خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

پشم چین برقی آسکولاپ آلمان

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
پشم چین برقی آسکولاپ آلمان
  • پشم چین برقی آسکولاپ آلمان
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

پشم چینی یکی از مراحل مهم در صنعت دامداری است و قاعدتاً هر دامداری که از چندین گله حیوانات اهلی نگهداری می کند، باید مراتبی از مهارت پشم چینی را داشته باشد. پشم در کنار محصولات خوراکی اعم از گوشت و یا شیر در دسته مهمترین محصولات دامداری قرار دارد. محصولی که برای حضوری گسترده در صنایع نساجی، ریسندگی و قالیبافی مورد استفاده قرار می گیرد.

آنچه مسلم است، مهارت در پشم چینی باعث ارتقاء جایگاه کیفی دام در سطح فضاهای دامپروری شده است. البته در کنار مهارت، بهره مندی از ابزار مناسب نیز لازم است. در گذشته ابزار پشم چینی جز یک قیچی با دو لبه چاقو مانند نبود. اما حالا پشم چین برقی ابداع شده است تا بتوان این مسیر کلیدی را هر چه بهتر و سریعتر انجام داد. در این مقاله قصد صحبت در باب جزئیات فنی تا نکات کاربردی از پشم چین برقی آسکولاپ آلمان را داریم.

هر جور که نگاه کنید، قطعاً مهارت پشم چینی را به عنوان یک کار سراسر فنی با رویکرد بهداشتی در نظر خواهید گرفت. مهارتی که در آن باید پشم هر حیوان اهلی را در سرعتی مناسب و با دقتی بالا بچینید. وقتی تعداد گله زیاد است، ماجرای پشم چینی تبدیل به یک فعالیت کاملاً زمانبر و قطعاً خسته ‌کننده خواهد شد.

این فعالیت زمانبر باعث می شود تا خستگی مانع از تداوم دقیق کار پشم چینی بشود. در این حالت خطر آسیب رساندن به بدن دام، خراب کردن عملیات پشم چینی و... وجود دارد. لذا مهمترین فاکتور در انجام درست یک فعالیت پشم چینی، مهارت در کنار بهره ‌مندی از یک ابزار مناسب است.

ابزاری که فارغ از خستگی اپراتورهایش، به راحتی پشم دام را چیده و سرعت عمل بالایی داشته باشد. پشم چین گوسفندی، یک ایده کار راه انداز است. وسیله ای که بدون نیاز به زحمت قابل توجهی می تواند پشم تعداد بسیاری از دام را در اندک زمانی بچیند.

کمپانی های متعددی هستند که در تلاش برای طراحی یک پشم چین برقی کارآمد فعالیت می ‌کنند. پشم چین برقی ایده ‌آل قرار است در حجم گسترده پشم سنگین دام نفوذ کرده و به راحتی عاری از هر گونه آسیب بر پوست بدن حیوان، تمام پشم ها را بچیند.

لذا بهره ‌مندی از تیغه های قدرتمند مخصوص، در کنار قدرت، از شروط اصلی در طراحی یک پشم چین گوسفندی ایده ‌آل است. مانند طرح ساخت پشم چین برقی آسکولاپ آلمان که در این مطلب مورد توجه ما قرار دارد.

معرفی پشم چین برقی آسکولاپ آلمان

پشم چین برقی آسکولاپ آلمان در وزنی سبک و کارکردی ارگونومیک طراحی شده است. ماشینی که کاملاً قدرتمندانه برای حضور در فعالیت های بی پایان دامداری ها آماده شده تا به راحتی و با سرعت عملی بالا از پس پشم چینی تعداد بسیار دام برآید. پشم چین برقی آسکولاپ محصول کشور آلمان است. حضور در جمع تولیدات کشور آلمان در همین ابتدای امر می تواند ادعای کاملی در جایگاه کیفی این محصول خوش ساخت باشد.

به هر صورت همه می دانیم که به این سادگی ها نمی توانیم از کنار نام بلند آوازه ساخت آلمان عبور کنیم. محصولات آمده از صنایع آلمانی همواره بالاترین درجات کیفی را در کنار بهترین الگوهای طراحی دارند. در طرح ساخت پشم چین آسکولاپ آلمان نیز شاهد همتی شایسته برای طراحی محصولی کامل با قابلیت های بالای کاری هستیم.

