خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق های کوپ و نکات مهم آنها

موتور برق دیزلی کوپ مدل ۱۶۰۰۰ کانوپی دار

فهرست مطالب

 موتور برق های کوپ  به عنوان یکی از  ژنراتورهای فوق العاده و کاملاً مناسب برای پاسخگویی به نیازهای افراد  به شمار می روند، که از  مزایایی چون ، قابلیت حمل، قدرتمند و عملکرد کاملاً بدون مشکل برخوردار می باشند. عملکرد صحیح  و طراحی ساده دیزل ژنراتور koop  منجر به  ایجاد مارک جهانی محبوب دیزل ژنراتور گردیده است.

تیم فنی کوپ همواره  به دنبال کسب و ارائه  فن آوری پیشرفته می باشد ، سیستم تزریق سوخت با کیفیت دقیق طراحی شده است ، که منجر می شود تا موتور کوپ خروجی قوی ، ایمن و قابل اعتماد داشته باشد.  همچنین به دلیل  کارایی بالا سیستم تزریق سوخت ، دیزل ژنراتور کوپ راندمان بالایی داشته و از نظر مصرف سوخت  نیز کم می باشد . ضمن اینکه میزان سر و صدای بسیار پایین تری دارد، موتور برق های کوپ  کاملا ایده آل برای خانه ، استفاده در فضای باز ، لوازم خانگی برای کلیه تجهیزات حساس به بار مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، LCD ، اینورتر A / C ، روتر و سایر الکترونیک های ریز پردازنده  محسوب می شوند.

دیزل ژنراتور یا موتور برق کوپ  در کمپانی koop که یک شرکت مستقر در چین می باشد تولید می گردد . در واقع در چین ، آن ها به منبع اصلی و حرفه ای در ساخت دیزل ژنراتور کوپ مبدل شده اند. تمام محصولات کوپ کاملا  مطابق با استانداردهای جهانی ایجاد می شوند ، چرا که قصد اصلی آن ها  کیفیت می باشد که  تنها اصل و  پایه  مهمی  برای کسب بازار محسوب می شود.شرکت کوپ در تحقیق، توسعه و ساخت موتور برق koop و دیزل ژنراتور koop آماده به کار و در تولید سایر تجهیزات تخصص دارد.این کمپانی نمایندگی موتور برق کوپ را در کشورهای مختلف گسترش پیدا کرده  و محصولات خود را در اختیار همه مردم جهان قرار داده است. موتور برق سوخت را به انرژی مکانیکی تبدیل می نماید  و با متصل کردن به ژنراتور، این انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می نماید. نکته قابل توجه اعتبار برند موتور برق کوپ است. به این علت که برند چینی موتور برق کوپ نهایت کیفیت و مصرف صحیح سوخت را برای یک عمر مفید در نظر دارد.

موتور برق چیست؟

موتور برق تجهیزی می باشد  که انرژی مکانیکی حاصل از عملکرد موتور احتراقی را توسط ژنراتور به انرژی الکتریسیته تبدیل می نماید . در حال حاضر برای بهره برداری  از وسایل برقی در فضاهایی خارج از بافت شهری همانند ویلاها، باغ ها، استخر و آب نماها که از شبکه سراسری برق بی بهره می باشند از موتوربرق مصرف می گردد. در صورت  قطع برق شبکه سراسری نیز برای تامین برق اضطراری دستگاه های کوچک یا خانه های مسکونی، مطب پزشکان و موارد مشابه، موتوربرق کاربد دارد.

انتخاب موتور برق

مهمترین ملاک در خرید موتور برق ، انتخاب سوخت مناسب است ، انواع موتور برق یا ژنراتور خانگی کوچک و مسافرتی با سه سوخت متفاوت در بازار موجود است:

موتور برق دیزلی کوپ مدل ۱۶۰۰۰ کانوپی دار

توصیه می کنیم  با توجه به نوع مصرف  شما یعنی مصرف ثابت یا کاربرد خانگی، سیار یا مسافرتی، همچنین آسانی  و مقدار دسترسی به سوخت، ابتدا سوخت مورد نظر خود را انتخاب کنید، موتور برق های گازی در مناطق شهری و مسکونی به علت دسترسی ساده و قیمت مناسب  به گازشهری گزینه مناسبی است و موتور برق بنزینی در مصارف سیار و همچنین موتور برق دیزلی یا دیزل ژنراتور در مصارف کشاورزی  انتخاب مناسبی می باشند.

قسمت های تشکیل دهنده ی موتورهای برق کوپ

تنظیم کننده ی ولتاژ موتور برق : نقش این قطعه تنظیم ولتاژ خروجی برق از موتور برق و تبدیل DC به ACو بر عکس می کند.

ورودی روغن: موتور و قطعات مکانیکی پس از مدتی کارکرد با سائیدگی  مواجه می گردند  که برای پیشگیری از این سائیدگی از روغن مصرف می نماید.

موتور: وظیفه موتور دستگاه موتور برق، تولید انرژی مکانیکی برای دستگاه موتور برق است.

باک موتور برق: نقض اصلی باک دستگاه موتور برق انتقال سوخت مورد نیاز دستگاه برای روشن شدن موتور برق است.
 

طریقه محاسبه توان موتور برق

بیشتر افراد برای خرید موتور برق تصمیم می گیرند، در مورد عدم ارتباط مدل موتور برق و کد ها و سری های آن با میزان توان تولیدی اطلاعات تکمیلی ندارند و به اشتباه عدد مدل ها را به عنوان توان خروجی دستگاه در نظر می گیرند. برای نمونه  موتور برق جیانگ دانگ (Jiang Dong) مدل 10000 از خروجی برقی معادل 10000 وات یا 10 کیلو وات برخوردار نمی باشد  و خروجی آن 7.5 کیلووات می باشد ، یا هوندا المکس سری 7600 توانی در حدود 6.5 کاوا دارد. پس در زمان  خرید ابتدا توان مورد نیاز خود را شناسایی نمایید  و سپس به کاتالوگ موتور برق مورد نظر بروید و پس از مطالعه اطلاعات فنی و پلاک مشخصات آن نسبت به خرید اقدام کنید.

موتور برق کوپ KDF 8500WE

از گازوئیل به عنوان سوخت مصرفی  بهره برداری می گردد.
ظرفیت ذخیره سوخت 12.5 لیتر می باشد.
ازمصرف سوخت پایینی برخوردار می باشد.
وزن این دیزل ژنراتور 120 کیلو گرم است.
از صدای بالایی برخوردار است.

سخن پایانی

انواع مدل های موتور برق دیزلی کوپ می توانند جایگاه مطمئنی در تامین برق اضطراری تا کارکرد اصولی و دائمی را ایجاد نماید. اگر چه آوازه برند کوپ از کشور چین می باشد و ظاهراً چندان نگاه امینی بر محصولات صنعت چینی ها وجود ندارد ولیکن  برندهایی که خط و مش تولیدات خود را از دیگر محصولات بی ‌کیفیت چینی جدا می نماید ، قدم در عرصه رقابت ‌های نفس ‌گیر جهانی گذاشته اند. برند کوپ یکی از همین برندهای نوپای چینی محسوب می شود  که با وجود تنها سابقه کمتر از دو دهه در تولید تجهیزات مولد برق، دست بالا و قدرتمندی در این عرصه یافته است.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر