن پشتی KNC:

برند KNC در ساخت علف زن های خود حساسیت های ویژه ای را در نظر گرفته است. حساسیت هایی که باعث شده تا محصولات این برند از طول عمر بالایی برخوردار شوند.مثلاً نوع فلز به کار رفته در ساخت تیغه های علفزن پشتی KNC از متریال های خاصی است و در عین حال طراحی ویژه ‌ای دارد. بدین گونه که در حین کارکرد به راحتی دچار صدمه نمی شوند و همراه با تیز کردن مداوم می تواند تا سالیان متمادی مورد استفاده قرار گیرد، قیمت علف تراش پشتی KNC نیز با در نظر گرفتن تمام شرایط ویژه کاری که همراه این دستگاه است، در رنج معقولی قرار دارد.البته قیمت علف زن KNC پشتی به نسبت از انواع دوشی این برند گرانتر بوده و در عین حال در میان دو مدل موتور به کار رفته در علفزن پشتی KNC نیز شاهد تفاوت اندکی در قیمت خواهیم بود.برای اطلاع از قیمت علف زن کره ای knc به سایت های مربوطه مراجعه نمایید.

 نکات کلیدی برای خرید علف زن مناسب


شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه علف تراش مناسب برای خرید علف تراش را انتخاب کنید.فقط با رعایت چند نکته ، به راحتی می توانید علف تراش مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید.اولین نکته این است که مساحت باغ یا محل مورد نظر را در نظر بگیرید ، زیرا هرچه مساحت باغ بزرگتر باشد، علف تراش قوی تر و با کیفیت تر مورد نیاز است. دومین نکته مهم در مورد کیفیت و کاربرد علف تراش این است که می توان به کیفیت ، قدرت ، زمان کارکرد دستگاه در طول روز اشاره کرد ، زیرا هرچه دستگاه علف تراش قدرتمندتر باشد ، کاربردهای بیشتری نیز دارد و در آخر علف زن در طول علف تراشی صدای کمتری تولید می کند ، بنابراین هنگام خرید باید به نویز کم علف تراش خود توجه ویژه ای داشته باشید.

راه صحیح نگهداری از علف زن پشتی KNC:


تعمیر و نگهداری مداوم و صحیح یکی از اصول کار با هر موتور است. سرویس و نگهداری مناسب معادل افزایش طول عمر دستگاه مورد استفاده است. گاهی اوقات یک اشتباه ناخواسته در سرویس دستگاه معادل آسیب جدی به دستگاه است که می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. عدم توجه به چک لیست نگهداری ، عمر دستگاه و خرابی های ناگهانی را کاهش می دهد. بنابراین لازم است یک برنامه تعمیر و نگهداری داشته باشید و یک چک لیست منظم اجرا کنید تا عمر هر دستگاه  را افزایش دهید.

امنیت و سهولت استفاده از علف زن پشتی KNC:

یکی از مهمترین مسائل در استفاده از دستگاه این است که اپراتور با نکات استفاده ایمن و خطرات احتمالی در محل کار آشنا باشد. دستگاه های علفتراش بسیار قدرتمند است و اگر نکات ایمنی را رعایت نکنید با خطرات زیادی روبرو خواهید شد. همیشه هنگام کار از سپر صورت و عینک ایمنی استفاده کنید ، زیرا چرخاندن تیغه با سرعت زیاد می تواند اجسام مختلفی را که به تیغ برخورد می کند به سمت شما پرتاب کند. و همیشه به اطرافیان خود که در فاصله ایمن از شما و دستگاه هستند ، توجه کنید هرگز از دستگاهی بدون بند پشتیبانی استفاده نکنید و به یاد داشته باشید که دستگاه باید توسط فرمان یا دسته (حلقه ای یا دو چرخه ای) در جای خود نگه داشته شود. فرمان یا دسته به شما این امکان را می دهد که دستگاه را کنترل و هدایت کنید و نباید به عنوان مانعی در دستان شما باقی بماند تا از صدمات زیاد جلوگیری شود.

مشخصات فنی علف تراش پشتی KNC اصل کره

مدل

KBC-40EUP

نوع علف تراش

پشتی (کوله ای)

کشور سازنده

کره جنوبی

نوع موتور

بنزینی هواخنک دو زمانه

حجم موتور

40 سی سی

قطر سیلندر

39.8 میلیمتر

کورس پیستون

32 میلیمتر

ماکزیمم دور در حالت آزاد

2600 دور

نوع کاربراتور

دیافراگمی

نوع استارت موتور

دستی (هندلی)

سوخت مصرفی

بنزین همراه با روغن (نسبت 1/20)

حجم مخزن سوخت

0.9 لیتر

مقدار سوخت مصرفی

0.69 لیتر بر ساعت

سیستم محرک

کلاچ گریز از مرکز اتوماتیک / دنده مورب

نسبت کاهش دور

14:19

ماکزیمم دور تیغه

8500 دور

جهت چرخش تیغه

چپ گرد

نوع دسته

دسته حلقوی

ابعاد استاندارد تیغه

225*1.4t

طول دستگاه

1810 میلیمتر

فشار صوت

87.91 دسی بل

توان صوت

101.1 دسی بل

میزان لرزش

m/s2 7.5

وزن خالص

10.5 کیلوگرم

 نکات ایمنی اپراتور هنگام کار با علف زن کا ان سی

استفاده نادرست یا بی احتیاطی در هنگام کار با علف تراش می تواند این دستگاه را به یک وسیله خطرناک تبدیل کند که می تواند باعث آسیب های جدی و جراحت به اپراتور و سایر افراد شود. این نکته حائز اهمیت است که شما قبل از کار با دستگاه دستورالعمل های ایمنی و نحوه کار با دستگاه را بدانید، در هنگام کار با دستگاه حتماً از تجهیزات ایمنی استاندارد استفاده کنید. استفاده از این تجهیزات ریسک ها و خطرات هنگام کار را از بین برده و به حداقل ممکن می رساند. در ادامه به این تجهیزات اشاره خواهیم کرد.