در سطح بازار که باشید، قاعدتاً با جمع متنوعی از برندهای ریز و درشت در عرصه ساخت پشم چین برقی مواجه می شوید. اما اگر اندک مهارت فنی داشته باشید و یک مقایسه ساده انجام بدهید، کاملاً متوجه خواهید شد که در حال حاضر پشم چین آلمانی از بالاترین سرعت نوسان تیغه و شانه در جمع مدل های متنوع بازار برخوردار است. طراحی با سرعت بالای تیغه مقدمات سرعت عمل بالای کار با این چشم چین برقی را فراهم کرده است.

در مقابل پشم چین برقی آسکولاپ آلمان در ایده های کاملاً ارگونومیک با وزنی بسیار کم طراحی شده است. این پشم چین برقی به خوبی در دست اپراتورها قرار می ‌گیرد تا قدرت مانور بالایی در حین عملیات پشم چینی داشته باشد. سبک وزن بودن، مانع از خستگی زودهنگام کارگر پشم چین خواهد شد. از طرفی در این دستگاه کوچک از فن هایی قدرتمند استفاده شده تا در مدت زمان طولانی از عملیات پشم چینی شاهد کمترین داغ شدن های دستگاه باشیم.

پشم چین برقی آسکولاپ آلمان

پشم چین آلمانی محصول برند آسکولاپ در یک کلام از بهترین های بازار است که قابلیت قدرت مانوری بالا در حین کار را دارد. محصولی خوش دست که می ‌تواند برای ساعت ها عملیات پشم چینی صدها رأس دام را بدون کوچکترین اختلال در فعالیتی مستمر ادامه بدهد.

مشخصات فنی پشم چین برقی آسکولاپ

برای تولید قدرت جابجایی تیغه ها در طرح ساخت پشم چین برقی آسکولاپ از یک سیستم رانش موتوری تحت تاثیر جریان مستقیم DC استفاده شده است. پشم چین برقی آسکولاپ برای آغاز به کار به یک ولتاژ ۲۲۰ ولت جریان متناوب شهری نیاز دارد.

اما این ولتاژ استاندارد شهری را در اختیار یک موتور ساده الکتریکی قرار نمی دهد؛ بلکه از طریق یک تبدیل AC به DC مقدمات راه اندازی یک سیستم مغناطیسی را فراهم می کند. در این حالت محور متصل به تیغه تحت تأثیر یک سیستم رانش مغناطیسی با فرکانس بالا قرار دارد.

این سیستم طول عمر زیادی دارد و می ‌تواند با راندمان بسیار بالایی کار کند. پشم چین آسکولاپ آلمان، به سرعت بالای تیغه هایش مشهور است و طراحی بر پایه موتور رانشی دارد که باعث خلق چنین سرعت خارق العاده ‌ای شده است.

مشخصه های فنی در پشم چین برقی آسکولاپ به گونه ‌ای تنظیم شده تا بتوان حداکثر سرعت ۲۷۵۰ نوسان در دقیقه را تامین نمود. به این ترتیب گویی از یک قیچی قدرتمند پشم زنی، آن هم با سرعت بسیار خیره کننده ۲۷۵۰ بار در دقیقه برخوردار هستید.

در حضور این قابلیت، به سادگی و با سرعت مناسبی می توانید هر راس گله را پشم چینی کنید. قطعاً در حضور تعداد رأس های بیشمار، آن هم در فصل پشم چینی دام، سرعت عمل حرف اول را می زند. در این زمان است که بهره مندی از یک پشم چین برقی سرعت بالا مانند محصول کمپانی آسکولاپ به کار می ‌آید.

اما طراحان برند آلمانی در آن سوی ماجرا نیز دست خالی نیستند. زیرا پشم چین برقی آسکولاپ قابلیت تامین ۲۰۰ وات توان در هر بار جابجایی تیغه های خود را دارد. اصولاً پشم چین هایی که از سیستم های موتوری رانشی برای تولید ارتعاش تیغه ها استفاده می کنند، در تامین قدرت، کم ‌توان ظاهر می ‌شوند.

زیرا موتورهای رانشی ماهیتی کامل از تولید قدرت الکتریکی نیستند. اما در طراحی محصول خوش ‌ساخت آلمانی، ماجرا جور دیگری رقم خورده است. در این پشم چین برقی، سرعت بالای تیغه ها از طریق سیستم رانش موتوری تامین شده است و در عین حال با طراحی برتر، قدرت قابل توجهی در اختیار پشم چین ها قرار دارد.

در سوی دیگر ماجرا، نگاه طراحان آسکولاپ به ساخت پشم چین برقی سبک وزنی بوده است. وزن محصول طراحی شده آنها تنها ۱۲۰۰ گرم است. یک پشم چین برقی قدرتمند و کاملا سبک وزن برای آنکه در مدت زمان فعالیت طولانی باعث خستگی دست اپراتورها نشود. از سوی دیگر جدا از بحث وزن ایده آل برای کاربردی طولانی ‌مدت، پشم چین برقی مذکور به غایت کم صدا می باشد.

هر آنچه از خروجی این پشم چین برقی شاهد هستید، صدایی در حدود ۷۶ دسیبل است. این مقدار صدا تنها اندکی بیشتر از یک ماشین ریش تراش ساده خانگی است. استفاده از سیستم موتوری رانشی در کاهش صدا نقش کلیدی داشته است. در عین حال طراحی مناسب تیغه ها برای کمترین اصطکاک و در نهایت تولید صدای اندک موثر بوده است.

 

مشخصات فنی پشم چین برقی آسکولاپ

انواع تیغه و شانه های طراحی شده برای پشم چین برقی آسکولاپ

تیغه و شانه های طراحی شده که مناسب نصب بر پشم چین برقی آسکولاپ هستند، همگی از جنس استیل ضد زنگ می‌ باشند. ساختار مقاوم و کاملاً ماندگاری دارند. این تیغه و شانه ها را می‌ توانید برای سالیان متمادی به جهت فعالیت گسترده در سطح عملیات پشم چینی به کار اندازید.

در عین ‌حال طرح ساخت تیغه و شانه های طراحی شده برای پشم چین برقی آسکولاپ به شکلی است که می توان از آنها در دیگر پشم چین های مطرح اروپایی مانند محصول کمپانی کربل آلمان و یا هاینگر سوئیس به کار انداخت.

در طراحی پشم چین برقی آسکولاپ آلمان از یک تیغه ۴ دندانه پشم چینی استفاده شده است. برای این تیغه از دو نوع شانه با طراحی ۱۳ دندانه ای تعریف شده است. شانه با دندانه های صاف در کنار شانه با دندانه های انحنادار، محصول نهایی هستند که در تکمیل عملیات پشم چینی بر متعلقات دستگاه نصب می ‌شوند. هر دو شانه ۱۳ دانه ای هستند.

لکن مدل انحنادار برای دام که از پشم زیاد و کاملا آشفته برخوردار است، به کار می ‌رود. این تیغه های انحنادار برای جمع آوری حجم بیشتری از پشم طراحی شده اند تا در هر بار حرکت شانه بر سطح بدن دام بتوان مقدار پشم بیشتری را چیده و سرعت عمل در کنار دقت بالاتری را در کار تامین نمود.

ویژگی های برجسته در طراحی پشم چین برقی آسکولاپ آلمان

1-    در طراحی پشم چین آسکولاپ آلمان از فن هایی قدرتمند برای هر چه خنک‌ تر نگه داشتن دستگاه استفاده شده است. عملیات پشم چینی یک فعالیت سالیانه با فشار بسیار بالا است. عملیاتی که در آن قرار است تعداد بسیار دام را در اندک زمانی پشم چینی کنید.

در نتیجه نیاز به دستگاهی است که قابلیت کارکرد طولانی مدت را داشته باشد. این فن های قدرتمند در طرح ساخت پشم چین برقی آسکولاپ از داغ شدن دستگاه در حین کار پر فشار و طولانی مدت آن جلوگیری می کند.

2-    به دلیل استفاده از موتور رانشی، سرعت فرکانس تیغه در پشم چین برقی آسکولاپ بسیار بالا است. در عین حال این سیستم میزان خرابی اندکی دارد. در نتیجه دستگاه پشم چین برقی مورد نظر ما می تواند سرعت عملی بالا را در کمترین میزان خرابی ها تأمین نماید.

به این ترتیب پشم چین برقی آسکولاپ در مقایسه با محصولات مشابه از قابلیت اطمینان بالاتری در کار برخوردار است.