کلاه ایمنی

حتماً در هنگام کار با دستگاه از کلاه ایمنی استفاده کرده به خصوص زمانی که قصد کوتاه کردن شاخ و برگ های درختان بالای 2 متر را دارید.

محافظ گوش (گوش گیر )

محافظ های گوش باعث کاهش و تضعیف سر و صدای هنگام کار با دستگاه می شود.

کلاه ایمنی علف زن

عینک ایمنی

ضرباتی که ممکن است از سمت شاخه ها به صورت بخورد و اشیایی که به سمت اپراتور پرتاب شود امکان آسیب دیدن چشم ها را افزایش می دهد. برای جلوگیری از این وقایع حتماً از عینک ایمنی استفاده کنید.

دستکش ایمنی

دستکش های ایمنی یک تجهیز ضروری در هنگام کار با دستگاه می باشد.

چکمه ایمنی

حتماً از چکمه های ضد لغزش و محکم استفاده کنید.

لباس کار ایمنی

لباس کار علف تراش knc

حتماً از لباس ایمنی که بافت محکمی دارد استفاده کنید و همچنین از پوشیدن لباس های گشاد خودداری کنید چرا که احتمال گیر کردن لباس به درختچه ها و شاخه ها وجود دارد.

  • حتماً شلوار کلفت و بلند بپوشید
  • جواهرات و زینت آلات نیاندازید
  • پا برهنه نباشید
  • هنگام کار صندل نپوشید
  • موهایتان کوتاه باشد تا حد ممکن تا بالای شانه

 نکات ایمنی دستگاه علف زن کا ان سی

1-قفل کن دکمه استارت

این قفل کن برای این طراحی شده است که در زمانی که اپراتور به صورت تصادفی به دکمه دست زد، از روشن شدن دستگاه جلوگیری کند. حتماً قبل از روشن کردن دستگاه با مکانیزم قفل کن آشنا شوید.

2-سوییچ قطع کن

با استفاده از این سوییچ on/off می توانید موتور را خاموش و متوقف کنید.

3-گارد محافظ علف تراش

گارد محافظ علف تراش مانع از برخورد سنگ و سایر موارد به اپراتور شده و همچنین اپراتور را از تماس با تیغه دستگاه محافظت می کند.

4-مهره قفل کن

این مهره در انتهای شفت نصب شده و باعث تثبیت تیغه می شود.

5-مافلر یا انباره اگزوز

هیچ وقت در زمانی که انباره اگزوز معیوب است از علف تراش استفاده نکنید. همیشه به طور منظم انباره را چک کنید. اگر بر روی انباره توری جرقه گیر نصب شده است باید از تمیز بودن آن مطمئن شوید. کثیف شدن و گرفتگی این توری باعث باعث داغ کردن بیش از اندازه موتور و آسیب های جدی به آن می شود.

نکات ایمنی سوخت گیری

هرگز در زمانی که موتور روشن است، بنزین را داخل مخزن نریزید. همیشه موتور را خاموش کرده و چند دقیقه صبر کنید تا موتور خنک شده سپس سوختگیری کنید. پس از سوختگیری دستگاه را حداقل 3 متر از محل سوختگیری دور کرده سپس روشن کنید و در شرایط زیر هرگز دستگاه را روشن نکنید:

  • اگر بر روی دستگاه بنزین پاشیده شده است. (حتماً بنزین را پاک کنید)
  • اگر در هنگام سوختگیری بنزین بر روی خودتان یا لباستان ریخته است (حتماً لباستان را نعویض نمایید)
  • اگر از لوله بنزین یا درپوش مخزن بنزین نشت می کند

 تعمیر و نگهداری علفزن کا ان سی

جدول تعمیر و نگهداری علف تراش پشتی KNC به شرح زیر است.

موارد نگهداری

قبل از کار

بعد از کار

هر 25 ساعت

هر 100 ساعت

چک کردن تیغه

    

چک کردن پیچ های کلمپ محفظه دنده

    

بازرسی گارد

    

چک کردن مهره تیغه

    

چک کردن پیچ و مهره

    

چک کردن شفت

    

تمیز کردن محفظه دنده

    

گریس کاری دنده

    

تمیز کردن درام کلاچ

    

سفت کردن قطعات

    

قیمت علف تراش KNC پشتی : (قیمت علف زن kbc 40eu)

علف تراش پشتی KNC در دو مدل 40 سی سی و 52 سی سی تولید می شود که در حال حاضر نوع 40 سی سی آن موجود است. قیمت علف زن kbc 40eu به شرح زیر است.

ردیف

شرح

قیمت (تومان)

1

قیمت علف تراش پشتی KNC مدل 40 سی سی

5،700،000

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5