3-    طراحی در ابعاد مناسب و وزن کم از دیگر ویژگی ‌های برجسته برای پشم چین برقی آسکولاپ می باشد. این محصول با طول ۳۳ سانتیمتری طراحی شده است و تمام قدرت بالای پشم چینی خود را در وزنی معادل با ۱۲۰۰ گرم عرضه می ‌کند. پشم چین برقی آسکولاپ، طراحی ایده آل و خوش دستی دارد. این ماشین پشم چینی قدرت مانور بالایی را در اختیار کارگران می ‌گذارد.

4-    تیغه های طراحی شده برای پشم چین برقی آسکولاپ، مناسب انواع دام اعم از گوسفند، گاو و حتی اسب و دیگر حیوانات مشابه می باشد. البته در پشم چین انواع دام باید فاصله لبه تیغه از شانه را به درستی رعایت کرده باشید.

فاصله لبه تیغه از شانه برای پشم چین گوسفندی چیزی در حدود 1.5 الی 3.5 میلیمتر است. در حالیکه در پشم چین گاو و اسب باید این فاصله در حدود 3 الی 5 میلیمتر باشد.

ویژگی های برجسته در طراحی پشم چین برقی آسکولاپ آلمان

نکات تکمیلی در کار با پشم چین برقی آسکولاپ

1-    در آغاز به کار با پشم چین برقی آسکولاپ از سلامت دستگاه و تیغه و شانه نصب شده بر آن اطمینان داشته باشید. لازم است تا فاصله لبه تیغه از شانه را به درستی تنظیم کنید. دقت کنید که کابل برق دستگاه کاملا سالم است و تیغه ها به هیچ حالت رسانای جریان برق نیستند.

2-    مهارت در پشم چینی اصلی جدی است. لذا هرگز بدون کسب آموزش ‌های لازم دست به کار با پشم چین برقی آسکولاپ نباشید. لازم است عملیات پشم چینی را از ناحیه سینه حیوان آغاز کنید و آرام و پیوسته پشم دیگر نواحی بدن دام را بتراشید.

3-    از آنجا که عملیات پشم چینی یک فرآیند پی ‌در پی با حضور تعداد گسترده ای دام است، خطر سرایت بیماری های پوستی از یک حیوان به حیوان دیگر وجود دارد. لذا در تمام مدت عملیات از پاکیزه شدن سطح تیغه پشم چین برقی آسکولاپ در انتهای هر بار پشم چینی یک دام، اطمینان کسب کنید.

4-    حتماً از لباس کار مناسب که شامل ماسک، چکمه و دستکش می باشد، استفاده کنید.

پشم ‌چینی یک فعالیت حیاتی برای تداوم سلامت دام و موفقیت اقتصادی در صنعت دامداری است. پشم چینی باید به شکلی صورت گیرد که در آن کمترین آسیبی به دام وارد شده و در عین حال پشم دام با نهایت دقت و ظرافتی کامل جمع ‌آوری شود. آنچه مشخص است، پشم زیاد باعث بروز بیماری های پوستی در گوسفندان می شود.

تا جاییکه حرارت بالای بدن و حضور انگل ها و بیماری ها، حیوان را کاملاً عاصی خواهد کرد. اما در پشم چینی نمی ‌توانیم خطر آسیب رساندن به سطح پوست دام را تحمل کنیم. در عین حال نیاز به سرعت عمل قابل توجه در تمام مراحل کار را داریم.

پشم چین برقی آسکولاپ محصول کشور آلمان با طراحی ایده آل به خوبی ما را در تامین سرعت بالای کار پشم چینی کمک خواهد کرد. این محصول خوش ‌ساخت با وزنی اندک، باعث کمترین فشاری در حین کار خواهد شد. در عین حال قادر است تا بدون کوچکترین اثر داغ شدن های خطرناک برای مدت طولانی در عملیات پشم چینی حاضر باشد.

البته محصول خوش ‌ساخت آلمانی از مدل های برتر بازار است. لذا خیلی انتظار فضای رقابتی از قیمت پشم چین آسکولاپ را نداشته باشید. به هر حال این محصول قابلیت کارکردی کاملاً حرفه ‌ای را در اختیار شما می گذارد. پس قطعاً در سطح بازار، جایگاه کاملاً سطح بالایی را برای حرفه ‌ای ‌ها تأمین خواهد کرد.

نکات تکمیلی در کار با پشم چین برقی آسکولاپ

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5